ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


راهكارهای انجام یك فروش به یادماندنی
زمان کنونی: 09-25-2025, 06:03 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: مهدی گل محمدی
آخرین ارسال: مهدی گل محمدی
پاسخ: 1
بازدید: 1121

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امیتازات : 3.42
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهكارهای انجام یك فروش به یادماندنی
11-21-2011, 02:59 PM
ارسال: #1
راهكارهای انجام یك فروش به یادماندنی
یكی از مسایل مهمی كه فروشنده را به موفقیت می‌رساند، این است كه بتواند فروش را در ذهن مشتری خاطره‌‌انگیز و به یاد ماندنی كند.براین اساس، چگونگی نوع برخورد و صحبت با مشتریان و فنون شروع و خاتمهء مذاكره، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه پنج نكتهء كلیدی برای پایدارتر كردن تاثیر صحبت‌هایتان در ذهن مشتری ذكر می‌شود كه به كارگیری آن برای انجام یك «فروش به یادماندنی» ضروری است.

1- شروع تاثیرگذار
قانون «اولین برخورد، موثرترین برخورد است» را همیشه در ذهن داشته باشید. برای تاثیرگذار بودن شروع، نیازی به صحبت كردن با صدای بلند یا حركت‌های تند نیست بلكه باید طوری صحبت را آغاز كرد كه شور، اشتیاق و علاقه را به خریدار منتقل كند. وقتی ما به عنوان فروشنده، واقعا مشتاقانه و با علاقه‌مندی در مورد كالا یا محصولاتمان صحبت می‌كنیم، این اشتیاق به خریدار منتقل می‌شود.در فروش‌هایی كه فقط یك ملاقات لازم است، باید بتوانیم مخاطب را به سرعت و بلافاصله وارد گفت‌وگوی فروش كنیم. هر چند پرسیدن نام مشتری و تكرار آن در طول ملاقات برای ایجاد فضایی دوستانه مفید است، اما باید سعی كنیم اولین جملات ما متمایز از دیگر فروشندگان باشد. در جلسات فروش با مشتریانی كه قبلا با آن‌ها آشنا شده‌اید و نام و عادت‌های خرید آن‌ها را می‌دانید، مشتری را به اسم خطاب كنید. ضمن این كه در جست‌وجوی راه‌های جدید و خلاقانه‌تری برای احوالپرسی و شروع صحبت باشید و از صحبت‌های دیگران الگوبرداری نكنید.

2- تكرار عالمانه
فروشندگان حرفه‌ای سعی می‌كنند با شناسایی نیازهای مشتری و تكمیل تصویر ذهنی او، نكاتی را كه برای او بهتر است و به آن‌ها نیاز دارد، بیش‌تر تكرار كنند. فراموش نكنیم كه برای تاثیرگذاری قوی روی حافظهء مشتری باید نیازهای اطلاعاتی او را با جملات مناسب تامین كنیم و با تكرار پی در پی جملات رضایت او را جلب كنیم تا خریدار به نقطهء تصمیم‌گیری برای خرید برسد.پس باید به صحبت‌های مشتری به دقت گوش دهیم و سعی كنیم دلیل واقعی مراجعهء او را دریابیم. پرسیدن سوالات مكمل برای تشخیص نیاز واقعی مشتری ضروری است، زیرا ممكن است مشتری نتواند به طور واضح خواستهء خود را بیان كند.

3- تاكید عاقلانه
اگر بتوانیم ویژگی‌های اصلی و مزایای محصولمان را به شیوه‌ای نامتعارف یا سرگرم‌كننده به مشتری معرفی كنیم، تاثیرگذاری قوی‌تری خواهد داشت و مدت‌های زیادی مغز و ذهن مشتری را درگیر خواهد كرد. گاهی وقت‌ها روش‌ها به قدری مبتكرانه و جالبند كه خریدار تا سال‌ها بعد هم آن‌ها را فراموش نمی‌كند. در واقع محصول ما هر قدر هم كه معمولی باشد، با كمی اندیشیدن و خلاقیت می‌توانیم آن را به نحوی به مشتری معرفی كنیم كه اشتیاق او را برای خرید تحریك كنیم.

4- مشاركت صمیمانه
به طور معمول، فروشندگان به نمایش كالاها و خدمات به مشتری بسنده می‌كنند و تمایل به امتحان محصول توسط مشتری ندارند و یا بارها دیده شده كه فروشندگان ابتدا با بیان پرسش‌هایی از خرید مشتری اطمینان حاصل می‌كنند و بعد محصول را جهت امتحان در اختیار مشتری قرار می‌دهند. در حالی كه موثرترین روش این است كه تلاش كنیم تا مشتری كالا را حتما امتحان كند و به نوعی خدمات ما را تجربه كند. هر فروشنده بسته به نوع محصولی كه می‌فروشد، می‌تواند راه‌های ابتكاری جالبی برای مشاركت دادن مشتری و خرید و ایجاد فرصت امتحان محصول پیدا كند.

5- پایان به یادماندنی
ما به عنوان یك فروشنده باید بهترین برنامه خود را برای پایان جلسه فروش نگه داریم و آن را با زیبایی تمام اجرا كنیم; جلسه را در نقطهء اوج خود به پایان ببریم و خاطره‌ای فراموش ناشدنی و جاودانه برای خریدار بیافرینیم.در این مرحله بیان جملاتی كه روحیه و اعتماد به نفس را در مشتری تقویت می‌كند و رضایت حاصل از خرید را در او افزایش می‌دهد، الزامی است. مثلا بیان جملهء «اگر من هم به جای شما بودم، همین تصمیم را می‌گرفتم» باعث می‌شود كه مشتری با احساس مثبت از شما جدا شود و این پیام مثبت را كه «كار خوبی كرده‌ام كه موجب رضایتم شده است» را در ذهن خود مرور می‌كند و به این ترتیب علاقه‌مندی‌اش برای مراجعه مجدد بیش‌تر می‌شود.

منبع: tafahomnews.com

آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تکنیک‌های برتر در فروش تلفنی r2013.samadi 1 781 01-24-2018 03:17 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
Smile واحد فروش در نمایندگی خودرو roksana6 0 616 07-16-2017 11:22 AM
آخرین ارسال: roksana6
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 2,475 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
  راهنمایی برای فروش top-banner 2 1,990 05-30-2016 09:00 AM
آخرین ارسال: paradise.9129
  پیش بینی بازدهی پخش تراکت برای فروش محصول sinior 2 1,499 02-23-2016 02:24 AM
آخرین ارسال: tataloo
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 21,369 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,900 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 7,102 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  من بازاریابیم خوبه ولی فروش ندارم چیکار کنم newmusic 10 2,581 08-10-2015 05:28 PM
آخرین ارسال: miramira
  برای فروش بیشتر و بهتر، برای مشتریانتان قصه بگویید! کامیار کاظمی 8 4,587 07-20-2015 12:27 PM
آخرین ارسال: ham_missyou
  ۷قانون فروش موفق برایان تربسی samiar afshari 4 1,415 03-18-2015 03:30 AM
آخرین ارسال: samiar afshari
  ایده های جمع آوری کمک برای مبتلایان به سرطان esmaeili_co 0 750 03-01-2015 09:21 AM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  آموزش گام به گام بازاریابی ربایشی artacloud 0 1,437 10-13-2014 03:18 PM
آخرین ارسال: artacloud
  تبلیغات جالب پپسی و کوکا کولا به مناسبت هالووین! مهدی 1 2 1,571 02-07-2014 04:37 PM
آخرین ارسال: unc officer
  به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند keshavarz 0 999 01-08-2014 02:05 AM
آخرین ارسال: keshavarz
  روشهایی برای افزایش فوری فروش bagheria 4 3,059 11-10-2013 12:55 PM
آخرین ارسال: m-jalalvand
  ایا کسی فیلم های اموزش بازاریابی و فروش دارد؟ davaran 7 2,870 09-28-2013 09:33 PM
آخرین ارسال: مهدی 1
  مشتریان بهترین مشاوران افزایش فروش شما keshavarz 0 1,010 07-14-2013 08:58 AM
آخرین ارسال: keshavarz
  فروش تلفني موفق hamid28 4 2,715 05-16-2013 11:58 AM
آخرین ارسال: Fela.Want
  اهمیت توجه به بخش بندی بازار در بازاریابی mbaland 1 1,272 01-30-2013 09:02 AM
آخرین ارسال: soltan_sal

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS