مزایای اسپانسر شدن شرکت ها در موسسات خیریه - نسخه قابل چاپ +- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir) +-- انجمن: کسب در آمد در ایران و دنیا (/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: آموزش بازاریابی (/forumdisplay.php?fid=51) +--- موضوع: مزایای اسپانسر شدن شرکت ها در موسسات خیریه (/showthread.php?tid=12966) |
مزایای اسپانسر شدن شرکت ها در موسسات خیریه - esmaeili_co - 03-03-2015 02:57 PM حامی شدن شرکت ها یک ایده جدید نیست. سال های بسیاری، کسب و کارها به موسسات خیریه پول اهدا کرده اند تا به جامعه خود خدمت کنند. در واقع، بسیاری از 500 شرکت موجود در فورچون این کار را انجام میده اند. شرکت های بزرگ برای انجام مسئولیت اجتماعی خود بخش ویژه ای دارند برای شناسایی موسسات خیریه ای که با آنها همسو هستند. برای صاحبان کسب و کار کوچک، که به دنبال فرصت های حمایت شرکت های بزرگ هستند می تواند یک تصمیم زیرکانه، برای بدست آوردن مزایای بیشتر باشد. افزایش دیده شدن و درآمد شاید بزرگترین مزیت بدست آمده برای کسب و کارها در حمایت موسسات و رویدادهای خیریه افزایش دیده شدن در سراسر جامعه باشد. در ازای تبادل مالی، نام و آرم یک شرکت بر روی تمام نامه های پستی، برای موارد تبلیغاتی و دیگر مواد ترویجی تولید شده توسط موسسه غیرانتفاعی گنجانده می شود. در برخی از کمک های مالی بزرگ ممکن است حتی در اموال، مانند یک اتاق کنفرانس، باغ و یا آزمایشگاه کامپیوتر با افتخار نام شرکت اهدا کننده را بر روی آنها بگذارند. افزایش قابلیت دیدن نام و لوگوی یک شرکت منجر به افزایش رسمیت شناختن نام تجاری آن در سراسر جامعه می شود. به رسمیت شناخته شدن یک نام تجاری بیش از همه باعث فروش بیشتر می شود. افزایش فروش برابر افزایش درآمد می شود. تصویر خیریه ای هنگامی که یک کسب و کار اقدام به کمک های خیرخواهانه محلی میکند، مانند آنهایی که به مبارزه با فقر یا بیماری می پردازند، و همچنین به عنوان نهادهای فرهنگی، مانند باله، اپرا و یا موزه هنر، تصویر خود را اغلب در درک عمومی افزایش می دهد. دیگر به سادگی نمی توان برای شرکتها سود در نظر گرفت، سرمایه گذاری در یک کسب و کار، در جامعه سیگنال تعهد و نگرانی برای همسایگان آن کسب و کار است. بسیاری از مصرف کنندگان بر اساس کیفیت، تصمیم گیری برای خرید می کنند. ساکنان یک جامعه اغلب به نفع کسب و کارهای محلی علاقه نشان می دهند. در بسیاری از موارد، آنها دنبال راهی برای حمایت از کمپین هایی هستند که جامعه را حمایت میکنند. مزایا مزایای بدست آمده توسط شرکت ها با حمایت از سازمان های خیریه، غیر معمول نیست. به عنوان مثال، یک کسب و کار ممکن است برای کمک به ایجاد جشن به نفع یک سازمان غیر انتفاعی پول اهدا کند. در عوض، شرکت برای حضور در این رویداد بلیط دریافت خواهد کرد. آنها اغلب کیسه های هدیه پر از آیتم های منحصر به فرد و گاهی اوقات گران قیمت، از جمله دستگاه های الکترونیکی و یا گواهی اهدا می کنند. علاوه بر این، این ممکن است فرصت دیداری با مهمانان مشهوری که حضور دارند، باشد. همچنان ممکن است یک فضای باز خاصی برای گسترش شبکه های کاری با میهمانان ویژه ایجاد شود. اینها و فرصتها جدید برای توسعه کسب و کار برای شرکتهای حامی فراهم می شود. مترجم: ابدی منبع |