سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اخبار بورس + آموزش
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
30 شایعه و شنیده داغ بازار
یکشنبه 93/5/26:

1-شنیده شده وغدیر مراحل پایانی مجوز افزایش سرمایه خود را طی می کند بر اساس شنیده ها این افزایش سرمایه به میزان 100 درصد و از محل سود انباشته می باشد.

2-شنیده شده طرح رومینگ ملی چندان به نفع همراه اول نخواهد بود و روند سودسازی آن را مختل خواهد کرد.

3-در گروه بانکی زمزمه های کاهش نرخ بهره بانکی با توجه به برنامه دولت برای کنترل نرخ تورم شنیده می شود.

4-در گروه غذایی و شوینده ها نیز دوباره زمزمه افزایش قیمت جان گرفته است.

5-آخرین اخبار نشان می دهد کــه فــاز 15 تــا 18 پــارس جنوبــی تــا پایــان ســال جــاری بــه بهــره بــرداری خواهــد رسـید و ایـن امـر مـی توانـد تاثیـر مثبتـی بـر روی پتروشــیمی هایــی ماننــد پردیــس ، جــم ، مــارون و ... در بــازده یکســاله داشــته باشــد.

6-شنیده شده است صادرات روغن خوراکی به کشور عراق آزاد شده است و مجوزهای لازم اخذ گردیده است .

7-گفته می شود بانک انصار قصد افزایش سرمایه 33 درصدی از محل سود انباشته دارد.

8-شنیده ها از تلاش پالایشگاهی ها برای فروش محصولات در بازار آزاد حکایت دارد و این خبر نمی تواند برای روغن سازها خبر خوبی باشد و بهای تمام شده آنها را افزایش می دهد.

9-شنیده می شود برای اولین بار اختراع مالچ پلیمری در شرکت صنایع شیمیایی فارس انجام شده است.

10-بانک تجارت اعام نموده است که در نظر دارداملاک و مستغلات خود را به فروش برساند.

11-شنیده میشود واتی قصد واگذاری پارس لاستیک را دارد

12-شنیده شده "کگاز" به دلیل افزایش تولید، خط جدید شمس آباد و پتانسیل فروش کارخانه قدیمی در مهرآباد تهران، توانایی سودسازی مناسبی را در سال جاری خواهد داشت.

13-در وپترو شنیده ها مبنی بر آنست که در مجمع اخبار خوبی از زیرمجموعه هایش و همچنین افزایش سرمایه اعلام خواهد شد. گفته می شود سود تقسیمی وپترو در مجمع 15 ریال خواهد بود. این نماد امروز متوقف شد.

14-شنیده شده که بیمه آسیا قراردادی با متروی تهران منعقد نموده که شامل مواردی همچون بیمه های درمان و مسئولیت است.

15-شنیده ها حاکی از آن است که افزایش سرمایه تکمبا بزودي مورد تایید قرار خواهد گرفت.

16-شنیده شده وصندوق در حال رایزنی برای تامین نقدینگی جهت افزایش سرمایه شرکت های تابعه خود از جمله پتروشیمی جم و ایران یاسا تایر می باشد این شرکت هیچ گونه برنامه ای جهت واگذاری بخشی از سهام فولاد صبا خلیج فارس ندارد.

17-در حسینا زمـزمه واگـذاری بنـدر انزلی بالا گرفته است.

18-شنیده ها از ستران حکایت دارد با توجه به آلایندگی این شرکت حکم قضایی برای جلوگیری از فعالیت آن صادر شده است.

19-بر اساس شنیده ها تکمبا قبل از گزارش شش ماهه تعدیل مثبت به بازار اعلام می کند. شنیده ها از افزایش قیمت سهم تا 300 تومان قبل از اعلام سود جدید منتشر شده است.

20- بر اساس شایعات بمپنا در وضعیت فعلی بشدت حمایت می شود. گروهی تمایل به افزایش قیمت سهم تا 1500 تومان دارند.

21- بر اساس شنیده ها آکنتور در محدوده 1000تومان حمایت دارد و گروهی سهم را در این قیمت جمع می کنند. هدف سهم قبل از افزایش سرمای و تعدیل عایدی 1800 تومان اعلام شده است.

22- بر اساس شنیده ها پلوله در بازار توافقی به عدد 1000 تومان در پایان سال خواهد رسید.

23-شایعات از رتکو: سهم توسط گروهی خاص و در کدهای مختلف خریداری می شود.

24- شنیده ها از کاما : گروهی از یک سرمایه گذاری در حال خرید کاما هستند. احتمالا قیمت تا 900 تومان ریزش خواهد داشت. اما در کوتاه مدت قیمت سهم تا 1200 تومان رشد می کند.

25- بر اساس شنیده ها لیزینگ رایان سایپا رکورد تازه ای را در فروش داشته و تعدیل مثبت سهم قطعی است.

26- بر اساس شایعات وبیمه با حمایت بیمه مرکزی تا 180 تومان رشد قیمت در کوتاه مدت دارد.

27-بر اساس شنیده ها ولغدر تا 180 تومان ریزش قیمت دارد و سپس حرکت به سمت 250 تومان را آغاز می کند.

28-بر اساس شایعات تاپیکو در مجمع عادی 100 تومان سود نقدی تقسیم می کند.

29-شنیده ها از فاسمین : سهم تا 380 تومان ریزش قیمت دارد و بعد از گزارش شش ماهه شرکت تعدیل مثبت دارد.

30-بر اساس شایعات لابسا افزایش سرمایه 100 درصدی دارد.
با سلام جا داره همینجا از دوستانی که تمایل به سرمایه گذاری و سود دهی دارند به نکات و گزارشاتی که معاونت محترم قرار میدن در این بخش عمل کنند
برای شروع هم میتونید حتی اگر سرمایه هم نخواستید دخیل کنید در تالار بورس مجازی که خود سازمان بورس در اختیارتون میزاره به نشانی http://irvex.ir/ به صورت مجازی ثبت نام و مدتی خودتون رو محک بزنید و با توجه به لطف خانم معاون که به شخص بنده داشتند و در توضیحاتشون فرمودن برای شروع نیاز به دخالت کل سرمایه یا بخش عظیمی از آن نیست تنها با 500 هزارتومان تا 1 میلیون تومان میتونید به صورت آزمایشی مشغول به این کار بشید ، شما هم پیروی کنید.
بنده از دیروز که ثبت نام کردم با سهام نمادهای ختراک و کی بی سی روی هر سهم به ترتیب 1 و 457 بود از هر کدام به تعداد 5000 عدد و از نماد همراه هم تعداد 500 عدد به عنوان سود بلند مدت که سود حاصله هر سهم 106 بود خریداری نمودم(مجازی) واقعا تجربه حتی خرید 1 نماد معمولی رو هم به این راحتی در اختیارتون قرار نمیدن حتی کارگزاری ها که به صورت تخصصی عمل میکنند هم از شما روی هر تراکنش سود دریافت میکنند.
پس خطاب به دوستانی که گفته بودن تاپیک ها به سرانجام نمیرسن این ما هستیم که باید با تلاش اون ها رو به عمل برسونیم و با دست رو دست گذاشتن و اینکه بگیم سرمایه نداریم و از این قبیل صحبت ها راه به جایی نمیبریم.
پس از همین الان شروع کنید.
برای دانایی بیشتر و حرفه ای عمل کردن هم لینک هایی که اساتید قرار دادن رو دانلود کنید و هم در برنامه تلگرام ثبت نام کنید و آیدی خودتون رو قرار بدین.
این کارها نه سودی برای انجمن و مدیران و معاونان داره نه برای بنده حقیر، اما این قطار (بازار بورس)چند وقتی هست سرعتش رو کم کرده فرصت خوبی هست با امکانات موجود خودتون رو به اون برسونید تا از قافله عقب نمانید.
یا حق
یا حق
وضعیت ساعت اولیه معاملات
در ساعت اولیه معاملات بورس تهران در روز سه شنبه بار دیگر شاهد ورود شاخص کل بورس به محدوده مثبت بودیم اما به سرعت و بیشتر تحت تاثیر منفی نمادهاتی فلزی، پتروشیمی و خودرویی این نماگر سیری نزولی را در پی گرفته است. در بخش خودرویی فضای تقریبا منفی بر نمادهای خودروسازی حاکم بوده اما درمیان قطعه سازان بر حجم صف خرید "خمحرکه" افزوده شده است. همین وضعیت را "شپترو" در بخش پتروشیمی تجربه می کند اما فضای مبهمی بر کلیت این گروه سایه افکنده است. در نماد "پارسان" نیز شاهد معامله بلوکی بودیم. در بخش فلزی بسیاری از نمادها در درصدهای منفی معامله شده و در برخی نمادها مانند "فخاس" و "فنوال" صف های فروش سبکی دیده می شود. . "ونفت" به عنوان تنها نماد مثبت گروه محصولات نفتی با صف خرید محسوسی روبروشده است. بخش کانی غیر فلزی کماکان در کانون توجهات قرار داشته و تعداد ملموسی از نمادهای این گروه مانند "کفپارس" و "کگاز" صف خرید را به خود می بینند. وضعیت مشابی را "حسینا" در بخش حمل و نقلی تجربه می کند. جو رو به افولی نیز بر بخش بانکی و سرمایه گذاری حاکم بوده است. در میان نمادهای سرمایه گذاری "وبهمن" درآستانه رسیدن به صف فروش قرار دارد. در برهه کنونی شاخص کل بورس با افتی 24 واحدی در سطح 73881 واحد قرار گرفته و شاخص کل فرابورس با رشدی مختصر در سطح 805 واحد قرار دارد.
فارس گزارش می‌دهد
عقب‌نشینی ۳درصدی شورای رقابت/ قیمت پراید، تیبا، پژو ۴۰۵ و سمند کاهش یافت
در حالی که در مصوبه جنجالی چندی پیش شورای رقابت قیمت خودرو بر اساس برآوردها تا ۳۰ درصد افزایش داشت، پس از برگزاری نشست کمیسیون صنایع و شورای رقابت، قیمت پراید، پژو ۴۰۵، سمند و تیبا ۳ درصد کاهش یافت.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=1393...soTsd.dpuf
سیگنال خرید
نماد وتوکا
قیمت خرید: 488
حد سود فعلی : 530
حدضرر: 480
تحلیل آقای رحیمی
در گروه پتروشیمی خبر های نسبتا موثق از تعدیل شخارک می رسد و گفته می شود سهم در دوره 6 ماهه برای تعدیل 20 درصدی متوقف می شود. آمار صادرات متانول و پروپان نشان می دهد که شخارک بدون توقف در حال به ثبت رساندن رکود های مناسب در تولید است. ضمن اینکه نرخ متانول جهانی هم کمی رشد داشته است.
در گروه ساختمانی ، ثمسکن با پتانسیل عرضه اولیه 2 زیر مجموعه خود مواجه است که معارفه یکی برگزار شده است. عرضه ثرود می تواند بر روی معاملات سهم تاثیر داشته باشد.
در گروه لاستیک با توجه به رشد تولید خودرو می توان به گزینه هایی مانند پکویر و بارز توجه کرد. خرید پکویر و پکرمان در قیمت های 1.550 و 8.400 ریال گزینه مناسبی محسوب می شود
شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود (ثرود) با سرمایه 200 میلیارد ریال در نظر دارد 10 درصد از سهام خود را یعنی حدود 20 میلیون سهم از آن را در بازار فرابورس عرضه کند.

به همین منظور روز دوشنبه جلسه معارفه ای برگزار کرد که در آن مدیران شرکت اعلام کردند پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 به مبلغ 847 ریال می باشد. در این جلسه گفته شد 50 درصد یعنی معادل حدود 400 ریال سود نقدی در مجمع آتی شرکت بعنوان سود نقدی تصویب خواهد شد.

درباره پروژه های شرکت طی روزهای اخیر گفته شد که این شرکت اکنون 8 پروژه ساختمانی در دست اجرا دارد که پروژه مجموعه شریعتی، تجاری مسکونی تالار، مسکونی صفائیه یزد، اداری تجاری پردیس، مسکونی سرو 3 بهارستان، باران شهرکرد، مطهری و گلستان از جمله آنها است.

این شرکت سرمایه گذاری متعلق به شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن می باشد. شرکت در پایان سال مالی منتهی به 31 شهریور 90 مبلغ 1616 ریال سود محقق کرده است. در سال 91 سود شرکت با 16 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 1876 ریال رسید.

سپس شرکت سرمایه خود را از 50,000 میلیون ریال به 200,000 میلیون ریال افزایش داد و در سال مالی 92 توانست 639 ریال سود شناسایی کند که نسبت به سال مالی قبل 37 درصد افزایش داشت.

گزارش ها و پیش بینی های سال مالی 93 و بودجه 94 هنوز در سامانه کدال منتشر نشده اما بر اساس گفته های مدیران شرکت در جلسه معارفه روز دوشنبه گذشته شرکت تا کنون 545 ریال سود برای هر سهم ساخته است.

بر اساس محاسباتی که کارشناسان بر روی سهام این شرکت انجام داده اند ارزش هر سهم "ثرود" حدود 4000 ریال است. بنابراین عرضه در قیمتهای پایینتر جذابیت این عرضه اولیه را افزایش خواهد داد.

بر اساس برنامه های شرکت قرار است روز شنبه عرضه سهام "ثرود" در بازار فرابورس صورت گیرد اما زمان این عرضه هنوز قطعی نشده است. در حال حاضر گزارشهای لازم برای این عرضه اولیه تحویل سازمان داده شده و اگر تا آن زمان گزارشها از طریق سامانه کدال انتشار یابند این عرضه اولیه در همان زمان مقرر انجام خواهد شد.
سلام دوستان میلیادر من
از شنبه عازم خدمت نامقدس سربازی هستیم
در این مدت هر خوبی و بدی از من دیدین حلال کنین.
انشاالله همیشه میلیادر باشین و در رفاه و تندرستی کامل زندگی کنین
(08-20-2014 10:56 AM)amirE5Ey نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان میلیادر من
از شنبه عازم خدمت نامقدس سربازی هستیم
در این مدت هر خوبی و بدی از من دیدین حلال کنین.
انشاالله همیشه میلیادر باشین و در رفاه و تندرستی کامل زندگی کنین

آآقققققا خووش بگذرهههههه Smile
یه رایتل بخر از تو پادگان بازارو کنترل کن 10_003
بهترین ها و بدترین های بازار بورس

بهترین و بدترین شنیده های بازار:

بهترین شنیده: در مجمع وپترو شنیده می شود که گفته شده است زمین شکربن تا یک ماه آینده به فروش می رسد(سود غیر عملیاتی برای شکربن و سود عملیاتی برای وپترو به عنوان سهامدار عمده). و همچنین فروش بخشی از سهام وساخت و حل و فصل مشکلات دادگاهی پلوله.

بدترین شنیده: گویا قرار است غمارگ گزارش خود را با تعدیل منفی سنگین روانه بازار نماید.

بهترین و بد ترین نکته در گزارش کدال شرکتها:

برترین خبر: قرارداد جدید 285 میلیون یورویی رمپنا

بدترین خبر: عدم حل مشکل وسپه در خصوص زمین لواسان

کمترین و بیشترین P/Eهای سهام:

کمترین P/E : آ.س.پ (2.1+)

بیشترین P/E: خوساز ( 2138)

نسبت P/E های منفی مد نظر قرار نگرفته است.

کمترین و بیشترین P/Eهای گروه صنایع:

کمترین P/E : ماشین آلات و دستگاه های برقی - بورس (8 )

بیشترین P/E: سیمان، آهک و گچ- فرابورس ( 26.7)

بهترین و بدترین صنعت این هفته:

بهترین صنعت: انتشارات، چاپ و تکثیر ( 16.67%+ )

بدترین صنعت: دستگاه ها و وسایل ارتباطی ( 15.71% - )

گروه خوش اقبال و بد اقبال این روزهای بازار از دید بازاری ها:

خوش اقبال: گروه کانی های غیرفلزی

بد اقبال: گروه بانکی

منظور از اقبال این است که نظر جمعی بازار نسبت به گروه مورد نظر مثبت و یا منفی است.

بیشترین تأثیر مثبت و منفی نمادها بر روی شاخص کل:

بیشترین تأثیر مثبت: مخابرات

بیشترین تأثیر منفی: فولاد مبارکه اصفهان

بیشترین تأثیر مثبت و منفی صنعت ها بر روی شاخص کل:

بیشترین تأثیر مثبت: مخابرات

بیشترین تأثیر منفی: فلزات اساسی
لینک مرجع