سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ما بالاخره شروع کردیم ..... اونم طوفانی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
(07-29-2012 10:11 AM)madar نوشته شده توسط: [ -> ]موفق باشید
چه خوبه که اومدید اینجا همه مراحل رو قدم به قدم میزارید
کاش تمام اعضا یی که شروع کردند چنین کنند

آره واقعا.دوستان هر کی کاری رو شروع کرده با جزییات بگه تا هم حس اعتماد به نفس اعضا بره بالا هم راهشو یاد بگیرن
سلام مجدد به همه دوستان .....
امروز می خوام راجع به تسهیلاتی که می خوایم بگیریم صحبت کنم. طی جلساتی که با مسئول امور اقتصادی استانداری و چند مدیر دیگه داشتیم در نهایت قرار شده از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات بگیریم. این تسهیلات 7 ساله با 2 سال تنفس + 7 درصد سود پرداخت می شه. واسه استان مرکزی 138 میلیارد تومن اختصاص دادن.
واسه حوزه کار ما که صنایع غذایی هست 90 درصد سرمایه گذاری رو تو این قالب وام میدن و ما فقط 10 درصد باید نقدی بیاریم.
( اون 10 درصدم میشه تو پیش فاکتورا و ... جبران کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) الان هم منتظریم تا طرح توجیهی آماده بشه تا بره تو کارگروه و تصویب بشه. ان شاء الله.
دیدید داره یواش یواش می شه .......
موفق باشید.
محمدجواد عزیز
مطمئن هستیم که می شود چون خودتان باور دارید که امکان دارد.
پس خبرهای خوبی در راه است.
موفق باشید
(07-30-2012 08:15 PM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]محمدجواد عزیز
مطمئن هستیم که می شود چون خودتان باور دارید که امکان دارد.
پس خبرهای خوبی در راه است.
موفق باشید

ممنون کامیار عزیز. حقیقتش با خوندن پاسخ اعضا روحیه می گیرم. انشاء الله همه دوستان موفق باشن
موفق باشید دوست عزیز و ممنون از اینکه تجاربتون را اینجا مطرح میکنید من که کلی استفاده کردم منتظر گزارشات از موفقیتهای بعدیتون هستیم.
سلام و طاعات قبول.
امروز با توجه به اینکه با یکی از کارمندان شرکت شهرک های استان مرکزی یه مقدار خودمونی شده بودم ، بهم گفت سریع یه نامه بنویس و دوباره درخواست تخفیف پول زمینتو بکن. بهش گفتم پس چرا اعلام نمی کنید شرکت ها درخواست بدن ، گفت حالا که من دارم به تو می گم نامش اومده. منم سریع نوشتم دادم به خودش و بعد از جلسه هیئت مدیره مصوبه تخفیف رو بهم نشون داد. راستی اگه من اتفاقی به اونجا نمی رفتم ، چطور باید این مسئله رو می فهمیدم. بسیاری از صنعتگرا درگیر مسائل کاری خودشونن و نمی تونن به سرعت مطلع بشن. این یکی از معضلات سیستم ماست. اگه یه نفر تو سیستم نفوذ داشته باشه سریع از تمام بخشنامه ها و دستورالعمل ها با خبر می شه. و به این می گن رانت........
پس دوستان سعی کنید یه رابطه خوب و منطقی با کارمندانی که در ادارات هستند برقرار کنید چرا که اینها یه روزی به دردتون می خورن. حتی بعد ها که کارتون راه افتاد اونا رو هی دعوت کنید که خصوصی بیان پیشتون!!!!!!!! جواب می ده.
موفق باشید.
سلام
از اونجا که سهامدارای شرکت 6 نفر هستند یه پیشنهاد تو هیئت مدیره مطرح کردم با این مضمون که برای تامین مخارج جاری مجموعه بالاخره نیاز به پول داریم . یه بررسی اجمالی انجام دادم و 2 نفر از سهامدارا رو مامور اجرای اون کار با نظارت مستقین خودم کردم. کاری که قرار بود انجام بدم گرفتن نمایندگی فروش سالاد بسته بندی شده بود. چون تو شهر ما بهداشت به سالادهایی که خود رستوران درست می کنه گیر میده و نمیذاره بفروشن اما جدیدا شرکت هایی اومدن خط تولید درست کردن و سالاد رو بهداشتی و با کیفیت مناسب بسته بندی می کنن. ما می تونیم این سالاد ها رو تو رستوران ها ، کارخانجات بزرگ ، غذاپزی ها و ... بفروشیم.
طبق محاسبات بعد از 2 تا 3 ماه سود خالص این کار تقریبا ماهی 5 میلیون می شه. خوب این می شه درآمدی که برای امور جاری کارخونه تا بخواد به وام و غیره برسه خیلی کمکه.
موفق باشید.
سلام
این خیلی خوبه که گروه با هم هماهنگین
مشتاقانه پیگیری میکنم و منتظر خبر میلیاردرشدنتون هستم
انشا...
خیلی عالیه
انشالله با انرژی پیش برید و به هدفتون برسید.
از اینکه عضو چنین انجمن فعالیهستم به خودم می بالم؛ هرچند خودم هیچی.
محمد جواد عزیز مطالبی که مینویسی واقعا به من روحیه و انگیزه میدن آفرین بر همت و پشتکارتون، شما با این اراده ی مستحکم میتونید یه کوه را جا به جا کنید من تقریبا هر روز به انجمن سر میزنم و اولین مطلبی که پیگیری میکنم اخبار موفقیتهای شما دوست بزرگوار و گروه همراه شماست.
براتون از صمیم قلب آرزوی همدلی هماهنگی و پیشرفت روزافزون دارم.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
لینک مرجع