ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


10 فرمان تیز بازاریابی
زمان کنونی: 05-04-2024, 01:17 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: مهدی گل محمدی
آخرین ارسال: مهدی گل محمدی
پاسخ: 1
بازدید: 873

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امیتازات : 2.92
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 فرمان تیز بازاریابی
06-21-2011, 11:37 AM
ارسال: #1
10 فرمان تیز بازاریابی
منبع: ماهنامه عصر تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی‌های حرفه‌ای و بازاریابی‌های تازه‌کار هر دو علاقه‌مندند از اصول و روش‌هائی آگاه شوند که سود بیشتر کسب و کار آنان را تضمین کند؛ افزودن بر درآمدزدائی، احساس رضایت خاطر کنند. و نیز قادر باشند متکی بر آن اصول و روش‌ها، فعالیت هیجان مدار و ذاتی این حرفه را پر نشاط و متعادل سازند.

۱. هرگز اهمیت پول را دست کم نگیرید
واقعاً هیچ ایرادی ندارد که همواره در مورد ”پول“ حساس باشیم، و به آن اهمیت بدهیم. از اینها گذشته پول مقوله‌ای است که بیشتر مردم بازاری و تاجر مسکل حساب آن را نگه می‌دارند.

۲. هرگز ارزش پول را دست بالا نگیرید

بدون شک ”نقدینگی“ تنها ابزار رایج بده بستان‌های بازرگانی است، ولی چیزهای زیاد دیگری هم هست که می‌توان روی آنها حساب کرد، نظیر احترام و اعتبار نزد دیگران یا احساسات ناشی از ساختن چیزی از هیچ. که اینها را نیز می‌توانید پی‌گیری کنید، و از منافع ناشی از آنها منتفع شوید.

۳. در کسب و کار هرگز نمی‌توانید دوستان زیادی داشته باشید
دوستان وفادار شما ـ که به اندازهٔ خود شما از پیروزی‌هایتان خوشحال می‌شوند ـ بهترین اهرم در کارهای تجاری محسوب می‌شوند. مردم اگر مجبور نشابند، حتی در صورتی‌که بعضاً معاملهٔ بهتری را در جای دیگری داشته باشند، ترجیح می‌دهند با یک دوست طرف معامله باشند تا دیگران.

۴. از بیان عبارت ”نمی‌دانم“ نهراسید

اگر چیزی را نمی‌دانید صریحاً بگوئید نمی‌دانم. از اینکه همهٔ چیزهای عالم را نمی‌دانید خجالت نکشید. زمانی‌که جهل خود را نسبت به مسئله‌ای ابراز می‌کنید، و از دیگران می‌خواهید تا چیزهائی را به شما بیاموزند، در واقع، شکل ماهرانه‌ای از تواضع و فروتنی را نشان می‌دهید. حتی اگر قصد بلوف زدن دارید این‌کار را از روی جهل نکنید. من غالباً، حتی زمانی‌که مسئله‌ای را به‌خوبی می‌دانم می‌گویم نمی‌دانم، تا علم و اطلاع طرف مقابل خود را محک بزنم.

۵. کمتر صحبت کنید
وقتی حرف نمی‌زنید، قطعاً، دچار لغزش‌های بزرگی نمی‌شوید، یا حتی مرتکب اشتباهات لپی هم نمی‌شوید. مهمتر از همه اینکه وقتی به صحبت مشغولید، احتمالاً متوجه آهنگ‌های جابه‌جائی مداوم شنونده‌ها و موقعیت خویش نیستید. زیاده سخن گفتن دو تا از مهمترین حواس شما، یعنی بینائی و شنوائی‌تان را کند و متأثر می‌کند.

۶. همواره به قول‌های خود ـ چه بزرگ و چه کوچک ـ پایبند باشید

چیزهای اندکی در جهان وجود دارد که مرا به اندازهٔ خوش‌قولی خوشحال می‌کند. و برعکس، هیچ چیزی در دنیا به اندازهٔ بدقولی ناراحتم نمی‌کند. آدم بدقول، در واقع، قانون نانوشتهٔ تجارت را نقض می‌کند. نقطهٔ شروع هر رابطه‌ای، صداقت و وفای به‌عهد است، نه بدگمانی.

۷. هر معامله، حیاتی دارد
هر معامله طبیعت خاص خود را دارد. بعضی‌ها به مراقبت‌های ویژه و حساسی نیازمندند، و بعضی دیگر از معاملات، تصمیم‌گیری‌های آنی را می‌طلبند. زمانی‌که این طبیعت را شناختید، آنگاه خود را با شرایط خاص هر یک از معاملات تطبیق دهید.

۸. از روز اول خود را مقید به انجام کار با کیفیت کنید
روی هر مسئولیت ـ چه جزئی و پیش پا افتاده، و چه کلی و خطیر ـ تمرکز کنید، به‌نحوی که گوئی آن مسئولیت تنها مسئله‌ای است که برای شما دارای اولویت درجه یک است، که واقعاً هم همین‌طور است. اگر کاری اصلاً انجام نشود، به مراتب بهتر است تا به‌نحوی نامطلوب و بدانجام و عرضه شود.

۹. با مردم خوش‌رفتار باشید
نه به این سبب که به مردم در طی جریان امور نیازمندید بلکه، به این خاطر که خوش‌رفتاری با دیگران خوشایندترین راه در وصول به هدف‌هاست، باید خوش‌رفتار بود. حساس بودن نسبت به احساسات دیگران، همواره سودمند است. رعایت احساسات انسان‌های دیگر: ۱) راهی است نامرئی در شناخت نیازهای تجاری آنها؛ ۲) حس وقت‌شناسی را تقویت و تیزتر می‌کند؛ ۳) شما را از موقعیت‌های نامطلوب بیرون می‌آورد. ادب، تواضع و خوش‌رفتاری، اگر هیچ‌یک از این خواص را نداشته باشد، لااقل بسیار دلگرم کننده و خوشایند است.

۱۰. همهٔ اعتبارات را به‌خود اختصاص ندهید

همواره همکاران خود را در اعتبارات به‌دست آمده، سهیم کنید. این را بدانید که اگر بخواهید به همه بفهمانید که چقدر باهوش و نابغه‌اید، قطعاً، آدم هوشیار و نابغه‌ای نیستید.
آیا قواعدی را که برشمردم آخرین کلام در کسب موفقیت در کسب و کار و تجارت‌اند؟ قطعاً نه. ولی این ده قاعده را نیز در خاطر داشته باشید.
با صرف نظر از اینکه در موقعیت شغلی خود، با چه اوضاع و احوال خوب و بدی روبه‌رو باشید، پذیرش آگاهانهٔ این نکات و به‌کار گرفتن هر روزهٔ آنها، همواره قدرت برندگی و تصمیم‌گیری به شما خواهد داد.

آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , faramarz , yousefi66
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,221 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 564 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,527 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 925 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,638 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,123 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,307 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,035 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,554 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,271 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,771 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 4,998 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,238 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ sinior 34 28,204 09-24-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: miramira
  راهنمایی برای شروع بازاریابی saghi_gh 13 4,298 09-22-2015 11:28 AM
آخرین ارسال: modireayandeh
  چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند modireayandeh 0 988 09-16-2015 11:31 PM
آخرین ارسال: modireayandeh
  توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک f.amini 1 1,222 09-06-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب محسن دوستوندی 4 3,924 09-04-2015 08:36 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 6,576 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  اصول اولیه اما حیاتی در بازاریابی با موبایل f.amini 0 1,043 06-30-2015 12:42 PM
آخرین ارسال: f.amini

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS