سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اخبار بورس + آموزش
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان.
مهم ترین خبر دیروز جلسه مشترک آقای طیب نیا با مدیران عامل بانک ها بود ، که تصمیم گرفتند برای حمایت از بازار سرمایه مبلغ 5000 ملیارد تومن به بازار تزریف کنند. همین موضوع باعث شده امروز با بازار مثبتی مواجه باشیم.
اما این موضوع یک بدی داره و یک خوبی ، اینکه تزریق پول رو در بوق کرنا کنند و ازش استفاده تبلیغاتی ببرند کار خوبی نیست و باعث هیجانی شدن بازار میشه ، اگر این پوب رو به آرامی به بازار تزریق کنند و ذره ذره حجم معاملات رو بالا ببرند باعث میشه بازار متعادل صعود کنه ، که به نفع آینده بازاه.
فعلا که در قیمت های مثبت امروز خریدار نیستم ، ممکنه دو روزی جو بازار به خاطر این خبر مثبت باشه.
برخی اساتید معتقدند باید استراژی تزریف این پول رو بررسی کرد. باید دید آیا مبخواهند آهسته و پیوسته بازار را بالا ببرند و یا هیجانیست زود گذر
سلام دوستان . خیلی مختصر و سریع میگم چون استادم سر کلاسه Smile

اخابر رو که معرفی کرده بودم ، گفتم به دید روزای قبل مجمع نگه میدارم ، امروز و دیروز که مثبت بود و الان محدوده 350 تومان هستش. اگر به 380 تا 390 برسه خالی میکنم ، فقط خواستم بگم که اگر دوستانی در سبدشون اخابر دارند بدونند محدوده 380 به بعد وقت خالی کردنه.

فولاد هم که در 395 به سبدم اضافه کردم امروز در 417 تومان 8 ملیون صف خرید داره . چون به کلیت بازار اعتماد زیادی ندارم ، سعی میکنم طمع نکنم و در فرصت های مثبت بازار بفروشم ، البته نه همش رو. روی فولاد فعلا نظرم نگه داری تا تیر ماه هست . مگر اینکه خلافش بهم ثابت بشه
سلام دوستان.
خدا رو شکر خبر حمایت از بورس و تلاش برای ساماندهی و کاهش سود بانکی باعث رونق گرفتن بازار شده و کم کم داره به بازار جون میده.
فقط امیدوارم این وسط اتفاقات غیر منتظره نیوفته. اوضاع اوکران در خارج و همچنین هدفمندی یارانه ها در داخل دو عامل تاثیر گذار بر روی قیمت سکه هستند که به توعی رقیب بورس محسوب میشه. فعلا که جهانی طلا به وضعیت اوکران واکنش سریع نشون میده و تا اینجا زیر 1270 تثبیت نشده و الانم که 1300 هست . قیمت اونس میتونه شاخص خوبی باشه برای میزان سنجش واقعیت تهدید هایی که دو طرف انجام میدن.

در بازار بورس هم چند نکته رو خواستم تذکر بدم :
1- افرادی که فولاد رو در 390 - 400 که معرفی شد خریدند ، از امروز بهتره 20% سبد رو در محدوده 445 تومان(قیمت امروز) خالی کنند. شخصا همونطور که گفتم خیلی طمع ندارم و از الان به بعد حس میکنم بفروشم بهتره. اگر فردا هم مثبت بود که احتمالا هست، در قیمت بین 450 تا 460 فروش 30% دیگه هم بهره و در قیمت محدوده 470 تومان هم به کلی خالی میکنم. سقف قیمت رو 475 میدنم و این قیمت مقاومت توانمندیه.
اخابر امروز در زیر 340 تومان فرص خرید داد که متاسفانه من نتونستم اضافه کنم به سبد. طبق استراتژی قبلی هر قیمتی نزدیک به 330 تومان ارزنده است برای خرید با دید تیر ماه.
و اما وبصادر که واقعا گیجم کرده . این سهم از اون سهم هایی هستش که یک عده میگن خیلی خوبه ، یک عده میگن نه ! اما فصل مشترک حرف همه اینه که در قیمت 100 تومان مقاومت خیلی محکمی داره. حالا خدا میدونه آینده چی میشه ، من این سهمو به دید میان مدت نگه داری میکنم ببینم چه بلایی سرش میاد.
احساس میکنم مخابرات داره از دست میره ، چیکار کنم ، تو همین قیمتا بازم بخرم ؟ نخرم ؟

خدایا فقط یک بار دیگه بیاد زیر 340 تومان قول میدم بخیرم ! لــــــــطـــــفاConfused 164A00 (57)A00 (57)6363
سلام دوستان.
امروز بازار بعد از دو روز سراسر مثبت با تشدید عرضه ها روبروست. البته این روال تا خدی طبیعی هستش. فولاد هم نتونست از سد 455 عبور کنه و با افت قیمت مواجه شد. البته عجله ای برای فروش ندارم. امروز به طبع لیدر های بازار ، بقیه سهم ها هم با افت قیمت مواجه هستند.
سعی میکنم در محدوده 440 تا 450 بار فولاد رو سبک کنم . ولی نه همش رو ، فعلا در حد 30 % در قیمت های 445 تومان سفارش فروش گذاشتن منطقیه ، امروز فروش نره ، فردا فروش میشه.
تا الان بالای 500 میلیارد تومان در بورس و فرابورس معامله شده و این یعنی ورود نقدینگی جدید به بورس .
(04-27-2014 12:12 PM)سعید محمدی نوشته شده توسط: [ -> ]تا الان بالای 500 میلیارد تومان در بورس و فرابورس معامله شده و این یعنی ورود نقدینگی جدید به بورس .
سلام دوستان .
متاسفانه امروز به خاطر فشردگی برنامه کلاس هام و کندی اینترنت دانشگاه نشد در زمان بازار در خدمتتون باشم .
همونطور که آقا سعید دیروز اشاره کردند ، دیروز و امروز ( دو شنبه ) نقدینگی خوبی وارد بازار شد ، اما فقط یک نکته ای هست اونم اینه که بازهم دارن در بازار و روند شاخص دستکاری می کنند. تا اونجایی که من اطلاع داشتم تا حدود ساعت 11 شاخص منفی بود ، اما با باز شدن نماد های فارس و پارسان شاخص مثبت شد ، همچنین نماد رمپنا هم که یکی از لیدر های باززار هستش و نحوه معاملاتش روی قیمت کل بازار تاثیر میگذاره ، به طور خاصی حمایت می شد . حالا منظورم این نیست که بگم به بازار اعتمادی نیست ، ولی بالاخره توجه به این نکات خوبه.
شخصا سعی می کنم در این بازار روی 3 یا 4 سهم تمرکز کنم ، و سبدم رو خیلی شلوغ نکنم. امروز مخابرات باز هم زیر 340 تومان اومد و من هم مقداری به سبدم اضافه کردم . خدا رو شکر امسال تا اینجای کار بد نبوده و از شروع 93 بازار با برکتی داشتیم Smile

یکسری سهم ها مانند پاکشو ، والبر ، وامید ، فولاد ، اخابر ، در بازار این روزها ارزشمند هستند (البته با استراتژی و هدفگذاری) که البته من خودم روی فولاد ، اخابر ، وبصادر تمرکز دارم.
سلام دوستان
معاملات این چند روزه نشون دهنده اینه که اهالی بازار میل به صعود دارن . ولی نمیدونم چرا بازم من ته دلم یک کم نگرانم. از نظر تکنیکال منتظر یک پولبک به سمت خط نزول شکسته شده ( محدوده 76000 ) هستم . البته اگر امروز شاخص مثبت بسته بشه تونسته بر خط میانگین 50 روزه خودش غلبه کنه.
اخابر داره در محدوده 330 معامله میشه و این یک فرصت خوبیه ، شخصا کمی برداشتم
(04-29-2014 09:35 AM)azim نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان
معاملات این چند روزه نشون دهنده اینه که اهالی بازار میل به صعود دارن . ولی نمیدونم چرا بازم من ته دلم یک کم نگرانم. از نظر تکنیکال منتظر یک پولبک به سمت خط نزول شکسته شده ( محدوده 76000 ) هستم . البته اگر امروز شاخص مثبت بسته بشه تونسته بر خط میانگین 50 روزه خودش غلبه کنه.
اخابر داره در محدوده 330 معامله میشه و این یک فرصت خوبیه ، شخصا کمی برداشتم

من سهام حکشتی رو خریدم
چطوره؟
لینک مرجع