ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
مرتکب کدام یک از اشتباهات زیر در شبکههای اجتماعی میشوید؟ زمان کنونی: 06-03-2024, 03:05 AM |
|||||||
|
مرتکب کدام یک از اشتباهات زیر در شبکههای اجتماعی میشوید؟
|
09-18-2015, 05:39 PM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 09-18-2015 05:40 PM، توسط Amiraliamirali.)
ارسال: #1
|
|||
|
|||
مرتکب کدام یک از اشتباهات زیر در شبکههای اجتماعی میشوید؟
کاربرد شبکههای اجتماعی دیگر یکی از اصول اساسی بازاریابی برای هر کسبوکاری هست، در این مطلب هفت اشتباه همراه با راهحلی برای آن معرفیشده که همواره باید مراقب باشید مرتکب آنها نشوید.
ارسال هرزنامه برای مخاطبین اشتراکگذاری محتوای تکراری و تبلیغ بیشازحد آنها یا محتوایی که نامرتبط با فعالیت آنها هستند موجب مأیوس کردن مخاطبین شما، از دست دادن تائید مخاطبین و دنبال کنندگان شما میشود. حتما توجه داشته باشید که چه نوع محتوایی بیشتر از بقیه موردپسند مخاطبین شما هستند. توجه کنید که در چه ساعتی اغلب فعالیت بیشتری دارند و چه محتوایی از طرف شمارا بیشتر برای دوستان خودشان به اشتراک میگذارند. عدم توجه به ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی بهطور کلی بسترهای بسیار وقتگیری هستند و اگر در اشتراکگذاری محتوا در آنها زیاد عجله کنید، این عجله میتواند موجب از دست رفتن فرصتها یا رخداد اشتباههای غیرقابل جبرانی شوند. ابزارهای مختلفی در این بین هستند که میتوانند برای مدیریت این شبکهها به شما کمک کنند که یکی از این ابزارها Hootsuite است که از طریق آن قادر به برنامهریزی انتشار خودکار محتوا و مدیریت هشتگ ها شوید. استفاده از زیرساختهای نامرتبط بسیاری از کسبوکارها دچار اشتباه استفاده و انتشار محتوا در تمامی شبکههای اجتماعی میشوند، حتی برخی از شبکههایی که هیچ ارتباطی با صنعت یا نوع کسبوکار آنها ندارند. شما مخاطبین خود را بهتر از هر شخص دیگری میشناسید، بنابراین در این رابطه باید دست به تحقیق بزنید تا قادر به تعیین نوع شبکه مناسب برای مخاطبین و صنعت خود باشید. عدم بازخوانی محتوا قبل از انتشار عدم توجه به محتوایی که از طرف کسبوکار شما منتشر میشود میتواند تأثیری منفی بر ذهنیت مخاطبین نسبت به برند شما داشته باشد. بنابراین حتما باید قبلاً از اشتراکگذاری محتوا اقدام به بازخوانی چندباره آن حتی توسط افرادی غیر از خودتان بکنید. انتشار محتوایی که هماهنگ با برند شما نیست حسابهای شما در شبکههای اجتماعی باید بازتابی از برند شما و معرف چگونگی تمایل شما نسبت به شناخت مشتریان از این برند باشد. توجه داشته باشید که هر چیزی را که از طریق این شبکهها منتشر میکنید، از این رویکرد حمایت کند، که البته شما محتوای منتشرشده از طریق آنها هم میشود. دعوت از انتقاد دیگران دعوت و به عبارتی تحریک دیگران به انتقاد از شما در شبکههای اجتماعی میتواند بسیار خطرناک و بهنوعی مرگبار برای برند شما باشد. نمونهای بارز از این مورد میتواند جلسه پرسش و پاسخ زندهای باشد که شرکت گاز انگلستان دقیقاً در روزی برای مشتریان خود در شبکه توئیتر ترتیب داده بود که در آن روز قیمت گاز بهصورت سراسری افزایش پیداکرده بود. درنتیجه این کار، شرکت و سیاستهای آن همه و همه مورد شدیدترین انتقادات و بازخورد منفی از سوی مردم بهصورت علنی در برابر دید همگان قرار گرفت. عدم نظارت بر کسی که حسابهای شمارا کنترل میکند بهدقت بررسی کنید و ببینید چه کسانی به حسابهای کاربری برند شما در شبکههای اجتماعی دسترسی دارد و آنها را کنترل میکند، تا از این طریق قادر به حمایت و پشتیبانی از برند خود باشید. قرار دادن کنترل در دست افراد اشتباه میتواند بسیار خطرناک باشد. بهعنوان مثال زمانی که شرکت HMV در سال 2013 اقدام به تعدیل 60% از نیروهای خود کرد، با جریانی از توئیت های مختلف روبرو شد که شرح تمام ماجرا را با جزئیات در شبکه توئیتر منتشر میکرد، که منجر به واکنش شدید از طرف عموم مردم شد. بعدها مشخص شد که این سازمان کنترل حساب توئیتر خودش را به عهده فردی بهعنوان یک کارآموز گذاشته بود. هر ثانیه فرصتی است برای دگرگون کردن زندگیتان. |
|||
|
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
چه چیزهایی در دانشگاه ها تدریس و یادگرفته شوند؟ | r2013.samadi | 0 | 690 |
08-09-2017 03:39 PM آخرین ارسال: r2013.samadi |
|
راهنمایی در خصوص ترجمه کتاب | abdolhossein | 4 | 1,524 |
12-09-2016 10:49 AM آخرین ارسال: jahanagahi |
|
عظیم ترین راز کسب ثروت در تاریخ | abdolhossein | 41 | 2,880 |
11-14-2015 06:29 PM آخرین ارسال: shahcar |
|
چرا مصرفکنندگان امروزی به نسبت محتاط تر از هر زمان دیگر شدهاند؟ | Amiraliamirali | 1 | 377 |
09-18-2015 10:57 PM آخرین ارسال: soshiant |
|
ایدههای بزرگ مسیر استراتژیهای موفق | Amiraliamirali | 0 | 470 |
09-13-2015 02:31 PM آخرین ارسال: Amiraliamirali |
|
اتصال به روح های بزرگ | رها7 | 68 | 8,215 |
09-12-2015 01:06 PM آخرین ارسال: رها7 |
|
عادتهای پولساز : ۱۵ عادت روزانهی افراد ثروتمند | Amiraliamirali | 9 | 2,208 |
09-11-2015 12:15 PM آخرین ارسال: Amiraliamirali |
|
در جوانی ثروتمند بازنشسته شوید | ahmad rezaee | 36 | 11,833 |
07-09-2015 03:27 PM آخرین ارسال: ahmad rezaee |
|
خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید | keshavarz | 0 | 1,816 |
03-18-2015 09:18 AM آخرین ارسال: keshavarz |
|
۵ سطح سرمایهگذاران/ یادداشتی از رابرت کیوساکی...حتما مطالعه فرمایید | samiar afshari | 2 | 710 |
03-12-2015 01:14 PM آخرین ارسال: samiar afshari |
|
بیل گیتس چه می خواند؟ | دهدار | 0 | 424 |
02-17-2015 02:05 AM آخرین ارسال: دهدار |
|
جک کنفیلد در همایش تهران چه گفت؟ | iranboy | 0 | 1,639 |
02-16-2015 12:32 PM آخرین ارسال: iranboy |
|
Pdf کتاب سرگذشت مشهور ترین میلیاردر های جهان | omid.movafaghiat | 0 | 3,205 |
11-29-2014 11:04 PM آخرین ارسال: omid.movafaghiat |
|
خلاصه کتاب تسلی بخشی های فلسفه اثر الن دو باتن | karafarin | 2 | 5,809 |
06-24-2014 11:09 PM آخرین ارسال: MARYAR |
|
خلاصه كتاب : بیندیشید و ثروتمند شوید | jahanagahi | 1 | 1,636 |
06-21-2014 10:37 AM آخرین ارسال: MARYAR |
|
آیا میدانید یکی از بهترین مناطق دنیا برای پولدار شدن ایران است؟!..... | mallarme | 150 | 30,125 |
05-07-2014 10:44 PM آخرین ارسال: MARYAR |
|
چه کسی کتاب حکایت دولت و فرزانگی رو خونده؟نظرش در مورد این کتاب چیه؟ | ملیاردرسی ساله | 5 | 2,114 |
05-04-2014 05:31 PM آخرین ارسال: amir137580 |
|
چه کتابی می خوانم؟ | کامیار کاظمی | 27 | 4,294 |
01-06-2014 01:14 AM آخرین ارسال: shamsa |
|
از کوتهی توست که دیوار بلند است! | نرگس فیاض | 100 | 13,563 |
11-12-2013 12:28 PM آخرین ارسال: نرگس فیاض |
|
یاد داشت های یک دوست!! | minoo | 30 | 3,942 |
11-06-2013 01:13 PM آخرین ارسال: minoo |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان