(مدیران سایت هیچ گونه مسئولیتی در مقابل صحت ادعاهای مطرح شده در تبلیغات ندارند لطفا قبل از هر اقدامی بررسی های لازم را داشته باشید.)

..

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


ماگستان, اولین و تنهاترین

ADS


روش های كاهش هزینه تبلیغات
زمان کنونی: 01-21-2018, 03:15 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: ناصر صادقی
آخرین ارسال: ناصر صادقی
پاسخ: 1
بازدید: 707

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امیتازات : 2.69
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های كاهش هزینه تبلیغات
03-16-2012, 10:34 PM
ارسال: #1
روش های كاهش هزینه تبلیغات
اجرای یك برنامهء تبلیغاتی، مستلزم صرف هزینه است، به این رو تبلیغات به عنوان یكی از سرفصل های مالی سازمان ها و شركت ها محسوب می شود. هزینه های تبلیغاتی مشكلی است كه تمام شركت ها خصوصا شركت های تجاری كوچك با آن مواجهند. بسیاری از این شركت ها برای جذب و حفظ مشتریان خود به تبلیغات وابسته اند. با وجود این، هزینهء انجام تبلیغات موثر و مستمر خصوصا در شرایط كنونی بازار و اقتصاد برای بسیاری از این شركت ها طاقت فرسا و كمرشكن است. به همین دلیل شركت های تجاری همواره به دنبال راهكارهایی هستند كه ضمن معرفی خود و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بتوانند هزینه های تبلیغاتی خود را نیز تا حد معقولی كاهش دهند.



پیدا كردن یك شریك تبلیغاتی مناسب، كاهش تعداد دفعات پخش تبلیغات و روابط عمومی، از جمله این راهكارهاست و به شما به عنوان مدیر یك شركت تجاری یا سرپرست بخش تبلیغات و بازاریابی می تواند در كاهش هزینه های تبلیغاتی بسیار كمك كند كه در ادامه به اختصار به آن ها می پردازیم:



شریك تبلیغاتی



سعی كنید تبلیغاتتان را با تبلیغات شركت دیگری همراه كنید. به طور مثال به جای این كه شركت شما برای مدت زمان معینی صفحهء آخر هفته نامه ای را برای تبلیغات خود خریداری كند، بهتر است با دادن یك آگهی نصف صفحه، آن را با یك شركت تجاری دیگر شریك شوید یا این كه اجازه دهید آن ها با شما شریك شوند. به عبارت دیگر تبلیغات خود را با تبلیغات آن ها همراه كنید. به این ترتیب هزینهء تبلیغات شما نصف می شود. با این كه ممكن است به این ترتیب تا حدودی تاثیر و پاسخ مورد انتظار از تبلیغاتتان كاهش یابد، ولی این بهترین روش برای تداوم تبلیغات در بازه زمانی طولانی تر و صرفه جویی در هزینه است. باید توجه داشت كه شریك و همراه تبلیغاتی شما از رقبا یا شركت هایی نباشد كه بنا به دلایلی تمایل ندارید با آن ها مرتبط شوید و در این ارتباط نظارت های ضروری را اعمال كنید.



كاهش تعداد دفعات _پخش آگهی تبلیغاتی



اثربخشی تبلیغات معمولا براساس دو معیار مورد سنجش قرار می گیرد: میزان فراگیری (Reach) فراوانی تكرار (Frequency) . میزان فراگیری به معنای تعداد افرادی است كه تبلیغ شما را می بینند.



بنابراین تبلیغی كه میزان فراگیری آن كم و دفعات تكرار آن بیش تر است منجر به آن می شود كه تبلیغ شما را یك گروه نسبتا كوچكی از مشتریان بالقوه به تعداد دفعات بیش تری مشاهده كنند.



میزان فراگیری باید دست نخورده بماند، چرا كه شما یك گروه خاص از مشتریان بالقوه را انتخاب می كنید. تنها به این دلیل كه گمان می كنید احتمال دارد آن ها محصول یا خدمت شما را خریداری كنند، در حالی كه ممكن است آن ها در نهایت از شما خرید نكنند. بنابراین نباید حق مساوی را از تمامی مشتریان بالقوه، سلب كرده و تنها تبلیغات خود را برای عده ای خاص پخش كنید. بنابراین اگر شما ناگزیر به قربانی كردن یكی از این دو معیار باشید بهتر است كه فراوانی تكرار را انتخاب كنید. به طور مثال برنامهء تبلیغاتی شما در رادیو می تواند از ۱۲ هفته به ۱۰ هفته كاهش یابد یا به جای شش بار در روز می تواند دفعات پخش آگهی شما به پنج بار در روز كاهش یابد، اما استفاده از رادیو برای پخش تبلیغات به دلیل وسعت فراگیری این رسانه نباید تغییر كند.



توجه به روابط عمومی



تبلیغات گران است، اما روابط عمومی هزینه ای ندارد و رایگان تمام می شود. با این وجود اسپانسر شدن یا پخش اخبار در مورد شركت، محصولات و یا خدمات آن از طریق رسانه های عمومی بسیار بیش تر از انجام تبلیغات مستقیم تاثیرگذار است.



چاپ یك مقاله در ارتباط با كسب و كار شما در روزنامه، یا پخش یك برنامهء تلویزیونی در این زمینه بسیار بهتر از تبلیغات مستقیم است چرا كه اعتبار بیش تری نزد مخاطبان و مشتریان بالقوه دارد. در صورتی كه امكان انجام چنین فعالیت هایی را در قالب روابط عمومی داشته باشید، به راحتی می توانید بخشی از برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی خود را كاهش دهید و در عین حال تاثیر مثبت بیش تری در ذهن مخاطبان خود بگذارید.



بنابراین برقراری تماس مستمر با رسانه ها و خبرگزاری های محلی و ارایهء اطلاعاتی در مورد فعالیت های تجاری شركتتان نظیر اعلام میزان كل فروش و سود شركت در بازه زمانی معین، برنامه های توسعهء محصول یا بازار یا سایر جریاناتی كه مربوط به كسب و كارتان است و برای مشتریان و مخاطبان مورد نظر شما نیز جالب توجه است، به شما كمك می كند تا با توسعهء فعالیت هایتان در حوزهء روابط عمومی، نیاز كم تری به انجام تبلیغات مستقیم داشته باشید و به این ترتیب ضمن این كه به طور غیرمستقیم و موثرتر خود را به مشتریان معرفی می كنید، به میزان قابل ملاحظه ای در هزینه هایی كه باید صرف انجام تبلیغات شود نیز صرفه جویی می كنید.

به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن!تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است که هر چه به هم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مهدی گل محمدی , اقاي ايـــده , P@RSA , Layla
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  هزینه ساخت سوله abdolrahim 11 13,198 08-29-2017 01:54 PM
آخرین ارسال: ehsandehaghi
  آشنایی با تابلوهای دیجیتال تبلیغات ناصر صادقی 0 720 03-16-2012 10:53 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  مهمترین نکات برای تبلیغات ایده هایتان ناصر صادقی 0 923 03-16-2012 10:29 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  نكات كلیدی تبلیغات موفق ناصر صادقی 0 551 03-16-2012 10:23 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات ناصر صادقی 0 869 03-02-2012 07:56 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  درآمد1.86 میلیارد دلاری ف/ی/س/ب/و/ک از تبلیغات در سال 2010 ناصر صادقی 0 648 02-20-2012 01:24 AM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  معرفی ایده ها در زمینه تبلیغات ناصر صادقی 0 935 02-12-2012 07:12 AM
آخرین ارسال: ناصر صادقی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS