ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
زمان کنونی: 04-30-2024, 01:42 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: مهدی گل محمدی
آخرین ارسال: تاجر جوان
پاسخ: 15
بازدید: 2963

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امیتازات : 1.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
07-07-2011, 09:40 PM
ارسال: #1
شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
سلام دوستان عزیز از اسم تاپیکی ایجاد شده شاید کل طرح رو متوجه نشید. من یه توضیح بدم تا همگی کمک کنیم.

ما در این تاپیک میایم راهکارهایی رو بررسی می کنیم که برای بازاریابی مشاغل لازمه اولین شغلی رو هم که میخایم مورد بررسی قرار بدیم شروع کار شغل موسسه های اتومبیل کرایه(آژانس های محلی) هستش

ما طرحهامونو تو قالب یه طرح تجاری مطرح میکنیم

به عنوان مثال میخایم بدونیم که وقتی یه آژانس تو محل میخواد کارشو شروع کنه چگونه باید تبلیغ کنه تا همه بشناسنش و بعد از اینکه شناخته شد چه راهکارهایی رو ارائه بده تا مشتری به اونها وفادار بمونه.

پس عزیزان کمک کنیم تا این راهکارهارو جمع کنیم و دسته بندی کنیم و برای مشاوره به شرکت ها در بزرگترین شرکت تبلیغاتی مون استفاده کنیم

مطمئئا این کار برای شما هم سود خواهد داشت. شما می توانید در این شرکت مشغول به کار شوید.

و مزایای دیگر ..............

آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , مهتاب , mehdi098 , mjdehghani , pulaki
07-07-2011, 10:41 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-07-2011 10:54 PM، توسط pmmcdvd.)
ارسال: #2
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
سلام
آژانس های محلی در اصل می خواهد اموال و ناموس مردم رو به مقصد برسونند پس باید مردم امنیت رو احساس کنند و اعتناد سازی بین مردم را انجام دهند .
نحوه تبلیغات اولیه
این رو بر این فرض میذاریم که شرکت تبلیغاتی این مسئولیت رو به عهده نگرفته (پس این نظر ها می تونه راه کارهای شرکت تبلیغاتی باشه )

چاپ بروشورهای تبلیغاتی
..............در این برگه ها باید معرفی خوبی از آژانس رو ارائه بده
............... حتی الامکان برگه ها شیک و بصورت روغنی تهیه بشوند( تجربه نشون میده که عقل مردم به چشمشون هست ) هر چی با رنگ و لعاب تر مشتری بیشتر
...............استفاده از جملات مثبت و روحیه بخش در تبلیغات

چاپ کارت ویزیت

بروشور ها برای تبلیغات باید در محل های مناسبی پخش و اعلامیه ها باید در جاهای مناسبی نصب شوند (این مسئله یک خاطره بد از آژانس میذاره)
نباید ها
...... نباید بر روی دیوار های مردم نصب شوند ( همیشه مردم از این حرکت ها ناراحت میشن، که باعث بد نامی صاحب تبلیغ دهنده میشه
......نباید بر وری دروازه ها و مکان هایی که تازه رنگ شده اند نصب شود (نارضایتی مردم)
این مسائل یعنی نظارت شرکت تبلیغ دهنده ، به هر کسی نده بره پخش کنه و بعدش نارضایتی بوجود بیاره
پس ذهنیت خوب داشتن از تبلیغ دهنده خیلی مهمه
برای تبلیغ
یک کار شیک انجام بده و اینکه در یک مجموعه این تبلیغات را انجام را تدارک ببیند
هر محلی روزنامه فروشی و دکه های روزنامه فروشی دارد ، مردم هم در روز روزنامه و مجلات زیادی را خریداری می کنند پس این بروشور در بین یک روزنامه و مجله بهترین نوع تبلیغات هست
مغازه دارها و سوپر مارکتی های زیادی در هر محل و منطقه وجود دارند ( با خرید هر مشتری یک برگ از این بروشور ها به مشتری داده شود )

اگر امکان داره تبلیغات رو بصورت هدفمند پیش بگیرید (تبلیغات از طریق پیامک )
(این در مناطق کوچک امکان پذیر نیست و باید بصورت شهری و منطقه ای صورت بگیره)

-کلاس قائل شدن برای مشتریان
- ایجاد اشتراک برای مشتران
-ایجاد شارژ ماهیانه برای مشتریان (در صورت خواستار بودن آنها )
-خوش برخورد بودن کارکنان
-به مقررات راهنمایی رانندگی ارزش قائل شدن (این مورد خیلی کم تاثیر گذار هست، محدود مشتریانی به راهنمایی و رانندگی ارزش قائل هستن و از کسانی که رعایت می کنند خوششان میآید و دیر رسیدن را به هرگز نرسیدن ترجیح می دهند ولی بیشتر آنها خیر)

.
.
نیازمند سرمایه گذار برای یک طرح نو و کسب درامد اینترنتی


.
.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی گل محمدی , jahanagahi , mjdehghani
07-07-2011, 11:10 PM
ارسال: #3
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
واقعا عالیست ممنونم از نوشته های خوبتون.

امیدوارم با کمک شما بتونیم این بخش رو تکمیل کنیم.


حالا نظرات من:
1-من می گم اون آژانس میتونه به ازای هر 10 سفر تو یک محدوده خاص یک سفر رایگان به همون محدوده به مشتری جایزه بده
2-برای مشتریانی که در ماه بالای 10 سفر دارند تخفیف 20 یا 10 درصدی بده.
3-تو مراسمهای خاص برای مشتریهاشون تخفیف بزارن (مثلا روز اول عید نوروز)
4-برای تبلیغاتشون هم میتونن از جاسوئیچی ، دفترچه تلفن و تقویم های حصیری استفاده کنن.

آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی , jahanagahi , 3ObHaN
09-06-2011, 01:17 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 09-06-2011 03:00 PM، توسط کامیار کاظمی.)
ارسال: #4
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
این داستانو اینجا نقل میکنم شاید شیوه موفقیت و شکست بازریابی که تو این داستان ذکر شده بتونه به این موضوع کمک کنه:


در سال ۱۹۸۴ در ونکور کانادا عده ای از معلمان مدرسه، رستوران معمولی را که ورشکست شده بود خریداری کردند. این رستوران در زیرزمینی در کنار یک دانشگاه دانشگاه بزرگ واقع شده بود. این معلمان پول کافی نداشتند تا رستوران را تعمیر و بازسازی کنند. آنها با تمیز کردن محل، و حداقل امکانات، رستوران را راه اندازی کردند. در کنار این رستوران، رستورانهای بزرگ و معروفی وجود داشتند که رقابت با آنان کار آسانی نبود.


این رستوران تنها در یک صورت می توانست به موفقیت دست یابد و آنهم داشتن ایده ای کاملا نو و متفاوت بود تا مشتریان را به آنجا سرازیر کند. معملمان وقتی دیدند که با غذای بهتر نمی توانند رقابت کنند، ایده بسیار جالب بکار گرفتند. آنها شروع به جمع اوری ۸۰ نوع نوشابه از کشورهای مختلف کردند و سپس تابلوی بزرگی بر در رستوران نصب کردند که روی آن نوشته شده بود. “دور دنیا با ۸۰ نوشابه مختلف”. آنها دفترچه ای مانند گذرنامه درست کردند و هنگامی که میمانان نوشیدنی کشور خاصی را سفارش می دادند، در گذرنامه آنها، مهر آن کشور اضافه می شد. افرادی که ۴۰ نوع مختلف نوشیدنی را آزموده بودند، یک لیوان بسیار زیبا هدیه می گرفتند. و افرادی که تمامی ۸۰ نوشابه را سفارش داده بودند، یک تیشرت مخصوص هدیه می گرفتند و همچنین عکسشان بر دیوار رستوران نصب می شد.

آنها خبرنامه ای درست کردند که فقط در رستوران توزیع می شد. غذای آنها همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده بود. وقتی فردی وارد رستوران می شد با استقبال گرم کارکنان روبرو می شد. آنجا یک رستوران بود، ولی نقطه قوت آنها غذاها نبود بلکه نوشیدنی های متنوع بود. مدیران رستوران هر روز بین میمانان حاضر شده و خود را معرفی کرده و نظرات مشتریان را جویا می شدند.

یکی از دلایل مهم موفقیت رستوران نزدیکی آن به دانشگاه بود. با اینکه غالب دانشجویان پول کافی برای خرید نوشابه های گران قیمت نداشتند، ولی جذابیت تجربه نوشابه های جدید باعث شده بود که بسیاری از آنها با جمع آوری پولهایشان و صرفه جویی در موارد دیگر به این رستوران مراجعه کنند.

با رشد سریع این رستوران بانکهای زیادی علاقه مند به دادن وام شدند تا شعبات جدیدی افتتاح شوند. در مدت کوتاهی ۶ شعبه جدید راه اندازی شد. در اینجا بود که صاحبان رستوران اشتباهاتی را انجام دادند. شعبات جدید بسیار شیک تر و تجملی تر بودند، ولی هیچکدام از آنها در نزدیکی دانشگاه واقع نبود پس آنها شروع به تبلیغ در گرانترین برنامه های رادیویی کردند.

آنها منوی خود را متنوع تر نمودند. حتی غذاهایی با ادویه های خاص به منو اضافه کردند. ولی پس از مدتی کیفیت غذاها کاهش یافت. دلیل آن شلوغی رستوران و مشغله زیاد مدیران بود. آنها شروع به استفاده از پنیرهای ارزانتر کردند تا سودشان بیشتر شود. پس از مدتی تعداد نوشابه ها کاهش یافت، بطوری که نیمی از انواع نوشابه های منو، موجود نبود. آنها چاپ گذرنامه را متوقف کردند. بر تعداد مشتریان ناراضی افزوده شد، ولی مدیران وقت نداشتند که به انتقادات آنان گوش کنند. پس از مدتی این رستورانها ورشکست شده و تعطیل شدند.
درسهایی که می آموزیم:
۱- همواره به مشتریان نزدیک بمانید.
زمان کافی اختصاص دهید تا نظرات مشتریان را در مورد غذا و کیفیت خدمات ارائه شده جویا شوید. با برگزاری نظرسنجی، به نقاط قوت و ضعف خود از دید مشتری پی ببرید. نرمن برینکر یک رستوراندار موفق، هر روز بعنوان ناشناس به پارکینگ رستوران می رفت و از میهمانانی که در حال خروج بودند، نظراتشان را می پرسید. او حتی به رستورانهای رقیبان مراجعه می کرد و نظرات میمانان را جویا می شد. اگر رستورانی جمع آوری نظرات میمانان را متوقف کند، احتمال شکست خود را چندین برابر می کند.

۲- اگر کیفیت غذا و خدمات پایین باشد، تمامی روشهای بازاریابی دنیا هم نخواهد توانست مشتریان همیشگی ایجاد کنند.
سود اصلی رستورانها در مشتریان ثابت آنهاست. پس سعی کنید برای هر مشتری تجربه لذت بخشی بیافرینید تا او را وادار به مراجعات بیشتر کنید.

۳- عوامل موفقیت خود را بشناسید و آنها را هیچگاه متوقف نکنید.
پیروزی، شما را شکست ناپذیر نخواهد ساخت. پیروزی باید شما را هوشیارتر سازد. اگر ایده را پیاده سازی می کنید و پاسخ مناسبی می گیرید، آن ایده را براحتی کنار نگذارید. همواره در حال آزمایش ایده های جدید و ارزان باشید.


این پست تکراری است.لطفا توجه کنید.
http://forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=563&pid=4431
تشکر (مدیریت)

[تصویر: we0ndl4mjgczf7oxggk.jpg]
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , 3ObHaN , مهدی گل محمدی
09-06-2011, 01:24 PM
ارسال: #5
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
فوق العاده عالی بود. عالی.

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی گل محمدی , 3ObHaN , MARYAR , zaghian
09-06-2011, 07:53 PM
ارسال: #6
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
این رستوران تنها در یک صورت می توانست به موفقیت دست یابد و آنهم داشتن ایده ای کاملا نو و متفاوت بود تا مشتریان را به آنجا سرازیر کند. معملمان وقتی دیدند که با غذای بهتر نمی توانند رقابت کنند، ایده بسیار جالب بکار گرفتند. آنها شروع به جمع اوری ۸۰ نوع نوشابه از کشورهای مختلف کردند و سپس تابلوی بزرگی بر در رستوران نصب کردند که روی آن نوشته شده بود. “دور دنیا با ۸۰ نوشابه مختلف”. آنها دفترچه ای مانند گذرنامه درست کردند و هنگامی که میمانان نوشیدنی کشور خاصی را سفارش می دادند، در گذرنامه آنها، مهر آن کشور اضافه می شد. افرادی که ۴۰ نوع مختلف نوشیدنی را آزموده بودند، یک لیوان بسیار زیبا هدیه می گرفتند. و افرادی که تمامی ۸۰ نوشابه را سفارش داده بودند، یک تیشرت مخصوص هدیه می گرفتند و همچنین عکسشان بر دیوار رستوران نصب می شد.

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی گل محمدی , 3ObHaN , MARYAR , zaghian
09-06-2011, 09:10 PM
ارسال: #7
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
نباید ها

به این نباید ها تو تبلیغات باید خـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی توجه کرد .
یه طرحی هم من دارم ، اسم این طرح اژانس خانواده هستش . اکثر خانوم ها با اژانس زنان مسافرت میکنند ، دلیلش نا امنی و چشم چرانی بعضی راننده هاست .
جدیدا اپکو روی خودرو ی سمند سریر، شیشه میانی وصل میکنه که عقب و جلو رو از هم جدا میکنه ( مثل لیموزین )
ما اگه بتوینم از همچین طرحی استفاده کنیم ، فکر کنم درجه اطمینان بالا میره

[تصویر: start.gif]

یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , zaghian , arash67
09-06-2011, 09:44 PM
ارسال: #8
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
باید فرهنگ مردم بالا برود. تاکسی سبزهای تهران وقتی شروع بکار کرد از من دعوت شد برای آنها در سالن ورزشی شاهین سابق برایشان از فرهنگ رانندگی و فرهنگ اجتماعی صحبت کنم. افراد تحصیلکرده با مدارک دیپلم به بالا زیاد بود. همه در کارشان استاد بودند . ضمنا وقتی شخصی دفترچه تاکسیرانی میگیرد باید از هفت خان رستم رد شود.عدم اعتیاد - عذم سوئ سابقه و اماکن.(افرادی که خدا نخواسته مشکل ایجاد میکنند به احتمال زیاد کمکی هستند و تاکسیرانی خبر ندارد.)

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: 3ObHaN , zaghian , mjdehghani
09-07-2011, 08:28 AM
ارسال: #9
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
با تشکر از عنایت مدیر محترم سایت باید عرض کنم درسته که بعضی مطالب تکراریه ولی دوبار دیدنش گاهی اوقات خالی از لطف نیست همچنین شاید نوشتنش تو موضعات مختلف بتونه تاثیر گذارتر و بحث برانگیزتر باشه و شاید به ما کمک کنه سر نخی از اون موضوع در ذهنمون ایجاد کنیم.
با تشکر

[تصویر: we0ndl4mjgczf7oxggk.jpg]
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی
09-07-2011, 10:17 AM
ارسال: #10
RE: شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل
(09-07-2011 08:28 AM)zaghian نوشته شده توسط:  با تشکر از عنایت مدیر محترم سایت باید عرض کنم درسته که بعضی مطالب تکراریه ولی دوبار دیدنش گاهی اوقات خالی از لطف نیست همچنین شاید نوشتنش تو موضعات مختلف بتونه تاثیر گذارتر و بحث برانگیزتر باشه و شاید به ما کمک کنه سر نخی از اون موضوع در ذهنمون ایجاد کنیم.
با تشکر

فقط نمیخواهیم پست ها زیاد و بعدها دوستان از سردرگرمی در میان مطالب رنجیده شوند در صورتی که خود من معتقدم که باید هر کلمه و داستان را بارها تکرار کرد تا بهترین نتیجه را گرفت و ملکه ذهن هایمان شود و برای همین این پست های تکراری حذف نمیشوند بلکه تنها یک تذکر کوچک در زیر آن نقل میکنیم تا اگر افرادی خواستند پیگیری بیشتر داشته باشند در تایپیک های دیگر نیز بحث را دنبال کنند.بازهم از شما متشکرم

[تصویر: Mrkamiar2.gif]


مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: mosafer bedar , مهدی گل محمدی , zaghian
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,215 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  راه اندازی پخش مواد غذایی در تهران tpshd 9 981 05-21-2018 05:41 PM
آخرین ارسال: tpshd
  تکنیک‌های برتر در فروش تلفنی r2013.samadi 1 577 01-24-2018 03:17 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
Star آشنایی با انواع نرم‌افزارهای CRM r2013.samadi 7 615 08-26-2017 07:21 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 563 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
Smile واحد فروش در نمایندگی خودرو roksana6 0 506 07-16-2017 11:22 AM
آخرین ارسال: roksana6
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,525 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 924 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Wink راهنمایی در موردبازار کیف های چرمی دست دوز HAMID.IE 9 1,947 09-04-2016 04:42 PM
آخرین ارسال: طراحی سایت حرفه ای
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 1,986 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,636 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,122 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,305 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  آموزش ایمیل مارکتینگ با استراتژی اسپم مارکتینگ keshavarz 0 661 12-07-2015 08:04 PM
آخرین ارسال: keshavarz
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,026 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,548 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,260 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,769 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 4,985 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  راهنمایی برای پخش موبایل در شهرستان hamidrezahopeful 5 1,756 10-26-2015 02:02 AM
آخرین ارسال: vsma69

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS