سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: جذب عاملیت فروش در سراسر کشور
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
آقا من عاشق این کارهای مناسبتی هستم!
حتی با وجود ریسک بزرگی مثل زمان محدود!
آقا مهدی بی صبرانه منتظر هستم تا کلیات محصول بعدی رو اعلام کنید.
من هم از همه بچه ها مخصوصا آقا مهدی تشکر می کنم بابت زحمات زیادی که می کشند
من در مورد این محصول خیلی مزاحم آقا مهدی شدم ولی ایشون همیشه با رویی خوش پاسخگوی من بودند و خوشبختانه با انرژی مثبتی که فرستادند من هم انرژی گرفتم و هم فروش خوبی داشتم و شکر خدا سود خوبی هم کردم.
از همینجا هم بگم که در مورد پروژه های بعدی هم ایشالا عمری اگه باشه آماده همکاری هستم.
کلا این چند روز درسته خیلی خوش گذشته ولی هیچی مثل کار کردن بهم انرژی نمیده36
سلام
تبریک آقا مهدی
راه خوبی رو درپیش گرفتید و بازار کارهای مناسبتی رو با ایده های جدید میخوایید در دست بگیرید.واقعا عالیه
من هم برای فروش محصولاتتون در هر زمانی آماده ام
فقط یه پیشنهاد دارم و اون اینکه قبل از اینکه فروشگاه ها برای خرید جنس اقدام کنن،باید محصول شما دست ما باشه تا بتونیم بازاریابی کنیم.
تو تجربه مجیک اگ،خیلی جاها که میرفتم برای بازاریابی ،طرف میگفت دیر اومدی و من خریدمو کردم و دیگه خرید ندارم.
برای روز معلم که 12 اردیبهشت هست باید حداقل دو هفته قبلش محصول دست ما باشه و ما برای بازاریابی اقدام کنیم تا فروشگاه ها برای خرید اقدام نکنن و جنس ما رو تو اولویت قرار بدن.
تشکر
مدیریت خوب
برنامه ریزی خوب
پیگیری عالی
ایمان و باور به موفقیت
عواملی بود که از راه شگفت خدا با موفقیت عالی این طرح به انجام رسید.
خدایا شکرت
سلام.
آقا مهدی برایتون پ.خ فرستادم. ممنون میشم جواب بدید.

موفق باشید.
(04-03-2014 06:22 PM)reza-k نوشته شده توسط: [ -> ]فقط یه پیشنهاد دارم و اون اینکه قبل از اینکه فروشگاه ها برای خرید جنس اقدام کنن،باید محصول شما دست ما باشه تا بتونیم بازاریابی کنیم.
تو تجربه مجیک اگ،خیلی جاها که میرفتم برای بازاریابی ،طرف میگفت دیر اومدی و من خریدمو کردم و دیگه خرید ندارم.

من هم با آقا رضا موافقم،
باید محصولات فصلی کمی قبل از رسیدن فصل مورد نظر عرضه بشه تا خودشو بتونه تو ذهن مشتری جا بندازه که هر موقع وقتش رسید مشتری بیاد داشته باشه که چنین محصولی هم هست.
در مورد مجیک اگ من خودم تجربه فروش مستقیم رو داشتم خیلی از خانم ها میگفتند ما از قبل تخم مرغ رنگی رو آماده کردیم و حسرت میخوردند که چرا قبلا چنین چیزی رو ندیده بودند
سلام. تبریک میگم برای شروع طرح جدیدتون.
امیدوارم که این طرحتون هم مثل مجیک اگ جذاب و نوآورانه باشه.
منم با دوستان موافقم. حداقل نمونه ها باید تو هفته ی آینده (قبل از اردیبهشت ماه ) به دست ما برسه که ما بازاریابیمونو انجام بدیم و بتونیم اون تعدادی که میخوایم رو سفارش بدیم.
سلام بچه ها ، همگی لطف دارید ، هر کاری انجام شده وظیفه بوده ، این توانایی و قدرت ایمان و اراده خودتون بوده که تونستید موفق باشید

استاد قربانیان عزیز ، همه ماها می دونیم که سرچشمه این قبیل کارها از انرژی مثبتیست و درسهایی هست که شما زحمتش را بر عهده داشتید و بذر اون را شما کاشتید ، همگی از همه لطف و مرحمتی که به همه ماها داشتید ممنون و سپاسگذاریم ، حضور شما و پستهاتون به همه ما جوون ترها دلگرمی می ده و قدم هامون را استوارتر می کنه خداوند به شما عمر طولانی عطا کنه که سایتون اول بالای سر خانواده و بعد هم روی سر ماها باشه 10_004

اما در مورد پروژه جدید هم بله همه مواردی که می فرمایید درست هست و همه دوست داریم چنین شرایطی داشته باشیم ولی کار و ایده نو را اجرایی کردن یکم روال کاریش فرق می کنه ، اینقدر موارد مختلف در روند کار پیش میاد که آدم را از تولدش پشیمون می کنه. ولی تسلیم شدن در ذات ما نیست، اگر بنا باشه این قبیل کارهای خاص هم مثل سایر کارها باشه که دیگه نمی تونه چنین استقبال مردمی و درامدی را داشته باشه ، یک کاری می شه مثل کاری که همه مردم دارن روزانه انجام می دن ، توی این قبیل کارها ، باید دل و جرئت و جسارت داشت ، باید ریسک پذیر بود ، باید شب نخوابی ها کشید ، باید کارهایی که برای دیگران بده را خوب دونست و انجام داد ، باید کار ده نفر را یک نفره انجام داد ، باید از همه امکانات قابل دسترس به نفع خود استفاده کرد و صدها باید دیگه ، تا موفق شد. خلاصه اینکه به خود ببالید ، معمولی ها جاشون اینجا و بین ما نیست.

شاد باشید 10_004
استاد مهدی عزیزم وقتی موفقیت عزیزان را در انجمن می بینم بی اختیار چنان ذوق و شوقی میکنم که حس میکنم افراد خانواده ام (البته همه شما از اعضای خانواده من هستید)
به موفقیت رسیده اند.
امیدوارم با مدیریت بسیار عالی جناب مهندس کاظی عزیزم و معاونت محترم و دوست داشتنی انجمن و عزیزموفق و پرمعلوماتی چون شما روز بروز برنامه های زیبائی برای عزیزانمان در انجمن داشته باشید.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
لینک مرجع