ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
زمان کنونی: 05-05-2024, 06:53 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: dehkadeh ali
آخرین ارسال: dehkadeh ali
پاسخ: 14
بازدید: 2702

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امیتازات : 3.44
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
11-22-2012, 12:43 AM
ارسال: #11
RE: ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
تفاوتهاي بازاريابي سنتي و پارتيزاني
لوينسون، ۱۲ مورد را به عنوان تفاوتهاي ميان بازاريابي سنتي و پارتيزاني مطرح کرده است :
۱/ بازاريابي سنتي نيازمند آن است که شما پول يا سرمايه خود را در فرايند بازاريابي سرمايه گذاري کنيد. بازاريابي پارتيزاني مي‌گويد سرمايه گذاري اوليه شما بايد زمان، انرژي و تصويرسازي ذهني باشد.
۲/ بازاريابي سنتي ابزاري براي کسب و کارهاي بزرگ و پيشنهاددهنده تاکتيک‌هايي در ارتباط با شرکتهاي عظيم و بودجه هاي کلان آنهاست. بازاريابي پارتيزاني، در کسب و کارهاي کوچک به کارمي رود.
۳/ بازاريابي سنتي چگونگي انجام بهينه کسب و کار را از طريق فروش اندازه گيري مي کند. سنجش اوليه در بازاريابي پارتيزاني مربوط به سود است.
۴/ بازاريابي سنتي بر مبناي تجربه و قضاوت است که درگير حدس و گمان است. بازاريابي پارتيزاني بر مبناي علم روانشناسي، قوانين رفتار انساني است. يقينها و اطمينانهايي وجوددارد که فرد آنها را در رابطه با الگوهاي خريد لحاظ مي کند و بازاريابان پارتيزاني بر اين يقينها و اطمينانها تمرکز مي کنند.
۵/ بازاريابي سنتي، افزايش نسبتها يا نرخهاي توليد کسب و کار و سپس تنوع بخشي از طريق ارائه محصولات را پيشنهادمي کند.
6/ بازاريابي سنتي شما را ترغيب مي کند تا کسب و کار خود را به طور خطي از طريق افزودن مشتريان جديد رشددهيد. بازاريابي پارتيزاني شما را ترغيب مي کند تا کسب و کار خود را به شکل هندسي رشددهيد. هدف بيشتر معاملات با مشتريان موجود، معاملات وسيعتر و معاملات مرتبط با بکارگيري تعقيب مشتري و خدمات اصلي يا کليدي است.
۷/ بازاريابي سنتي از شما مي خواهد تا در جستجوي فرصتهايي براي از ميان بردن رقابت باشيد. بازاريابي پارتيزاني از شما مي خواهد تا رقابت را براي مدتي فراموش کنيد و در جستجوي فرصتهايي براي همکاري با کسب و کارهاي ديگر و حمايت يکديگر در يک تلاش متقابل در جهت کسب سود باشيد.
۸/ بازاريابي سنتي اين باور را در شما ايجادمي کند که به عنوان مثال، تبليغات يا پست مستقيم يا داشتن وب سايت اهميت دارد. بازاريابي پارتيزاني مي گويد که هيچ يک از اين مفاهيم به تنهايي در بازاريابي عامل موفقيت نيست، بلکه ترکيبات بازاريابي است که عامل کاميابي است. اگر شما تبليغات را با پست مستقيم ترکيب کنيد، هريک به ديگري جهت انجام کار به شکل بهتر کمک خواهدکرد.
۹/ بازاريابي سنتي تأکيددارد که شما دريافتي هاي خود را هر ماه جهت مشاهده ميزان فروش خود محاسبه کنيد، در حالي که بازاريابي پارتيزاني بر تمرکز شما بر اين امر اشاره دارد که شناخت بسياري از روابطي که هر ماه برقرار ساخته ايد چگونه مي‌تواند منجر به کثرت سود و مزايا شود.
۱۰/ بازاريابي سنتي کمتر به بحث تکنولوژي مي پردازد، زيرا تکنولوژي ديروز بسيار پيچيده، گران و بسيار محدود بود. بازاريابي پارتيزاني تأکيد دارد که شما تکنولوژي امروز را غنيمت شماريد، زيرا کاربرد آن ساده است، خريد آن ارزان است و محدوديت در قابليت آن جهت توانمندسازي کسب و کار شما در آغاز بازاريابي وجود ندارد.
۱۱/ بازاريابي سنتي مجموعه اي از حربه هايي را که ممکن است براي ارتقاي کسب و کار شما به کار رود، شناسايي مي کند که همه آنها نسبتا هزينه بر هستند. بازاريابي پارتيزاني، هزاران حربه اي را که شما مي‌توانيد از طريق بکارگيري رايگان آنها سود خود را افزايش دهيد، شناسايي مي‌کند.
۱۲/ بازاريابي سنتي بسياري از مالکان کسب و کار را مي ترساند، زيرا سرشار از ابهت و پيچيدگي است. بازاريابي پارتيزاني ابهت و عظمت آن را از ميان مي برد و نشان مي دهد که دقيقا بازاريابي چيست و چه عواملي کارآفرين را تحت کنترل قرارمي دهند.

مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: amiryazdani138 , فرهاد قربانی , 3ObHaN , jahanagahi , مهدی گل محمدی , tigerman , mortizmortiz
11-22-2012, 01:05 AM
ارسال: #12
RE: ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
یه چیز هایی فهمیدم ! ولی متاسفانه کاملا نفهمیدم ( گاها خنگ میشوم ) یکم بیشتر توضیح میدهید ؟ چگونه این بازاریابی را شروع کنیم ؟ برای چه کسب و کار هایی بیشتر مفید است ؟ تولید یا خدماتی ؟

[تصویر: start.gif]

یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: amiryazdani138 , jahanagahi , مهدی گل محمدی
11-22-2012, 01:21 AM
ارسال: #13
RE: ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
برای آشنائی بیشتر
وقتی لینک باز شد سمت چپ نوشته تبلیغات دانلود فرمائید:
http://www.myindustry.ir/library.html?vi...31&cid=673

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: 3ObHaN , مهدی گل محمدی , amin2002hs
11-22-2012, 01:40 AM
ارسال: #14
RE: ایده بازاریابی برای تجارت سودآور
از مفاهیم جالب توجه در مبحث بازاریابی، بازاریابی پارتيزاني یا Guerilla Marketing است. Jay Conrad Levinson در سال 1982 در کتاب خود Guerrilla Marketing بازاریابی پارتيزاني (guerilla Marketing) را اینچنین تعریف می کند:

بازاریابی پارتيزاني در واقع یک روش خلاف عرف برای انجام فعالیتهای تبلیغاتی و (promotional) بازاریابی توسط بودجه اندک است. چنین فعالیتهای تبلیغی اغلب به شکلی طراحی می شوند که گروه هدف آنها (target audience) بی خبر از این نکته هستند که آنها هدف بازاریابی هستند و شاید بتوان گفت که از انواع بازاریابی مخفی (undercover marketing یا stealth marketing یا buzz marketing) است.

روش بازاریابی به روش پارتيزاني روشی کاملاً خلاقانه است و به شخص بازاریاب وابسته است که روش غیر متعارفی را پیدا نماید. حتی ممکن است که بعضی از تاکتیک های پارتيزاني روشهای تبلیغاتی بسیار ساده تری از روشهای مورد استفاده توسط کمپانی های بزرگ بوده و حتی نزدیکتر به مشتری بوده و چابک تر (agile) باشد.

در این مقاله اصول زیر به عنوان مبانی بازاريابی پارتيزاني (foundation) معرفی شده اند:

1. بازاریابی پارتيزاني بطور خاص مناسب برای تجارت های کوچک (small business) می باشند.

2. روشی است که باید بر مبنای روانشناسی انسانها بنا شود و نه اینکه بر مبنای تجربه و یا قضاوت و کار حدسی (guesswork) باشد.

3. مهمترین سرمایه گذاری بازاریابی در عوض پول, باید زمان, انرژی و ابتکار باشد.

4. آمار اولیه برای اندازه گیری تجارت شما مقدار سود است و نه مقدار فروش.

5. تمرکز بازاریاب باید بر این نکته تمرکز داشته باشد که چه تعداد روابط جدید در هر ماه ایجاد می شود.

6. لازم است که استانداردی از رجحان و برتری با یک تمرکز حساس ایجاد شود و این بجای سعی در تنوع سازی توسط ارائه اتحاد میان محصولات و خدمات است.

7. بجای تمرکز در جذب مشتریان جدید, هدف باید رجوع بیشتر, معامله و تراکنش بیشتر با مشتریان موجود, و کسب بزرگترین معاملات باشد.

8. رقبا را باید فراموش کرد و تمرکز را بیشتر روی همکاری و مشارکت با دیگر تجارتها متمرکز نمود.

9. بازاریاب پارتيزاني همواره باید از ترکیبی از روشهای بازاریابی برای یک رشته عملیات تبلیغاتی (campaign) استفاده نماید.

10. از تکنولوژی جاری به عنوان وسیله ای برای قدرتمند کردن بازاریابی خود استفاده کنید

11. به عنوان مثال برنامه تبليغاتي (بازاريابي به روش پارتيزاني) براي سايت فروش الكترونيكي ebay در بلژيك كه توسط شركت مورتير بريگيد اجرا شده است؛ برچسب‌هاي تبليغاتي تحت عنوان : « به ebay منتقل شد » بر روي شيشه چندين فروشگاه خالي در بروكسل چسبانده شده است. اينكار شايد تأثيرگذارترين حس را در گسترش تجارت الكترونيك در وجود بازديدكنندگان اين تبليغات ايجاد كند. حس اينكه ديگر براي خريد نيازي به خروج از خانه نيست و همه مبادلات در دنياي ديگري به نام اينترنت در حال انجام است كه از پنجره كوچكي به نام مانيتور به راحتي قابل دستيابي براي همگان است

زندگی ارزش دویدن دارد، حتی با کفشهای پاره!
http://www.dehkadeh-ir.com
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: 3ObHaN , مهدی گل محمدی , amin2002hs
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ایده شما برای تبلیغ مغازه شال و روسری بهنام ذوالفقارزاده 18 11,989 04-27-2022 10:47 PM
آخرین ارسال: esmail2020
  ایده کار خانگی کم هزینه با درآمد مناسب orgeneral 9 6,507 04-10-2020 06:55 PM
آخرین ارسال: Smn6630
  بانک ایده (شما هم شرکت کنید) sinap 27 10,266 04-10-2020 06:35 PM
آخرین ارسال: Smn6630
  تو موفقیت هم سهیم باشیم(فعالیتت رو بگو-برای کارت ایده بگیر) طهورا 110 31,782 04-09-2020 08:26 AM
آخرین ارسال: Smn6630
  ایده‌های دکتر علی اصغر جهانگیری برای خوداشتغالی mehrdad062 6 16,592 04-08-2020 06:35 AM
آخرین ارسال: Smn6630
  نیاز به کمک دوستان در زمینه ایده جدیدم amirE5Ey 0 592 11-26-2018 11:54 PM
آخرین ارسال: amirE5Ey
  بازاریابی در عراق حسن قجر 28 10,583 06-18-2018 11:20 AM
آخرین ارسال: وحید 66
  ایده ای جذاب و پرسود Sss22 3 2,533 11-27-2017 04:09 AM
آخرین ارسال: Sss22
  ایده های ناب (بیشتر در زمینه ساختمان سازی) alireza091111 46 15,030 08-04-2017 02:22 PM
آخرین ارسال: armankhan1
  ایده پخش نان تازه به منازل مهندس روح الله زاهد 105 22,510 07-02-2017 11:07 PM
آخرین ارسال: moele
  ایده فست فود nooshabeh 19 15,755 05-17-2017 01:27 AM
آخرین ارسال: hassanrezaie
  ایده دارم Curtis 2 1,498 04-16-2017 04:37 AM
آخرین ارسال: Curtis
  ایده کسب درآمد میلیونی با فروش آب orgeneral 8 5,171 03-22-2017 01:21 AM
آخرین ارسال: hojjat.a
Shocked ایده ای نو sadegh_sbrr 50 22,119 03-12-2017 02:42 PM
آخرین ارسال: sadegh_mp2
  ایده پخش نان در سوپر مارکت و فروشگاه hastia67 13 7,736 10-30-2016 12:18 AM
آخرین ارسال: habib tousi
  درخواست ایده برای سایت پیمانکاری پرواز 3 1,840 10-03-2016 06:34 PM
آخرین ارسال: borzoo2
  ایده با 100 میلیون a162 14 5,624 09-06-2016 01:04 PM
آخرین ارسال: masoudebrahimkhani
  دنبال ایده ندا11 12 6,207 08-28-2016 08:31 AM
آخرین ارسال: ghanavi
  همکاری برای معرفی تجارت شما مهتاب 4 1,258 07-06-2016 11:42 PM
آخرین ارسال: aligoli
  درخواست پیشنهاد ایده از روی خلاء هورداد 2 1,777 06-20-2016 09:08 AM
آخرین ارسال: هورداد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS