ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی
زمان کنونی: 04-26-2024, 04:50 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mbaland
آخرین ارسال: jahanagahi
پاسخ: 4
بازدید: 1958

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 15 رأی - میانگین امیتازات : 2.93
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی
07-24-2012, 04:28 PM
ارسال: #1
تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی
از راههای مختلفی می توان تخفیف قیمتی را اجرا کرد.ولی هر گروه از مشتریان با روش خاصی برای بهره مندی از این روش به سمت کسب و کارشما جذب می شوند.به همین دلیل باید از ترکیبی از روشهاو تکنیک های مختلف استفاده کرد تا بتوان گروهای مختلف را به سمت خود جذب کرد.ولی توجه به نکات زیر در این مورد از اهمیت ویژه ای در کسب و کار شما برخوردار است.

کاهش قیمت ها اغلب بهترین راهکار نیست .کاهش قیمت در صورت عدم لزوم می تواند منجر به از دست دادن سود و آسیب به نبر دهای قیمت گذاری شود .این عمل ممکن است این پیام را به مشتری ها انتقال دهد که قیمت از ارزش ارائه شده توسط برند به مشتری مهمتر است.در حالیکه شرکت ها باید ،فروشنده ارزش باشند، نه قیمت.(اصول بازاریابی کاتلر ،2010 ویرایش 13 ص593)
تخفیف هزینه است .
حد و حدود اختیار افراد را برای تخفیف دادن کاملا تغهیم و مشخص کنید .
از تخفیف برای فروش بیشتر و یا جلب مشتری جدید استفاده کنید .
اجازه ندهید شرکت به دلیل استفاده بیش از حد و بدون مهار از تخفیف ها به منظور های مقطعی و نه دراز مدت ،در قید قیمتهای پایین گرفتار شود .به یاد داشته باشید که قیمت های پایین غالبا به چرخه ای از قیمتهای پایین ،غالبا"به چرخه ای ازقیمتهای بسیار پایینترو به امکان بسیار کم بقا منجر میشوند.
بر اجباری شدن تخفیف غلبه کنید
ازیکسان بودن تخفیف خودداری کنید
برای تسویه حساب تخفیف ندهید
روشهای مختلف تخفیف (نقدی،فصلی ،کالایی،عمده فروشی ،تجاری،...)را در موقعیت های مناسب بکار گیرید.(صفحه361چاپ دوم مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران -پرویز درگی ).
مشتریانتان را طوری تربیت نکنید که صرفا"در قبال تخفیف از شما خرید کنند.
کاهش قیمت آسان است ،اما برگرداندن آن به حالت اول دشوار است .با تخفیف این امکان را پیدا می کنید که موقتا"قیمت را کاهش دهیدو در عین حال قیمت اصلی محصول را به شکل اولش حفظ کرده باشید.وقتی دوره تخفیف به پایان رسید قیمت همان است که اول بوده .
اگر شما اصرار داشته باشید که همیشه بر مبنای تخفیف محصولالتان را بفروشید ،مشتریان شما نیزعادت خواهند کردبر پایه قیمت پایین خرید کنند.
منبع:MBALAND.net
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: m_grate29 , mahdi77 , mir abbas , maxsoulfly , mehdiseven , jahanagahi , مهدی 1 , yousefi66
01-09-2013, 11:53 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 01-09-2013 11:53 AM، توسط nafas.)
ارسال: #2
RE: تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی
ممنون مفید بود
ممنون مفید بود
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: mir abbas , maxsoulfly , mehdiseven
01-15-2013, 01:05 AM
ارسال: #3
RE: تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی
مفید ...عالی ...بودددددددددددددددددددددد

فرق طوفان و نسیم فقط در نوع برخورد آنهاست!
یكی میشكنه... یكی آروم میكنه..
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: maxsoulfly
01-15-2013, 08:05 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 01-15-2013 08:08 AM، توسط jahanagahi.)
ارسال: #4
RE: تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی
(07-24-2012 04:28 PM)mbaland نوشته شده توسط:  از راههای مختلفی می توان تخفیف قیمتی را اجرا کرد.ولی هر گروه از مشتریان با روش خاصی برای بهره مندی از این روش به سمت کسب و کارشما جذب می شوند.به همین دلیل باید از ترکیبی از روشهاو تکنیک های مختلف استفاده کرد تا بتوان گروهای مختلف را به سمت خود جذب کرد.ولی توجه به نکات زیر در این مورد از اهمیت ویژه ای در کسب و کار شما برخوردار است.

کاهش قیمت ها اغلب بهترین راهکار نیست .کاهش قیمت در صورت عدم لزوم می تواند منجر به از دست دادن سود و آسیب به نبر دهای قیمت گذاری شود .این عمل ممکن است این پیام را به مشتری ها انتقال دهد که قیمت از ارزش ارائه شده توسط برند به مشتری مهمتر است.در حالیکه شرکت ها باید ،فروشنده ارزش باشند، نه قیمت.(اصول بازاریابی کاتلر ،2010 ویرایش 13 ص593)
تخفیف هزینه است .
حد و حدود اختیار افراد را برای تخفیف دادن کاملا تغهیم و مشخص کنید .
از تخفیف برای فروش بیشتر و یا جلب مشتری جدید استفاده کنید .
اجازه ندهید شرکت به دلیل استفاده بیش از حد و بدون مهار از تخفیف ها به منظور های مقطعی و نه دراز مدت ،در قید قیمتهای پایین گرفتار شود .به یاد داشته باشید که قیمت های پایین غالبا به چرخه ای از قیمتهای پایین ،غالبا"به چرخه ای ازقیمتهای بسیار پایینترو به امکان بسیار کم بقا منجر میشوند.
بر اجباری شدن تخفیف غلبه کنید
ازیکسان بودن تخفیف خودداری کنید
برای تسویه حساب تخفیف ندهید
روشهای مختلف تخفیف (نقدی،فصلی ،کالایی،عمده فروشی ،تجاری،...)را در موقعیت های مناسب بکار گیرید.(صفحه361چاپ دوم مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران -پرویز درگی ).
مشتریانتان را طوری تربیت نکنید که صرفا"در قبال تخفیف از شما خرید کنند.
کاهش قیمت آسان است ،اما برگرداندن آن به حالت اول دشوار است .با تخفیف این امکان را پیدا می کنید که موقتا"قیمت را کاهش دهیدو در عین حال قیمت اصلی محصول را به شکل اولش حفظ کرده باشید.وقتی دوره تخفیف به پایان رسید قیمت همان است که اول بوده .
اگر شما اصرار داشته باشید که همیشه بر مبنای تخفیف محصولالتان را بفروشید ،مشتریان شما نیزعادت خواهند کردبر پایه قیمت پایین خرید کنند.
منبع:MBALAND.net
اصولا تخفیف باعث می شود که مشتری بی اعتماد به فروشگاه شود. در جائی نوشته شده تخفیف یکسان نباشد.چه بدتر.مثال:
من جنسی را از مغازه خریداری میکنم البته با تخفیف 5000تومان و دوست من از همان فروشگاه همان جنس را با تخفیف می خرد 4900تومان. هر دو نفر ما نسبت به فروشنده بی اعتماد می شویم و فکر نکنم دوباره برای خرید به آن مغازه برویم.معمولا
فروشگاههائی که قیمت مقطوع دارند فروش بالائی خواهند داشت
چون مشتری از فیکس بودن قیمت اطمینان دارد.
[b]این مقاله را نویسنده تخفیف دادن را بجای حراجی اشتباه گرفته است. ضمن اینکه تخفیف کالائی منظور جوایز است..که هم حراجی و هم دادن جوایز فروش را بیشتر میکند و قابل قبول تر است.

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی 1 , seraj , حامد , maxsoulfly , yousefi66
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست کد تخفیف خرید سایت مدیر سبز. iranboy 1 719 03-26-2023 12:01 PM
آخرین ارسال: mihanbiz
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,206 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  راه اندازی پخش مواد غذایی در تهران tpshd 9 977 05-21-2018 05:41 PM
آخرین ارسال: tpshd
  تکنیک‌های برتر در فروش تلفنی r2013.samadi 1 574 01-24-2018 03:17 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 563 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
Smile واحد فروش در نمایندگی خودرو roksana6 0 505 07-16-2017 11:22 AM
آخرین ارسال: roksana6
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,523 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 922 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Wink راهنمایی در موردبازار کیف های چرمی دست دوز HAMID.IE 9 1,933 09-04-2016 04:42 PM
آخرین ارسال: طراحی سایت حرفه ای
  درخواست راهنمایی تبلیغات مغازه خدمات کامپیوتری iranboy 1 1,303 08-13-2016 02:14 PM
آخرین ارسال: arassh13
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 1,981 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
  راهنمایی برای فروش top-banner 2 1,812 05-30-2016 09:00 AM
آخرین ارسال: paradise.9129
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,633 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,120 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  پیش بینی بازدهی پخش تراکت برای فروش محصول sinior 2 1,350 02-23-2016 02:24 AM
آخرین ارسال: tataloo
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,303 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,022 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,539 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,242 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,767 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS