ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


7 راه براي اينكه مشتريانتان را عاشق خود كنيد
زمان کنونی: 05-07-2024, 02:10 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: MARYAR
آخرین ارسال: MARYAR
پاسخ: 1
بازدید: 920

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 20 رأی - میانگین امیتازات : 3.3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7 راه براي اينكه مشتريانتان را عاشق خود كنيد
10-25-2011, 01:02 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 10-25-2011 01:03 PM، توسط MARYAR.)
ارسال: #1
7 راه براي اينكه مشتريانتان را عاشق خود كنيد
با
فشاری که این روزها برای پیدا کردن مشتری وجود دارد، فروشنده‌ها و صاحبان تجارت
معمولاً اهمیت نگه داشتن مشتریانشان را فراموش می‌کنند. در زیر به چند راه مطمئن
برای پیشگیری از از دست دادن مشتری‌ها اشاره می‌کنیم.
این
روزها یک مشتری هم یک مشتری است!
پس
چرا بعضی شرکت‌ها آنها را از دست می‌دهند؟ دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد اما
یکی از مهمترین آن دلایل حس بی‌تفاوتی نسبت به یک محصول یا خدمات است.
برای
مقابله با این مشکل باید مطمئن شوید که مشتریانتان احساس کنند که آنها را می‌خواهید
و به آنها توجه دارید. اما برای اینکه کاری کنید که دوستتان بدارند، باید بیشتر از
این تلاش کنید. در زیر به ۷ راه برای این منظور اشاره می‌کنیم:

۱. هیچوقت تصور نکنید. ممکن است تصور کنید که می‌دانید مشتریتان چه می‌خواهند.
اما اگر اشتباه کنید چه؟ دلیل اصلی اینکه درصد بالایی از تجارت‌های جدید شکست می‌خورند
این است که این شرکت‌ها سعی دارند به تقاضایی که وجود ندارد رسیدگی کنند و روی
ایده‌های آزمایش‌نشده و اثبات‌نشده‌ای کار می‌کنند که حتی قادر به جلب توجه یک
نمونه کوچک از مشتریان نیز نیست.
شما هم مرتکب این
اشتباه نشوید. امتحان کنید و کم‌کم شروع
کنید، محصولتان را بسازید، خدمات را برحسب نیازها و درخواست‌های مشتریان
موردنظرتان ارائه کنید. با این روش نه‌تنها درک بهتری از نیازهای مشتریان به دست
می‌آورید، بلکه می‌‌توانید راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای حل مشکلات آنها و رفتن
فراتر از انتظاراتشان پیدا کنید.

•همیشه سروقت
باشید. برای
برگرداندن مشتریان، باید محصول یا خدمات را سر وقت ارائه کنید. اگر مشکلی
ایجاد شد، فوراً مشتری خود را مطلع کنید و روش و راهی که برای برخورد با این
مشکل در نظر گرفته‌اید را با او مطرح کنید. بعد باز پیگیری کنید-دوباره
پیگیری کنید—آنقدر پیگیری کنید تا مطمئن شوید نتیجه مثبتی خواهید گرفت. این
درمورد فاکتورها و صورت‌حساب‌ها نیز صدق می‌کند. حتی می‌توانید سیستمی طراحی
کنید که مطمئن شوید هر کار به درستی انجام می‌شود و به طور منظم و سروقت ارائه
می‌شود.
•برای جذب
وفاداری مشتری برنامه داشته باشید. برای اینکه مطمئن شوید وفاداری مشتریانتان را
جلب کرده‌اید، باید به طریقی سیستماتیک برنامه‌ریزی کنید، طراحی کنید و اجرا
کنید. علاوه بر این، باید ارزش آن را نشان داده و بطور مداوم آن ارزش را به
تیمتان هم نشان دهید. یک نمونه از یک شرکت خیلی بزرگ که اینکار را می‌کند
شرکت سیزار اینترتینمنت (Caesars Entertainment)
است که در هنر وفادار کردن مشتریان استاد شده است. بعنوان مثال، این شرکت می‌داند
که بهترین مشتریانش تا چه میزان روی هرکدام از محصولاتش هزینه خواهند کرد و
وقتی هرکدام از مشتریان آنجا می‌مانند به چه نوع فعالیت‌هایی علاقه دارند—چه
بازی کردن باشد، چه غذا خوردن یا هر چیز دیگر. این به آن شرکت این امکان را
می‌دهد به تقاضاهای فردی طوری رسیدگی کند که بالاترین طرفدار را جذب خود کند.
•پرسنل
خود را آموزش دهید.
از جلسات آموزشی دوره‌ای برای کمک به ایجاد مهارت‌های لازم برای تقویت اعتبار
شرکت، اعتماد، همدلی، انعطاف‌پذیری، و ارتباط کلامی موثر استفاده کنید. این
مسئله اهمیت زیادی دارد زیرا هر مشتری که با تیم شما تماس می‌گیرد، فرصتی
برای بالا بردن اعتبار شرکتتان است، نه خراب کردن آن.
•بگویید
"متشکرم".
واضح به نظر می‌رسد اما این مسئله را هم مد نظر داشته باشید: آخرین باری که
از یک شرکت که با آن کار می‌کنید نامه تشکر دریافت کردید چه زمان بوده است؟
این استراتژی ساده می‌تواند تاثیری عالی بر جا بگذارد و نشان می‌دهد که شرکت
شما ارزش زیادی برای مشتری قائل است.
•ارتباطتان
را حفظ کنید. هر
ازگاهی باید ارتباطتان را با مشتری‌های مختلف از طریق ایمیل، اس‌ام‌اس یا
فرستادن کاتالوگ به درب منازل حفظ کنید. به مرور زمان ارتباط خوبی بین شما و
مشتریانتان ایجاد خواهد شد، مخصوصاً اگر این تماس‌ها اطلاعاتی را به آنها
برساند یا آموزشی باشند زیرا به تجربه آنها برای بودن با شما اضافه می‌کند.
•علایق را
تامین کنید. مشتری‌های
جدید برای رشد انتقادی هستند اما باید مطمئن شوید که نیاز مشتریان قدیمیتان
هم تامین شود. هیچ چیز بدتر از این نیست که مشتریان قدیمی محصول را خدماتی را
دریافت کنند که خودشان با قیمت تمام و کمال دریافت کرده اما برای مشتری جدید
تخفیفاتی داشته است. می‌توانید برنامه‌هایی خاص برای مشتریان قدیمی داشته
باشید که همواره آنها را راغب نگه دارید.
منبع: مردمان

من ازدرون تو حرف میزنم
اگربخواهی تابستان هم برف می آید
اگربخواهی دست دراز میکنی ابری در آسمان میگیری
اگربخواهی به درخت خشکیده ای خیره میشوی و انجیر بر شاخه اش میروید
اگرتو بخواهی غیرممکن ها ممکن میشود
پس بخواه


دوره توانگری و جذب
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , کامیار کاظمی , REZA HAJISALIMI , somayeee
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  6 راهی که استرس شما را به شدت کاهش خواهد داد as2017 0 621 02-01-2017 01:43 AM
آخرین ارسال: as2017
  چگونه کارمندان خوب را برای کمپانی خود حفظ کنیم as2017 0 789 01-24-2017 11:50 PM
آخرین ارسال: as2017
  9 عبارتی که افراد باهوش هرگز در مذاکرات آن ها را بکار نمی برند as2017 0 585 01-22-2017 11:01 PM
آخرین ارسال: as2017
  7 باور اشتباه در مورد پول که شما را فقیر نگه می دارد as2017 0 538 01-21-2017 08:53 PM
آخرین ارسال: as2017
  این مقاله دنیای مالی تان را دگرگون خواهد کرد Saeed.MD 0 852 04-09-2015 10:03 AM
آخرین ارسال: Saeed.MD
  چگونه شغل دلخواهم را بيابم؟ یک همراه سبز 0 1,001 05-20-2013 07:46 PM
آخرین ارسال: یک همراه سبز
  رغبت سنجی شغلی(برای آنهایی که در انتخاب مسیر خود سردرگم هستند یک همراه سبز 9 8,735 05-14-2013 04:16 PM
آخرین ارسال: alireza091111
  هشت گام براي تبديل رويا به واقعيت یک همراه سبز 0 628 05-14-2013 02:59 PM
آخرین ارسال: یک همراه سبز
  7 قدم تا راه اندازی شرکت...... mallarme 1 840 05-12-2013 10:49 PM
آخرین ارسال: فرهاد قربانی
  ارزیابی آمادگی برای راه‌اندازی کسب و کار اقاي ايـــده 1 1,279 05-04-2013 09:44 PM
آخرین ارسال: یک همراه سبز
  راه هایی ساده برای افزایش کارایی.... mallarme 0 820 04-30-2013 06:29 PM
آخرین ارسال: mallarme
  راه و روش موفقیت در مذاکرات مهم... mallarme 2 1,031 04-28-2013 07:21 PM
آخرین ارسال: jahanagahi
  اهداف معنی داری که ارزش دنبال کردن را دارند mehdi098 0 739 08-09-2012 11:45 PM
آخرین ارسال: mehdi098
  چه نوع شغلي براي شما مناسب‌تر است؟ اقاي ايـــده 7 3,039 07-23-2012 11:15 AM
آخرین ارسال: veronika
Rainbow چگونه حال کار را خوب کنیم؟ صدفی 0 945 04-05-2012 12:45 AM
آخرین ارسال: صدفی
Information چگونه خصوصیات روانی وشخصیت خود پیدا کنیم؟ www123 1 1,025 03-12-2012 11:46 PM
آخرین ارسال: goldmen
Rainbow چگونه به شغل خود علاقه مند باقی بمانیم اقاي ايـــده 0 810 02-12-2012 01:07 PM
آخرین ارسال: اقاي ايـــده
  يادگيري مهارت‌هاي كليدي براي كسب موفقيت MARYAR 0 824 12-10-2011 10:44 PM
آخرین ارسال: MARYAR
  نكاتي براي موفقيت در تجارت هاي خرد MARYAR 1 1,314 10-26-2011 05:59 PM
آخرین ارسال: مهدی گل محمدی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS