ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند
زمان کنونی: 03-19-2024, 07:57 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: modireayandeh
آخرین ارسال: modireayandeh
پاسخ: 1
بازدید: 973

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امیتازات : 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند
09-16-2015, 11:31 PM
ارسال: #1
چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند
[تصویر: content.jpg]
بازاریابی محتوا با ایجاد یک فرصت جذاب برای صاحبان کسب و کار، شرکت ها را قادر می سازد تا به شکلی نوآورانه و با فضای نامحدود، پیام رسانی نمایند.

برای آن عده از ما که با رسانه های سنتی سر و کار داریم، بازاریابی محتوا منبع مشکلات و فضایی ناشناخته و مملوء از فرصت های جدید به حساب می آید. اما با افزایش امکان دسترسی به اینترنت و کاهش هزینه های آن نسبت به قبل، بازاریابی محتوایی تمامی انواع مدل های محتوا را در خود جای داده و ما را قادر به قبضه کردن بازار می نماید. شرایط اینترنت، پیش از این ما را به فعالیت در ف/ی/س/ب/و/ک و تازگیها به فعالیت در باز فید(BuzzFeed)، اینستاگرام(Instagram) و اسنپ چت(SnapChat) قادر ساخته است، در حالیکه همچنان اپلیکیشن های جدید تری نیز در راه می باشد.

بازاریابی محتوا، عاملی که در حال حاضر با سرعت رو به افزایش است.

بازاریابی محتوا واژه ای گسترده و تا حدودی مبهم است، اما اجازه دهید آن را اینگونه تعریف نماییم: بازاریابی محتوا عمل توسعه و توزیع مطالب جذاب به نمایندگی از یک برند یا کسب و کار است. هدف، دستیابی و حفظ توجه مصرف کننده، با امید به تبدیل وی به یک مصرف کننده برند یا کسب و کار می باشد.

نکته حائز اهمیت در اینجا دستیابی به تفاوت هاست. تبلیغات در دوران پیش از دیجیتال، هدفی دقیقا شبیه به بازاریابی محتوا داشت، اما پیام ها به بازار کوچکی از مصرف کنندگان محدود می گردید.

“تبلیغات” عمل قرار دادن یک پیام برند با تاثیر بالا در فضای محدود انتشار و بصورت چاپی – پیام بازرگانی به شکل هایکو (یک سبک شعری بسیار کوتاه در زبان انگلیسی) – بود. بازاریابی محتوا، عمل توسعه ی پیام های بازرگانی فوری و قانع کننده و جذاب بدون محدودیت مکانی می باشد.
این آزادی بقدری جدید است که اغلب برندها و کسب و کارها هنوز از وجود آن آگاهی کاملی ندارند. کسانی که کسب و کاری بر پایه رسانه های تبلیغات محور را اداره می کنند، هنوز به تبلیغات در حالت قبلی آن متکی هستند.

این نوع از تبلیغات و بازاریابی آنقدر جدید است که شکل ها و کاربردهای مختلفی از آن همچنان در حال ابداع می باشد و شامل طیف شگفت انگیزی از ابزار مختلف می باشد. که فقط موارد واضح و روشنی مانند مقالات، پست های وبلاگ، ویدئو ها، مقالات سفید، و ایمیل ها را در بر نمی گیرد. بلکه شامل مسابقات، نظرسنجی، بازی ها، پازل ها، محتوای اجتماعی و موارد دیگری می شود.

اهداف فعالیت های بازاریابی محتوا بسیار متفاوت است. برخی خواهان شگفت زده کردن مردم یا خنداندن آنها هستند، برخی خواهان آموزش دادن هستند، برخی تمایل دارند در شرایط خاص برای افراد مفید باشند و برخی می خواهند سرگرم کننده باشند. اکثر این موارد به گونه ای طراحی شده اند که محتوا در میان مخاطبان بیشتری گسترش بیابد.

با تمام این امکانات، اکنون زمان خلاقیت و نوآوری به نمایندگی از برندها و کسب و کارها فرا رسیده است. اکنون کسب و کار ها در حال پی بردن به این نکته هستند که می توانند و باید محتوایی تولید کنند که مخاطبان با علاقه به خواندن آنها رو بیاورند.

امروزه پیشگامان بازاریابی محتوا عمدتا برندهای ملی و بین المللی می باشند. اما این فقط آغاز راه است. بازاریابی محتوا باید بصورت بومی انجام شود، چرا که دسترسی به اینترنت رفته رفته این امکان را ممکن می سازد.

یکی از پیشگامان اولیه ی بازاریابی محتوا ، رد بول، تولید کننده ی نوشیدنی انرژی زا اتریشی می باشد. این شرکت با هدف قرار دادن مردان جوان، تصمیم گرفت تا این برند را با فعالیت ها و ورزش های سنگین همراه سازد.

وب سایت آنها، یکی از نمونه های اولیه بازاریابی محتوا بود. این وب سایت، تمرکز خود را کاملا روی تعامل مخاطبان مورد نظر خود با محتوای هیجان انگیز و ایجاد ارتباط مثبت با این برند قرار داد. این شرکت به منظور سرگرمی و جذب مشتریان خود، مقادیر بالایی از محتوا ایجاد و منتشر می کرد و همچنان می کند.

وجود اصطکاک برای رسانه های سنتی

بسیاری از اشکال بازاریابی محتوا در تلاش برای گذر از رسانه های موجود و دستیابی مستقیم به مشتریان هدف می باشند. هدفی که Redbull.com و Marriott دنبال می کنند، همین موضوع است.

اما رسانه های سنتی هوشمند در می یابند که این امر در واقع یک فرصت جدید و بزرگ می باشد و قبل از اینکه کسب و کار های محلی به بازاریابی محتوا روی آورند، باید از این فرصت استفاده کنند.

بازاریابی محتوا یک مد زودگذر نیست. امروزه تبلیغات از بند محدودیت مکانی مصنوعی پیش از دوره ی دیجیتال آزاد گشته و هرگز به آن دوران باز نخواهد گشت. توجه داشته باشید که برای کسب نتیجه مناسب از بازاریابی محتوا باید بخشی منحصر و جدا از بخش های دیگر در نظر بگیرید تا استراتژی های خلاقانه، محتوای مناسب و بهترین کانال های ارتباطی را برای تولید و انتشار آن در نظر بگیرند.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,131 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 551 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,499 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 908 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,611 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,099 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,277 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 1,992 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,501 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,130 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,750 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 4,932 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,224 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ sinior 34 28,056 09-24-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: miramira
  راهنمایی برای شروع بازاریابی saghi_gh 13 4,262 09-22-2015 11:28 AM
آخرین ارسال: modireayandeh
  توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک f.amini 1 1,207 09-06-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب محسن دوستوندی 4 3,889 09-04-2015 08:36 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 6,502 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  اصول اولیه اما حیاتی در بازاریابی با موبایل f.amini 0 1,029 06-30-2015 12:42 PM
آخرین ارسال: f.amini
  آموزش بازاریابی irantarh 0 1,127 06-20-2015 03:27 PM
آخرین ارسال: irantarh

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS