سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اخبار بورس + آموزش
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
یک متن بسیار معنا دار :
بسیار عامیانه و بی تعارف باید بگویم که بازار مستعد رشد است و شرایط پیش آمده فعلی به مثابه زمان کاشت می باشد. شاید باید از این پس ترس را کنار گذاشت و واقع بین بود، توجه به افزایش حجم معاملات و حضور خریداران حقیقی در بازار حائز اهمیت است، باید از شرایط پیش آمده حداکثر استفاده را برد چراکه بزرگترین اشتباه سرمایه گذاران تازه وارد کاشت در فصل برداشت است.
یک متن بسیار معنا دار :
بسیار عامیانه و بی تعارف باید بگویم که بازار مستعد رشد است و شرایط پیش آمده فعلی به مثابه زمان کاشت می باشد. شاید باید از این پس ترس را کنار گذاشت و واقع بین بود، توجه به افزایش حجم معاملات و حضور خریداران حقیقی در بازار حائز اهمیت است، باید از شرایط پیش آمده حداکثر استفاده را برد چراکه بزرگترین اشتباه سرمایه گذاران تازه وارد کاشت در فصل برداشت است.
اولین وب سایت تحلیل تکنیکی پیشرفته سهام با نام «ره‌آورد ۳۶۵» راه اندازی شد.

مهرداد رجبی، مدیر شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا، گفت: در وب سایت Rahavard365 مجموعه امکاناتی از جمله ابزار پیشرفته تحلیل تکنیکی، آمار لحظه‌ای معاملات، تابلوی عرضه و تقاضای سهام، رویدادهای مهم شرکت‌ها و امکان به اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها با سایر کاربران سایت ارائه می‌شود.

وی ارائه بیش از یکصد اندیکاتور و ابزار ترسیم شکل تحلیل تکنیکی، تاریخ شمسی، نمایش قیمت بر اساس مقیاس لگاریتمی، نمایش اطلاعات مالی از جمله سود نقدی، افزایش سرمایه و پیش‌بینی و تحقق درآمدها را از امکانات مهم سایت ره‌آورد 365 برشمرد.

رجبی افزود: کاربران سایت پس از تحلیل سهام می‌توانند آن را با سایر کاربران سایت به اشتراک گذاشته و در مورد آن تبادل نظر کنند. وی این ویژگی را کارآمدترین روش ارائه نظر در شبکه های اجتماعی دانست ونوید داد که به زودی با همت تعدادی از تحلیلگران سرشناس بازار سرمایه تحلیل سهام شرکت‌ها بصورت رایگان در این سایت ارائه خواهد شد.

در ادامه امکان ترسیم نمودار با قیمت‌های تعدیل شده، امکان انجام معاملات برخط، امکان ایجاد سبد اختصاصی جهت مدیریت دارایی‌ها و امکان ثبت هشدار برای رخدادهای مهم را از دیگر مواردی برشمرد که به زودی در نگارش‌های بعدی سایت عرضه خواهند شد.

در پایان از کلیه علاقه‌مندان دعوت میگردد تا با مراجعه به آدرس rahavard365.com وعضویت رایگان ازامکانات این سایت بهره‌مند شوند.
https://rahavard365.com/
ثتران

امروز 6/10 معاملات گروه ساختمانی و بخصوص ثتران بسیار دیدنی خواهد بود
تحلیل تکنیکال ثتران
سرمایه گذاری مسکن تهران با نماد معاملاتی ثتران طی ۳۸روز معاملاتی در ۵گام حرکتی از ۳۱۵ تا ۲۰۰تومان ریزش کرد.پس از آن سهم طی ۳۴روز معاملاتی طی صعودی کند و فرسایشی توانست تنها تا ۲۶۳تومان منطبق بر فیبوناچی اصلاحی ۵۰% پیشروی کند.

با توجه به اینکه تعداد کندلهای فاز ریزشی و صعودی تقریبا برابر بوده اما سهم در فاز صعودی تنها نصف مسیر فاز ریزشی را طی کرده است؛قدرت فروشندگان بیشتر از خریداران می باشد.

همانطور که در شکل مشخص است با پر شدن ظرف زمانی و برخورد سهم به منطقه مقاومتی ۲۵۰-۲۵۵ تومان شاهد فشار فروش در سهم بوده ایم.

با این اوصاف توصیه می شود تا زمانیکه سهم بالای منطقه مذکور تثبیت نشده است از خرید سهم بپرهیزید.
بازگشایی ثرود راس ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه با قیمت ۳۱۰۰ ریال و هرکاربر آنلاین حداکثر ۵۰۰ سهم. حداکثر نقدینگی لازم ۱۵۵ هزار تومان.
دقایقی پیش در جریان عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود شامل 20 میلیون سهم در نماد "ثرود"، هر سهم این شرکت در بازار اول فرابورس 3100 ریال کشف قیمت شد.
همچنین در عرضه اولیه " ثرود"سهمیه معامله گران برخط (آنلاین) 10 میلیون سهم تعیین شده و مشتریان آنلاین پس از کشف قیمت و تعیین سهمیه هرکد، می توانند اقدام به خرید کنند
بورس در 10روز اخیر چند میلیارد ضرر داد؟

http://www.eghtesadonline.com/fa/content...8%AF%D8%9F
از بازار چه خبر؟
 
 
شاخص:
امروز شاخص کل با افزايش 0.21 درصدی به عدد 71,815 واحدي رسيد. حجم کل معاملات امروز 119 میلیارد تومان بود که از این مقدار نزديك به 82 میلیارد آن مربوط به سهم های بورسی و مابقی معاملات مربوط به بازار فرابورس بودند.
 
گروه های بزرگ:
امروز شاخص کل با 149 واحد افزايش به عدد 71,815 واحد رسید که بیشترین تاثیر مثبت را نماد فولاد با 41.94 واحد و بيشترين تاثير منفي را نماد تاپيكو با (12.16) واحد برجاي گذاشتند و شاخص فرابورس نیز (5) واحد افزايش يافت كه بيشترين تاثير مثبت بر ايفكس از آن مارون و زاگرس بود. بازار امروز با اينكه حجم معاملات پاييني داشت ولي جو كلي بازار مثبت بوده و در اكثر نمادهاي تاثير گذار بر شاخص شاهد معاملات مثبت بوديم. گروه پتروشيمي نمادهاي فرابورسي مثبت بودند و ساير نماد ها متعادل معامله شدند. گروه خودرويي برخلاف روزهاي گذشته كه جو منفي داشتند, روز سبزي سپري كردند و در اكثر نمادها با صف خريد به كار خود پايان دادند. در گروه بانكي نيز برخلاف روزهاي گذشته جو مثبتي حاكم بود كه مي توانبه صف خريد وانصار, وبصادر و وپست اشاره كرد. گروه هاي كوچك نيز كم و بيش جوي مثبت داشتند.
 
ترین ها:
بیشترین حجم معامله: وبصادر با بیش از 35 میلیون سهم
بیشترین ارزش معاملات: فارس با بيش از 7 میلیارد تومان
بیشترین رشد: سمگا با 4.99درصد افزایش.
بیشترین کاهش: كفپارس با 4 درصد کاهش.
 
سهم شگفت انگیز:
حق تقدم كخاك كه از درصد منفي 6 تا بالاي مثبت 7 درصد خريداري شد به عبارت ديگر بيش از 13 درصد نوسان طي 2 ساعت معاملاتي!!!!
 
در این روزها کدام استراتژی بهتر است:
شايد بهترين گزينه در اين روزها براي كساني كه نقد نيستند, نگهداري سهام و براي افرادي كه نقد هستند نظاره كردن بازار باشد تا زماني كه اتفاق بزرگي به بازار جهت دهد.
 
لینک مرجع