سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اخبار بورس + آموزش
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
تغییر عقیده در میانه راه


در مورد مسایل مالی همیشه این نگرانی وجود دارد، نکند در مسیر اشتباه قرار داریم و مبادا سرمایه خود را از دست بدهیم. اما درست ترین تصمیم این است که اهداف برنامه ریزی شده خود را تا انتها دنبال کنیم. به طور مثال، برای خود تعیین می کنید وقتی ارزش سهام به ایکس تومان رسید آن را می فروشم، وقتی به آن حد رسید حتما این کار را انجام دهید.

ادامه دارد
دنبال نکردن رویدادهای بورس

افرادی که فقط سهام خریداری می کنند و به هیچ عنوان پیگیر رشد یا نزول آن نیستند، نمی توانند در امر سهام‌داری موفق باشند. یکی از نیازهای اولیه برداشت سود از سهام، پیگیری دایمی این بازار است.
عجله کردن


اگر می توانید با پول خود 1200 سهم خریداری کنید، لازم نیست همه را یکجا بخرید. ابتدا 500 سهم بخرید و نتیجه آن را ببینید. این کاری است که بیشتر سرمایه گذارهای حرفه ای و موفق انجام می دهند. پیدا کردن دید درست و پیش بینی دقیق شرایط بورس به تجربه و زمان نیاز دارد تا بدانید زمان مناسب برای خرید یا فروش سهام چه زمانی است. البته باید خطرپذیری این کار را نیز داشته باشید. بنابراین خیلی عجله نکنید و با مبالغ کم آغاز کنید و به تدریج آن را زیاد کنید.

جهان آگهی : منظور خرید پله ای انجام دهید.
غفلت از بورس و پیگیری اخبار

صرف اینکه شما یک شرکت را دوست یا قبول دارید دلیل نمی شود تا همه سرمایه خود را در آنجا ذخیره کنید. یکی از کارشناسان برجسته سهام اعتقاد دارد ساعت های اولیه روز ساعت های مخصوص آماتورها است. آنها بر اساس اخباری که در شب گذشته شنیده یا در روزنامه ها خوانده اند، به سراغ خرید یا فروش سهام های خود می روند. اما این کار به هیچ عنوان حرفه ای نیست. افراد زیرک همیشه اجازه می دهند موج اخبار فروکش کند و در ساعت آخر روز یا حتی نیم ساعت آخر، تصمیم می گیرند که با سهام خود چه کنند.


پایان
بورس محل انتقال ثروت از افراد کم تجربه به افراد با تجربه است.
افراد بی تجربه سهم را به صرف شنیده های خود می خرند.
افراد با تجربه با بررسی و مطالعه و تحقیق سهم می خزند.

افراد بی تجربه و یا کم تجربه با اولین وزش باد منفی بطرف صف فروش حمله میکنند
افراد با تجربه با لبخند بطرف صف خرید می روند.
استاد قربانیان عزیز واقعا عالیه .خدا قوت و دست مریزاد
از تلاش شما و وقتی که برای انتقال مطالب صرف میکنید بسیار سپاسگذارم .
انرژی شما به بنده انرژی مضاعف میده .

سبز باشید و ماندگارHeart
سلام
اساتید و باتجربه های بورسی لطفا در خصوص این سبد برای شروع هفته دیگه اگر نظری دارید بفرمایید ممنون میشم . (خرید - میان مدت و بلند مدت)
1 - وبیمه
2 - وبصادر
3 - تکمبا
4 - غالبر
5 - پردیس
6 - دروز

(12-27-2013 04:32 PM)successman نوشته شده توسط: [ -> ]سلام
اساتید و باتجربه های بورسی لطفا در خصوص این سبد برای شروع هفته دیگه اگر نظری دارید بفرمایید ممنون میشم . (خرید - میان مدت و بلند مدت)
1 - وبیمه
2 - وبصادر
3 - تکمبا
4 - غالبر
5 - پردیس
6 - دروز


به عنوان یه آماتور و علاقمند این اطلاعات رو از فروم های مختلف براتون جمع آوری کردم تصمیم نهایی با خودتون.
وبیمه و وبصادر در کف کانال صعودی قرار گرفتن.پردیس احتمالا تعدیل مثبت در پیش داره و مجمعش همین نزدیکیهاست و اقبال به پتروشیمی ها هم ممکنه رو به افزایش باشه.تکمبا رو دقیق نمیدونم اما چند وقت پیش با یه حاشیه هایی بود غالبر هم از گروه غذایی هاست و کلا غذایی ها در فاز صعودی قرار گرفتن.
ضمنا از روز شنبه سهم مورد علاقه من شلعاب وارد یه فاز اصلاحی میشه که میتونید بنیاد سهم رو بررسی کرده و درصورت تمایل در قیمتهای مناسب خرید کنید.

موفق باشید
امروز از بهترین روز های بورسیم بود. وگردش ی که 30% سرمایه ام روش خوابیده بود و اصلا امیدی به برگشت اصل پولم نداشتم با 50% سود ( 35% + 16 تومان تقسیم سود ) بازگشایی شد. خدایا شکرت
لینک مرجع