سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: انجمن ايده(مهم شركت كنيد)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
در مورد جدول های کنار خیابان توی شهر همدان مشکل حل شده و یک طرح خوب چند سال هست که داره اجرا میشه و تقریبا داره به نوبت در همه جای شهر اجرا میشه به جای جدول های سیمانی کنار خیابان از جدول های با جنس سنگ گرانیت که بسیار زیبا هم هست استفاده می کنند که دیگه نیازی هم به رنگ کردن ندارند و مقاومت خیلی بهتری هم نسبت به جدول های سیمانی دارند و در صورتی که شکسته نشوند میشه گفت عمر ابدی دارند .

ایده : ساخت یک نرم افزار آموزش زبان به این صورت که ضمن آموزش های معمول بخشی داشته باشه به شکل یه شهر مجازی که وارد اون شهر بشی و با هر کدوم از مردم بتونی صحبت کنی و جواب بگیری و حتی به صورت مشتری وارد مغازه ها بشی و ظاهرا خرید انجام بدی .
(06-16-2012 08:24 AM)dara نوشته شده توسط: [ -> ]در مورد جدول های کنار خیابان توی شهر همدان مشکل حل شده و یک طرح خوب چند سال هست که داره اجرا میشه و تقریبا داره به نوبت در همه جای شهر اجرا میشه به جای جدول های سیمانی کنار خیابان از جدول های با جنس سنگ گرانیت که بسیار زیبا هم هست استفاده می کنند که دیگه نیازی هم به رنگ کردن ندارند و مقاومت خیلی بهتری هم نسبت به جدول های سیمانی دارند و در صورتی که شکسته نشوند میشه گفت عمر ابدی دارند .

توبعضي از شهرها ديدم كه روي اوردن به استفاده كردن از سنگ بجاي بلوكه هاي سيماني
يكي از خاصيت هاي بلوكه هاي سيماني اين بود كه رنگ پذير بودن و وقتي رنگ ميخوردن در شب هم ديد داشتن

ولي بدي سنگ اين هست كه رنگ پذير نيست ودرشب ديد ندارد اصلا
درشهرما چند مورد تصادف با سنگ ها دركوچه هاي تاريك بود كه بدليل عدم مشخص شدن حريم جاده هايا سركوچه بود
به غير ازاين هزينه اوليه سنگ چندين برابر بولكه ها هست كه اگر موقع نصب سنگ يا داشتن كيفيت پايين سنگ باعث ميشود هزينه درسالهاي ديگر هم تكرار شود كه هزينه ها رو بسيار بالا مي برد
متوجه شديد كه بعضي روزها با وجود مشغله زياد توي خونه ،گرفتاريهاي كاري،كم خوابي شديد و هزار و صدتا دردسر ديگه وجود يك انگيزه مثلا "رفتن به سفر" يا "داشتن يك قرار ملاقات مهم" و يا "خريد يك وسيله مهم"... باعث ميشه خيلي سرحال از خواب پا شيم. كاش ميشد يك راهكار پيدا بشه(يك راهكار عملي منظورم دستورات ارائه شده در اين زمينه نيست)آدم هميشه سرحال از خواب پاشه.
مثلا يك ژن دست كاري بشه يا اينكه يك دستگاه باشه با يادآوري تمام لحظات خوب در آينده نزديك و يا راه حل هاي ديگه آدم رو سرحال از خواب بيداركنه.
كنترل كننده اب متناسب با دما در حمام
اكثرا دقت كرده باشيد وقتي به حمام ميريد براي متناسب كردن اب كلي اب هدر ميره بخصوص در اپارتمان ها با توجه به شوفاژ تا اب گرم شود كلي اب سرد هدر ميرود
و در همين زمينه شير حركتي هم باشد كه با توجه به قرار گرفتن در زير دوش اب ولرم و متناسب با هوا بدون وقفه بياد.
(06-16-2012 12:12 AM)goldmen نوشته شده توسط: [ -> ]
(06-15-2012 02:52 PM)pesar368 نوشته شده توسط: [ -> ]در مورد این ایده من قبلا کار کردم . عنصر کربن ، عنصری است که در هوا وجود داره . بعضی از ترکیبات کربن مثل دود اگزوز یا گرافیت مداد هستند ولی وقتی اتم های کربن با یه آرایش خاص کنار هم قرار می گیرن میشه الماس . محکم ترین و غیر قابل نفوذ ترین ماده .

ایده ی من این بود که در یه شرایط خاص با ارسال امواج و ایجاد میدان مغناطیسی ، آرایش کربن های موجود در هوا رو به صورتی در بیاریم که غیر قایل نفوذ باشه . یعنی یه لایه ی نامرئی کربنی در آسمان ایران کشیده میشه که حتی پرنده هم نمیتونه ازش رد بشه .
چي شد؟ ايده رو عملي كردين؟ جاي كاربرد داره الان؟

نه اون موقع خوردم به کنکور بیخیال شدم .
آره خیلی کاربرد داره . تصور کن اگر الان جنگ بشه . با این وسیله هیچ آسیبی به مناطق شهری (غیر نظامیان ، زن و بچه) نمیرسه . این فوق العاده فوق العاده پر کاربرده .
اگر این کار رو بتونی انجام بدی . مراکز نظامی رو هوا میزنن .
ولی از نظر عملیاتی نمیدونم آیا میشه اینکار رو کرد یا نه . (باید بیشتر کار بشه)
راه اندازی دهکده تعاونی کشاورزی با استفاده از روش ابیاری مکانیزه ودیگر روشهای کشاورزی مدرن
ساخت يك مانيتور دو طبقه قسمت بالاش مطالبي مثل خبر اموزشي درسي و غيره حالا با انتخاب متن متحرك يا تصوير نمايش بده.كه هم بشود كار كرد هم اين موارد رو نگاه كرد .

ماينتور 40 اينج
اخه اين مانيتور معمولي برا من خيلي كوچيك هست.دوتا برنامه به سختي باز ميشه و ميشه كار كرد.
******شبکه تلویزیونی ایده و خلاقیت ******

میگم صدا و سیما که داره هزینه میکنه : شبکه نمایش ، آی فیلم ، شبکه ورزش ، شبکه بازار و ....

یه شبکه ی دیگه اضافه کنه . با عنوان شبکه ایده و خلاقیت . برای تجاری سازی ایده های مردم . ایجاد مشاغل خانگی ، ایده بازار تلویزیونی ، خلاقیت در مشاغل مختلف ، خلاقیت در تولید ، خلاقیت در زندگی ، جذب سرمایه گذار (به صورت تلویزیونی) ، و ...

و بعد یه مسابقه ی بهترین ایده به صورت تلویزیونی برگزار کنن . برنده های مسابقه بتونن به طور رایگان در شبکه بازار محصولات و خدمات شون رو تبلیغ کنند .

شبکه تلویزیونی ایده و خلاقیت و شبکه تلویزیونی بازار در کنار هم خیلی عالیه

یکی از ویژگی های این شبکه : معرفی کارآفرینان ایرانی و خارجی در همه ی بخش ها و حوزه ها . (همه ی رشته ها ) از صبح تا شب در مورد زندگی کارآفرینان و ایده هاشون برنامه پخش میکنن .
درود به همه دوستان گلم بسيار خوشحالم كه در كنار شما هستم. ابتدا لازم ميدانم از تمامي عزيزانم كه در اين تاپيك شركت داشتند كمال تشكر را داشته باشم(بهمراه خودم 33 عزيزWink ):
-goldman-pesar368-مهتاب-ahmad rezaee-saeed-n-nazli-koroshparsi-مهدي 108-امير علي-مسعود كوچولو-hamidtaha-radin86-ناصر صادقي-آقاي قربانيان-sherafati--rad86-mohamadMJ-rezani-mohammadshamosi-حامد-dara-Alireza_kh-amir_sky-دولتمند آني-سعيد محمدي-m_sh-aaftaab24-virangar65-madar-mosafer bedar-سجاد دانشفر-درناز

همينطور آقايان goldmen-pesar368 و خانم مهتاب در هر 6 روز ايده ارائه كرده اند10_004

تعدا ايده ها 120

در صورت ادامه مشاركت و همكاري شما عزيزان، اينگونه تاپيكها را بصورت ماهيانه ايجاد ميكنيم تا علاوه بر تشويق دوستان در ايده پردازي و خلق اين عادت خوب، در راه تجزيه تحليل ايده ها و حتي عملياتي كردن آنها گامهاي مؤثري برداشته شود.
اكنون نوبت انتخاب ايده هاي برتر است. لطفا با در نظر گرفتن فاكتورهاي زير 10 تا ايده را انتخاب كنيد تا بر روي هر يك از آنها در تاپيكي مجزا بحث كنيم.
نظر شما براي ما مهم است.

نوآوری
درجه پختگی
امکان تولید یا به نتیجه رسیدن
ارزش افزوده اقتصادی
فراگیری استفاده در جامعه
درجه رفع مشکلات جامعه
امکان ارائه در صحنه جهانی
من 2 سال پیش در آلمان تو نمایشگاه فرانکفورت بود سر زدیم.دیدیم frei هست رفتیم داخل
بیشتر لوازم خانه بود Dekoration und Zubehör Messe Luxury
یه وسیله بود به صورت ایستاده عمودی که افقی هم میشد
دیدیم طرف میگه بیا بالاخره توضیح داد ... گفت برو توش دراز بکش
دستگاه تختخواب بود ولی به صورت استوانه ایی این دستگاه کولر هم داشت و نوع چراغ آن بسیار عالی انگار ظلمات بود
تشک بسیار نرم و راحت
طرف گفت راحت بخواب از زیر تشک ماساژ می داد و دستگاه تکون میخورد به قدری راحت بود نمیخواستم بیام بیرون ولی حیف
راحت بعد از 5 دقیقه خوابت میگرفت
البته شارژی بود فقط شارژ میشد کولرش کار نمیکرد
مصرف برقش بسیار ناچیز
قیمت دستگاه 700 یورو
ایده ی خوبیه
حتی تو خاورمیانه هم نیومده
اینم ایده ی من
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
لینک مرجع