سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کافه گپ میلیاردرها
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
"تخریب اعتماد می‏تواند در یک آن رخ دهد؛ در حالی که اعتمادسازی دوباره، گاه یک هزاره به درازا می کشد."
خیلی سرعت افتضاحه ...
بگید هر چه سریعتر مشکل برطرف بشه
یعنی می خوام معتادای انجمنو کشف کنم
اولیش محمد بود
دومیشم مهدی
(جریان شاخه و شاهین یادتونه دیگه یا یادآوری کنم به روش خودم؟؟؟ Yosef.gif)
قیاس
[تصویر: join]

مرد فقیرى بود که همسرش از شیر گاوشان کره درست میکرد و او آنرا به تنها بقالى روستا مى فروخت. آن زن روستایی کره ها را به صورت دایره های یک کیلویى مى ساخت و همسرش در ازای فروش آنها مایحتاج خانه را از همان بقالی مى خرید. روزى مرد بقال به وزن کره ها شک کرد و تصمیم گرفت آنها را وزن کند. هنگامى که آنها را وزن کرد، دید که اندازه همه کره ها ۹۰۰ گرم است. او از مرد فقیر بسیار عصبانى شد و روز بعد به مرد فقیر گفت: دیگر از تو کره نمى خرم، تو کره ها را به عنوان یک کیلویی به من مى فروختى در حالى که وزن آنها ۹۰۰ گرم است.
مرد فقیر ناراحت شد و سرش را پایین انداخت و گفت: راستش ما ترازویی نداریم که کره ها رو وزن کنیم ولی یک کیلو شکر قبلا از شما خریدیم و آن یک کیلو شکر را به عنوان وزنه قرار دادیم .

یقین داشته باش که با مقیاس خودت برای تو اندازه مى گیرند.
(04-27-2013 01:02 AM)m_sh نوشته شده توسط: [ -> ]یعنی می خوام معتادای انجمنو کشف کنم
اولیش محمد بود
دومیشم مهدی
(جریان شاخه و شاهین یادتونه دیگه یا یادآوری کنم به روش خودم؟؟؟ Yosef.gif)

عاقا حله....
گرفتیم جریان اشنالله سرعت بهبود پیدا میکنه...
فقط جان مــــــــــــن اون جریان رو دیگه تکرار نکن....Yosef.gif
(04-27-2013 09:26 AM)مهدی گل محمدی نوشته شده توسط: [ -> ]
(04-27-2013 01:02 AM)m_sh نوشته شده توسط: [ -> ]یعنی می خوام معتادای انجمنو کشف کنم
اولیش محمد بود
دومیشم مهدی
(جریان شاخه و شاهین یادتونه دیگه یا یادآوری کنم به روش خودم؟؟؟ Yosef.gif)

عاقا حله....
گرفتیم جریان اشنالله سرعت بهبود پیدا میکنه...
فقط جان مــــــــــــن اون جریان رو دیگه تکرار نکن....Yosef.gif

مهدی این اشنا الله ( آشنا الله ) از آشناهای خدا هست ؟
Yosef.gif
فک نکنم

این همون انشالله خودمونه که اشتباه تایپ شده.
وایییییییییییییی
امروز دیدم 5 تا ناظم با هم آن هستن، یه حس وحشتی وجودمون را گرفت!!!! Yosef.gif Yosef.gif Yosef.gif
ديشب خواب مي ديدم همگي سوار يك زيردريايي بزرگ شديم داريم ميريم مسافرت حالا كجا ميرفتيم يادم نيست فقط يادمه كه ماهيهاي عظيم الجثه از پشت دريچه بهمون لبخند ميزدند!كساني كه تعبيرخواب بلدند بسم الله البته كابوس نبودها شام هم سبك خورده بودم اتفاقا
حضرت دانيال گويد: ديدن ماهي در خواب در درياي گرمسير، دليل بلا و سختي بود و در درياي سردسير تاويلش نيكو بود. اگر ديد ماهي بسيار داشت تازه و بزرگ دليل غنيمت است و اما ماهي كوچك غم است. اگر بيند از شكم ماهي مرواريد يافت، دليل كه پسري آورد. محمدبن سيرين گويد: اگر ديد كسي ماهي شود و خشك به وي داد، دليل كه بزرگي ظلم كند. اگر ماهي خورد، دليل كه از غلام مضرت بيند و بعضي مي گويند، دليل سفر است. جابرمغربي گويد: ديدن ماهي تازه دليل غنيمت است، زيرا كه بر خوان عيسي (ع) كه از بهشت آورده بودند ماهي بود. اگر بيند ... 
از دهان او ماهي بيرون آمد، دليل كه دروغ بسيار گويد. اگر ديد از قضيب او ماهي بيرون آمد، دليل كه او را دختري آيد. اگر ماهي تازه پخته مي خورد، دليل كه به قدر آن مال حاصل كند. اگر ديد ماهي فروشي مي كرد،دليل كه منفعت يابد. اگر ديد ماهيان دريا با او سخن گفتند، دليل كه راز پادشاه آگاه شود و مراد خود حاصل كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن ماهي بر شش و جه است. اول: وزير. دوم: لشگر. سوم: دختر دوشيزه. چهارم: غنيمت. پنجم: غم و اندوه. ششم: كنيزكي هندوي.


حضرت دانيال گويد: ديدن كِشتي در خواب، دليل غم و انديشه است، خاصه كه از كشتي بيرون نيايد و در دريا فروماند. محمدبن سيرين گويد: اگر در خواب ديد كشتي بود و به سلامت بيرون آمد، دليل كه از غم ها برهد. اگر ديد كشتي او بشكست، دليل مصيبت است. اگر ديد در ميان دريا كشتي ها و قماش مي رفت، دليل به سفر رود ومال بسيار حاصل كند. اگر بيند در كشتي بود و كشتي ايستاده است، دليل كه در سفر مقيم شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند در كشتي نشست و بادي سخت برآمد و كشتي را براند، دليل است از غم ها فرج يابد. اگر بيند كشتي بايستاد و از همه سوي موج به كشتي مي آمد، دليل است به غمي گرفتار شود. اگر بيند كشتيهاي تهي در دريا مي رفت، دليل كه پادشاه آن ملك رسولان را به جاهاه فرستد. اگر بيند آن كشتي ها غرق شدند، دليل است رسولان را بازدارند. جابرمغربي گويد: اگر بيند در كشتي نشسته بود واز دريا مي ترسيد، دليل است مقرب پادشاه شود و مال جمع كند. اگر بيند كشتي او به قعر دريا شد، دليل است از پادشاه قوت تمام حاصل نمايد. اگر بيند كشتي نمي رفت، تاويلش به خلاف اين است اگر بيند در كشتي نشسته بود، دليل است به كار پادشاه مشغول شود و مال جمع نمايد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كشتي در خواب بر هفت وجه است. اول: فرزند. دوم: پدر. سوم: زن. چهارم: مركب. پنجم: ايمني. ششم: عيش. هفتم: توانگري.

لینک مرجع