ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
ایده هایی برای دارندگان فروشگاه زمان کنونی: 05-20-2024, 11:53 AM |
|||||||
|
ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
|
05-12-2012, 12:44 AM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 05-12-2012 12:50 AM، توسط اقاي ايـــده.)
ارسال: #1
|
|||
|
|||
ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
اگر فروشگاه دارید ، با بکارگیری روشهای بازاریابی می توانید همواره بر تعداد مشتریان خود بیافزایید و سود خود را افزایش دهید. کارهای کوچک و مهم ، تاثیر قابل توجهی بر فروش خواهد گذاشت.
1- تقویمی تولید کنید و بر روی آن نام و آدرس و تلغن فروشگاهتان را نوشته و آنرا به مشتریان هدیه دهید. 2- در طرف دوم کارت ویزیت فروشگاه ، محصولاتی را که می فروشید نام ببرید. 3- همیشه کارت ویزیت به همراه خود داشته باشید و آنرا به آسانی به دیگران بدهید. 4- سعی کنید آدرسهای پستی خریداران را جمع آوری نمایید. 5- بروشوری تهیه کرده و کلیه محصولات و خدمات فروشگاه را در آن توضیح دهید. 6-برای فروشگاه یک وب سایت درست کنید و به مشتریان توصیه کنید ، برای آگاهی از محصولات جدید به سایت مراجعه کنند. 7- توصیه های مشتریان را بر روی کاغذی نوشته و در داخل فروشگاه نصب نمایید. 8-در مجلات ونشریات مقاله بنویسید ، اینکار اعتبار شما را بعنوان فروشنده حرفه ای ، چندین برابر خواهد ساخت. 9- با نصب سیتم پاسخگوی خودکار تلفنی ، مشتریان بعد از ساعات کاری را از دست ندهید. 10- مشخصات فروشگاه را در کتاب اول درج کنید. 11- با آمارگیری منظم ، کم فروش ترین روز هفته را بیابید و در آن روز ، حراج یک روزه برگزار نمایید. دوستان ميتواند اين ايده هارا تكميل تر كنند. با تشكر كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
|
05-12-2012, 01:21 AM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
12-ساعات کاری را به حداکثر برسانید.
13-خوش اخلاق باشید. |
|||
|
05-12-2012, 01:27 AM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
(05-12-2012 01:21 AM)ajand.pc نوشته شده توسط: 12-ساعات کاری را به حداکثر برسانید. 13. خوش اخلاق باشيد اين موضوعي هست كه ميتواند در پيشرفت يك فروشنده خيلي مهم باشد. اگر خوش اخلاق.خنده رو و لبخند به چهره داشته باشيد با احترام با مشتري رفتار شود.مشتري باز علاقمند به خريد از فروشگاه شما خواهد بود. مورد بعد به صورت غير مستقيم در تبليغات فروشگاه شما شركت خواهد كرد. كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
|
05-12-2012, 04:56 PM
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
(05-12-2012 01:27 AM)سجاد دانشفر نوشته شده توسط:14-قابلیت اعتماد باشید(05-12-2012 01:21 AM)ajand.pc نوشته شده توسط: 12-ساعات کاری را به حداکثر برسانید.13. خوش اخلاق باشيد به تعهد خود در هر صورت عمل کنید در موردی اگر نمی توانید ، صادقانه علت را به مشتری بگویید صداقت بهترین سیاست است حتا اگر به ضرر شما باشد ، کائنات تمامی خسارت های شما را بطور تمام و کمال پرداخت خواهد کرد . |
|||
05-12-2012, 07:38 PM
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
15- اگر محصولی را مشتری خواست و شما نداشتین حتما در لیست خرید های خود بنویسید و به مشتری در همان لحظه بگوید که دفعه بعد این محصول در فروشگاه خواهد بود.
اینطوری مشتری ترقیب به خرید دوباره از فروشگاه خواهد شد. مثال: سوپر مارکتی تو محل ما هست که از همه سوپر مارکت ها موفق تر هستش و یک بار ازش پرسیدم چرا همه از شما خرید می کنن؟ گفت برای اینکه هر چیزی رو که نداشته باشم و مشتری بخواد سری بعد که بیاد مغازه اون محصول رو آوردم... |
|||
05-12-2012, 07:42 PM
ارسال: #6
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
(05-12-2012 07:38 PM)virangar65 نوشته شده توسط: 15- اگر محصولی را مشتری خواست و شما نداشتین حتما در لیست خرید های خود بنویسید و به مشتری در همان لحظه بگوید که دفعه بعد این محصول در فروشگاه خواهد بود.توجه به نياز مشتري برابر با احترام گذاشتن و ارزش قائل شدن به مشتري مشتري احساس غرور و يك شور اشتياق ميكند واين باعث اين ميشود تا مشتري جذب فروشگاه شود. كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
05-12-2012, 08:18 PM
ارسال: #7
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
16-پرسنل خود را آموزش دهید.
از جلسات آموزشی دورهای برای کمک به ایجاد مهارتهای لازم برای تقویت اعتبار فروشگاه، اعتماد، همدلی، انعطافپذیری، و ارتباط کلامی موثر استفاده کنید. این مسئله اهمیت زیادی دارد زیرا هر مشتری که با تیم شما تماس میگیرد، فرصتی برای بالا بردن اعتبار فروشگاهتان است، نه خراب کردن آن. |
|||
05-12-2012, 08:45 PM
ارسال: #8
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
من از زمان 8 سالگيم كار ميكردم.
همه كاري كردم.يكي از كارم شاگردي سوپرماركت بود. تو يكي از فروشگاه ها كه كار ميكردم.طرف فقط از من ميخواست تا وسايل افراد رو ببرم. چرا؟؟؟؟ هركسي ميومد خريد بخصوص خانوم هاي سن بالا و افراد باكلاس به زبان عاميانه(اكثرا خانوم)وقتي ميخواستند خريد كنند بيشتر از يك جنس رو نميخريدن و همش ميگفتن وسايل سنگين ميشه و نميتونيم ببريم. اما وقتي صاحب فروشگاه ميگفت شاگرد مغازه اجناس رو مياره خيلي ها خريد هاي كلي ميكردند. اينطوري فروش بيشتري رو داشتيم. كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
|
05-13-2012, 02:30 AM
ارسال: #9
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
(05-12-2012 08:45 PM)سجاد دانشفر نوشته شده توسط: من از زمان 8 سالگيم كار ميكردم.تا کسی پیش یه اوستا شاگردی نکنه هیچ وقت یه اوستا نمیشه. |
|||
08-12-2012, 09:18 PM
ارسال: #10
|
|||
|
|||
RE: ایده هایی برای دارندگان فروشگاه
فروشگاه های مجرب در مورد کیفیت کاری که عرضه می کنند از مشتری سؤال می نمایند. تا کاملاً مشخص شود به چه چیزی احتیاج دارند. مؤثرترین روش معرفی محصول یا خدمات، کسب اطلاع از نیازهای مشتریهایشان است. از این رو، فروشندگان این فرصت را می یابند که درباره ویژگیها و فواید محصولات و خدماتشان که بیشترین ارتباط را با مشتری دارد به طور مؤثری بحث و گفت وگو کنند.
|
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
راهنمایی برای پخش مویرگی موادغذایی | mohajer.my | 5 | 27,613 |
02-14-2018 12:12 PM آخرین ارسال: farda20032020 |
|
۵ ایده برای ویروسی شدن یک استارتآپ | r2013.samadi | 0 | 561 |
11-04-2017 07:01 PM آخرین ارسال: r2013.samadi |
|
راهنمایی برای فروش | top-banner | 2 | 1,832 |
05-30-2016 09:00 AM آخرین ارسال: paradise.9129 |
|
پیش بینی بازدهی پخش تراکت برای فروش محصول | sinior | 2 | 1,378 |
02-23-2016 02:24 AM آخرین ارسال: tataloo |
|
راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران | radan | 8 | 4,575 |
11-23-2015 03:00 PM آخرین ارسال: depelink |
|
بازاریابی برای فروش قارچ | ajand.pc | 19 | 20,300 |
11-23-2015 02:53 PM آخرین ارسال: depelink |
|
بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی | arash1367 | 22 | 5,044 |
11-22-2015 03:43 PM آخرین ارسال: ghomeishi |
|
راهنمایی برای پخش موبایل در شهرستان | hamidrezahopeful | 5 | 1,776 |
10-26-2015 02:02 AM آخرین ارسال: vsma69 |
|
جذب مشتری برای یک فروشگاه اینترنتی ابزار آلات | vafaheidari | 1 | 946 |
09-22-2015 11:41 AM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
راهنمایی برای شروع بازاریابی | saghi_gh | 13 | 4,330 |
09-22-2015 11:28 AM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
مشتریان ایدهآل چه ویژگیهایی دارند؟ | modireayandeh | 1 | 438 |
09-15-2015 11:56 PM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک | f.amini | 1 | 1,238 |
09-06-2015 06:48 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب | محسن دوستوندی | 4 | 3,929 |
09-04-2015 08:36 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک | mbaland | 11 | 6,596 |
09-04-2015 06:53 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
برای فروش بیشتر و بهتر، برای مشتریانتان قصه بگویید! | کامیار کاظمی | 8 | 4,053 |
07-20-2015 12:27 PM آخرین ارسال: ham_missyou |
|
ایده های جمع آوری کمک برای مبتلایان به سرطان | esmaeili_co | 0 | 662 |
03-01-2015 09:21 AM آخرین ارسال: esmaeili_co |
|
برنامه بازاریابی برای موسسات غیرانتفاعی | esmaeili_co | 0 | 1,039 |
03-01-2015 09:19 AM آخرین ارسال: esmaeili_co |
|
هشت گام اساسی برای بازاریابی سازمان غیر انتفاعی | esmaeili_co | 0 | 839 |
02-28-2015 10:44 AM آخرین ارسال: esmaeili_co |
|
روشهایی برای افزایش فوری فروش | bagheria | 4 | 2,862 |
11-10-2013 12:55 PM آخرین ارسال: m-jalalvand |
|
جذب مشتری برای کلاس آموزشی | Peyman AL | 2 | 1,638 |
09-28-2013 10:36 AM آخرین ارسال: محسن قلي زاده |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: