ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
زمان کنونی: 09-24-2025, 01:22 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mahanteymouri
آخرین ارسال: کامران طاها
پاسخ:
بازدید: 12950

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
07-14-2017, 08:38 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-14-2017 08:39 PM، توسط mahanteymouri.)
ارسال: #9
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
بیزینس پلن
بیزینس پلن : یا طرح کسب و کار یا طرح تجاری که با نام های مختلفی شناخته می شود یک سند می باشد که ، شما را با تمام مواردی که برای یک کارآفرینی بدان احتیاج دارید آشنا می سازد ، شاید بهتر است بگوییم بیزینس پلن در واقع طرح مالی و عملیاتی یک کسب و کار را در اختیار شما می گذارد .بیزینس پلن همچنین بر تصمیم گیری های شما به طرق مختلف ، تا سال های اولیه نظارت دارد . شاید بتوان گفت بیزینس پلن شباهت زیادی با نقشه ی راه دارد .

در اهمیت یک بیزینس پلن خوب همین بس است که یک طرح تجاری خوب می تواند ، در موفقیت شما تاثیر بسزایی گذاشته و تا حدودی موفقیت شما را تضمین خواهد کرد لذا داشتن یک بیزینس پلن مناسب می تواند بسیار کمک کننده و موثر واقع شود . ما در این پست یک بیزینس پلن طراحی شده را در اختیار شما قرار می دهیم . امیدوارم که از آن نهایت بهره را ببرید .
بیزینس پلن و بخش های مختلف آن
موضوع طرح



در این بخش باید موضوع طرح را بیان کنیم که می توانید نمونه ی فرم آن را در فایل قرار داده شده مشاهده نمایید.
شرح کسب و کار



این بخش شامل شرح توصیفی می شود که ، به ماهیت فعالیت اقتصادی و روش انجام آن می پردازد .در این بخش کالا یا خدماتی را که قصد تولید آن را دارید شرح دهید .علاوه بر این در این قسمت به شرح بازار هدف و مشتریان بالقوه ، نیز می پردازیم بازار هدف خود را توصیف کرده و مشتریان رقابتی بودن محصول وسایر موارد را به صورت کامل و جامع شرح می دهیم . هم چنین در بخش شرح کسب و کار برنامه های خود را نیز بیان می کنیم منظور از برنامه ها همان روش های عملی جهت دستیابی به اهداف تعیین شده می باشد .
قیمت گذاری نیز جز مواردی است که در بخش شرح کسب و کار بدان می پردازیم : استراتزی خودمان را جهت تعیین قیمت نهایی محصولات بیان می کنیم و همچنین هزینه های عمده ای که در تولید محصولات متحمل می شویم را بیان می کنیم .
منابع انسانی



کارآفرین در تهیه طرح کسب وکار باید نسبت به تهیه رزومه خود و افرادی که با وی قصد ایجاد این کسب و کار را دارند اقدام کند. این بخش از طرح کسب و کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا ظرفیت و توانایی کارآفرین را در مراحل ایجاد و توسعه کسب و کار بیان می‌دارد. این بخش از اطلاعات باید در دو محور اصلی فراهم گردد:
۱ – سوابق کاری در زمینه‌های مرتبط با کسب و کار
۲ – سوابق تحصیلی، آموزش و مهارت‌ها و پیش زمینه‌های فردی
تجهیزات مورد نیاز



لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود را همراه با هزینه تهیه آنها فراهم آورید.
سازمان(حقوقی)کسب و کار









چارچوب حقوقی که برای کسب و کار خود برگزیده‌اید و دلایل انتخاب آن را بیان نمایید.طبق تبصره ماده ۱۴۷ قانون مالیاتها موسسه عبارت است از هر شخص حقیقی و یا حقوقی که دارای دفاتر قانونی باشد.

در صورتی که تصمیم به ثبت یک شرکت دارید باید نوع آن شرکت را مشخص نمایید( شرکت با مسئولیت محدود – شرکت سهامی- شرکت تعاونی – شرکت تضامنی – شرکت مختلط و . . . ). در صورتی که شرکت سهامی‌باشد ذکر میزان سهام، ارزش هر سهم، چکیده سوابق سهامداران ، مدیران ، سیستم مدیریت اطلاعات و مجوزهای مورد نیاز نیز لازم است.
موقعیت ومحل استقرار



معیارهای انتخاب محل استقرار کسب و کار خود را به دقت بیان کنید. دسترسی به خریداران، تامین کنندگان، توزیع کنندگان، سرعت حمل و نقل کالا به بازار، هزینه مربوط به تهیه مکان (رهن، اجاره و یا خرید) از جمله مواردی است که می‌تو‌اند مورد اشاره قرار گیرد. برآورد هزینه تهیه مکان به صورت درصدی از فروش پیش بینی شده سالیانه می‌تو‌اند به ارزش این بخش از طرح کسب و کار بیفزاید.
طرح تولید (طرح عملیاتی)



در صورتی که کسب و کار مورد نظر تولیدی(تولید کالا و خدمات) ‌باشد: این بخش از طرح کسب و کار ضروری است.
شرح کامل فرآیند تولید- Layout کارخانه و ماشین آلات- تجهیزات تولیدی – تأسیسات – مواد خام – وسائل نقلیه – نیروی انسانی مورد نیاز تولیدی -تأمین کنندگان و سرمایه مورد نیازدر این بخش می‌آید.
طرح بازاریابی



بررسی بازار و طرح بازاریابی، سرفصل حایز اهمیتی در تهیه طرح کسب و کار می‌باشد. هدف این بخش متقاعد ساختن سرمایه‌گذاران و وام‌دهندگان است. در این بخش از طرح کسب و کار نحوه رقابت در بازار – استراتژی کلی بازاریابی و فروش – جلب مشتری – طرحهای تبلیغی و ترویجی به همراه بودجه مورد نیاز جهت آنها – فرآیند خرید و کنترل موجودی، نحوه ورود و خروج کالا و در حقیقت کلیه امور مرتبط با قیمت گذاری ، توزیع ، تبلیغات ، پیش‌بینی تولید و کنترلها مورد اشاره قرار می‌گیرد.
طرح مالی



برنامه ریزی مالی بخش مهمی‌از طرح کسب و کار شماست. این بخش از طرح کسب و کار مورد توجه سرمایه گذاران بالقوه و قرض‌دهندگان می‌باشد.
دو مورد از مهمترین نتیجه‌های برنامه‌ریزی مالی، عبارت است از:
سود مورد انتظار و ریسک‌های مالی احتمالی
منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح و زمان نیاز به آنها و نحوه باز پرداخت
استراتژیها و طرح‌های توسعه



این سرفصل از طرح کسب و کار در دو بخش تهیه می‌گردد:

۱-چشم انداز رشد و توسعه در کسب و کار
چه عواملی با گذشت زمان سبب موفقیت این فعالیت اقتصادی خواهد شد؟ به منابع مالی در دراز مدت، طرحهای مدیریتی و تدابیر خاص خود در این زمینه اشاره کنید.
خلاصه مدیریتی



خلاصه مدیریتی پس از اتمام طرح تجاری تهیه می‌گردد و هدف از آن جلب توجه سرمایه‌گذاران بالقوه، وام‌دهندگان و مؤسسات اعتباری می‌باشد. ابتدا تهیه کننده طرح باید به اختصار مفهوم فعالیت اقتصادی مورد نظر را توصیف کند و سپس رویه‌ها و رشد بالقوه را در این صنعت متذکر شود.

سپس با اشاره به فرصتهای موجود، روش بازاریابی خود را ذکر نماید و به برخی از نتایج مهم مالی که ناشی از اعمال روش ذکر شده است اشاره کند. در حقیقت چکیده مطالب موجود در طرح کسب و کار در این بخش آورده میشود.
دلایل نیاز به نوشتن بیزینس پلن



نیاز به نوشتن بیزینس پلن دلایلی گوناگون دارد در ادامه به صورت خلاصه و موردی برخی از دلایل مهم نیاز به نوشتن بیزینس پلن ارائه شده است.
بیزینس پلن عامل مهمی برای افزایش سرمایه



تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد که با نوشتن بیزینس پلن جذب سرمایه به حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در بسیاری از موارد دیده می شود که توان جذب سرمایه در حضور یک بیزینس پلن مناسب به دو برابر افزایش یافته است. یک بیزینس پلن مناسب قادر است که هدف از جذب سرمایه و اهداف مهم شرکت شما را متعادل کند و یا به عبارت دیگر نوعی همخوانی را بین آنها ایجاد کند.
بیزینس پلن و استفاده بهینه از توانایی دیگران



به طور معمول افراد به تنهایی یک کسب و کار جدید را راه اندازی نمی کنند و شریک یا یکی از نزدیکان انها وجود دارد که در مدیریت و اداره کسب و کار جدید به آن ها کمک می کند. بیزینس پلن به این کمک ها جهت می دهد. نوشتن بیزینس پلن به اطرافیان شما این شاس را می دهد که بتوانند کمک بیشتری را به شما بدهند.

با نوشتن یک بیزینس پلن مناسب کمک هایی که از طرف اطرافیان به شما می شود هدفمند تر و موثرتر خواهد بود. به صورت کلی نوشتن یک بیزینس پلن مناسب به شما کمک می کند تا از توانایی های افراد نزدیک به خود بهترین استفاده ممکن را ببرید.
بیزینس پلن و دوری از اشتباهات بزرگ



نوشتن بیزینس پلن شما را در مسیر درستی قرار می دهد و از مرتکب شدن به اشتباهات برگ دور می کند. فرض کند بعد از مدت طولانی متوجه شوید که سرمایه شما برای راه اندازی یک کسب و کار جدید کافی نبوده است و نیاز به سرمایه اولیه بیشتری داشته اید. با نوشتن بیزینس پلن شما با چنین حالتب مواجه نخواهید شد.

در مثالی دیگر ممکن است شما برای کسب و کار جدید خود نیاز به شریکی ماهر و توانا داشته باشید. با نوشتن بیزینس پلن شما از وجود این نیاز مطلع خواهید شد و دچار این اشتباه بزرگ نمی شوید که بدون داشتن یک شریک توانا کسب و کار خود را شروع کنید.
بیزینس پلن و دوری از تصمیماتی بر اساس احساسات



زمانی که شما کسب و کار جدیدی را شروع می کنید ممکن است در ابتدای راه به دلیلی وجود تعداد بالای ایده های نو و وجود انگیزه زیاد در شما برای پیشرفت سریع دست به تصمیمگیری بر اساس احساسات بزنید.

شما ممکن است دست به اقداماتی بزنید که در واقعیت برای رسیدن به اهدافتان مفید نباشند. وجود یک بیزینس پلن مناسب باعث می شود که در مورد کارهایی که لازم است انجام شود به خوبی فکر کنید و به دور از احساسات بدانید چه کارهایی می توتند شما را به اهدافتان نزدیک کند.

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله بیزینس پلن لذت برده باشید .
نتیجه گیری



در این مقاله به معرفی اجزای بیزینس پلن پرداخته ایم ، با استفاده از این نکات می توانید قبل از راه اندازی یک کسب و کار راه های رسیدن به آن ، درصد موفقیت و درصد شکست را نیز مشخص کنید ، نحوه سود دهی کسب و کار و سایر موضوعاتی که به شما کمک می کند تا در مسیر کسب و کارتان موفق تر باشید .
کسب و کار عطر فروشی
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 6 دقیقه میباشد.

امروز می خواهیم در مورد یک کسب و کار دیگر صحبت کنیم ; این کسب و کار کسب و کار عطر فروشی است ; نکته ی جالب اینکه در این کار دست زیاد وجود ندارد ; بدین معنی که افراد زیادی وجود ندارند که در این حوزه مشغول به کار می باشند ; کسب و کار عطر فروشی به گونه ای است که ; حدودا صد نفر به پخش عمده در این کسب و کار مشغول می باشند و لذا از این منظر جای خوشحالی دارد که رقابت بالایی وجود ندارد .
روش های مختلف راه اندازی کسب و کار عطر فروشی



برای اینکه این کسب و کار را راه اندازی کنید روش های مختلفی وجود دارد ; که در این مقاله تا حدودی توضیح می دهیم ; در ویدئو استاد به صورت کاملتری شرح خواهند داد ; برای شروع کار بهتر است که خودتان صاحب مغازه باشید ; در این کسب و کار داشتن مکان اهمیت بیشتری دارد ; ولی در صورتی که مکانی برای این کار ندارید ما راه های مختلفی را پیش روی شما می گذاریم .
اگر کسب و کاری دارید می توانید در کنار آن به فروش عطر نیز بپردازید



امروزه می بینیم که بسیاری از عینک فروشی ها در کنار فروش عینک به فروش عطر نیز می پردازند ; همچنین تعدادی از مغازه هایی که لوازم آرایشی و بهداشتی می فروشند ; در کنار آن یک بخشی برای فروش عطر نیز تعبیه می کنند و حتی سوپر مارکت ها نیز گاها به فروش عطر می پردازند
اخیرا خوشبو کننده هایی برای اتومبیل ها به فروش می رسند که ; در واقع ماده ی اصلی آنها را همین عطر های عادی تشکیل می دهند ; وارد شدن در این عرصه نیز می توانند سود خوبی داشته باشد .
سود کسب و کار عطر فروشی



سوال دیگری که ممکن است در رابطه با این کسب و کار ذهن شما را به خود مشغول کند ; سود این کار است ; سود این کسب و کار بالای صددرصد است ; یعنی عطری که ۴۰ هزار تومان خریده می شود; در حدود صد هزار تومان به فروش می رسد .
هر سوالی که در رابطه با این کسب و کار داشته باشید را می توانید از طریق ارسال نظرات از ما بپرسید ; پاسخ همه ی این سوالات توسط اعضای تیم به شما داده خواهد شد .
چگونه مشتریان بیشتری را جذب کنید



اگر قصد فروش عطر به صورت خرده فروشی را دارید راهکار هایی وجود دارد که با استفاده از انها میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید. احتمالاً شما در خیابان ها و پاساژها با فروشندگان عطری مواجه شده اید که سعی در جذب مشتری بیشتری دارند. برخی از این فروشندگان به حدی حرفه ای هستند که در طول روز میزان فروش باور نکردنی را دارند. حال این سوال پیش می آید که فروشندگان حر فه ای عطر چگونه رفتار می کنند و با چه ترفند هایی اقدام به جذب مشتریان خود می کنند.
شناخت مشتری



فرقی نمی کند شما در مغازه ای بزرگ اقدام به فروش عطر کنید و یا در کنار شغل اصلیتان این کار را نیز در مغازه انجام دهید. اگر می خواهید که فروش بیشتری در کسب و کار خود داشته باشید باید سعی کنید مشتریان خود را بشناسید یا به عبارت دیگر هنر شخصیت شناسی داشته باشید. سعی کنید از روی ظاهر، سن و بر خورد افراد مشتریان خود را بهتر بشناسید. شما می توانید به صورت محترمانه از علایق، شغل آنها نیز سوالاتی بپرسید. افراد دوست دارند در مورد علایق خود با شما صحبت کنند اما مراقب باشید سوال پرسیدن از مشتری نباید بیش از حد ادامه پیدا کند و شما باید سعی کنید در مدت زمانی کوتاه حدس بزنید که چه محصولی برای شخص مناسب تر است. این کار برای ایجاد ارتباط موثر با مشتری نیز بسایر مناسب است.
مشتریان خود را تایید کنید



وقتی مشتری شما عطری را بو میکند و مثلا می گوید این عطر خیلی ملایم است شما سعی کنید با گفتن جملاتی نظر او را به صورت ضمنی تایید کنید. به طور کلی همه افراد علاقه دارند که مورد تایید و تحسین قرار بگیرند. این یک ترفند موثر برای فروش است حتی اگر مشتریان شما از این ترفند اطلاع داشته باشند به احتمال خیلی زیاد باز هم تایید شدن به انها احساس خوبی را منتقل می کند و شانس شما را برای فروش افزایش می دهد. اگر می خواهید این احسس خوب را به مشتری خود منتل کنید در بین صحبت ها و نظرات او به دنبال نکاتی قابل تحسین و قابل تایید بگردید. حرف های سنجیده و حساب شده شما در جهت تایید تظرات مشتری می تواند او را وادار به خرید کند هر چند که از اول قصد خرید عطر را نیز نداشته باشد.
دادن اطمینان خاطر به مشتریان



شما به هر شکلی که کسب و کار عطر فروشی خود را راه اندازی کنید بهترین نوع تعریف و تمجید از عطر هایتان تاکید بر اصل بودن آنها است. از قبل دلایل قانع کننده ای را برای اصل بودن محصولات خود اماده کنید. پیدا کردن دلایل اصل بودن محصولاتتان و ارائه این دلایل به مشتریان وظیفه شماست اما فراموش نکنید همه مشتریان دوست دارند با این دلایل مواجه شوند تا اطمینان خاطر بیشتری در هنگام خرید داشته باشند.
جذب مشتری یک هنر است

در یک کسب و کار جدید و یا حتی کسب و کارهای با سابقه تر جذب مشتری یک عامل مهم برای موفقیت است. برخی از مشتریان در حال نگاه کردن به ویترین مغازه شما هستند یا در درجه اول به نظر می رسد که قصد جدی برای خریدن عطر ندارند. این هنر شما است که این افراد را جذب کنید. بهترین روش برای این افراد روشی است که بارها توسط فروشندگان حرفه ای عطر انجام شده است و به احتمال خیلی زیاد شما هم آن را مشاهده کر ده اید.

از این افراد بخواهید که عطر پیشنهادی از طرف شما را بو کنند و حتی مقداری از ان را به عنوان تست مورد استفاده قرار بدهند. همیشه عطرهایی را برای تست و جذب مشتری در دسترس داشته باشید. به این روش بازاریابی عصبی گفته می شود. در طی ان شما با درخواست های ساده و رایگان شروع می کنید و باعث ایجاد علاقه در مخاطب خود می شوید. در واقع شما با وادار کردن مخاطب به قبول درخواست های کوچک او را برای پذیرش درخواستی بزرگتر که همان خرید عطر است آماده می کنید.
پیشنهادی خاص برای افراد خاص



اولین پیشنهاد شما خیلی مهم است و میتواند موفقیت و عدم موفقیت شما را تعیین کند. همانطور که گفته شد تلاش کنید تا حدی مشتری خود را بشناسید سپس شما باید پیشنهادی را مناسب با شناخت نسبی از مشتریان خود ارائه دهید. وقتی مشتری حس کند که با توجه به خصوصیاتش به او پیشنهادی می شود احساس بهتری دارد. برای مثال بگویید این عطر جدید مناسب سن و سال جوان شما است و یا اینکه به مشتری دیگری بگویید با توجه به شغلتان شما در جلسات کاری زیادی شرکت می کنید و این عطر خاص برای شما مناسبتر است.
هدیه بدهید



یک هدیه هر چند هم که کوچک باشد احساس خوبی به مشتریان شما خواهد داد. کمتر کسی پیدا می شود که از داشتن شیشه عطری کوچک و رایگان در جیب خود احساس خوبی نداشته باشد. هدیه شما در عین ارزانی و کوچکی میتواند برای مشتری بسیار با ارزش باشد و در ذهنش این محبت شما باقی بماند. به مشتری خود بگویید با خرید این عطر یک اشانتیون یا هدیه به او تعلق خواهد گرفت. مطمعن باشید این کار باعث افزایش رضایتمندی مشتری شما خواهد شد.
تضمین کالا



اگ عطرهای شما با کیفیت هستند و شما هم به این کیفیت اطمینان دارید چرا آنها را تضمین نمیکنید؟ به مشتری خود بگویید در صورت نارضایتی می توانید کالا را از او پس بگیرید. احتمال مرجوع شدن یک شیشه عطر بسیار پایین است اما سود این کار برای شما بسیار زیاد خواهد بود چرا که به مشتری خود یک اطمینان بسیار قوی خواهید داد و او را برای تکمیل سفارش مصمم خواهید نمود. استفاده از این روش در راه سریدن به یک کسب و کار موفق به شما کمک زیادی خواهد کرد.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید.
تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کسب و کار عطر فروشی ، کسب و کار جدید , بازاریابی , کسب و کار موفق
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) - mahanteymouri - 07-14-2017 08:38 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کسب درآمد از طریق وردپرس saeed74 0 318 05-24-2022 10:38 AM
آخرین ارسال: saeed74
  آموزش کسب درآمد از بازی لم lem-game 18 19,506 01-11-2021 04:28 PM
آخرین ارسال: Mehdi_danesh2
  دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی کسب و کار hidi 25 10,304 10-10-2018 02:26 PM
آخرین ارسال: sasannikoo
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 587 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  تکنیک های ساده برای پس انداز و کسب امنیت مالی mrghafoory 1 1,466 10-28-2016 11:31 PM
آخرین ارسال: حسین پورمتین
  سئو سایت و کسب و کار اینترنتی aliadd 0 702 09-14-2016 01:03 PM
آخرین ارسال: aliadd
Exclamation دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد(با لینک مستقیم ) saeid3030 0 1,442 06-08-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: saeid3030
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 12,966 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  شش دلیل کم بودن میزان فروش کسب و کار اینترنتی fekreabi 2 1,397 12-02-2015 02:36 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  دانلود کتاب های آموزش کسب و کار اینترنتی fekreabi 6 2,156 11-29-2015 09:03 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  RE:کلاس شروع کسب و کار کوچک ( تخصصی ) ahmad rezaee 20 6,428 10-09-2015 10:30 AM
آخرین ارسال: mardin-b
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 2,443 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 58,381 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 890 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  دانلود رایگان کتاب کسب و کار موفق hidi 2 1,207 08-22-2014 01:21 PM
آخرین ارسال: hidi
  کلاس آموزش کسب و کار ویژه ( تخصصی ) ahmad rezaee 29 10,684 06-09-2014 12:05 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  سوالات من راجع به کلاس آموزش کسب و کار ahmad rezaee 54 11,096 10-20-2013 10:19 PM
آخرین ارسال: bashla
  7 روش کاهش فشار عصبی در محیط کار mrghafoory 0 561 07-02-2013 11:26 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  شراکت در کسب و کار mir abbas 19 4,982 05-06-2013 10:19 AM
آخرین ارسال: mir abbas
  راهنمای سریع و آسان برای درک امور مالی کسب و کارها karafarin 2 1,165 03-15-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: Mrs.Seyedi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS