سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مشکلات و راهکارهای ایجاد فروشگاه انجمن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
متاسفانه در دو تایپیک در مورد فروشکاه بحث می شود.
http://forum.unc-co.ir/showthread.php?ti...6#pid55426
روش عادلانه اینه که همکاری بر اساس سرمایه-سهم باشه، یعنی هر قدر آورده شخص بعنوان سرمایه بیشتر باشد، سهمش از درآمد بیشتر می شه، حالا سرمایه می تونه پول، کار(ارائه مدل کار،طراحی، پیاده سازی، بازاریابی)، ایده درآمد زا، قرار دادن امکانات مانند دفتر و غیره باشه.
واقعیت اینه که تا افراد انگیزه مادی نداشته باشن پیشقدم نمی شن. پس روی جزئیات این موضوع هم باید بحث بشه.
(12-12-2012 01:45 AM)toofan245 نوشته شده توسط: [ -> ]
(12-12-2012 01:40 AM)434343 نوشته شده توسط: [ -> ]چیزی که مسلمه اینه که کاری تو این سطح حتما نیاز به دفتر یا انبار داره، اجاره دفتر هزینه بالایی می خواد باید یه فکری هم برای این مشکل کرد.

اما من فکر میکنم نیازی به انبار نداره چون هر فروشنده ای در شهر خودشه. به نظرم اگه قرار باشه یک نفر خاص مدیر فروشگاه بشه بعد سفارش با فروشنده تماس بگیره و بهش بگه جنس رو ارسال کنه.
فروشنده ها هم هرچی دارن واقعیت رو بنویسن نه بیشتر از اون چیزی که دارن مثلا من الان 150 تا فلش مموری دارم داخل فروشگاه باید تعداد هم مشخص بشه
شاید به انبار نیاز نباشه اما دفتر صد در صد لازمه، چون حتما نیاز به پاسخگویی تلفنی و حل اختلافات پیش میاد، پس باید جایی برای اینکار در نظر گرفته بشه.
انشالله بجث را کامل کامل کرده و با نیروی عظیم شروع حواهیم کرد.موفقیت حتمی است.
دلم نمیاد بحث را ترک کنم چون واقعا علاقمندم هر چه زودتر و پربارتر حرکت شروع شود ولی با نهایت معذرت خسته ام. فردا در خدمت هستم.شب خوش.
جمع بندي من تا اينجا
استفاده از اسكريپ رايگان + نياز بودن دفتر

حال در مورد محصولات چه نظري داريد؟؟
با تشکر از همه دوستان
بنده در رابطه با تجارت الکترونیک تجربه و تخصصی ندارم اما به صورت کلی به نظرم ایده بسیار خوب و مفیدی هست واقعاً میتواند برای همه اعضاء سودآور باشد برای مثال آقا سجاد آرد در تناژ بالا را برای فروش در فروشگاه میگذارند من ابتدا در محل سکونتم مشتری پیدا میکنم و بیعانه میگیرم، سپس پول را به حساب مدیر فروشگاه واریز میکنم و فروشنده آرد را برایم میفرستد. به محض اینکه بار را دریافت کردم به مدیر فروشگاه اعلام وصول میکنم و ایشان پول را در همان لحظه به حساب آقا سجاد منتقل میکنند(نوش جانشان)
حالا در صورتی که ترافیک معاملات بالا برود و تراکنشها بیشتر شود میتوان با افزایش شماره حسابها و بکارگیری افراد بیشتر این مسئله را حل کرد.
با سلام خدمت دوستان

درمورد بحث تاپیک ، اینجور مباحث نیاز به جلسه حضوری و با مشارکت مدیران می باشد.

اگر بحث به نتیجه گیری جدی و اصولی منجر شود ، با اجازه آقای کامیار من میتوانم دفتر و امکانات را در اختیار بگذارم.
قبلا هم ذکر کرده بودم که دفتر و تلفن و دامین های مختلف و سیستم های فروشگاه و سیستم همکاری در فروش و پرداخت در محل و کارتخوان و سیستم آموزش آنلاین و ... رو دارم و بعلت وقت نداشتن مجبورا آنها را بصورت نیمه فعال در آوردم ولی موجودند.چند وقت هم دنبال فردی بودم که بعنوان کار اصلی در آنجا مشغول شود و دوباره این کار را فعال نماید که متاسفانه فردی را با مشخصاتی که می خواستم پیدا نکردم و کلا کار را خواباندم.
برای این کار فکر کنم سیستم همکاری در فروش جوابگوی این کار باشد - داخلش فروشنده می تواند محصول را معرفی نماید و برای پنل هر یک از بازاریابها پورسانت متفاوت و با شرایط و ... را یجاد کند.در تعداد بازاریابها محدودیتی نیست اما مدیر فقط یکنفر می تواند باشد.
امکان وصل شدن به درگاه بانک ملت را دارد و کارهای اولیه اش را هم انجام داده بودم که دبگر پیگیر نشدم.
نماد اعتماد را برای یکی از سایتهایم گرفتم اما باید دید آیا برای این سایت نیاز می شود یا خیر - بعلت نوع تعهدی می باشد که باید برای اخذ نماد بدهیم ، مثلا در یکی از بندها باید فروشنده قبول کند که تحت هر شرایطی طی 24 ساعت اگر مشتری نخواست ، بسته را پس بگیرد و وجه را بپردازد!!! و بند های اعجاب انگیز دیگر...

بیش از یکی دو سال هست که از این کار ها دور شده ام و اطلاعاتم بروز نیست.ممکن است در قوانین جدید تغییراتی داده باشند.
با سیستم پرداخت و فرستنده و ایران مارکت قرارداد داشتم که دوتای اولی را پس از کاهش حجم کار به حالت تعلیق در آوردم اما هنوز ایران مارکت فعال است و به سیستم همکاری در فروش نیز متصل است.

مکان دفتر را دوستان در جلسه حضوری دیده اند - سمت آزادی هست و از جهاتی مسیرش برای دوستان تهرانی و شهرستانی مناسب است.
امکان حضور 1 الی 2 نفر از طرف فروشگاه انجمن را در ساعات اداری در دفتر دارم.

دامین های خوبی هم برای این کار دارم که اسمشان برای این کار مناسب است.یک گروه 100 هزار نفری یاهو و یک سایت سرگرمی 450 هزار نفری هم از دوران نو جوانی یادگار مونده که در صورت فعال شدن ، می توان بر رویش تبلیغات خوبی انجام داد.البته بیش از 2 سال هست که خوابیده و غیر فعال شده.

درصورت جدی شدن بحث و امکان پیگیری اعضا و حضور حتمی یکنفر در دفتر و اجرا شدن کار بعنوان یک کار جدی و کار اصلی آن شخص و نه بعنوان کار دوم و تفننی و موافقت و تائید آقای کامیار ، بنده در خدمت دوستان هستم.

شرایط و بحث مالی و ضمانت ها و قرارداد و ... را باید پس از جدی شدن بحث در تاپیک و نتیجه گیری و مشخص شدن افراد دخیل در کار ، در جلسه حضوری بر رویش بحث کرد.
از نظر اجناس هم ، خود بنده کلی جنس تزیینی و سی دی و ... دارم و وارد کننده های اصلی و انبارهارو مستقیما سراغ دارم و ولنتاین هم نزدیک هست ، یکی از بهترین زمان های سود آوری و فروش لوازم تزیینی که دوسالی میشه وقت نکردم جدی رویش کار کنم ، اگر قسمت باشد و فروشگاه تشکیل شود مطمئنا سود خوبی خواهد داشت.
دوستان دیگر هم که همگی دستی در اجناس گوناگون دارند و می توان فروشگاه متنوعی را انشاا... ایجاد کرد.

امیدوارم این بحث به نتیجه گیری جدی بینجامد و افرادی بعنوان کار اصلی و حضور قطعی و روزانه و فعالیت اصلی و نه به چشم شغل دوم و تفننی هسته اولیه را تشکیل دهند و اگر قسمت شد در خدمتشان باشم.

شب زیبایی داشته باشید
(12-12-2012 01:05 AM)jahanagahi نوشته شده توسط: [ -> ]باور بفرمائید شما پیشقدم شوید بقیه موارد بسیار راحت است. انتخاب و اعتمادسازی و ... هیچ مشکلی ندارد.با کمک هم حل میکنیم. اگر میشد وارد چت باکس انجمن می شدیم می توانستیم زمانی را در نظر بگیریم که همه حضور داشته باشند و بحثهای کلی را در آن مطرح کنیم.من متاسفانه چت یاهو بلد نیستم چون تا کنون نرفته ام.

(12-12-2012 01:05 AM)434343 نوشته شده توسط: [ -> ]با اجازه دوستان من اینجا از مدیر عزیز انجمن، آقای کاظمی یه گله ای بکنم، که چرا تو این بحث فروشگاه انجمن، که یه سرش به ایشون برمی گرده، اصلا شرکت نمی کنند، به هر حال تا ایشون دوست نداشته باشن این بحثها بی فایده هست.

ادمین عزیز اگر لطف کنند شرکت کنند , باعث خوشحالی است.

ممنون از جناب قربانیان وسایر دوستان
بنده نظرم را به محمد عزیز عرض کرده ام که ایشان هم در پستی بیان کردند.
بهتراست کار گروهی باشد و همه جوانب سنجیده شود.
اگرهم قرار است که انجمن از آن پشتیبانی کند نظر برخی از دوستان حتما مهم خواهد بود که پس از نهایی شد از این افراد پرسش و نتیجه نهایی مشخص می شود.
و تنها زمانی کار دنبال شود که قرار است تداوم داشته باشد وگرنه نصفه کار کردن تنها ضرر است.
ضمنا در این موضوع نظر جناب قربانیان نظر بنده هم است و هرچه ایشان بفرمایند بنده نیز همان را عرض خواهم کرد.

تشکر
از ادمین عزیز و دوست داشتنی سپاسگزارم. امیدوارم این حرکت که با حضور عزیزان فعال انجمن پیگیری می شود نتیجه قابل قبول را بدهد.
با داشتن نظر مساعد ادمین عزیز بشرط اینکه طرح نیمه کار ه نماند, میتوان با انرژی بیشتری برنامه ریزی کرد.پس از برنامه ریزی کامل به استحضار ادمین عزیز می رسد.
موفقتر باشیم.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع