ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


روش استفاده کمپانیهای بزرگ دنیا از بازاریابی پیامکی
زمان کنونی: 09-25-2025, 05:19 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: koroshparsi
آخرین ارسال: koroshparsi
پاسخ: 1
بازدید: 1218

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 28 رأی - میانگین امیتازات : 3.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش استفاده کمپانیهای بزرگ دنیا از بازاریابی پیامکی
12-28-2011, 09:56 PM
ارسال: #1
روش استفاده کمپانیهای بزرگ دنیا از بازاریابی پیامکی
موسسه Walgreens سایت موبایل جدیدی را بهمراه هشدارهای پیامکی راه می اندازد

موسسه Walgreens هشدارهای متنی درباره نسخه بیماران را راه اندازی کرده است که با آماده شدن نسخه مشتریان به آنها هشدار می دهد. این موسسه با ارائه پیامهای خاصی به مشتریان به آنها اجازه می دهد که با استفاده از تلفنهای موبایل خود کوپنهایی را پیدا کنند. از امکانات ارائه شده توسط Walgreens عبارتند از :

تعویضهای نسخه- کاربران می توانند شماره نسخه را وارد کرده و آن را به صورت آماده در هر یک از داروخانه های Walgreens تحویل بگیرند، بدون اینکه نیازی به ثبت نام داشته باشند.

سیستم موقعیت یابی فروشگاه- هریک از فروشگاههای Walgreens را در سرتاسر کشور می توان با استفاده از شهر، ایالت یا کدپستی پیدا کرد.

عکس Walgreens – قابلیت مشاهده عکسها و سفارشات چاپی از طریق موبایل

مرور محصولات- خرید و مشاهده جزئیات مربوط به محصولات، قیمتها و نظرات مشتری قبل از خرید از فروشگاه

· گروه هتلهای هیلتون

گروه هتلهای هیلتون توانسته با استفاده از بازاریابی پیامکی تعداد مهمانان خود را افزایش داده و میزان وفاداری مشتری را افزایش دهد.

هتل پیامهای بازاریابی مهمی را مانند موارد ویژه و تبلیغات را مستقیماً به گوشی موبایل اعضای خود ارسال می-کرد. استفاده از پیامک باعث شد تا پیامها فورا و در مناسب ترین زمان روز ارسال شوند.

پیامک به عنوان یک ابزار مستقیم بازاریابی باعث یک رشد 10-25 درصدی در نرخ استفاده مشتریان از پیشنهادات ارسالی گردید و موید این مطلب بود که یک بخش جدایی ناپذیر از بازاریابی مستقیم و استراتژی وفاداری مشتری است.

· شرکت پپسی

پپسی 15 طرح قوطی جدید را رونمایی کرد و گستره ای از تبلیغات را به عنوان بخشی از یک ابتکار مشهور کردن نام تجاری اصلی ایجاد کرد. مسابقه Super Can پپسی به طرفداران این شانس را می داد که به عنوان جایزه، برنده مادام العمر بلیطهای Super Bowl و یک قوطی جواهر نشان به ارزش 100000 دلار شوند. پپسی همراه با تبلیغات اینترنتی و سنتی، از برنامه های تبلیغاتی موبایل استفاده کرد و اولین برندی بود که از ویدئو در کمپین تبلیغاتی خودش بهره گرفت.

اهداف

· گسترش تبلیغ برای مسابقه Super Can

· افزایش آگاهی عموم از 15 طرح جدید قوطی پپسی

· هدایت هر چه بیشتر کاربران به وب سایت موبایلی شرکت

· افزایش دادن حجم دانلود ویدئو و عکسهای پس زمینه

پپسی در روزهای نزدیک به مسابقه بزرگ Super Bowl روی صفحه آغازین Sprint Mobile Media Network شروع به تبلیغ کرد. و باعث شد که مشتریان از 4 آگهی تبلیغاتی متفاوت که به صورت بنر نمایش داده می شدند به وب سایت موبایلی پپسی هدایت شده و در آنجا بتوانند کارهای متفاوتی انجام دهند.

پپسی به کاربران امکان می داد تا تصویر پس زمینه قوطی جواهرنشان پپسی را دانلود کنند، برای دیدن ویدئوهایی از طرحهای قوطی پپسی کلیک کنند و همچنین ویدئو کلیپهای Super Bowl را مشاهده کنند.

نتایج

· تاثیرگذاری بر 9 میلیون نفر

· میانگین نسبت تعداد کليکها به تعداد نمایشها به اندازه 4.5 درصد

· دانلود 175000 تصویر پس زمینه

این کمپین اولین برنامه ای بود که چندین ویژگی مانند دانلود محتوا، مشاهده ویدئو و پخش تلویزیونی زنده را با هم ترکیب می کرد. پپسی با این کار باعث شد که تاثیر ماندگاری بر مشتریان بگذارد و اکنون 175000 نفر هر زمان که به موبایل خود نگاه می کنند، تصویر قوطی پپسی را می-بینند.

· استفاده از پیامک در کلینیکها

برخی از کلینیکها پیامکهایی را در قالب یادآوری زمان ویزیت به بیماران ارسال می کنند و از آنها می خواهند که در صورت انصراف به کلینیک اطلاع دهند. اینکار علاوه بر بهینه-سازی زمان ویزیت کلینیک، باعث می شود که قرار ملاقاتهای لغو شده سریعتر جایگزین شوند.

· رستوران PizzaExpress

راه اندازی یک کمپین که مشتریان را ترغیب می کند از طریق پیامک به پیتزایی رای دهند که دوست دارند آن را در منوی رستوران ببینند. این کمپین تا 14 نوامبر 2010 تمام می شود. PizzaExpress یک رستوران محبوب در بریتانیاست و بیش از 370 شعبه دارد. این رستوران در هر یک از شعب خود مشتریان را به شرکت در این کمپین تشویق می کند تا رای خود را برای یکی از 5 پیتزای فینالیست ارسال کنند. مشتریان به محض ارسال پیامک می توانند رای های خود را مستقیما به ف/ی/س/ب/و/ک نیز پست کنند.

· شعبه مک دونالد در استرالیا

نرخ استفاده مشتریان از خدمات ارائه شده توسط پیامکهای مک دونالد به این دلیل افزایش یافت که کمپین پیامکی با یک مسابقه رادیویی-که از ایستگاه رادیوی محلی پخش می شد- ترکیب شد. شنوندگان با ارسال پیامک به این مسابقه رادیویی پاسخ دادند. در پاسخ، تایید دریافت پیام را با یک شماره فاکتور ضمیمه شده به آن دریافت کردند. آنها می توانستند با مراجعه به هر یک از شعب رستورانهای مک دونالد و ارائه این شماره، یکی از این سه پیشنهاد را دریافت کنند. به علاوه، از مشتری درخواست می شد که در صورت تمایل به دریافت پیشنهادات بیشتری از مک دونالد، حرف Y را ارسال کنند، که اکثر مشتریان نیز این کار را انجام دادند. مک دونالد قبل از زمان ناهار شماره فاکتورهای بیشتری را ارسال می کرد.

مک دونالد می تواند از شماره های جمع آوری شده در پایگاه داده خود استفاده کند تا برای کمپین بعدی سن افراد را از آنها سوال کند و هدفگذاری بهتری انجام داده و به نرخهای پاسخ بهتری دست پیدا کند.

آنچه جذاب است سهولت نيست، دشواري هم نيست، بلکه دشواري رسيدن به سهولت است .(کوروش بزرگ)
http://iranariaei.blogfa.com/پارسه ایرانیان
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,380 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 693 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,718 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 1,013 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,869 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  ۵ اشتباه بزرگ فروشنده که مشتری را فراری می‌دهد business_nuts 0 737 03-23-2016 02:19 AM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,254 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,490 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,213 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,992 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 21,368 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,900 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 5,704 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,326 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ sinior 34 29,543 09-24-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: miramira
  راهنمایی برای شروع بازاریابی saghi_gh 13 4,957 09-22-2015 11:28 AM
آخرین ارسال: modireayandeh
  چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند modireayandeh 0 1,089 09-16-2015 11:31 PM
آخرین ارسال: modireayandeh
  توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک f.amini 1 1,327 09-06-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب محسن دوستوندی 4 4,215 09-04-2015 08:36 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 7,102 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS