سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بازی ثروت(واریز همه روزه پول بحساب شما)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
سلام ؛ قسط پنجم مبلغ 32 میلیون واریز شد .

یه مغازه کافی نت رهن کردم .
......
امروز 128میلیون ب حسابم واریز شد،ی زمین خالی ب مساحت 100 متر مربع مسیر جاده اصلی دور میدون الزهرا خریدم تا انشالله اونجا ی مغازه شیک بزنم
دیروز142580000تومان به حسابم واریز شد ویک هیوندا سوناتای2014 سفید رنگ فول آپشن خریدم
ممنون از دوست عزیزمون آقای ahmad rezayee که این تمرین عالی رو اینقدر علمی در اختیارمون قرار دادن
با اجازه شما در جواب برخی دوستان باید مطلبی رو عرض کنم
دوستان این تمرین خیلی تمرین خوبیه اما باید یه نکته مهم رو هم بهش اضافه کرد و اون هم تلاش برای رسیدن به اون ثروتیه که شما خودتون رو لایق اون می دونید.
جالبه من یکی دو سالی این تمرین رو انجام میدادم
گاهی قیمتها نجومی در حد میلیارد و رویاها خیلی خیلی شیرین گاهی هم به چند میلیون اکتفا می کردم!
اما تمام شیرینی و دلچسبی این تمرین یک طرف اون قسمت کسل کنندش هم یک طرف!
داستان کسل کننده این بازی اونجایی شروع میشه که شما اونقدر به این کار عادت می کنید تا جایی که به این باور می رسید که همه این ثروت رو دارید و جای نگرانی نیست هر وقت بخام می تونم از ثروتم لذت ببرم ام و یکجور احساس کذب در مورد ثروتمند بودن خودتون بهتون دست میده و دیگه برای رسیدن به رویاها تلاش کمتری می کنید چون همش فکر می کنید ثروتمندید یا اونایی که تخیل کمتری دارن فکر می کنن با این روش دیگه حله!به سوی ثروت سوق پیدا می کنند.احساس کسلی زمانی بهتون دست میده که بعد از ساعتها تفکر در مورد ثروت و رویاهای شیرنتون یه لحظه به خودتون میاید و می بینید نه تنها هیچ کدوم از اینها رو ندارید بلکه کلی قسط و بدهی دارید که تا بخواهید اینا رو بدید شاید سالها طول بکشه !!!
رویا پردازی زیاد در مورد ثروتمند بودن کار رو گاهی وقتا به جایی می رسونه که هر وقت تو محل کار یا جامعه کمی سختی متحمل شدید ناگهان غرق در این افکار می شوید و همون لحظه یه پلن پولی با لحظات شیرین تو ذهنتون طراحی می شه و باز هم همون احساس کذایی ثروتمند بودن در تون بوجود میاد مثلا پیش خودتون میگید چی میشه یه روز دیگه صبح تا هر وقت خاستم بخابم مدیرم هم اگه زنگ زد بهم بهش بگم دیگه سر کار نمیام!
ذهن انسان طوریه که زمانی که شما جسما و روحا از کاری لذت ببرید سعی می کنید بارها و بارها اون کار رو انجام بدید و اینکار رو اونقدر انجام می دید که اگه یه روز اون کار رو نکنید کسل می شید و احساس بدی بهتون دست میده چون مغز شما به اون عادت کرده و بر اساس اون کار بدن شما رو جسما و روحا متعادل میکنه و به این میگن اعتیاد!
بنابراین بعد از اولین رویا پردازیتون سریعا به فکر این باشید که از چه راههایی می تونم به این رویاها برسم؟سریعا دست به کار شید و همون لحظه کاری انجام بدید و گرنه ذهنتون تنبل میشه و به فقط فکر کردن اکتفا می کنه.همون بحث ضمیر ناخودآگاهی که آقای رضایی به اون در اولین تاپیکشون اشاره کردن
برخی از رویاهایی که داریم و حتی دوستان بهشون اشاره کردن رسیدن بهشون خیلی هزینه نمی بره و میشه سریعا بهشون رسید.پس برای اینکه قدم به قدم به همه این لذتها برسیم از آرزوهای کوچیک شروع کنید و تلاشهای مکرر رو به دنبالش داشته باشید تا زمانی هم که به اون آرزو یا هدف یا هر چیز دیگه نرسیدید دست از تلاش برندارید و این کار رو تا آرزوهای بزرگتر ادامه بدید یعنی در واقع "هر چه آرزوها بزرگتر تلاش بیشتر"
بسیار ممنون از دوست عزیزمون که تجربیات خودشون رو در اختیارمون قرار دادند.
کاملا درسته و هیچ جایی بدون عمل نمیتوان تصور داشت که از آسمون این خواسته ها محقق خواهد شد .
با اینحال در نوع تلاش برای رسیدن به این خواسته ها خیلی صحبت دارم که در مرحله دوم بازی بدان خواهم پرداخت .

فعلا این مرحله خود شناسی است و اینکه چه چیزی از عالم و هستی می خواهیم بستانیم.
تا ندانی به کجا می خواهی بروی جایی هم نخواهی رسید .

فقط این تصور که اگر از لحاظ مالی مشکلی نداشتید چه چبزی می خواستید ، به شما کمک می کند تا فارغ از هر محدودیت به ندای درونتان توجه کنید .
سلام دوستان
64 میلیونی که در حسابم بود رو دیروز خرج کردم و امروز قسط بعدی واریز شد بحسابم.
من یه گروه تشکیل دادم با چند تا فارغ التحصیل مکانیک که هدفمون تحقیق روی یکی از ایده های منه. این ایده خیلی جدید و ناب هستش اما کار زیادی روش نشده و اصلا معلوم نیست که حتما به نتیجه و محصول منجر بشه ولی اگر بشه تو دنیا صدا میکنه و مسیر یه سری چیزا عوض میشه.
در اصل یک شرکت هستیم اما بدون ثبت، فعلا یه گاراژ متروکه رو خریدم و یه مقدار وسایل نیاز داریم برای تکمیل آزمایشگاه که در حال تلاشیم هفته آینده تهیه کنیم.
یکی از آرزو و لذت هام این بود که روی این ایده کار کنم برا دل خودم، این طرح شاید با تکنولوژی امروز به نتیجه نرسه و روی کاغذ بمونه ولی ایمان دارم که کار شدنی ای هستش و اگر به محصول اقتصادی برسه که فوق العادست.
خدا رو بخاطر نعمت، بی انتها بودن آفرینش، هزاران بار شاکرم.
به نظرم این بازی بیشتر شبیه بازی دوبرابر کردن پول هست !اونجا هم خلاقیت خیلی رشد میکنه
.....
روز ششم مبلغ 64 میلیون حسابم واریز شد ، تعداد 10 عدد سیستم برای مغازه خریدم .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
لینک مرجع