سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بازی ثروت(واریز همه روزه پول بحساب شما)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
سلام دوستان
من از دیروز 24 آذر بانو این درخواست رو کردم و به حسابم واریز شد.
یک میلیون روز اول صرف پرداخت بدهی شد.
امروز رفتم مطب بهترین دندانپزشک شهر و شروع به ترمیم دندان های خرابم کردم. دو میلیون امروز رو برای شروع کار ترمیم بصورت علی الحساب به دندانپزشک دادم و از امروز کار ترمیم شروع شد و هفته بعد هم جلسه دوم انجام خواهد شد.
یه داستان جالب بگم از این دندان درد:
سه سال پیش دندون درد شدیدی داشتم طوری که امونم رو بریده بود، رفتم یه درمانگاه دندانپزشکی متوسط شهرمون، برآورد هزینه ای که کرد گفت هزینه ترمیم هر دندون خرابت 300 هزار تومان میشه که من دوتا از دندونم خیلی خراب بود و هزینه فقط این دوتا میشد 600 هزار تومن، باقیشون که به ترمیم جزئی نیاز داشتن بماند.
من که پول پرداختش رو نداشتم تصمیم گرفتم این دندون خیلی مهم رو بکشم، رفتم درمانگاه نوبت گرفتم و دکتر حتی بی حس کننده هم زد اما موقع که می خواست بکشه گفت خیلی حیفه، دندونای محکمی داری و ریشه هم سالمه، یه آدرسی بهت میدم برو اونجا شاید بتونی ارزونتر ترمیمش کنی، منم قبول کردم و از دکتر تشکر کردم و از درمانگاه خارج شدم.
فرداش رفتم به مطبی که دکتر معرفی کرده بود که اونجا هم همون مبلغ رو برای ترمیم درخواست کرد، منم که نداشتم بدم برگشتم.
دندون درد خیلی اذیتم می کرد تا اینکه دوباره تصمیم گرفتم برم بکشمش، سوار تاکسی بودم، همینطور که داشتیم می رفتیم یهو حواسم به آهنگی که داشت تو تاکسی پخش میشد جلب شد (نمی دونم رادیو بود یا نه) حواسم به این تیکه آهنگ جلب شد:

آدم که دلش پر از امیده بهارش دست خزون نمیده (یا نمی سپاره، تردید از منه)

یه شعری با همین مضمون که نمیدونم کی خونده و اصلا باقیش چیه، من فقط همین شنیدم.
همین که این شنیدم یه دو دو تای سریع کردم و از تاکسی پیاده شدم و برگشتم.
اون روز به خودم و جسمم قول دادم که به محض درست شدن کارم و راه اندازی کسب و کاری که دنبالشم، حتما میرم در بهترین دندونپزشکی شهر و تمومی دندونام ترمیم می کنم.
خدارو شکر امروز این فرصت بدست اومد و رفتم و وقت گرفتم و ترمیم دندون هارو از همون دندونی که سه سال پیش ازش قول گرفته بودم اذیتم نکنه، شروع کردم.
خدایا شکرت بخاطر تمامی نعماتی که به ما دادی و خودت گفتی حسابش رو نمی تونیم داشته باشیم.
لبخند روزی لبتان دوستان
(12-16-2014 08:36 PM)mehrdad062 نوشته شده توسط: [ -> ]با سلام
بسیار طرح و بازی هیجان انگیزی خواهد بود من هم انشاالله می خوام از فردا این بازی رو شروع کنم
طبق توصیه آقای رضایی یک دفتر تهیه کردم و روز نخست رو فردا یعنی 26 آذر نوشتم و چیزهای که منو با خرج کردن این پول به شادی و هیجان می یاره رو نوشتم
امیدوارم که تا مرحله آخر بازی موفق باشم!!!!
با آرزوی موفقیت برای همتون

یادم رفت بگم من مبلغ رو همون 1000000 تعیین کردم امیدوارم از فردا که شروع می کنم تا آخرین مرحله رو به خوبی پیش برم .
برای شما هم موفقیت در این بازی رو آرزومندم!! 10_004
با سلام به دوستان و اساتید

من خودم یه لیست از چیزهای کوچیک و بزرگی که میخوام دارم

که بهم انگیزه میدن

با اجازه استاد خیلی خوشحال میشم تو این مسابقه شرکت کنم

شاد و ثروتمند باشید10_004
دوستان عزیز می دانم روز های اول بازی است و سوالات متعددی در ذهن شما نقش می بندد ، چون حدودا دو هفته ای است که این بازی در گروه بازی ثروت تلگرام انجام می شود به سوالاتی در این زمینه برخورد کرده ایم که اکنون دوستان آن گروه با آگاهی کامل از چگونگی بازی آنرا با جدیت انجام می دهند .

بسیاری از دوستان در خصوصی سوالاتی را پرسیده اند که جا دارد جواب آنرا در اینجا برای آگاهی همه بازی کنندگان عزیز ارائه کنم .

اول: اینکه مبالغ واریزی به حسابها مجازی هستند و نه واقعی

دوم :اینکه بعضی از دوستان می توانند یک دسته چک صوری برای خودشان درست کنند و هر شب مبلغ دریافتی فردا را در ان بنویسند و صبح آنرا دریافت کرده و خرج کنند .

سوم : مبالغی که در اول درخواست می کنید ، در هز دوره ای که آنرا خرج شادی های درونی تان کنید ، دو برابر میشود بنابراین تقاضای اولیه شما بقدری باشد که بتوانید بعد از مراحل مختلف آنرا صرف خرید های شادی آور کنید . می توانید رقم انتهایی بسیار عجیب روز سی ام را محاسبه کنید .
در حقیقت این بازی می خواهد وفور بی نهایت را به شما نشان دهدد و میزان کشش ذهنی شما را بیازماید ، اینکه واقعا در چه مرحله ای شما به ارضای درونی می رسید و با چه میزان پول به خوشبختی می رسید .

چهارم : شما نمی توانید این پول را ولخرجی و خرج الکی کنید ، مثلا بگویید من امروز یک میلیارد تومانم را یک خانه خریدم ، باید دقیقا مشخص کنید چه خانه ای ، چه اندازه ، چند طبقه ، کجا ، به قیمت دقیق چقدر ؟ یعنی همانطور که در عالم واقعیت می خواهید خانه خریداری کنید باید حساب و کتاب کنید و پرس و جو کنید .

در حقیقت تنها رقم ریالی این بازی مجازی است و الباقی کارها را باید واقعی انجام دهید ، کسب لذت واقعی را می توانید با پول مجازی و ذهنی تجربه کنید .

پنجم : عکس هایی از خریدهایتان حتی اگر غذا باشد قرار دهید تا در انتها با جمع آوری آنها یک تابلو آرزوها برای خودتان ترسیم کنید ، چون این تابلو آرزوها یکی از مهمترین قسمت های عملی قانون جذی می باشد که در به واقعیت رسیدن و خلق خواسته تاثیر بسیار عجیبی دارد .

هفتم : در دفتر بازی ثروت هر روز بنویسید که این پول را بابت چه چیزی هزینه کرده اید و عکس ها را در صفحات این دفتر بچسبانید ، شگفته زده خواهید شد ، اگر بفهمید که ان عکس ها بزودی به واقعیت بدل خواهند شد و این دفتر در حکم آلبوم عکسی خواهد شد که آینده شما را رقم خواهد زد .

هشتم : مهمترین تاکید ما اینست ، که بدون هیچ منفی نگری ؛ قضاوت و تحقیر این بازی را انجام دهید و صرفا در ابتدا به شادی هایدرونی خودتان برسید و به کسی پولتان را نبخشید و یا هدیه ندهید ، مگر در مواردی که ذکر خواهد شد .


با انجام این بازی ، بزودی شما یک ثروتمند واقعی خواهید شد .......

فردا صبح منتظر واریز دوبرابر میزان امروز باشید ....
.....
دوستان عزیز اولین یک میلیونتان را بشادی خرج کرده اید

من به همراه دوستان عزیزدر حال انجام این بازی هستم و شاهد رخدادهای بسیار خوبی در این مدت بوده ام

طی همین روزها که با نگرش شادی آور به زندگی و مسائل پول برخورد می کنیم ، اتفاقات مثبت زیادی برای همه ما رخ داده است . آخرین آن ورودی 17 میلیون تومان به روند دریافتی های من بوده است .

با انجام این بازی منتظریم که بزودی پول بحسبهایمان واریز شود تا آنرا در راه صحیح و شادی آور هزینه کنیم . از خرج کردن پول احساس شعف می کنیم چون برای آرزوها و خواستنی هایمان هزینه می کنیم و پول حالا شده وسیله کسب شادی ، نه همه چیزی که از زندگی می خواهیم !!

دوستان چندد روزی زمان می خواهد تا به بازی عادت کنید ، اما آنرا ادامه دهید تا کم کم رخدادهای عالی خود را در زندگی شما نشان دهند ....

من چند نکته از بازی را برای دوستان عرض می کنم :

سه نکته را رعایت فرمایید
1) اول حق ندارید پولتان را قمار کنید
2) دوم حق ندارید همه پولتان را ببخشید
3) سوم برای خرید چیزهایی که میتوانید همان لحظه استفاده کنید و لذت ببرید هزینه کنید

-صرف کردن پول برای انبار کردن برای استفاده در روزهای بعد ممنوع است
-ذهنتان را بکار بیاندازید و خوشی آنی ایجاد کنید
-خوراکی که می خرید مصرف کنید
-از خرج کردن پول همین لحظه شاد شوید
-خرید خونه لذت بخش ترین چیزهاستاما ذکر کنید،
-چه خونه ای چه شکلی کجا با چه متراژی چند؟ اینها را تجسم کنید در واقعیت بپرسید ،ببینید بعد در روز مناسب بخرید

-دوستانی که پولشان را می بخشند به فقرا توجه کنند
بجای اینکار میتوانند آنها را به من معرفی کنند تا به همین صورت پول برایشان واریز کنم
دوستانی که پول می دهند به برادر و خانم و پدر برای خرج آنها فرض کنید آنها هم هر روز همین مبلغ در یافت می کنند و احتیاجی به پول شما ندارند خودشان میتوانند به لذتهایشان برسند
شما به لذتهای خودتان برسید ما فقیر دورو برمان نداریم همه ثروتمند هستند

-تسویه بدهی چون آسودگی فکری می آورد صحیح است

دوستان نباید پولشان را حیف و میل کنند کمی این بازی را جدی بگیرید تا وسعت درونتان آشکار بشه
موانع ذهنی و مقاومت درونی باید از بین بره
بدون قضاوت و ترس از اینکه با لذت شخصی دیگران چه می گویند و فقرا چکار می کنند ، بازی کنید

هر کس در این بازی بخواهد شرایط پرداخت پول برایش فراهم است ،ول به آنها ندهید فقط راه دریافت پول را نشانشان دهید، بگویید فقط بخواهند
واینکه دوستان میتوانند عکس چیزهایی رو که می خرند رو اینجا قرار بدهند.

شب دوستان خوش

فردا دو برابر واریزی امروز بحساب شما واریز خواهد شد . شاد باشید
"سویه بدهی چون آسودگی فکری می آورد صحیح است"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امروز فکر کردم با یک میلیون اول چک سی ام رو پاس کردم. حالا یکم رفتم زندان باز هم میتونم این بازی رو ادامه بدم یا بدون اینترنت و ارسال گزارش از بازی حذف میشم؟
با پول روز چندم میتونم یه خونه بخرم و سندش رو بذارم برای ضمانت؟
دکتر فرهنگ حرف خیلی خوبی میزنه. میگه الان به خودت میگی یک میلیون دارم و این کت و شلوار میشه نتیجه اش، اما ذهنت میگه چرا دروغ میگی؟کدوم کت و شلوار؟اگه کت و شلوار نو داری پس چرا اون پاره رو دادی رفوش کنن؟
توهم مثبت با مثبت اندیشی خیلی فرق میکنه...
یکی از نتایج تفکر مثبت اینکه برای انجام یک کار تنها یک دلیل کافیه هستش. اما توهم مثبت میگه تو که چک رو پاس کردی... تو که ماشینت رو بردی صافکاری.

روی خودم تفکر مثبت جواب نداده و الان وضعم داغون هستش اما دوستام رو خوب راهنمایی کردم و الان هر کدوم برای خودشون چیزی شدن.شاید من باید ازشون حق مشاوره میگرفتم تا چیزی بشم...
.....
چطور باید یک خانه را با تمام جزئیات تجسم کنیم؟
ما که خانه ای در واقعیت ندیدیم که بخواهیم تجسمی داشته باشیم.
اینا همش تو تخیل انجام میشه ؟؟؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
لینک مرجع