سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ما بالاخره شروع کردیم ..... اونم طوفانی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
کل تایپیک رو خوندم بهتون تبریک میگم
اگر امکان داره سود ماهیانه شرکت رو اعلام بفرمایید
و ممنون میشم چند عکس دیگه برامون اپ کنید
(02-17-2015 03:29 AM)rezax01 نوشته شده توسط: [ -> ]کل تایپیک رو خوندم بهتون تبریک میگم
اگر امکان داره سود ماهیانه شرکت رو اعلام بفرمایید
و ممنون میشم چند عکس دیگه برامون اپ کنید

ممنونم . امیدوارم شما هم در تمام مراحل زندگی موفق باشید
اعلام سود ماهیانه رو هم با شرکا مشورت می کنم و در صورت موافقت حتما چشم اعلام می کنم. ولی اگه بخوام حدودی بگم از وقتی صادرات کردیم به خاطر اختلاف نرخ دلار با ریال سود خوبی نصیب مجموعه شده که ما رو برای انجام کارهای متنوع تری تشویق کرد.
امسال 10 نفر به نیروهامون اضافه شد و عیدی همکارا رو 3 برابر حداقل مصوب کردیم.
خدا رو شکر
واقعا بهتون تبریک میگم از اول تا ته تاپیکو ریز به ریز خوندم
شما الان واقعا یه میلیاردرید که باید سرگذشت کاراتون به عنوان یه الگو تو انجمن معرفی بشه که همه با مصداق عملی خواستن توانستن است اونم میلیاردر شدن از تقریبا هیچی!!...آشنا بشن
خیلی بهتون تبریک میگم شما اسوه اید برای ما
(07-14-2013 06:00 PM)mohamad javad نوشته شده توسط: [ -> ]سلام به دوستان عزیز. الان از همه شما می خوام واسه تیم ما دعا کنید .
در حال جذب نیرو و خرید دستگاه هستیم..... انشاء الله برسیم واسه شهریور شروع کنیم.

انسان های مهربان در چتر حمایت پروردگار قرار می گیرند و از آن جایی که فکر نمی کنند خداوند به دادشان می رسد و مشکلاتشان به گونه ای حل می شود که باور نمی کنند ، ایشان نه تنها در این دنیا بلکه در آخرت نیز میهمان رحمت الهی اند.
رئوف هستند ، مهربانی انسان قلب انسان های دیگر را به سوی او جلب می کند و راحت تر حرف حق را می شنوند.
مهربانی انسان گره گشای او خواهد شد، خداوند انسان های مهربان را یاد می کند
مهربانی شما ؛آرامشتان را به دنبال خواهد داشت و دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت .
رأفت شما نسبت به دیگران در رشد خودتان بسیار موثر است. این یک معادلة الهی است که اگر خوبی کنید در حق خودتان خوبی کرده اید، در جذب خوبی های دیگران مؤثر است از این رو با مهربانی به دیگران شما به صورت مضاعف ثمرات مهربانی را می بینید. و موجب بارش رحمت پروردگار بر ایشان می شود خداوند بندگانی را که رحمت او را نشان می دهند دوست دارد.
موجب مشکل گشایی در جامعه ایشان می شود . زمانی که انسان ها به یکدیگر مهریان باشند بسیاری از مشکلات جمعی ایشان نیز برطرف نیز می شود.
این ها همه نمایش رأفت پروردگار است که با هم سویی انسان ها با این رأفت بهرة انسان از آن بیشتر می شود.

انسان های مهربان در چتر حمایت پروردگار قرار می گیرند و از آن جایی که فکر نمی کنند خداوند به دادشان می رسد و مشکلاتشان به گونه ای حل می شود که باور نمی کنند ، ایشان نه تنها در این دنیا بلکه در آخرت نیز میهمان رحمت الهی اند.
مهربانی انسان قلب انسان های دیگر را به سوی او جلب می کند و راحت تر حرف حق را می شنوند.
مهربانی گره گشای او خواهد شد، گره هایی که در زندگی انسان ایجاد می شود وآرامشتان را به دنبال خواهد داشت و دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت.
رأفت شما نسبت به دیگران در رشد خودتان بسیار موثر است. این یک معادلة الهی است که اگر خوبی کنید در حق خودتان خوبی کرده اید.
مهربانی و رأفت شما نسبت به دیگران در جذب خوبی های دیگران مؤثر است از این رو با مهربانی به دیگران شما به صورت مضاعف ثمرات مهربانی را می بینید.
مطالب بسیار جالب و آموزنده ای مطرح کردید جناب زمانی امیدوارم طوفانی ادامه دهید...
بخاطر این تاپیک یکساعت پیش عضو این انجمن شدم.


سرو باشید
و سخت.
امیر مهر
(05-26-2015 04:24 AM)a_mehr نوشته شده توسط: [ -> ]مطالب بسیار جالب و آموزنده ای مطرح کردید جناب زمانی امیدوارم طوفانی ادامه دهید...
بخاطر این تاپیک یکساعت پیش عضو این انجمن شدم.


سرو باشید
و سخت.
امیر مهر

ممنون و متشکر از بذل لطفی که داشتید. انشا الله شما هم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید
سلام - مطالب خواندنی شما رو از ابتدا تا این قسمت خوندم و بسیار لذت بردم و انگیزه زیادی برای توسعه کارم از شما گرفتم - تبریک و تشکر منو بپذیرید - از خداوند میخوام که در ادامه کار هم کمکتون کنه همونطور که تا الان کمکتون کرده - به امید شنیدن خبرهای خیلی بهتر از شما
سلام امشب در چند ساعت این تایپیکهای سراسر شورو شوق وسازندگی و استقامتها رو خوندم واقع به وجد آمدم راستش اول برای پرورش زالو دنبال مطلب بودم که اتفاقی این تاپیک رو دیدم وساعتها دونه دونه همه رو خوندم تا به اینجا رسیدم تبریک صمیمانه منو پذیرا باشید کامتان شیرین واین موفقیت گوارای وجودتان من برا اون قسمتی که خواسته بودید ونظر خواهی کرده بودید که قسمت اضافه امدن اون بخش از زمین چی بکارید عضو شدم تا هم در کنار شما باشم واز نظرات شما استفاده کنم هم در همین خصوص پیشنهادی بدم اما حال که مدتهاست داره میگذرد وشما موفقیتتان حتمی شد . دیگر اون نظریه به نظرم شاید دستو پاگیرتان شود و بیخیالش شدم اما خوبه بگم که برای اون قطعه زمین بایر من در نظرم پرورش گل گاوزبان بود که هر کیلوی ان 60 هزار تومان سود دهی داشت بگذریم . شگر خدا که بلاخره گردنه های سختیهارو تقریبا پشت سر گذاشتید راستش من در شیراز هستم واسمم جواد هست سنم 55 سال است وهمیشه عاشق کار تولیدی بودم اما به دلیل اینکه مخارج واداره زندگی هفت نفره سخته هیچوقت نتونستم کاری رو شروع کنم چون هیچ پشتی هم نداشتم یعنی تک فرزندم و بستگانم هم فوت نمودند خودم هستم وخودم البته دوستانی دارم اما اخلاقا جوری هستم که هیچوقت به کسی هم رو نمیزنم برا پول اما برا همشون هم کارهای رایگان زیاد انجام دادم رو نمیزنم چون نمیخوام فکر کنند که محتاج اونا هستم میترسم که رومو نگیرند . حتی سرمایه ابتدائی کوچکی را هم ندارم شغلم هم تاسیساته حتی چندین طرح اختراعی هم داشتم وهر بار به خاطر نبود نقدینگی نتونستم طرح هایم رو کاملا تموم کنم و جواب بگیرم سال 82 قصد داشتم در منزل کار بسته بندی حبوبات راه بندازم اما به دلیل دستگاهای بزرگ بسته بندی وسه فاز بودنشان و هزینه های وارد شده ونداشتن مجوز نتونستم وارد این کار بشم حال که از نظر جسمی هم دگر توان قدیم رو ندارم دلم میخواد از فضای حیاط خانه خودم استفاده کنم که نخواهم اجاره ای متحمل بشم واز این فضا که حدودا 100 متر میباشد دلم میخواد یه کاری راه بندازم که بتونم انشاالله به یاری خدا کارمو توسعه بدم حالا در هر زمینه که باشه فقط میتونم وانتمو برای این کار سرمایه گذاری کنم که البته اونم بیشتر 4 الی 5 ملیون نمیرزه 4 تا فرزند هم دارم که میتونم از خانم وبچهام هم به عنوان نیروی کاری موقت حساب کنم البته در کارها وطرح های کار افرینی به دنبال پرورش زالو بودم که چشم به تاپیک شما افتاد دلم میخواست میتونستم از فضای حیاط استفاده کنم ودر تشت های پلاستیکی زالو پرورش بدم اما به یه مشکل برخوردم واونم اینه که از اب لوله کشی شهری به دلیل دارا بودن کلر در آب زالو ها میمیرند همچنان نقشه هایم بر باد رفت اما تسلیم نشدم ممنون میشم آقا محمد جواد اگه چیزی در نظرته به من مشاوره بدید چون شما موفق شدید از شما مشاوره میخوام
خسته نباشید تو همه ی مراحل زندگیتون موفق باشید کلی انرژی گرفتم تبریک واقعا تبریک
سلام ....
از بذل لطف همه دوستان واقعا ممنون. از خدا موفقیت روز افزون شما رو می خوام
به دلیل مشغله زیاد فرصت کمی پیدا می کنم که مطلب بذارم اما وقتی این همه شور و هیجان رو تو دوستان دیدم تصمیم گرفتم که وضعیت فعلی رو شرح بدم.
سرعت رشدمون یه کم زیاد بود و چند نفر از شرکا متاسفانه نتونستن همراهیمون کنن. ولی خدا رو شکر الان وضعیت خوبی داریم.
در فرصت مناسب تصاویری رو واستون می فرستم که همه شگفت زده بشید و بدونید که پول اولویت کار نیست و باید اونو خلق کرد.
با دیدن تصاویر به نتیجه اون تلاش ها پی می برید
موفق باشید
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
لینک مرجع