سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: توانایی افراد انجمن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
در این تایپیک اعضایی که مایل به مشارکت در طرح ها و ایده های مختلف هستند لطفا توانایی های خود و رزومه ای در صورت امکان از خود بفرمایند تا راحتر برای انجام کارهای عملی طبق تجربشان جذب شوند!
(08-22-2011 04:52 PM)damoun نوشته شده توسط: [ -> ]رشته تحصيلي من صنايع غذايي هست و تو اين زمينه فعاليت مشاوره اي هم در زمينه طرح توجيحي و نظارت و اجراي طرح انجام ميدم. هر خدمتي كه بدونم به آباداني وطنم كمك ميكنه انجام ميدم.
رشته تحصيلي من دكتراي دامپزشكي است ، در زمينه هاي مربوط به دام ، طيور ، ابزيان ، صنايع غذايي ، ازمايشگاهي و دارويي اطلاعات دارم و مي تونم همكاري كنم همه ي اينها مربوط به رشته ام ميشه.
رشته تحصیلی من هنوز معلوم نیست.چون فعلا وارد دانشگاه نشدم.البته تا آخر همین ماه معلوم میشه.(رشته دبیرستانم ریاضی فیزیک هستش)
در زمینه تبلیغات به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت هستم.به شرکت ها در این زمینه مشاوره میدم.
تا چند وقت دیگه در زمینه تحقیقات بازاریابی و مشاوره بازاریابی هم حرفه ای خواهم شد.
ایده های زیادی در سر دارم و دوست دارم همیشه با جمع کار کنم.
من رشتم ریاضی فیزیکه ! در زمینه ی کامپیوتر و برنامه نویسی ، یه سررشته ای دارم ! در زمینه ی بازی های اینترنتی ، اطلاعات جامعی دارم ! سخنران و مدیر خوبی هم هستم ! در زمینه ی سیاسی هم تحلیلگر خوبی هستم ! اندازه نوک سوزنم حسابداری بلدم !
من ترم چهار رشته حسابداری هستم برنامه نویسی سی شارپ رو یه دستی توش دارم و اچ تی ام الم بلدم حالام دارم php یاد میگیرم خیلی سالم هست تو اینترنتم از پیچ و خم همه چیز سر در میارم البته ما کوچیک همه هستیم
من ليسانسيه حسابداري هستم12 سال هم سابقه كار دارم در زمينه شعر و نويسندگي هم اندك طبعي دارم و بيشتر سالهاي عمرمو با خوندن كتابهاي مختلف سپري كرده ام و بدون هيچ چشمداشتي دربست در خدمت مديريت محترم سايت و همه دوستان عزيز ميباشم
در حال حاضر من در یک شرکت در زمینه ترانزیت کالا مشغول به فعالیت هستم البته 3 سال هم در زمینه بازار ارز Forex فعالیت داشته و درحال حاضر نیز ترید می کنم
مهندس زمین شناسی هستم.
در تمام زمینه های کاری با ترفندهای آن آشنا هستم. هر کاری را که میخواهید شروع کنید اعلام تا ترفندهای موفقیت در آن کار را بدرستی برایتان توضیح دهم.

(08-28-2011 03:55 PM)jahanagahi نوشته شده توسط: [ -> ]مهندس زمین شناسی هستم.
در تمام زمینه های کاری با ترفندهای آن آشنا هستم. هر کاری را که میخواهید شروع کنید اعلام تا ترفندهای موفقیت در آن کار را بدرستی برایتان توضیح دهم.

واقعا مهندس زمین شناسی دارید ؟ نمی دونستم ! چون مددکار بودید من فکر میکردم روانشناسی خوندید و چون شرکت دارید بهتون میگن مهندس Big GrinHeart
سبحان جان من در رشته اصلی خود یک روز هم کار نکردم.دوره مددکاری ومدیریت اداری را گذراندم و بعنوان رئیس اداره بهزیستی (واحد حمایت) میاندوآب و رئیس اداره بهزیستی گرمسار و رئیس اداره خدمات حمایتی بهزیستی شرق تهران و سرپرست خدمات حمایتی شرق تهران و مسئول بهزیستی روستائی استان تهران کار کردم. و سپس کار آزاد را شروع کردم. در زمان اشتغال در رابطه با مددکاری هم کار میکردم و هم آموزش می دادم.
با سلام
من لیسانس معماری دارم. سابقه کار آموزشی و مدیریت آموزشگاه هم دارم. در حال حاضرم در حال تست یک متریال جدید برای ساخت مبلمان هستم. البته هنوز در حال تست و تقریبا نتیجه گرفته اما برای بازاریابیش و ورودش به بازار مشکل دارم.
به هر حال از حضور در این انجمن و آشنایی با دوستان خیلی خوشحالم.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
لینک مرجع