ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
تبلیغات و بازاریابی جدید زمان کنونی: 09-25-2025, 03:08 PM |
|||||||
|
تبلیغات و بازاریابی جدید
|
02-13-2012, 04:18 AM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 02-13-2012 04:20 AM، توسط اقاي ايـــده.)
ارسال: #1
|
|||
|
|||
تبلیغات و بازاریابی جدید
تبلیغات و بازاریابی جدید بسیاری از مردم، اطلاعات ضروری و مورد نیازشان را در نقطهای از خانه قرار میدهند که در معرض دید باشد و همه اعضای خانواده هم بتوانند از آن استفاده کنند. در این میان، یخچال و یک آهنربای نصب شده روی آن، وسایلی هستند که بیش از بقیه طرفدار دارند. کارتهای یک رستوران فست فود، پزشک خانواده یا سوپرمارکت محله، میتوانند این اطلاعات ضروری را به اعضای یک خانه یادآور شوند . این در واقع یک ترفند بازاریابی است که میتواند در قالب خودکار، جاقلمی و تقویمهایی که نام شرکتها و شماره تلفنهایشان را روی خود دارند هم ظاهر گردد. نکته اینست که نام و نشان و اطلاعات ضروری آن کسب و کار، در خانهها و پیش چشمان مشتریان بالقوه و کنونی و در دسترس آنها قرار داشته باشد. به علاوه این ابزارها و وسایل- خودکار، تقویم، فنجان، سررسیدنامه و... باید به گونهای باشند که شخص زمانی که به شما نیاز پیدا کرد، بتواند از آنها استفاده کند. به طور مثال اگر کسب و کارتان نان شیرینی عرضه میکند، یک فنجان قهوه که نام شما رویش نوشته شده باشد، مفید و موثر بوده ارتباطی خوب و منطقی بین هدیه شما و کسب و کارتان برقرار خواهد نمود. این روش یکی از روشهای خوب بازاریابی است . روش دوم استفاده از ایمیل است. بیل گیتس، فرمانروای مایکروسافت، شخصی است که میتواند جریانها و روندهای آینده بازار را پیشبینی کند . پیشبینی او درباره این که روزی صاحبان مشاغل و کارشناسان امور گوناگون، کسب و کارشان را از طریق اینترنت راهبری خواهند نمود، به حقیقت پیوسته است. شما هم سعی کنید، ایمیلهایی برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کارتان تدوین نموده، امکان ارائه مشاوره به مشتریان را فراهم کنید. زمانی که از ایمیلها بهره میگیرید، در مدت زمان لازم برای آشنایی با مشتریان صرفهجویی کردهاید. به علاوه میتوانید در یک زمان با تعداد کثیری از مخاطبان که نیازهای مشترکی دارند، تعامل کنید. ذکر ویژگیهایی که تخصص شما را نشان داده به مخاطب اطمینان دهد که با کارشناسی توانا روبهروست، پاسخگو خواهد بود. سعی کنید از طریق این پیامهای الکترونیکی برای حل مشکلات خریداران و روشن ساختن ابهامات مشتریان بالقوه، مشاوره دهید . نکته سوم اینست که مشتری به شرکت خدماتی یا فروشندهای اطمینان میکند که دریابد او به کارش علاقه دارد و کارمندان این شرکت با همه توانشان در جهت خدمت به مشتری و حل مشکلش، تلاش مینمایند. بله شما و کارمندانتان به کارها و مسئولیتهایتان متعهد هستید و میخواهید به مشتریان خدمت کنید ولی یک مشتری بالقوه که نمیداند! همه مشخصات، خدمات و فعالیتهای کسب و کارتان را مشتری محور بسازید. آنها باید این علاقه و توجه شما به کارتان و مشتریان را حس کنند. این واقعیت را به همه کارمندانتان هم گوشزد کنید تا در رفتارها و برخوردهایشان با مشتری، رعایت نمایند . مسئله چهارم در واقع یک هشدارست! بسیاری از کاسبانی که در ابتدای راهند، میخواهند کسب و کارشان را در همه جا و از تمامی راههای ممکن به دیگران بشناسانند. تلویزیون، رادیو، روزنامهها و مجلات و اینترنت، میتوانند نام یک کسب و کار و خصوصیاتش را به گوش مردم برسانند ولی بهترین گزینه برای شما انتشار یک رشته طولانی مدت از آگهیهای کوچک در روزنامه است. دلایل این پیشنهاد را میگویم: لازمست یک کسب و کارنوپا گزینهای را برای بازاریابی برگزیند که بتواند از عهده مخارجش برآید و سپس در طولانی مدت از آن استفاده کند و بارها و بارها آن را به خدمت گیرد. گاهی این مداومت و پشتکار به این معناست که باید هفتهها یا ماهها یک برنامه بازاریابی – مثلا چاپ طولانی مدت آگهیهای معرفی کسب و کار - را مرتب پیش ببرید تا این که بالاخره مردم بر اثر کثرت حضور و چاپ پشت سرهم و بدون وقفه آگهیها، به کسب و کار شما توجه نشان دهند . معمولا صاحبان کسب و کارهای نوپا میپرسند که باید از چه ابزار و روش بازاریابی استفاده کنند. پاسخ اینست که آن روشی را برگزینید که بتوانید از طریق آن، پیامهایتان را به مشتریان رسانده خودتان را در کانون توجهشان قرار دهید و در ضمن از عهده پرداخت مخارج و هزینههایش نیز برآیید. این مطلب اهمیت ویژهای دارد چون از رموز پاسخگویی یک برنامه بازاریابی، استمرار، مداومت و حضور طولانی مدت آنست. اگر قرار باشد مشتریان بالقوه به کسب و کارتان توجه کرده به آن جذب شوند و مشتریان کنونی همچنان با شما بمانند، باید همواره نام و نشان شما را پیش رویشان مشاهده کرده همیشه بتوانند با این کسب و کار ارتباط برقرار کرده نیازشان را مرتفع نمایند . هدایای تبلیغاتی و مشاوره ایمیلی، روشهایی هستند که در این موقعیتها به کار میآیند و تمامی اینها پول لازم دارند! بازاریابی و کسب و کار یک فرد صبور و کوشا را میطلبد. پس ناامید نشوید و شکیبا باشید. در تنظیم بودجهتان هم دقت کنید. موضوع مهم و قابل توجه پنجمی، درباره نقطه هدف بازاریابیهای یک کسب و کارست. مشتریان از شما خرید میکنند و به کالاها و خدماتتان هم علاقه دارند ولی این «کالاها» و «خدمات» عالی و با کیفیت شما نیستند که خریداران را جذب نمودهاند.آنها این کالاها را میخرند چون بعد از استفاده آنها، «احساس» خوب و دلپسندی پیدا میکنند. این احساس همان دایرهای است که نوک پیکان مجموعه فعالیتهای بازاریابی شما میبایست متوجه آن باشد. ممکن است درک و پرداختن به این مسئله در پروسه بازاریابی قدری مشکل باشد. برای همین خودتان را در جایگاه یک مشتری قرار دهید. فکر کنید و ببینید که چه چیزی باعث شد فلان کالا را بخرید. شما با استفاده از آن احساس خوبی پیدا میکنید و به همین «احساس خوب» علاقهمندید. حالا دقت کنید و ببینید که آگهی تبلیغ آن، چطور از این احساس خبر داد و چگونه به آن اشاره نمود؟ با استفاده از این آگهیها میتوانید به ایدههایی برای طراحی آگهیها و گنجاندن این احساس خوب و خوشایند در آنها، دست یابید . مشتریان راضی و خرسند، منابع ارزشمندی هستند که بهترین راهکارهای افزایش فروش و درآمد را عرضه میکنند. همواره برگوش دادن به مشتریان ناراضی و پرهیز از خطای پیشین تاکید میشود. این تذکر کاملا منطقی و بجاست ولی مشتریان خوشحال، دلایل موفقیت فروش را بیان میکنند که راههای تقویت قوای مثبت طرح بازاریابی و پروسه فروش را به شما نشان خواهند داد . آخرین نکته درباره رنگهاست. اگر آگهیهایتان- چه در مطبوعات و چه در اینترنت - را با رنگ ثابتی همراه کنید، مخاطبان بسیار راحتتر آن را به خاطر خواهند سپرد. معمولا بهترین راه اینست که نام و نشان تجاری شرکت به رنگ خاصی باشد و این رنگ اصلا تغییر نکند. همراهی یک رنگ با یک نام و علامت، هویت یک کسب و کار را متمایز از دیگران میکند . كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
|
پیام های داخل این موضوع |
تبلیغات و بازاریابی جدید - اقاي ايـــده - 02-13-2012 04:18 AM
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی | farda20032020 | 0 | 1,383 |
06-21-2018 11:55 AM آخرین ارسال: farda20032020 |
|
بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) | r2013.samadi | 0 | 694 |
07-27-2017 06:44 PM آخرین ارسال: r2013.samadi |
|
راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده | e.g_band | 1 | 1,721 |
03-02-2017 11:14 PM آخرین ارسال: sinap |
|
آشنایی با بازاریابی عصبی | pouria1980 | 0 | 1,015 |
12-13-2016 01:42 PM آخرین ارسال: pouria1980 |
|
درخواست راهنمایی تبلیغات مغازه خدمات کامپیوتری | iranboy | 1 | 1,448 |
08-13-2016 02:14 PM آخرین ارسال: arassh13 |
|
![]() |
بازاریابی داروهای گیاهی | ehsan322 | 3 | 3,869 |
04-26-2016 09:46 PM آخرین ارسال: business_nuts |
مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید | moahamd roham1364 | 0 | 1,256 |
02-28-2016 06:16 PM آخرین ارسال: moahamd roham1364 |
|
توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای | ناصر صادقی | 3 | 2,495 |
01-25-2016 02:28 PM آخرین ارسال: business_nuts |
|
درخواست کمک در امر بازاریابی | Lady | 3 | 2,217 |
11-23-2015 03:07 PM آخرین ارسال: depelink |
|
راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران | radan | 8 | 4,997 |
11-23-2015 03:00 PM آخرین ارسال: depelink |
|
بازاریابی برای فروش قارچ | ajand.pc | 19 | 21,382 |
11-23-2015 02:53 PM آخرین ارسال: depelink |
|
به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم | hadi2050 | 1 | 1,900 |
11-23-2015 02:50 PM آخرین ارسال: depelink |
|
بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی | arash1367 | 22 | 5,718 |
11-22-2015 03:43 PM آخرین ارسال: ghomeishi |
|
آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن | shinalife | 0 | 1,331 |
10-08-2015 01:27 PM آخرین ارسال: shinalife |
|
ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ | sinior | 34 | 29,579 |
09-24-2015 11:05 AM آخرین ارسال: miramira |
|
راهنمایی برای شروع بازاریابی | saghi_gh | 13 | 4,964 |
09-22-2015 11:28 AM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند | modireayandeh | 0 | 1,096 |
09-16-2015 11:31 PM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک | f.amini | 1 | 1,328 |
09-06-2015 06:48 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب | محسن دوستوندی | 4 | 4,221 |
09-04-2015 08:36 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک | mbaland | 11 | 7,104 |
09-04-2015 06:53 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان