ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


10 اشتباه رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها
زمان کنونی: 05-04-2024, 07:55 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: اقاي ايـــده
آخرین ارسال: MARYAR
پاسخ: 2
بازدید: 952

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 15 رأی - میانگین امیتازات : 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 اشتباه رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها
02-18-2012, 11:58 PM
ارسال: #1
10 اشتباه رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها
در مسیر برند سازی اغلب 10 اشتباه رایج صورت می گیرد که باید از وقوع آن ها جلوگیری کرد.
1-تصور شما از برند نباید فقط یک لوگو و ترکیبی از خطوط یا رنگ های مختلف باشد.
برندها معمولا هر چیزی از قبیل ادراک و دریافت پیام برند از سوی مصرف کننده، نگاه کردن و احساس کردن پیام آن، توجه به مشتری، محیط های اینترنتی و شرایط فروش و زبان برقراری ارتباط را شامل می‌شوند.

2-بر روی سرقفلی برند خود تاثیر بگذارید.
در حالی که بررسی های غیر ضروری می‌توانند صدمات جبران ناپذیری به درک پیام برند شما توسط مصرف کننده وارد کنند، وقتی برند سازی مجدد مشتریان قدیمی و ثابت را از شما می‌راند، دیگر ارزش سابق به برند شما باز نخواهد گشت. قبل از ورود به پروسه برند سازی نیازها و ذهنیات بازار هدف را در نظر بگیرید.

3-پس از بازسازی برند خود از اعتبار آن کم نکنید در غیر این صورت فقط به ظاهر توانسته‌اید نقاط ضعف آن را برطرف کنید.
فلسفه بازسازی یک برند باید برای دیگران نیز قابل باور باشد. این کار با استفاده از تجربه فعالیت در برند قبلی و شناسایی رفتار و دیدگاه مشتری انجام می‌شود. اقدام به انجام این کار همچنین باید شهرت و آوازه آن را در داخل کشور حفظ کند. اگر کارمندان یک برند خود به آن اعتقاد نداشته باشند، جامعه هدف نیز به آن ایمان نخواهند آورد.

4-رعایت اصول و مبانی برند سازی را پشت گوش نیندازید.
ناتوانی و بی انگیزگی مشتریان در صبر و انتظار تا زمانی نا‌معلوم ارزش تامین شرایط مناسب برای پیشرفت امور، توسعه تجهیزات برای رشد در بازار و راه اندازی وبسایت تبلیغاتی را از بین می‌برد. ثبت فاکتورها و قراردادهای شما به روش غیر قانونی و نا‌مفهوم، نشان از تجربه کم شما در زمینه تجارت دارد. وقتی به بازسازی برند خود می‌اندیشید نقطه نظرات تمام مشتریان را در ذهن داشته باشید.

5-این نکته را فراموش نکنید که مردم همیشه به آنچه می‌گویند عمل نمی‌کنند.
مادامی که به تعیین استراتژی های خود درباره بازسازی یک برند بر پایه تحقیقات گروهی می‌پردازید رعایت احتیاط و دور‌اندیشی را از یاد نبرید. فقط با حضور در محیط زندگی مصرف کننده و مشاهده و بررسی عکس العمل او ضمن استفاده از کالا و خدمات ارائه شده از سوی خود می‌توانید حقیقت را دریابید. تحقیقات شخصی حتی اگر چندان هم کامل نباشند می‌توانند شما را در رسیدن به یک راه حل درست راهنمایی کنند.

6-همفکری با مشاوران یا به شما قدرت بخشیده یا بر آشفتگی‌‌تان می‌افزاید.
این وظیفه یک رییس موفق است که در صورت لزوم هر چند وقت یک بار به بررسی امور بپردازد. با وجود برخورداری از اطلاعات فراوان درباره برند و فعالیت شرکت خود تحقیق درباره شرایط موجود چند بار در سال بسیار مفید خواهد بود.

7-از قبل برای سازگاری با شرایط برنامه ریزی نکنید.
این موضوع برای اعضای تیم بسیار وسوسه انگیز است که پس از معرفی نهایی یک برند بازسازی شده سود کلانی به جیب برده و آنجارا ترک کنند. انجام پروسه برندسازی و موفقیت در آن ممکن است نیازمند سازگاری با محیط همزمان با شکوفایی در کار باشد. برای حفظ هماهنگی میان اعضای گروه و مشاوران شرکت در طول فرآیند برند سازی باید زحمت انجام این کار را بپذیرید.

8-بازسازی یک برند را بدون تحقیق انجام ندهید.
در حال حاضر شرکت های زیادی مدعی گوش دادن به صدای مشتری هستند اما در جلسات تشکیل شده برای تصمیم گیری در خصوص استراتژی شرکت بسیاری از این امور نادیده گرفته می‌شوند. مشتری های جدید و دور‌اندیش باید در یافتن راه‌حل‌ها در مرکز توجه قرار بگیرند. در ادامه، واکنش مثبت مصرف کننده نسبت به کیفیت کالا و خدمات ارائه شده از سوی شما، موفقیتتان را تایید خواهد کرد.

9-فرآیند بازسازی برند خود را بر پایه تبلیغات برنامه ریزی نکنید.
برگزاری یک کمپین و یا دادن یک شعار تبلیغاتی نمی‌تواند جایگاه یک برند را برای همیشه تثبیت کند. استراتژی یک برند باید مسیر حرکت تبلیغات را به سوی پیشرفت هدایت کند. گاهی اوقات موثر ترین بازسازی‌ها نیز هرگز از تبلیغات به روش سنتی استقبال نمی‌کنند.

10-فقط بر روی برند خود تمرکز نکنید.
فقط توجه به برند و شرکت خود می‌تواند فعالیت شما را محدود کند. ضمن انجام پروسه بازسازی یک برند به استراتژی‌های موفق مدیران شرکت های رقیب در خصوص تجربه آنها از چگونگی رفتار مشتری و نحوه فروش کالا بیندیشید. تفکر درباره شیوه فعالیت شرکت‌های غیر مرتبط را کنار گذاشته و دیگران را نیز تشویق به استفاده از این استراتژی کنید.

كانال ايده يار: @ideayar
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی , P@RSA
02-20-2012, 12:27 AM
ارسال: #2
RE: 10 اشتباه رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها
مرسي آقا سجاد
من خيلي به مباحث برندينگ علاقه دارم اگر مطلب ديگه اي در اين حوزه ديديد براي آموزش بيشتر ما بگذاريد

من ازدرون تو حرف میزنم
اگربخواهی تابستان هم برف می آید
اگربخواهی دست دراز میکنی ابری در آسمان میگیری
اگربخواهی به درخت خشکیده ای خیره میشوی و انجیر بر شاخه اش میروید
اگرتو بخواهی غیرممکن ها ممکن میشود
پس بخواه


دوره توانگری و جذب
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  روش تشخیص فلاسک با کیفیت از فلاسک بی‌کیفیت در ماگستان مشاور ویژه کسب و کار 3 177 12-26-2023 10:36 AM
آخرین ارسال: مشاور ویژه کسب و کار
  انتخاب برند ( لطفا شرکت کنید دوستان ) top-banner 4 2,628 09-05-2018 05:30 PM
آخرین ارسال: sabtesherkat
  انتخاب نام برند زیبا برای پوشاک soltan_sal 12 120,989 08-23-2017 08:37 PM
آخرین ارسال: ehsan.m.nezhad
  مراحل و نحوه ثبت برند تجاری کالا ؟؟؟ ehsan573 0 700 06-24-2017 10:13 AM
آخرین ارسال: ehsan573
  بهترین راه تبلیغات برند در محله های پر جمعیت چیست؟ aligharagezlou 2 1,364 02-11-2017 03:40 PM
آخرین ارسال: sinap
  مشاوره در ثبت برند و چند سوال در باره ثبت آن aligharagezlou 4 1,479 05-25-2016 10:16 AM
آخرین ارسال: aligharagezlou
  برند سازی = راه نجات اقتصاد ایران مهرشاد میردائمی 6 2,478 05-13-2016 05:57 PM
آخرین ارسال: soheyl_ir89
  راه اندازی برند پوشاک ورزشی! fado 3 1,251 10-02-2015 11:45 AM
آخرین ارسال: toofan245
  می توان محصولا را بدون برند در بازار توضیع کرد? kastrol 4 1,338 08-31-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: hamidirche2
  چطور میتوانیم خودمان برند را در سازمان ثبت ، ثبت کنیم ؟ Skp 1 1,889 06-28-2015 06:22 AM
آخرین ارسال: pooya 90
  ثبت نام تجاری جهت استفاده از ظرفیت خالی کارخانه جات canopus 5 1,339 05-03-2015 07:00 PM
آخرین ارسال: canopus
  ثبت نام تور بازدید از خط تولید سوسیس و کالباس سولیکو مهدی 1 6 1,992 01-17-2015 09:38 AM
آخرین ارسال: hotdvd
Smile به دنبال نام زیبا برای ثبت برند، نظر شما چیست؟ بیا تو masoud_t 3 4,874 01-08-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: MFRKING
  به نظر شما معروف ترین برند ایران کدام است ؟ dehkadeh ali 15 4,449 12-07-2014 02:29 PM
آخرین ارسال: mas
  وضعیت فروش کیک و کلوچه طغرا در شهر های مختلف sina babazadeh 8 5,386 01-16-2014 02:05 PM
آخرین ارسال: سیدمهدی هاشمی
  معرفی طراحی برند valter 7 4,545 10-13-2013 09:07 PM
آخرین ارسال: mohammadshamosi
  سری جدید کفش، کیف و لباس های ورزشی پـوما را پس از استفاده برگردانید ..... mallarme 1 998 09-14-2013 04:00 PM
آخرین ارسال: anahitamzd
Rainbow نگاهی نو به مدیریت برند مهرشاد میردائمی 0 1,186 08-13-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: مهرشاد میردائمی
  معنای برند رولکس، وسیله ای برای بیان خود .... mallarme 0 1,406 06-20-2013 01:17 PM
آخرین ارسال: mallarme
  راه اندازی برند بهانه 5 3,427 04-11-2013 11:54 PM
آخرین ارسال: بهانه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS