ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


مزایای اسپانسر شدن شرکت ها در موسسات خیریه
زمان کنونی: 05-05-2024, 11:26 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: esmaeili_co
آخرین ارسال: esmaeili_co
پاسخ: 1
بازدید: 1503

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 15 رأی - میانگین امیتازات : 4.07
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای اسپانسر شدن شرکت ها در موسسات خیریه
03-03-2015, 02:57 PM
ارسال: #1
مزایای اسپانسر شدن شرکت ها در موسسات خیریه
حامی شدن شرکت ها یک ایده جدید نیست. سال های بسیاری، کسب و کارها به موسسات خیریه پول اهدا کرده اند تا به جامعه خود خدمت کنند. در واقع، بسیاری از 500 شرکت موجود در فورچون این کار را انجام میده اند. شرکت های بزرگ برای انجام مسئولیت اجتماعی خود بخش ویژه ای دارند برای شناسایی موسسات خیریه ای که با آنها همسو هستند. برای صاحبان کسب و کار کوچک، که به دنبال فرصت های حمایت شرکت های بزرگ هستند می تواند یک تصمیم زیرکانه، برای بدست آوردن مزایای بیشتر باشد.

افزایش دیده شدن و درآمد

شاید بزرگترین مزیت بدست آمده برای کسب و کارها در حمایت موسسات و رویدادهای خیریه افزایش دیده شدن در سراسر جامعه باشد. در ازای تبادل مالی، نام و آرم یک شرکت بر روی تمام نامه های پستی، برای موارد تبلیغاتی و دیگر مواد ترویجی تولید شده توسط موسسه غیرانتفاعی گنجانده می شود. در برخی از کمک های مالی بزرگ ممکن است حتی در اموال، مانند یک اتاق کنفرانس، باغ و یا آزمایشگاه کامپیوتر با افتخار نام شرکت اهدا کننده را بر روی آنها بگذارند.

افزایش قابلیت دیدن نام و لوگوی یک شرکت منجر به افزایش رسمیت شناختن نام تجاری آن در سراسر جامعه می شود. به رسمیت شناخته شدن یک نام تجاری بیش از همه باعث فروش بیشتر می شود. افزایش فروش برابر افزایش درآمد می شود.

تصویر خیریه ای

هنگامی که یک کسب و کار اقدام به کمک های خیرخواهانه محلی میکند، مانند آنهایی که به مبارزه با فقر یا بیماری می پردازند، و همچنین به عنوان نهادهای فرهنگی، مانند باله، اپرا و یا موزه هنر، تصویر خود را اغلب در درک عمومی افزایش می دهد. دیگر به سادگی نمی توان برای شرکتها سود در نظر گرفت، سرمایه گذاری در یک کسب و کار، در جامعه سیگنال تعهد و نگرانی برای همسایگان آن کسب و کار است.

بسیاری از مصرف کنندگان بر اساس کیفیت، تصمیم گیری برای خرید می کنند. ساکنان یک جامعه اغلب به نفع کسب و کارهای محلی علاقه نشان می دهند. در بسیاری از موارد، آنها دنبال راهی برای حمایت از کمپین هایی هستند که جامعه را حمایت میکنند.

مزایا

مزایای بدست آمده توسط شرکت ها با حمایت از سازمان های خیریه، غیر معمول نیست. به عنوان مثال، یک کسب و کار ممکن است برای کمک به ایجاد جشن به نفع یک سازمان غیر انتفاعی پول اهدا کند. در عوض، شرکت برای حضور در این رویداد بلیط دریافت خواهد کرد. آنها اغلب کیسه های هدیه پر از آیتم های منحصر به فرد و گاهی اوقات گران قیمت، از جمله دستگاه های الکترونیکی و یا گواهی اهدا می کنند. علاوه بر این، این ممکن است فرصت دیداری با مهمانان مشهوری که حضور دارند، باشد. همچنان ممکن است یک فضای باز خاصی برای گسترش شبکه های کاری با میهمانان ویژه ایجاد شود. اینها و فرصتها جدید برای توسعه کسب و کار برای شرکتهای حامی فراهم می شود.



مترجم: ابدی

منبع

بازاریابی اجتماعی

عاقلانه فکر کن ......... عاشقانه عمل کن
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  راه اندازی پخش مواد غذایی در تهران tpshd 9 985 05-21-2018 05:41 PM
آخرین ارسال: tpshd
  تکنیک‌های برتر در فروش تلفنی r2013.samadi 1 584 01-24-2018 03:17 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  ۵ ایده برای ویروسی شدن یک استارت‌آپ r2013.samadi 0 555 11-04-2017 07:01 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
Smile واحد فروش در نمایندگی خودرو roksana6 0 507 07-16-2017 11:22 AM
آخرین ارسال: roksana6
  بازاریاب ها لطفا هم فکری کنید MEHRAN_SOOZER 3 1,300 06-17-2017 11:57 AM
آخرین ارسال: m_sstyle
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,528 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
Wink راهنمایی در موردبازار کیف های چرمی دست دوز HAMID.IE 9 1,982 09-04-2016 04:42 PM
آخرین ارسال: طراحی سایت حرفه ای
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,125 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
Smile تجربیات ویزیتورها و بازاریاب ها reza.sepehri 2 1,010 02-11-2016 02:58 PM
آخرین ارسال: reza.sepehri
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,308 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,035 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راهنمایی برای پخش موبایل در شهرستان hamidrezahopeful 5 1,768 10-26-2015 02:02 AM
آخرین ارسال: vsma69
  پول در پیام است/ یادداشتی از تی هارو اکر samiar afshari 1 493 07-20-2015 03:35 AM
آخرین ارسال: ham_missyou
  اصول اولیه اما حیاتی در بازاریابی با موبایل f.amini 0 1,046 06-30-2015 12:42 PM
آخرین ارسال: f.amini
  7 راه تحقیقات بازاریابی در موسسات غیر انتفاعی esmaeili_co 0 937 03-01-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  برنامه بازاریابی برای موسسات غیرانتفاعی esmaeili_co 0 1,034 03-01-2015 09:19 AM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  چگونه رویدادهای خیریه را بازاریابی کنیم؟ esmaeili_co 0 980 02-28-2015 02:40 PM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  درخواست کمک و همفکری بازاریابی در شهر دیگر! saeed74 6 1,718 11-02-2014 08:39 PM
آخرین ارسال: saeed74
  بازار یابی در سراسر کشور hamid.h 9 2,745 08-28-2014 11:05 AM
آخرین ارسال: بازرگانی عظیمی
  چه نکاتی در شروع کسب و کار وجود دارد؟ مهدی گل محمدی 16 4,958 03-05-2014 01:43 AM
آخرین ارسال: tarfand

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS