سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بازی ثروت(واریز همه روزه پول بحساب شما)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
سلام.منم شروع کردم.روز اول ی دوچرخه خوشگل ی دست لباس شیک گرفتم .با بچه های برادر و خواهرم رفتم سینما.بعدشم پیتزا سبزیجات زدیم تو رگ و این خوشی ها و شادیها تا آخر شب با دور هم بودن و ی شام خوب و میوه و تنقلات همراه بود
وای همه چی عالیه
خدایا شکرت
سلام دوستان
امروز حسابم چک کردم 16 میلیون موجودی داشت، مبلغ اضافه دیروز نبودش
امروز پس از مدت ها رفتم شرکت ...آسانسور و قرارداد اجرای آسانسور توی خونمون رو بستم با هاشون، 16 نقد دادم، حدود 5 یا 6 تومنم باید موقع تحویل بدم.
مدت هاست که بخاطر پادرد مادرم می خواستیم برای خونه آسانسور بذاریم که م نقول داده بودم به مادرم خودم اجراش کنم که خدارو شکر امروز شد و بعد از تعطیلات چند روز آینده اجرا میشه.
چقدر قلبا لذت بردم از این ماجرا و چقدر مادرم دعام کرد...
خدایا شکرت از این همه فراوانی
سپاس دوستان
سلام دوستان ، قسط دوم پولم دو میلیون بود ، واریز شد به حسابم ، یه تردمیل المپیا خریدم دارم ورزش میکنم .
.....
دوستان عزیز حس بسیار عالی است ، درگیر بازی ثروت شدن ، این بازی ذهنیت ثروت برایتان به ارمغان می آورد و هر روز که بازی را انجام می دهید و مراحل را با موفقیت تمام می کنید ، پاداش دوبرابری دریافت می کنید و ذهن به پذیرش فراوانی عادت می کند ،
و آنچه ذهن آنرا به عنوان الگوی ذهنی قبول کند ، در قسمت ناخودآگاه حک می کند و شما در زندگی واقعی ناخودآگاه پالس های دریافت را به جهان هستی مخابره می کنید و هر روز به میزان بیشتری دریافت می کنید.

از انجام بازی لذت ببرید و منتظر وقوع آن در واقعیت باشید .

بازی را با شوق و شادی ادامه دهید ، بزودی اتفاقات بی نظیری رخ خواهند داد ،
من بعد از پانزده روز بازی اولین پانزده میلیون را دریافت کردم
آقاي رضايي عزيز شما به حساب همه پول واريز مي كنيد اما بنده را كه از دوستان قديمي هستم فراموش كرده ايد؟! من مي خواهم اين بازي خلاق را از اول دي ماه شروع كنم پس بي زحمت يك ميليون مارا پس فردا به حسابم واريز بفرماييد. ضمن دوستاني كه درباره" تابلوي آرزوها " اطلاعاتي دارند لطفا مارا هم بي نصيب نگذارند.
.....
آقاي معزي، همشهري محترم لطفا آدرس اون رستوران يا غذاخوري كه با 20تومن يه غذاي مفصل ميشه خورد توشو به منم بگين چون پس فردا كه آقاي رضايي اولين يك ميليونو بحسابم ميريزن ميخوام قبل از هرچيز يه شكمي از عزا دربيارم!
دوستان عزیزی که در خواست واریز پول و شروع بازی را میدهند ، حسابهایشان را چک کنند ، مبلغ در خواستی به حسابهایشان واریز شده است ، آنرا صرف شادی درونی کنند و لذت ببرند.

این بازی خلاقانه و سراسر شادی طوری طراحی شده است تا شما هر روز به تفکر در باره پدیده های شادی زا و کشف هیجانات جدید درونی باشید و نیازهای کودک درونتان را شناسایی کنید .

بعد از مدتی که از انجام این بازی بگذرد شما عادت می کنید به هر چیز از زاویه شادی آور بودن آن نگاه کنید و تشخیص دهید که این خواسته برای شما آسایش به همراه خواهد داشت و یا گرفتاری ؟

شما همچنین با انجام این بازی به یکی از مهمترین قوانین جذب یعنی شناسایی خواسته می رسید و به خودتان و جهان هستی خواسته خود را ابراز می کنید و مهمترین مرحله را با موفقیت طی می کنید ، سپس کا شما ساده تر خواهد شد و اگر در پالس احساسی شادی آور همرا با تمرکز روی خواسته بمانید بزودی شاهد عینیت یافتن یکی یکی خواسته هایتان خواهید بود .
انشالله
سلام جناب رضایی.
حتما باید همه ی مبلغ دریافتی را خرج کنیم؟
یعنی مبلغ اولیه را باید طوری مشخص کنیم که طی دو برابر شدن آن چیزی ازش زیاد نیاد؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
لینک مرجع