ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
زمان کنونی: 06-09-2024, 04:36 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mahanteymouri
آخرین ارسال: کامران طاها
پاسخ:
بازدید: 10000

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
07-26-2017, 10:29 PM
ارسال: #29
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
بنر تبلیغاتی به تابلوهای پایه دار محیطی گفته می شود که در داخل پاساژها، کنار مغازه ها یا سطح شهر، دیده می شوند. بنر تبلیغاتی، مثل دیگر رسانه های تبلیغاتی، قصد انتقال پیامی را به مخاطب دارد. این تابلوها به فضایی که قرار می گیرد و نیاز مشتری، در ابعاد مختلفی می باشند. حتما همه ما مدل های مختلفی از بنر تبلیغاتی را دیده ایم.

تاریخچه بنر تبلیغاتی به زمان حضرت عیسی بر می گردد. این بنر ها در دوره های مختلف تاریخی استفاده شده اند. در آن زمان ها از بنر تبلیغاتی به عنوان پرچم در جنگ ها و نیز در کلیساها استفاده می شده است. اگر از بنر به درستی استفاده شود قطعا در شناخت و بهبود نام برند و رسیدن به اهداف، موثر است. برای دانستن اطلاعات هوشمند کافی، می توانید این مقاله را بخوانید.


انواع بنر تبلیغاتی



۱ – بنر محیطی (چاپی)

۲ – بنر اینترنتی (دیجیتالی)

*** بیشتر نکاتی که برای بنرهای اینترنتی آورده می شود، برای بنرهای محیطی نیز صادق است.


کاربرد بنرهای تبلیغاتی



۱ کسب و کار (فروشگاهها، موسسات، شرکت ها)

۲ اماکن مذهبی (مساجد، حسینیه ها، تکیه ها)

۳ اتحادیه های صنفی (طلا فروش ها، کله پاچه ای ها، کتاب فروش ها و…)


مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی


۱ ارزان بودن نسبت به خیلی از انواع تبلیغات. ازجمله : تبلیغات تلویزیونی، کاتالوگ تبلیغاتی، تبلیغات بر روی اتوبوس، تبلیغات مترو، تبلیغات با گوگل، تبلیغات رادیویی، تبلیغات بیلبورد، تبلیغات با روزنامه، تبلیغات در فرودگاهها و…

۲ صرفه جویی در وقت و پول

۳ فروش گسترده تر

۴ در معرض دید کاربران بودن

۵ جنبه عمومی داشتن

۶ ارتباط نزدیک با بیننده


مطالب اصلی برای طراحی بنر تبلیغاتی



طراحی بنر تبلیغاتی بسیار سخت می باشد. شاید بپرسید چرا؟ بنر تبلیغاتی همانند تبلیغات بیلبورد نیست که فضای بزرگی در اختیار داشته باشید. همانند فاکس مارکتینگ هم نیست که فضای خیلی کوچکی داشته باشید اما باید از این فضایی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم.

۱ بنر، باید تابلویی قابل فهم برای همه باشد.

۲ در بنر تبلیغاتی مفهوم باید هرچه سریعتر منتقل شود تا بهتر درک شود.

۳ مفهوم بنر تبلیغاتی باید مختصر و مفید باشد.

۴ متن بنر تبلیغاتی بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ کلمه نشود.

۵ بر روی بنر تبلیغاتی بهتر است فقط لوگو، نام برند و شعار تبلیغاتی وجود داشته باشد.

۶ متن خوانا باشد.


یک بنر تبلیغاتی اینترنتی فوق العاده باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
۱ – هماهنگی بنر با زمینه کسب و کار



وقتی برای وبسایتی قرار هست بنر تبلیغاتی طراحی شود، باید آن بنر با حوزه کاری آن سایت هماهنگ باشد. این بنر برای مخاطبان یک سایت طراحی می شود پس باید بدانیم که این مخاطبان چه سلایق و علاقه مندی هایی دارند و با توجه به آن، طراحی بنر انجام شود. این موضوع کمک می کند تا مخاطبان بیشتری به سایت سرازیر شوند. با در نظر گرفتن این نکته بنر شما حرفه ای تر به نظر خواهد امد. گاهی طراحی یک بنر میتواند به اندازه ای حرفه ای باشد که انگار قسمتی از ان وب سایت است. اگر بنر شما با حوزه کاری وب سایت هماهنگ باشد مطمعناً شما شانس بیشتری برای کلیک کردن مخاطبان بر روی بنرتان خواهید داشت. برای مثال قرار دادن بنر تبلیغاتی مربوط به پوشاک در سایتی که در زمینه قطعات خودرو فعلیت میکند به هیچ وجه نمیتواند مناسب باشد.
۲ – بنرهای متحرک



بنرهای متحرک برای سایت های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند. این بنرها معمولا چشمک زن هستند ولی یادمان باشد که این چشمک زدن، نباید بیننده را اذیت کند. سرعت این بنرها باید جوری باشد که بتواند توجه بیننده را جلب کند. بنر با سرعت بالا یا پایین، چشم نواز نیست. هرچه بنر شما بهتر و جذابتر طراحی شود اعتبار شما در ذهن مخاطبانتان بیشتر می شود. شما میتوانید با انتخاب یک بنر با وقار اعتماد و اعتبار کسب و کار خود را نشان دهید. بنرهایی که در انها از قسمتهای متحرک استفاده شده است شانس بیشتری برای دیده شدند خواهند داشت اما فراموش نکنید همانطور که گفته شد بنر شما نباید باعث ایجاد احساس نامطلوب در بیننده شود حتی شما میتوانید تنها قسمتی از بنر خود را به صورت متحرک در بیاورید.
۳ – کوتاه و ترغیب کننده



اکثر افراد، کم حوصله هستند. بهترین حالت یک بنر تبلیغاتی اینترنتی این است که در عین کوتاه بودن، اینقدر جذاب باشد که افراد را ترغیب به کلیک کردن بر روی آن کند. درانتخاب بنرهای تبلیغاتی همیشه به این نکته توجه داشته باشید که شما وقت زیادی برای انتقال پیامتان نخواهید داشت. پس بهتر است حاشیه نروید و خیلی سریع نکات جذاب در مورد کسب و کار خود را در معرض دید مخاطب قرار بدهید.
۴ – از یک گرافیست فوق العاده استفاده کنید



هرچه بنر تبلیغاتی شما، بهتر طراحی شده باشد تاثیرگذاری آن برای ورود کاربران به سایت شما بیشتر می شود. کمی بیشتر خرج کنید و یک گرافیست عالی استخدام کنید. درست است کمی برای شما گرانتر تمام می شود ولی مطمئن باشید که پول آن را در خواهید آورد. در حال حاضر طراحی بنرها نسبت به چندسال پیش پیچیده تر شده است و اگر در زمینه گرافیک دارای تخصص نیستید بهترین کار این است که از یک گرافیست خوب در این زمینه کمک بگیرید. به شما توصیه میشود در هنگام جستجو برای انتخاب گرافیست حتماً کارهای قبلی او را در این زمینه ببینید و از کیفیت کار او مطمعن شوید. مطمعن باشید استفاده از یک گرافیست حرفه ای کمک بزرگی برای رسیدن به اهداف شما در تبلیغات بنری انلاین است.

کاربرد بنرهای تبلیغاتی مزایای بنر تبلیغاتی
۵ – کم حجم



ما بهترین بنر تبلیغاتی را هم داشته باشیم ولی وقتی کسی آن را نبیند یا به سختی ببیند، تاثیرگذاری لازم را ندارد. هرچه حجم بنر کمتر باشد یعنی راحت تر باز می شود پس احتمال دیدن آن بیشتر می شود. بهتر است حجم بنر، بیشتر از ۱۵ کیلو بایت نباشد. این باعث می شود تا ما ارتباط موثر سریعتری با مخاطب برقرار کنیم.

بنرهای تبلیغاتی تبلیغات بنری طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی
۶ – کارآمدی بنر خود را ارزیابی کنیم



در هر جایی که بنر می گذاریم یک آماری از آن باید داشته باشیم. این آمار باید توسط ما کنترل شود. اگر بازدید از سایتی بوسیله بنر، مناسب نبود پس یک جای کار می لنگد. باید بنر را بازبینی کنیم. بررسی کنیم چرا بازده لازم را نداشته است و آن را اصلاح کنیم. وقتی بنری اشکال دارد نباید روی آن پافشاری کنیم. توصیه می کنم که فقط در یکجا بنر قرار ندهیم. آن هزینه ای را که قرار است برای یک مورد بدهیم بهتر است بین چند مورد تقسیم کنیم. زمانی که شما بنر تبلیغاتی خود را در چندین وب سایت مختلف قرار دهید این مزیت برای شما به ارمغان می اید که بعد از گذشت مدتی و بررسی بازدهی بنرها میتوانید وب سایت های متناسب تر را از بین این وب سایتها انتخاب کنید. اگر بنر شما در جای مناسبی قرار داشته باشد شما قدم مهمی برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات بنری برداشته اید.

انواع بنر بنر تبلیغاتی بنر چیست بنر سایت بنر های تبلیغاتی


نکات اساسی در طراحی بنر تبلیغاتی اینترنتی



۱ برای خود هدف تعیین کنید

۲ بازاری را که می خواهید بدست آورید، مشخص کنید

۳ به سلیقه مخاطبان طراحی کنید

۴ اصل مطلب را بگویید، حاشیه نروید.

۵ از کلمات جذاب و ترغیب کننده یا کنجکاو کننده استفاده کنید

۶ دنبال برطرف کردن نیازهای افراد باشید

۷ نظر افراد معمولی و رهگذر را که تخصصی در بنر ندارند، بپرسید

۸ بهترین فونت برای متن فارسی، نازنین و یکان می باشد

۹ بهترین فونت برای متن انگلیسی Sans Seif و فونت ترافیک، برای شماره تلفن ها می باشد


نکات اساسی دیگر در طراحی بنر تبلیغاتی اینترنتی



۱ از روانشناسی رنگ ها برای جذب بیننده کمک بگیرید

۲ تمرکز حواس خود را روی انجام بهترین کار بگذارید

۳ یک عکس مناسب انتخاب کنید

۴ اگر بنر متحرک دارید، حجم آن از ۴۰ کیلوبایت بیشتر نباشد

۵ از بنرهای تکرارشونده استفاده نکنید

۶ زمان بنرهای متحرک بیشتر از ۱۵ ثانیه نباشد

۷ از بنرهای تعاملی استفاده کنید

۸ حتما بنر تبلیغاتی را به یکی از صفحات سایت خود لینک دهید. حتما با عکس بنر مطابقت داشته باشد

۹ از سایت هایی که در آن تبلیغات زیادی دارند اجتناب کنید. تبلیغ شما کمتر دیده می شود

۱۰ در جاهایی بنر تبلیغاتی بگذارید که مربوط به حوزه کاری شما باشد


نتیجه گیری



۱ – بنر تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات نسبتا مدرن می باشد. نوع پیشرفته آن، بصورت دیجیتالی برای سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. این تبلیغات به دلیل بصری بودن، اثرگذاری خاصی می تواند بر روی مخاطب بگذارد. ازین فرصت استفاده کنیم.

۲ – بنر تبلیغاتی تنها یکی از انواع رسانه های شما می تواند باشد. مجموعه این تبلیغات می تواند برای شما اثربخش باشد. از دیگر رسانه های تبلیغاتی حتما استفاده کنید. ازجمله : بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، بازاریابی با ایمیل، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی با تلگرام و…
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) - mahanteymouri - 07-26-2017 10:29 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کسب درآمد از طریق وردپرس saeed74 0 222 05-24-2022 10:38 AM
آخرین ارسال: saeed74
  آموزش کسب درآمد از بازی لم lem-game 18 18,734 01-11-2021 04:28 PM
آخرین ارسال: Mehdi_danesh2
  دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی کسب و کار hidi 25 8,533 10-10-2018 02:26 PM
آخرین ارسال: sasannikoo
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 502 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  تکنیک های ساده برای پس انداز و کسب امنیت مالی mrghafoory 1 1,239 10-28-2016 11:31 PM
آخرین ارسال: حسین پورمتین
  سئو سایت و کسب و کار اینترنتی aliadd 0 611 09-14-2016 01:03 PM
آخرین ارسال: aliadd
Exclamation دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد(با لینک مستقیم ) saeid3030 0 1,327 06-08-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: saeid3030
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 12,538 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  شش دلیل کم بودن میزان فروش کسب و کار اینترنتی fekreabi 2 1,104 12-02-2015 02:36 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  دانلود کتاب های آموزش کسب و کار اینترنتی fekreabi 6 1,949 11-29-2015 09:03 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  RE:کلاس شروع کسب و کار کوچک ( تخصصی ) ahmad rezaee 20 5,406 10-09-2015 10:30 AM
آخرین ارسال: mardin-b
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 1,892 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 51,708 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 795 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  دانلود رایگان کتاب کسب و کار موفق hidi 2 1,102 08-22-2014 01:21 PM
آخرین ارسال: hidi
  کلاس آموزش کسب و کار ویژه ( تخصصی ) ahmad rezaee 29 9,966 06-09-2014 12:05 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  سوالات من راجع به کلاس آموزش کسب و کار ahmad rezaee 54 9,718 10-20-2013 10:19 PM
آخرین ارسال: bashla
  7 روش کاهش فشار عصبی در محیط کار mrghafoory 0 497 07-02-2013 11:26 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  شراکت در کسب و کار mir abbas 19 4,250 05-06-2013 10:19 AM
آخرین ارسال: mir abbas
  راهنمای سریع و آسان برای درک امور مالی کسب و کارها karafarin 2 1,056 03-15-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: Mrs.Seyedi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS