سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کافه گپ میلیاردرها
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آخخخخخخخخخخخ جون الان با دادا محمد حرف زدممممممم

4 شنبه و 5 شنبه و جمعه این هفته مرخصی گرفته میاد کرج و تهران مهمونی بازییییییییییی Yosef.gif
12_00212_00212_00212_002
دخترای گل انجمن روزتون مبارک عزیزانم
امیدوارم هروز بهتر از دیروز باشید
[تصویر: cc822681562fff443.jpg]
روز دختر بر همه دختران گل انجمن مبارک.10_004
مهدی، محمد مهیار بدوئیددددددددددددد بیاید ببینید خانوم صدفی و آقای شهراسبی چقدهههههههه فذا سفارش داده بودند فکر کنم روشونم نمی شه بخورن Yosef.gif Yosef.gif
در کتب مختلف بسیار سفارش گشته بود که روز دختر را بر نسوان گرامی بداریم و ایشان را با حکایتی نغز و دلکش شاد بگردانیم، لیکن سرعت اینترنت ما به سرعت الاغ پیر و فرتوت و آبستن و لنگی ماند که در تاریکی شب از تپه ای بالا رود و چراغی از پس آن آویزان کرده باشند و نیز ما نتوانستیم حکایتی درخور ایشان از خود بروز دهیم، القصه بر ذکر تبریکی بسنده می کنیم تا در وقتی مقتضی ایشان را دریابیم:
فی الحال، الیوم را بر تمام نسوان و اناث خانقاه، اعم از داف یا غیر داف تبریک عرض می نماییم و از خداوند می خواهیم ایشان را به نیکی خیر دهاد. والسلام و من التبع الهدی و التقوی.
"شیخ سبحان ابن فی3بوق"
(09-08-2013 07:26 PM)MARYAR نوشته شده توسط: [ -> ]مهدی، محمد مهیار بدوئیددددددددددددد بیاید ببینید خانوم صدفی و آقای شهراسبی چقدهههههههه فذا سفارش داده بودند فکر کنم روشونم نمی شه بخورن Yosef.gif Yosef.gif
عشقم فقط ما سر میز نیستیم دوستان دیگر هم هستند
چرا آبادانی‌ها به لاف زنی‌ معروفند ؟!شهر آبادان در قدیم به یکی‌ از شهرهای مدرن خاورمیانه تبدیل شده بود و یكسری امکانات داشت كه در هيچ جاي ايران و حتي خاورميانه وجود نداشت. از اين روي مردم آبادان وقتی براي بقیه مردم در شهرهاي ديگر ایران امكانات شهرشان را بازگو و تعریف می‌کردند، آنها باور نمی‌کردند و فکر می‌کردند دارند دروغ می‌گويندو لاف مي‌زنند!در آن زمان فرودگاه بین مللی آبادان به اکثر نقاط جهان پرواز داشت و حتا شهروندان در هر ساعتی‌ می‌توانستند هواپیما خصوصی به هر نقطه از کشور اجاره‌ کنندسینما تاج بزرگترین سینمای ایران و سومین در خاورمیانه بود که هماهنگ باسینماهای پاریس فیلم روز دنیا را اکران میکرد و در طول هفته به صورت برنامه ریزی شده فیلمهایی به چند زبانزنده دنیا اکران میشدآبادان شهری بود طرح خودروهای مسافربر به صورت رایگان جهت رفاه مردمش در برخی‌ نقاط را داشت۱. اولین تراموا در ایران۲. اولین خطوط اتوبوس رانی درون شهری۳. اولین ایستگاه تلویزیون و رادیو پس از تهران۴. اولين شبکه فاضلاب۵. اولین پیتزافروشی در خاورمیانه (پیتزا مونتکارلو ایتالیایی)۶. اولین تیم رسمی فوتبال باشگاهي۷. اولین فرودگاه بین‌المللی۸. اولین پیست موتور سواری ، ماشین سواری ، اسکواش ، گلف و سالن بیلیارددر ایران۹. اولین شهری که خیابانهایش آسفالت شد۱۰. اولین اداره‌ی راهنمایی ورانندگی۱۱. اولین سینمای روباز و دومین سینمای سرپوشیده12 بهترین آب شرب خاورمیانهو از همه مهمتر اولين پالايشگاه نفت خاورميانهحالا در مي يابيد كه لاف و دروغي در كارنبوده و هموطنان ما در واقع توهم لافزني نسبت به آباداني هاي خونگرم، مهربان و ميهمان نواز داشته و البته هنوز هم دارند!
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻳﺮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻴﻢ ، ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ . . . !
ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ :
ﻳﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﺳﺮﺩ ﻏﻨﻴﻤﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . . . !
ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺳﺨﺘﻴﻬﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . . . !
ﺩﯾﺪﻥ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﺁﺷﻨﺎ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﻏﺮﺑﺖ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ
ﺷﻮﺩ . . . !
ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺖ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﻭ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﯽ
ﺷﻮﺩ . . . !
ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺮﻭﺩ ، ﺧﻮﺑﯿﻬﺎﯾﺶ ﻋﯿﺎﻥ
ﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﭘﺎﻳﻴﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ٬ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻗﺸﻨﮓ ﻭ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮ ﻣﯽ
ﺷﻮﺩ . . . !
ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﺯﺍﺩﯼ ،ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﺑﻨﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﻏﻨﯿﻤﺖ
ﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺁﺭﺯﻭ
ﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﯾﮏ ﻟﺒﺨﻨﺪ ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﻪ ﺍﯾﯽ ﺭﻭﯾﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﻴﺰﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻧﮕﺎﻩ
ﮐﻨﯿﻢ ﻭ
ﻗﺪﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ . . .
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﻧﻘﺪﺭﻫﺎ ﻫﻢ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﻧﻴﺴﺖ . .
بچه ها رفتند و دل ما تنگشونههههههههههههههههههههه
لینک مرجع