ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
زمان کنونی: 06-20-2024, 07:41 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان
نویسنده: mahanteymouri
آخرین ارسال: کامران طاها
پاسخ:
بازدید: 10130

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
07-26-2017, 11:03 PM
ارسال: #33
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
رازهای موفقیت در تبلیغات بنری

رازهای موفقیت در تبلیغات بنری که باعث افزایش بازدید می شود و باعث می شود تا بیننده با مشاهده ترکیب یک متن تبلیغی خوب و گرافیک مناسب جذب سایت شما شود. تبلیغاتی که به صورت بنر انجام می شود را تبلیغات بنری گویند.
تبلیغات بنری دو نوع مختلف دارد


تبلیغات بنری

۱-به صورت بیلیوردی در محیط

۲- به صورت بنری در اینترنت

کاری که برای گرفتن بازخورد بیشتر از تبلیغات بنری می توانید انجام دهید متن تبلیغ نویسی و گرافیک است نکاتی که وقتی در متن تبلیغاتی شما رعایت شود مشتری ببیشتری جذب می شود و باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد می شود.

تیتر متنتان باید جذاب و کوتاه باشد و توجه هات را به خود جلب کند طوری که مخاطب مشتاق به خواندن متن باشد.
سود و فواید کالا را لیست کنید وآن را به صورت مزیت هایی که برای مشتری دارد ارائه دهید.

به طور مثال: به جای اینکه بگوییم محصول ما سریع است بگوییم با این محصول وقتتان را ذخیره کردید و وقت آزاد بیشتری دارید.

متنی بنویسید که با احساسات مخاطب ارتباط برقرار کند .

ترغیب مشتری



مثلا اگر خمیر دندان می فروشید احتمالا یکی از خصوصیات آن این است که حاوی فلوراید است.اما اگر بخواهید این ویژگی را به این صورت بیان کنید: «حاوی فلوراید» یا « پوسیدگی کمتر دندان» کمی کسل کننده به نظر می رسد،می توانید به جای آن از این عبارت استفاده کنید:

« با بوفو مسواک بزنید تا از مته دندانپزشک در امان باشید!» به این ترتیب شما یک ویژگی کسل کننده وتکراری را به با پیامی قوی بیان کرده اید و آنرا با ترس از کار دندانپزشک پیوند داده اید.

در چند پاراگراف اول از نقات قوت برای ترغیب مشتری تان استفاده کنید.به گونه ای باشد که مشتری برتری های کالای یا خدمات شما را لمس کند و او را برای خرید جذب کند.

در تعریف از کالای خود افراط نکنید و متن شما به صورت افراطی دوستانه نباشد.
مشتری هدف را مشخص کنید و لحن متن تان را با توجه به نوع مشتری بنویسید
در آخر باید مشتری را دعوت به تماس کنید.مثلا بنویسید « تلفن را بردارید و هم اکنون با ما تماس بگیرید».

پوستر ها در واقع ارتباط غیر کلامی با مخاطب است . پس در طراحی گرافیکی باید بسیار دقت کنید.
تنها از دو یا سه رنگ استفاده کنید



طرح های شلوغ ذهن بیننده را از عنوان و پیام اصلی دور می کند.

طرح تان ساده باشد
از تصاویر ایرانی استفاده کنید
از فضاهای خالی در بنر استفاده کنید


مخاطبان هدف خود را بشناسید



اگر قصد استفاده از بنرها در تبلیغات اینترنتی را دارید. باید ابتدا مخاطبان هدف خود را بشناسید و با توجه به این موضوع مکانی را برای قرار دادن بنرهای خود انتخاب کنید. شما باید بنرهای خود را در وب سایتهایی قرار دهید که به موضوع کسب و کار شما مرتبط باشند. برای مثال اگر کسب و کار شما در زمینه قطعات خودرو است باید برای قرار دادن بنرهای خود به دنبال وب سایت هایی باشید که در زمینه خودرو فعالیت میکنند. در قدم بعد طراحی بنر شما نیز باید با طراحی وب سایت هماهنگی داشته باشد. اگر در طراحی بنر شما دقت کافی صرف شده باشد بنر تبلیغاتی شما حرفه ای به نظر میرسد. و در نتیجه شانس شما برای بازدید مخاطبان از بنرتان افزایش خواهد یافت.
شما وقت زیادی ندارید



در تبلیغات بنری شما باید در کمترین زمان ممکن پیام خود را به مخاطبان انتقال دهید. این نکته را به یاد داشته باشید که بنر شما در هر مکانی قرار داده شود مخاطبان تنها زمان کمی برای دیدن ان وقت صرف خواهند کرد پس شما باید پیام اصلی خود را در این زمان کم به انها انتقال داده و انها را مجاب کنید که بر روی بنر تبلیغاتی شما کلیک کنند. بنر تبلیغاتی شما باید به حدی جذاب باشد که بتواند در زمان کوتاهی باعث جلب توجه مخاطبان شود.
گرافیک بهتر، شانس موفقیت بیشتر



طراحی بنرهای تبلیاتی نسبت به گذشته دچار تغییراتی شده است. امروزه طراحی یک بنر تبلیغاتی موفق پیچیدهتر از قبل شده است و نیاز است که شما به ریزه کاریهای بنرهای تبلیغاتی خود توجه بیشتری کنید. اگر در زمینه گرافیک دارای تخصص نیستید، بهترین گزینه استفاده از یک گرافیست حرفه ای برای طراحی بنرهای شما است.
مراقب اعتبار و وجه کسب و کارتان باشید.



یک بنر تبلیغاتی به عنوان معرف برای کسب و کار شما محسوب میشود. استفاده بیش از حد از رنگها و یا تصاویر انیمیشینی که سریع عوض میشوند میتواند باعث اذیت شدن مخاطبان شوند. مراقب باشید که بنر شما به گونه ای نباشد که ذهنیت بدی را در مخاطبان ایجاد کند. بنرهای چشمک زن شانس بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت اما مراقب باشید که در استفاده از این قابلیت زیاده روی نکنید چرا که ممکن است باعث آسیب به شخصیت و اعتبار کسب و کار شما شود.

تبلیغات بنر تبلیغات بنری ،تبلیغات بنری چیست ؟
ساده و منظم باشید



به طور معمول کاربران بیشتر به سمت بنرهایی با طراحی ساده تر جذب خواهند شد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که با استفاده از تعداد کلمات کمتر پیام خود را به طور کامل انتقال دهید. همچنین نظم در بنز تبلیغاتی شما نکته دیگری است که باید به ان توجه شود. سعی کنید از فونت و رنگ مناسب استفاده کنید. رنگها اولین چیزی است که در بنر شما جلب توجه میکند. استفاده از تعداد زیاد از رنگها باعث نامناسب شدن ظاهر ان میشود. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که رنگ و فونت استفاد شده در بنر شما باید با هم هماهنگی داشته باشد.

تبلیغات بنری در سایت ترغیب مشتری جذب مشتری
فرمت و حجم بنر



سعی کنید بنر تبلیغاتی شما فرمتهای استانداردی مانند GIF، JPJ ، PNG داشته باشد. بنرهایی که با استفاده از فلش طراحی میشوند در مرورگرهای پرکاربرد دیده نمیشوند و در چنین حالتی شما بخش قابل توجهی از مخاطبان را از دست میدهید. همچنین حجم بنر شما نیز نباید بیش از حد زیاد باشد. در مورد حجم مناسب برای بنرهای تبلیغاتی گفته میشود که نباید بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت حجم داشته باشند.

جذب مشتری با تبلیغات تلویزیونی جذب مشتری،
استفاده از دکمه فراخوان



زمانی که مخاطب بنر شما را میبیند ممکن است برایش جالب به نظر برسد و اگر شما از دکمه فراخوان استفاده کنید در واقع ذهن او را به سمت هدف خود هدایت کرده و به او مسیر را نشان میدهید. با قرار دادن یک دکمه فراخوان در بنر خود میتوانید شانس کلیک کردن بر روی آن را تا حد زیادی افزایش دهید. بنر شما میتواند باعث ایجاد توقعاتی در مخاطبان شود پس دکمه فراخوان شما نباید انها را فریب دهد. بعد از کلیک کاربران نباید احساس کنند که شما انها را فریب داده اید پس دکمه فراخوان شما باید واقعی باشد.

چیزهایی که برای جذب مشتری باید بدانید :رازهای تبلیغات بنری
هدف خود را مشخص کنید



از بنر تبلیغاتی خود چه هدفی دارید. آیا به دنبال برندسازی هستید و یا میخواهید محصولی را بفروشید و یا اینکه هر دو این اهداف را میخواهید به صورت همزمان دنبال کنید. مشخص کردن هدف میتواند در نحوه طراحی بنر تاثیرگذار باشد. زمانی که شما هدف خود را بشناسید میتوانید بنر مناسبی را برای ان انتخاب کنید.

نکات طلایی جذب مشتری ،ویژگی های تبلیغات بنری ،
مکان مناسبتر را پیدا کنید



بهتر است از همان ابتدا تمام وقت و پول خود را برای قرار دادن بنر در یک سایت تلف نکنید و با تقسیم پولی که برای این کار در اختیار دارید بنر خود را درچدین سایت قرار دهید. با انجالم این کار شما میتوانید بعد از مدتی کارایی و بازده بنر خود را در سایتهای مختلف بررسی کنید. ببینید بنر شما در کدام سایت توانسته است مخاطبان را بیشتر جلب کند. با این کار بعد از مدتی قادر خواهید بود تا مناسبترین مکانها را برای قرار دادن بنر خود پیدا کنید.
با کاربران صادق باشید



برای جلب مخاطبان لازم است که شما از جملات جذاب استفاده کنید اما همیشه این نکته را به یاد داشته باشید شما باید بتوانید که به جملاتی که در بنر تبلیغاتی خود گفته اید به خوبی عمل کنید. برای مثال اگر شما در بنر تبلیغاتی خود از جمله “شارژ رایگان بگیرید” استفاده کنید اگر مخاطبان وارد وب سایت شما شوند و این اتفاق برای آنها نیافتد مطمعنا دیدشان نسبت به کسب و کار شما منفی خواهد شد. پس مراقب باشید که با جملات جذابی که قادر به انجام انها نیستید اعتبار کسب و کار خود را خدشه دار نکنید.


نتیجه گیری



در سایت هایی که می خواهید تبلیغات بدهید بسیار مهم است که مخاطب هدف تان را به خوبی شناسایی کنید.بسیاری از افراد تبلیغات بنری خودشان را در سایت های دیگر قرار می دهند اما بازخورد خوبی نمی گیرند زیرا مخاطب هدف خود را به درستی شناسایی نمی کنند.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) - mahanteymouri - 07-26-2017 11:03 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کسب درآمد از طریق وردپرس saeed74 0 226 05-24-2022 10:38 AM
آخرین ارسال: saeed74
  آموزش کسب درآمد از بازی لم lem-game 18 18,859 01-11-2021 04:28 PM
آخرین ارسال: Mehdi_danesh2
  دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی کسب و کار hidi 25 8,542 10-10-2018 02:26 PM
آخرین ارسال: sasannikoo
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 512 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  تکنیک های ساده برای پس انداز و کسب امنیت مالی mrghafoory 1 1,244 10-28-2016 11:31 PM
آخرین ارسال: حسین پورمتین
  سئو سایت و کسب و کار اینترنتی aliadd 0 628 09-14-2016 01:03 PM
آخرین ارسال: aliadd
Exclamation دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد(با لینک مستقیم ) saeid3030 0 1,334 06-08-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: saeid3030
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 12,541 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  شش دلیل کم بودن میزان فروش کسب و کار اینترنتی fekreabi 2 1,105 12-02-2015 02:36 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  دانلود کتاب های آموزش کسب و کار اینترنتی fekreabi 6 1,949 11-29-2015 09:03 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  RE:کلاس شروع کسب و کار کوچک ( تخصصی ) ahmad rezaee 20 5,461 10-09-2015 10:30 AM
آخرین ارسال: mardin-b
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 1,966 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 52,758 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 806 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  دانلود رایگان کتاب کسب و کار موفق hidi 2 1,104 08-22-2014 01:21 PM
آخرین ارسال: hidi
  کلاس آموزش کسب و کار ویژه ( تخصصی ) ahmad rezaee 29 9,976 06-09-2014 12:05 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  سوالات من راجع به کلاس آموزش کسب و کار ahmad rezaee 54 9,729 10-20-2013 10:19 PM
آخرین ارسال: bashla
  7 روش کاهش فشار عصبی در محیط کار mrghafoory 0 502 07-02-2013 11:26 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  شراکت در کسب و کار mir abbas 19 4,258 05-06-2013 10:19 AM
آخرین ارسال: mir abbas
  راهنمای سریع و آسان برای درک امور مالی کسب و کارها karafarin 2 1,057 03-15-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: Mrs.Seyedi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS