ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند زمان کنونی: 05-15-2024, 03:37 AM |
|||||||
|
به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند
|
01-08-2014, 02:05 AM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند
در اين مقاله ده دليل ساده ولي مهم عنوان شده که مي توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شايد بارها اين سوال را از خود پرسيده باشيد که چرا مردم از من خريد نمي کنند. دلايل زير به شما کمک مي کنند تا استراتژي بازاريابي و فروش تجارت الکترونيکي خود را بازنگري کنيد.
1 – يکي ازعوامل عدم موفقيت در زمينه بازاريابي زماني حاصل مي شود که سايت قادر به ايجاد بستري امن و قابل اطمينان در هنگام سفارش خريداران، نباشد. براي ايجاد چنين اطميناني، سايت مي تواند به خريداران اين اطمينان را بدهد که کليه عمليات سفارش خريد از طريق سرورهاي امن انجام خواهد گرفت. و برای مشتری اطمینانی ايجاد کند که کلیه اطلاعات از قبیل آدرس الکترونیکی و اطلاعات شخصی افراد به صورت کاملا محفوظ، نگه داري شده و به هيچ وجه فروخته نخواهند شد. 2 – چنانچه تبليغات سايت از قابليت جذب بالايي برخوردار نباشند. یکي از عوامل عدم جذب مشتريان، پرداختن به بيان کليه جزييات خدمات بدون ذکر قابليتهاي اصلي محصولات و خدمات است. همچنين به دليل عدم وجود تيترها ويا خبرهاي اصلي، سايت قادر به جذب مشتريان نخواهد بود. يکي ديگر از عوامل مهم عدم جذب مشتريان، عدم وجود رضايت نامه ساير مشتريان که از خدمات و محصولات شما استفاده کرده اند و همچنين نبود ضمانت براي محصولات و خدمات مي باشد. 3 – یکي ديگر از عوامل عدم موفقيت درامر بازاريابي، عدم وجود سیستمي مناسب جهت ترقيب کاربران به بازديد مجدد از سايت است. توجه به وجود چنين سيستمي به اين علت حايز اهميت است که، کليه افرادي که مايل به خريد جنس هستند در دفعات اولي که از هر سايت بازديد به عمل خواهند آورد، هرگز جنسي را خريداري نخواهند نمود. در اصل هر چقدر تعداد دفعات بازديد بيشتر شود، شانس و یااحتمال خريد نيز به ميزان قابل ملاحظه بالا خواهد رفت. موثرترين راه براي متمایل ساختن کاربران به بازديد مجدد، امکان عضويت رايگان در خبرنامه الکترونيکي وب سايت شما است. 4 – عاملي ديگرکه در عدم موفقيت سايت نقش دارد، عدم آگاهي دادن به خريداران در مورد تجارت شما است. بدين معنا که چنانچه خريداران اطلاعات کافي در مورد طرف مقابل خود که قرار است از آنها محصول را خريداري نمايند داشته باشند، با اطمينان و اعتماد بيشتري در اين راه گام بر مي دارند. در سايت خود صفحه اي با نام "درباره ما" شامل اطلاعاتي از قبيل تاريخچه بنگاه اقتصادي خود، کارمندان، اطلاعات تماس و غيره قرار دهيد. 5 – نبود راه هاي متعدد جهت دريافت سفارش از طرف مشتريان. از انواع روشهاي پرداخت پول مي توان به کارتهاي اعتباري، چک، پول نقد و فرمهاي خاص الکترونيکي ديگر اشاره نمود. شما قادريد با گذاردن راههاي گرفتن سفارشات از طريق تلفن، آدرس پست الکترونيکي، سايت، فکس، آدرس پستي و غيره زمينه را براي خريداران مساعد سازيد. 6 – عاملی ديگر در عدم پيشرفت امر بازاريابي، نداشتن ساختار و ظاهر حرفه اي وب سايت مي باشد. شما بايد نام دامنه اختصاصي براي وب سايت خود داشته باشيد که با تجارت شما مناسبت داشته باشد. ساختار طراحي صفحه بايستي به گونه اي شکل گرفته باشد که بازديد کنندگان قادر به پيمايشي ساده و سريع در آن باشند. و همچنين بايستي طراحي گرافيکي صفحات کاملا مرتبط با نوع فعاليت سايت باشد. 7 – قبل از دادن چيزهاي رايگان به مشتريان، آنها بايد تبليغات شما را ببينند و سپس به صفحات ديگر سايت هدايت شوند. اگر سايت از قابليت ارايه محصولات رايگان در جهت متمايل ساختن بازديدکننده به سايت استفاده مي کند، بايستي اين محصولات يا در زير تبليغات سايت و يا در صفحات ديگر سايت واقع شوند. چنانچه ليستي از محصولات رايگان در بالاي تبليغات گذارده شوند، بازديدکنندگان هرگز به تبليغات براي محصولاتي که جهت فروش هستند، توجه نخواهند کرد. 8 –سايت شما قادر به جذب مخاطبان هدف شما نيست. يکي از ساده ترين راههاي موجود، بررسي خريدهاي انجام شده توسط مشتريان و بررسي علل توجه آنها به اين محصولات مي باشد. اطلاعات بدست آمده در اين زمينه، به شما در اصلاح روشهاي بازاريابي و نوع تبليغات کمک خواهند کرد. 9 – يکي از مهمترين عوامل شکست يک سايت، نداشتن سيستمي منظم جهت بررسي سايت ، تبليغات آن و در نهايت اصلاح آن است. فروشندگان زيادي هستند که هيچگاه تبليغات طراحي شده خود را تغيير نمي دهند. شما بايد همواره وضعيت تبليغات سايت خود را کنترل و اصلاح کنيد تا حداکثر ميزان پاسخ از تبليلغات را بدست آوريد. 10 – هيچ اجباري را جهت خريد محصولات خود به بازديدکننده القا نکنيد. ممکن است محصولات شما به دليل کيفيتهاي بالايي که دارند، موردتوجه افراد زيادي واقع شود اما همين افراد به محض خروج از سايت، به مرور زمان و به تعويق انداختن زمان خريد، محصولات شما را فراموش خواهند کرد. براي حل اين مشکل، به بازديدکنندگان يک سري محصولات و امکانات رايگان و همچنين تخفيف بدهيد و در ضمن براي هر تخفيف يک زمان پايان اعتبار در نظر بگيريد منبع دانش تبلیغات [align=center]کسی به خدا گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشتی،پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند. |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکههای اجتماعی | business_nuts | 13 | 2,058 |
07-03-2016 02:32 PM آخرین ارسال: 8611670474 |
|
به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم | hadi2050 | 1 | 1,775 |
11-23-2015 02:50 PM آخرین ارسال: depelink |
|
آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن | shinalife | 0 | 1,246 |
10-08-2015 01:27 PM آخرین ارسال: shinalife |
|
پول در پیام است/ یادداشتی از تی هارو اکر | samiar afshari | 1 | 498 |
07-20-2015 03:35 AM آخرین ارسال: ham_missyou |
|
نظر شما درمورد متن تبلیغاتی | rezapuna | 12 | 2,837 |
03-14-2015 04:51 PM آخرین ارسال: saghi_gh |
|
ایده های جمع آوری کمک برای مبتلایان به سرطان | esmaeili_co | 0 | 658 |
03-01-2015 09:21 AM آخرین ارسال: esmaeili_co |
|
هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما | keshavarz | 0 | 1,012 |
02-05-2015 04:55 PM آخرین ارسال: keshavarz |
|
آموزش گام به گام بازاریابی ربایشی | artacloud | 0 | 1,350 |
10-13-2014 03:18 PM آخرین ارسال: artacloud |
|
تبلیغات جالب پپسی و کوکا کولا به مناسبت هالووین! | مهدی 1 | 2 | 1,281 |
02-07-2014 04:37 PM آخرین ارسال: unc officer |
|
مشتریان بهترین مشاوران افزایش فروش شما | keshavarz | 0 | 867 |
07-14-2013 08:58 AM آخرین ارسال: keshavarz |
|
بازاریابی و تبلیغات با استفاده از پیاده رو... | mallarme | 4 | 1,135 |
05-13-2013 07:00 PM آخرین ارسال: saeed.abdollahi |
|
اهمیت توجه به بخش بندی بازار در بازاریابی | mbaland | 1 | 1,159 |
01-30-2013 09:02 AM آخرین ارسال: soltan_sal |
|
چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟! | اقاي ايـــده | 3 | 2,137 |
01-18-2013 09:59 AM آخرین ارسال: soltan_sal |
|
تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی | mbaland | 3 | 1,984 |
01-15-2013 08:05 AM آخرین ارسال: jahanagahi |
|
نظر شما چیست؟ | Hesam279 | 11 | 2,599 |
12-25-2012 03:33 PM آخرین ارسال: soltan_sal |
|
اهمیت توجه به سخنان در گوشی در بازاریابی ویروسی (تبلیغات دهان به دهان ) | mbaland | 1 | 1,430 |
12-25-2012 03:08 PM آخرین ارسال: soltan_sal |
|
شش روش برای ایجاد شبکه ای از مشتریان ثروتمند و جذب اطرفیان آنها | mbaland | 0 | 1,307 |
09-08-2012 04:25 PM آخرین ارسال: mbaland |
|
6کلید طلایی برای افزایش فروش بیشتر از رقبا | mbaland | 2 | 1,742 |
08-11-2012 09:06 AM آخرین ارسال: ali6563 |
|
خدمات فوری به مشتریان در رستوران | mbaland | 1 | 945 |
07-25-2012 07:54 AM آخرین ارسال: mosafer bedar |
|
مدیریت فروش و انتظارات مشتریان از یک فروشنده خوب | mbaland | 0 | 1,069 |
07-24-2012 05:57 PM آخرین ارسال: mbaland |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان