سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اخبار بورس + آموزش
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوستان نظرشون در مورد خرید وسینا چیه؟
دوستان نظرشون در مورد خرید وسینا ، فباهنر ، ذوب و فاسمین چیه؟
دوستان بورسی به زودی گروپی برای مشاوره و بحث بورسی میلیادرها در لاین تدوین خواهد شد و در آنجا تمام سوالات توسط مشاور بورسی انجمن آقای عظیم ربیغ زاده با همکاری مدیر بخش گروپ های انجمن آقای مهیار ضیایی پاسخ داده خواهد شد.
منتظر باشید
کسی تحلیلی داره که چرا امروز اینقدر بازار خونی بود .من که هرچی فکر می کنم نه خبر خاصی می بینم نه مشکلی؟؟؟؟؟!!!!
[quote='moele' pid='132599' dateline='1401609466']
کسی تحلیلی داره که چرا امروز اینقدر بازار خونی بود .من که هرچی فکر می کنم نه خبر خاصی می بینم نه مشکلی؟؟؟؟؟!!!!
به نظر من این سیاست دولته و همینو می خواد بورس هم ابزاریه دست دولت
دولتی که هیچ برنامه ای اقتصادی نداره و فقط خوب حرف میزنه و تمام امیدش به سیاست خارجیه و فکرشو بکن اگه اونم جواب نده دیگه وا اسفا
سلام دوستان.
تبریک یک روز خونین بورسییییی Smile
حال و هوای این روزای بورس خیلیی غمگینههه!
تنها نکته ای که باید از این بازار بدونیم اینه که قیمت ها فوق العاده مناسب هستند برای خرید و متاسفانه در این دوران بره کشی ، حقوقی ها هستند که سر از تن افراد حقیقی جدا میکنند. داستان امروز بورس ، ریزش نیست بلکه گنگ بودن افراد و آدم ها هستش ! در این ایام خیلی ها نگران اوضاع اوکراین و ایجاد درگیری و تنش بین آمریکا و روسیه بودند ، شاهد بودیم مدت زیادی اونس در محدوده 1280 - 1310 گیر کرده بود و چند روز پیش ناگهان ریزش کرد. سناریوی افزایش قیمت طلا و به تبع درگیری های منطقه ای ریزش سهام ، یکی از پارامترهای موثر و ناخودآگاه این روزای اقتصاد بود ، اما حالا داستان فرق کرده. من فکر میکنم روسیه و غرب معاملاتی رو باهم انجام دادن و در ازای عدم حمایت موثر و مستقیم روسیه از جدایی طلبان و رسمیت شناختن انتخابات اوکراین ، به برگزاری انتخابات در سوریه و همچنین مذاکرات ایران و 5+1 کمک بشه.
این وسط ایران هم شده عزیز هر دو طرف. بعضی ها معتقدد اند در حال حاضر هردو طرف خواهان تقویت روابط با ایران هستند تا بتونند در برابر همدیگه در منطقه قدرت نمایی نند. یکی از پارامترهای تهدیدی روسیه برای اروپا مسئله انرژی و گاز هستش که تقریبا کنترل صادرات گاز به اروپا رو در دست داره و کاقیه شیر گاز رو کمی سفت کنه...
از طرفی ایران هم میتونه با صادرات گاز به اروپا به رقیبی برای روسیه تبدیل بشه و باعث کاهش وابستگی اروپا به روسیه شود. خلاصه که فعلا اوضاع میتونه به نفع ایران باشه (البته اینها همش نظر شخصیه و میتونه اشتباه باشه).
حالا این وسط در آینده ای نه چندان دور ، امید واری و انرژی به اقتصاد دولت بر میکرده و درهای مملکت رو به باز شدن میره ، پس میتونه بورس هم جهش خوبی رو تجربه کنه ، پس چه بهتر که این روزهای قبل از مذاکرات ، حقوقی ها تا می توانند جیبشان را پر پول کنند....
نکته ای که همیشه باید توجه داشته باشیم : حقوقی ها واقعا صبر و حوصله زیادی دارند.

ریزش شدید امروز بورس هم هیچ دلیل خاصی نداشت ، به جز اینکه حمایت شاخص رو به پایین شکست و عاملی شد برای ریزش روانی بازار ! و حرکت به سمت حمایت 73000. نکته خوبی که در این معاملات این روزها هست اینه که حقوقی ها به شدت فعال شدند و حجم معاملات در منفی امروز نسبتا خوب و بالا بود و این یعنی اخراج فروشندگان خرده ریزه از بازار.
ما که شانس نداریم..
ولی یه چیزی رو درست گفتین....وقت خریده....
دوستان وسینا و فاسمین تحت نظر داشته باشین.
فاسمین برای شرکت در مجمع و دریافت سود خوبه. 1 ماه بعد از مجمع هم به قیمت قبل از بسته شدنش می رسه و حداقل 30 % سود می کنین.
ماه بعد روهم در نظر بگيريد
ماه ماليات هاي سالانه هست وخيلي چيز ها مي توانيد از ترازنامه مالياتي شركتها بدست بياريد
سلام دوستان.
صبحتون بخیر. با توجه به تعطیلی فردا امروز آخرین روز کاری بازار هستش و عملا انتظار بازاری خنثی رو داشتم ، ولی خدا رو شکر مثبت شدن دیروز یکسری از سهم ها مثل اخابر ، مپنا و شیندر که تقریبا بازار نگاهش به اوناست ، باعث شد کل بازار امروز مثبت باز بشه. امیدوارم بازار شل نشه .
لینک مرجع