ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


آشنایی با روشهای مناسب تبلیغات اینترنتی و راه حل های منسوخ شده
زمان کنونی: 05-06-2024, 01:09 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: ndm1368
آخرین ارسال: madar
پاسخ: 3
بازدید: 1681

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 14 رأی - میانگین امیتازات : 3.29
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با روشهای مناسب تبلیغات اینترنتی و راه حل های منسوخ شده
07-14-2011, 09:30 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-14-2011 09:30 AM، توسط ndm1368.)
ارسال: #1
آشنایی با روشهای مناسب تبلیغات اینترنتی و راه حل های منسوخ شده
با توجه به پر مخاطب بودن اینترنت همواره یکی از بهترین راه های تبلیغات و جذب مشتری بوده است. اما در طی گذر زمان برخی روشها به طور کامل خاصیت خود را از دست داده اند و یا حتی تبدیل به ابزارهای کلاهبرداری و آزارهنده شده اند:
مهمترین روشهای تبلیغاتی که امروزه به طور کامل از بین رفته اند شامل موارد زیر است:
1.ایمیل مارکتینگ: تبلیغات از طریق به دست آوردن یک لیست ایمیل از کاربران فعال روی اینترنت و فرستادن ایمیل تبلیغاتی روشی بود که تا چند سال پیش مرسوم بود اما امروزه کاملا” منسوخ شده است. زیرا اغلب سرویسهای ایمیل این نوع ارسال انبوه ایمیل را به داخل پوشه اسپم هدایت می کنند. در کنار این موضوع اگر به داخل اینباکس هم برود کافی است درصدی از کاربران آن را به عنوان اسپم گزارش کنند مابقی ایمیلها خود به خود اسپم خواهد شد. معمولا” سرویسهای ایمیل اگر از یک آی پی سرور خاص، زیاد اسپم بیاید کلا” آن سرور را بلوکه می کنند.
روش ایمیل مارکتینگ امروزه بیشتر برای کلاهبرداری کاربرد دارد و کاربران با هدایت به سایتهای جعلی مورد سوء استفاده قرار می گیرند. مثلا” رمز و نام کاربری آنها سرقت میشود. پس روی این روش حساب نکنید و اگر کسی به شما پیشنهاد این نوع بازاریابی داد همان اول روی آن خط قرمز بکشید
2.تبلیغات با روش پنجره های بازشونده در مرورگر: در گذشته شما با ورود به یک سایت ناخوداگاه با باز شدن یک سری پنجره تبلیغاتی مواجه میشدید. یا در حین خروج از یک سایت در داخل یک تله گیر می افتادید و با بستن یک پنجره یک سایت دیگر باز میشد. امروزه مرورگرها این نوع روشها را کاملا” بلوکه کرده اند. اما سازندگان سایتها باز شدن این نوع پنجره های ناخواسته را در یک رویداد مخفی کرده اند تا مرورگر نتواند جلوی آن را بگیرد. مثلا” شما وقتی روی فیلد جستجو کلید می کنید تا متن خود را وارد کنید ناگهان یک پنجره باز میشود و چون با یک رویداد از طرف کاربر همراه بوده مرورگر آن را نمی بندد.اگرچه با ترفندهایی این پنجره ها باز می شوند اما کاربران به شدت از این نوع تبلیغات متنفر هستند و در واقع ضد تبلیغ محسوب میشود. پس روی این روش هم حساب نکنید
3.تبلیغات در فایل انیمشین به خصوص با فرمت Gif: اغلب کاربران اکنون در مرورگرهای خود دارای ابزارهای بلوکه کردن انیمیشن هستند. پس اگر این نوع انیمشینها را به عنوان تبلیغ به کار میگیرید باید بدانید که بخش وسیعی از آنها بلوکه می شوند. ابزارهای بلوکه کردن تبلیغ به طور هوشمند لینکهای خارج از سایت را تشخیص می دهند و می دانند برای تبلیغ است و آن را بلوکه می کنند. این روش گاهی با ترفندهایی در باز جهت دهی آدرس دور زده میشود اما تبلیغات با این روش خیلی کارامد نیست.
حال این سوال پیش می اید که پس چه روشی ناسب تر است؟
امروزه روش تبلیغاتی بر مبنای خواست کاربر مطرح است. پایه این روش موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی هستند. مثلا” کاربر وقتی در مورد چیز خاصی جستجو می کند تبلیغات مرتبط نمایش داده می شود که شانس واکنش کاربر بالاست زیرا به دنبال آن موضوع است. برای مثال وقتی کاربر در حال جستجو با کلمه موبایل است تبلیغات مرتبط نمایش داده میشود.
روش مناسب دیگر شبکه های اجتماعی هستند. بر اساس گروهی که کاربر در آن در حال گشت و گذار است و سابقه گشت و گذارهای کاربر در شبکه های مانند ف/ی/س/ب/و/ک تبلیغات مرتبط نمایش داده میشود.
در هر حال خلاصه مطلب اینکه امروزه تبلیغات فله ای و در هم بر هم روش منسوخ و فاقد کارامدی است
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی گل محمدی , madar , jahanagahi
07-14-2011, 10:05 AM
ارسال: #2
RE: آشنایی با روشهای مناسب تبلیغات اینترنتی و راه حل های منسوخ شده
عالی بود

واقعیت هم همینه الان دیگه این مدل تبلیغات کارآمد نیست. به نظر من از این شبکه های اجتماعی هم بد استفاده میشه مثلا تو کلوپ که میری پایین هر مطلب یه یکی تبلیغات کلیکی کرده و این ذهنیت تو کاربر ایجاد شده که دیگه کلیک نکنن.

آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: madar , jahanagahi , faramarz
08-05-2011, 04:39 PM
ارسال: #3
RE: آشنایی با روشهای مناسب تبلیغات اینترنتی و راه حل های منسوخ شده
تاریخچه


آغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.

مدل های تجاری و اشکال مختلف آن


بازاریابی اینترنتی به چندین مدل مختلف وجود دارد و مدل های اصلی آن عبارتند از : business-to-business که اصطلاحا B۲B نام گرفته و business-to-consumer که B۲C نامیده می شود. در مدل B۲B دو شرکت مختلف با یکدیگر به تجارت می پردازند، در حالیکه مدل B۲C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.
بازاریابی اینترنتی با مدل B۲C آغاز شد و به تدریج مدل B۲B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت. مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P۲P نامیده می شود، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند . سایت Kazaa یک نمونه از P۲P است که بر مبنای به اشتراک گذاردن انواع فایل ها از جمله فایل های موسیقی، فیلم، متن و غیره توسط کاربران، راه اندازی شده است.
بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی دارد، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است، مانند سایت priceline.com. در این حالت، مشتریان محدوده قیمت و بودجه ای را که می خواهند صرف کنند، مشخص می کنند و سپس از میان اجناس موجود در آن محدوده، کالایشان را انتخاب می کنند. شکل دیگر، جستجو به منظور یافتن ارزانترین قیمت است.در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند. آخرین روش “حراج آنلاین” است. که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می گذارند و در واقع نوعی مزایده آنلاین است.

مزایا


از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند. به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری، مقرون به صرفه تر نیز می باشد. به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.

محدودیت ها


محدودیت های بازاریابی اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان مشکلاتی بوجود می آورد. پایین بودن سرعت اینترنت می تواند مسبب مشکلات بسیاری شود، اگر حجم اطلاعات و تعداد صفحات وب سایت شرکتی بیش از اندازه زیاد باشد، کاربران برای دریافت و دانلود اطلاعات مورد نظر خود به کوشش فراوان نیاز خواهند داشت.
بازاریابی اینترنتی به خریداران امکان لمس، بو کردن، چشیدن و به طور کلی دیدن کالا از نزدیک را قبل از خرید، نمی دهد. برخی از فروشندگان عرصه تجارت الکترونیک، برای هر چه کم رنگ تر جلوه دادن این قبیل مشکلات و جلب اطمینان مشتریان، سیاست های مختلفی را به کار می گیرند و تحت شرایطی امکان بازپس فرستادن کالا را در اختیار خریداران آنلاین قرار می دهند.

اقدامات امنیتی


برای خریداران و فروشندگانی که از تجارت آنلاین استفاده می کنند، نگرانی های امنیتی مسئله بسیار مهمی است. بسیاری از مصرف کنندگان از آنجائیکه به امنیت اطلاعات شخصی خود در این سایت ها اطمینان ندارند، در مورد خرید اینترنتی دچار تردید می شوند. اخیرا برخی از شرکت هایی که خدمات فروش آنلاین ارائه می دهند، از دادن هرگونه اطلاعات در مورد خریداران به شدت اجتناب می ورزند.
به هرحال ، بسیاری از خریداران آنلاین از این امر که ممکن است اطلاعات شخصی شان در اختیار دیگر شرکت ها قرار بگیرد، کاملا بی اطلاعند. در چنین حالتی هیچ راهی جهت متوقف نمودن این انتقال اطلاعات وجود نخواهد داشت.
امروزه شرکت هایی که فروش آنلاین انجام می دهند، اقدام به استفاده از روش های گوناگون به منظور حفظ حریم اطلاعات شخصی مشتریان و برطرف نمودن نگرانی های آنها هستند. پنهان سازی اطلاعات (Encryption) یکی از روشهای اصلی است که در این زمینه به کار گرفته می شود. در این روش اطلاعات کاربران به کدهایی تبدیل می شود که دسترسی به اطلاعات آنها تنها با تایید شرکت مورد نظر امکان خواهد داشت. به عبارت دیگر با قوی تر شدن این سیستم، درجه امنیت اطلاعات نیز بالاتر می رود.

تاثیرات بر صنایع مختلف


بازاریابی اینترنتی تاثیر فراوانی بر بازار صنایع مختلف از جمله موسیقی، بانکداری و خرید و فروش عتیقه داشته است، در صنعت موسیقی بسیاری از مصرف کنندگان و علاقمندان به جای خرید سی دی، از سایت های اینترنتی MP۳ های مورد نظر خود را خریداری و دانلود می نمایند. مدت های مدید، صحبت در مورد قانونی یا غیر قانونی بودن دانلود فایل های موسیقی، بحث روز دست اندر کاران این صنعت به شمار می رفت.
بازاریابی اینترنتی بر صنعت بانکداری نیز بی تاثیر نبوده و روز به روز بر تعداد بانک هایی که خدمات آنلاین انجام می دهند، افزوده می گردد. این سیستم به دلیل عدم نیاز به مراجعه به شعب بانک ها، از طرف مشتریان مورد استقبال بسیار قرار گرفته است.
آمار نشان داده در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر از ساکنان آمریکا عملیات بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. البته پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سرعت اتصال اینترنت در گسترش این سیستم های بانکی تاثیر چشمگیری داشته است. امروزه خدمات بانکی آنلاین یکی از پرسرعت ترین عملیاتی است که از طریق اینترنت انجام می شود. ۴۴ درصد از کل کاربران اینترنت، عملیات بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.
منبع:www.forum.boursekala.com

اینکه جهان به کجا می رود نباید زیاد برایتان اهمیت داشته باشد بلکه آنچه مهم است این است که شما چه می خواهید و کجا می روید.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی گل محمدی , کامیار کاظمی
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو svz2022 0 371 06-14-2022 09:57 AM
آخرین ارسال: svz2022
Rainbow اگر در زمینه فروش آنلاین در هر شبکه مجازی مهارت دارید با ما ارتباط بگیرید mas 0 269 05-04-2021 12:48 PM
آخرین ارسال: mas
  كسب درآمد با سرویس ارزش افزوده پیامک (VAS) mehdi098 5 4,884 06-10-2018 12:07 AM
آخرین ارسال: mohsenhmt
  روش های کسب درآمد اینترنتی farshid1371 10 3,257 11-24-2017 12:45 PM
آخرین ارسال: javaneirani
  مشورت درباره ساخت و راه اندازی اپلیکیشن در موضوعات مختلف sandbadking 1 550 01-03-2017 12:38 PM
آخرین ارسال: sandbadking
  خرید گروهی پکیج وبمستران هوشمند 2 همیار وردپرس (کسب و کار اینترنتی حرفه ای) xmax9119 4 2,315 01-02-2017 10:47 PM
آخرین ارسال: مهران مانی
  پیشنهاد برای راه اندازی یک سایت اینترنتی و همکاری بلند مدت ebiramgs 1 1,067 12-25-2016 08:15 PM
آخرین ارسال: mohamad mobile
  کسب درآمد اینترنتی در ایران toofan245 14 2,336 05-13-2016 01:20 AM
آخرین ارسال: davoodazari
  راه اندازی سایت درج آگهی kakavand2000 0 648 05-05-2016 05:04 PM
آخرین ارسال: kakavand2000
  راه اندازی مجله اینترنتی iran480 2 1,122 11-18-2015 01:30 PM
آخرین ارسال: سزار3
  همکاری در راه اندازی مجله الکترونیکی toofan245 4 1,053 10-30-2015 09:07 PM
آخرین ارسال: toofan245
  سوال برای راه اندازی سايت vip228 13 3,546 06-30-2015 04:10 PM
آخرین ارسال: Iraj_27
  فروشگاه اینترنتی arzil 10 2,889 02-21-2015 05:54 PM
آخرین ارسال: samiar afshari
  چه محصولاتی در فروش اینترنتی سود بهتری دارن؟ پرواز 1 2,592 09-01-2014 11:26 PM
آخرین ارسال: tondar12
  درآمد میلیونی ، سایت های ایرانی کامیار کاظمی 27 9,575 07-24-2014 01:48 PM
آخرین ارسال: aminjan
  آینده کسب‌و کارهای اینترنتی saeed.abdollahi 0 942 06-05-2014 08:30 PM
آخرین ارسال: saeed.abdollahi
  نیازمند سرمایه گذار برای یک طرح نو و کسب درامد اینترنتی pmmcdvd 61 16,349 04-20-2014 02:36 PM
آخرین ارسال: LOBA-SMS
  چگونه یک فروشگاه اینترنتی کارت شارژراه اندازی کنیم؟ کامیار کاظمی 31 10,753 01-23-2014 02:34 PM
آخرین ارسال: jujushow
  معرفی ایده های پولساز M0TRIX 11 3,952 01-22-2014 09:56 PM
آخرین ارسال: ehsan322
  ده درس مهم در زمینه تجارت اینترنتی karafarin 3 1,309 01-03-2014 02:38 PM
آخرین ارسال: alma

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS