ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند
زمان کنونی: 05-15-2024, 03:37 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: keshavarz
آخرین ارسال: keshavarz
پاسخ: 1
بازدید: 782

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امیتازات : 2.85
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند
01-08-2014, 02:05 AM
ارسال: #1
به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند
در اين مقاله ده دليل ساده ولي مهم عنوان شده که مي توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شايد بارها اين سوال را از خود پرسيده باشيد که چرا مردم از من خريد نمي کنند. دلايل زير به شما کمک مي کنند تا استراتژي بازاريابي و فروش تجارت الکترونيکي خود را بازنگري کنيد.

1 – يکي ازعوامل عدم موفقيت در زمينه بازاريابي زماني حاصل مي شود که سايت قادر به ايجاد بستري امن و قابل اطمينان در هنگام سفارش خريداران، نباشد. براي ايجاد چنين اطميناني، سايت مي تواند به خريداران اين اطمينان را بدهد که کليه عمليات سفارش خريد از طريق سرورهاي امن انجام خواهد گرفت. و برای مشتری اطمینانی ايجاد کند که کلیه اطلاعات از قبیل آدرس الکترونیکی و اطلاعات شخصی افراد به صورت کاملا محفوظ، نگه داري شده و به هيچ وجه فروخته نخواهند شد.



2 – چنانچه تبليغات سايت از قابليت جذب بالايي برخوردار نباشند. یکي از عوامل عدم جذب مشتريان، پرداختن به بيان کليه جزييات خدمات بدون ذکر قابليتهاي اصلي محصولات و خدمات است. همچنين به دليل عدم وجود تيترها ويا خبرهاي اصلي، سايت قادر به جذب مشتريان نخواهد بود. يکي ديگر از عوامل مهم عدم جذب مشتريان، عدم وجود رضايت نامه ساير مشتريان که از خدمات و محصولات شما استفاده کرده اند و همچنين نبود ضمانت براي محصولات و خدمات مي باشد.

3 – یکي ديگر از عوامل عدم موفقيت درامر بازاريابي، عدم وجود سیستمي مناسب جهت ترقيب کاربران به بازديد مجدد از سايت است. توجه به وجود چنين سيستمي به اين علت حايز اهميت است که، کليه افرادي که مايل به خريد جنس هستند در دفعات اولي که از هر سايت بازديد به عمل خواهند آورد، هرگز جنسي را خريداري نخواهند نمود. در اصل هر چقدر تعداد دفعات بازديد بيشتر شود، شانس و یااحتمال خريد نيز به ميزان قابل ملاحظه بالا خواهد رفت. موثرترين راه براي متمایل ساختن کاربران به بازديد مجدد، امکان عضويت رايگان در خبرنامه الکترونيکي وب سايت شما است.

4 – عاملي ديگرکه در عدم موفقيت سايت نقش دارد، عدم آگاهي دادن به خريداران در مورد تجارت شما است. بدين معنا که چنانچه خريداران اطلاعات کافي در مورد طرف مقابل خود که قرار است از آنها محصول را خريداري نمايند داشته باشند، با اطمينان و اعتماد بيشتري در اين راه گام بر مي دارند. در سايت خود صفحه اي با نام "درباره ما" شامل اطلاعاتي از قبيل تاريخچه بنگاه اقتصادي خود، کارمندان، اطلاعات تماس و غيره قرار دهيد.

5 – نبود راه هاي متعدد جهت دريافت سفارش از طرف مشتريان. از انواع روشهاي پرداخت پول مي توان به کارتهاي اعتباري، چک، پول نقد و فرمهاي خاص الکترونيکي ديگر اشاره نمود. شما قادريد با گذاردن راههاي گرفتن سفارشات از طريق تلفن، آدرس پست الکترونيکي، سايت، فکس، آدرس پستي و غيره زمينه را براي خريداران مساعد سازيد.

6 – عاملی ديگر در عدم پيشرفت امر بازاريابي، نداشتن ساختار و ظاهر حرفه اي وب سايت مي باشد. شما بايد نام دامنه اختصاصي براي وب سايت خود داشته باشيد که با تجارت شما مناسبت داشته باشد. ساختار طراحي صفحه بايستي به گونه اي شکل گرفته باشد که بازديد کنندگان قادر به پيمايشي ساده و سريع در آن باشند. و همچنين
بايستي طراحي گرافيکي صفحات کاملا مرتبط با نوع فعاليت سايت باشد.

7 – قبل از دادن چيزهاي رايگان به مشتريان، آنها بايد تبليغات شما را ببينند و سپس به صفحات ديگر سايت هدايت شوند. اگر سايت از قابليت ارايه محصولات رايگان در جهت متمايل ساختن بازديدکننده به سايت استفاده مي کند، بايستي اين محصولات يا در زير تبليغات سايت و يا در صفحات ديگر سايت واقع شوند. چنانچه ليستي از محصولات رايگان در بالاي تبليغات گذارده شوند، بازديدکنندگان هرگز به تبليغات براي محصولاتي که جهت فروش هستند، توجه نخواهند کرد.

8 –سايت شما قادر به جذب مخاطبان هدف شما نيست. يکي از ساده ترين راههاي موجود، بررسي خريدهاي انجام شده توسط مشتريان و بررسي علل توجه آنها به اين محصولات مي باشد. اطلاعات بدست آمده در اين زمينه، به شما در اصلاح روشهاي بازاريابي و نوع تبليغات کمک خواهند کرد.

9 – يکي از مهمترين عوامل شکست يک سايت، نداشتن سيستمي منظم جهت بررسي سايت ، تبليغات آن و در نهايت اصلاح آن است. فروشندگان زيادي هستند که هيچگاه تبليغات طراحي شده خود را تغيير نمي دهند. شما بايد همواره وضعيت تبليغات سايت خود را کنترل و اصلاح کنيد تا حداکثر ميزان پاسخ از تبليلغات را بدست آوريد.

10 – هيچ اجباري را جهت خريد محصولات خود به بازديدکننده القا نکنيد. ممکن است محصولات شما به دليل کيفيتهاي بالايي که دارند، موردتوجه افراد زيادي واقع شود اما همين افراد به محض خروج از سايت، به مرور زمان و به تعويق انداختن زمان خريد، محصولات شما را فراموش خواهند کرد. براي حل اين مشکل، به بازديدکنندگان يک سري محصولات و امکانات رايگان و همچنين تخفيف بدهيد و در ضمن براي هر تخفيف يک زمان پايان اعتبار در نظر بگيريد

منبع دانش تبلیغات

[align=center]کسی به خدا گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشتی،پس چرا آرزو کنم؟
خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: javad am , سیدمهدی هاشمی , arash1367 , mahdi5e
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 2,058 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,775 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,246 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  پول در پیام است/ یادداشتی از تی هارو اکر samiar afshari 1 498 07-20-2015 03:35 AM
آخرین ارسال: ham_missyou
  نظر شما درمورد متن تبلیغاتی rezapuna 12 2,837 03-14-2015 04:51 PM
آخرین ارسال: saghi_gh
  ایده های جمع آوری کمک برای مبتلایان به سرطان esmaeili_co 0 658 03-01-2015 09:21 AM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما keshavarz 0 1,012 02-05-2015 04:55 PM
آخرین ارسال: keshavarz
  آموزش گام به گام بازاریابی ربایشی artacloud 0 1,350 10-13-2014 03:18 PM
آخرین ارسال: artacloud
  تبلیغات جالب پپسی و کوکا کولا به مناسبت هالووین! مهدی 1 2 1,281 02-07-2014 04:37 PM
آخرین ارسال: unc officer
  مشتریان بهترین مشاوران افزایش فروش شما keshavarz 0 867 07-14-2013 08:58 AM
آخرین ارسال: keshavarz
  بازاریابی و تبلیغات با استفاده از پیاده رو... mallarme 4 1,135 05-13-2013 07:00 PM
آخرین ارسال: saeed.abdollahi
  اهمیت توجه به بخش بندی بازار در بازاریابی mbaland 1 1,159 01-30-2013 09:02 AM
آخرین ارسال: soltan_sal
  چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟! اقاي ايـــده 3 2,137 01-18-2013 09:59 AM
آخرین ارسال: soltan_sal
  تخفیف ،بعنوان یکی از چاشنی های فروش کالا و خدمات در بازاریابی mbaland 3 1,984 01-15-2013 08:05 AM
آخرین ارسال: jahanagahi
  نظر شما چیست؟ Hesam279 11 2,599 12-25-2012 03:33 PM
آخرین ارسال: soltan_sal
  اهمیت توجه به سخنان در گوشی در بازاریابی ویروسی (تبلیغات دهان به دهان ) mbaland 1 1,430 12-25-2012 03:08 PM
آخرین ارسال: soltan_sal
  شش روش برای ایجاد شبکه ای از مشتریان ثروتمند و جذب اطرفیان آنها mbaland 0 1,307 09-08-2012 04:25 PM
آخرین ارسال: mbaland
  6کلید طلایی برای افزایش فروش بیشتر از رقبا mbaland 2 1,742 08-11-2012 09:06 AM
آخرین ارسال: ali6563
  خدمات فوری به مشتریان در رستوران mbaland 1 945 07-25-2012 07:54 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  مدیریت فروش و انتظارات مشتریان از یک فروشنده خوب mbaland 0 1,069 07-24-2012 05:57 PM
آخرین ارسال: mbaland

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS