سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: خاطرات یک ادمین
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
آقااااا این تاپیک داره بی راهه می ره هاااا

خودتونم خوب می دونید که خدا همیشه کنار ما و آرزوهامون و خواسته ها و همچنین انجمن عزیزمون که خانه همیشگی ماست بوده. افرادی که هستند بودند و ماندند نتیجه خواهند دید و افرادی که بروند باز هم باز خواهند گشت... یک دوست قدیمی در این سایت داشتیم که سال اول انجمن در کنار هم بودیم آقای محمدرضا پور قوامی. جالبه که پس از 3 سال که در پی اجرایی شدن ایده هاش و... انجمن را ترک کرده بود امسال باز هم ایشون را در جلسه نمایشگاه کتاب دیدیم و ایشون گرچه خیلی گرفتار هستند ولی به انجمن سر می زنند و باز هم ایشون را ملاقا می کنیم.
غرض از عنوان این مطلب این بود که افرادی که تایم زیادی را با ما بوده و مطالب اساتید و .. را دیده باشند و مطالعه کرده باشند جایی نمی روند و به اصطلاح کفتر جلد همین انجمن هستند و باز هم بر می گردند . گر چه رفتنشان از روی دلخوری نیست که نیازی به دلجویی باشد بلکه بحاطر رفتن به دنبال اجرایی کردن ایده هایشان است کمااینکه من خودمم هم بخاطر شرکت و کارهای زیاد و فکوس روی اولین یک میلیاردم دیگر مثل گذشته نمی توانم به سایت سر بزنم و مطلب بگذارم. ولی با همه بچه ها در ارتباطم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام میدهم.
شادی اعضا همیشه و همیشه جز اهداف ماست
انجمن میلیاردرهای آینده به زودی به میلیاردرها تبدیل خواهد شد.....
مرغ همسایه ما ...

یکی از دوستان, شرکتی تقریبا صاحب نام در زمینه کاری ما دارد
دو جلسه باهم داشتیم و یکم در مورد جزئیات حرفه ای کار باهم صحبت و بحث کردیم و ضمن اینکه ایده های خوبی به هم دادیم متوجه شدم که مرغ همسایه ما غاز نیست!
همیشه تصور میکردم خب روش کار شرکت ما به این صورت است و با این ابزار برای پیشبرد پروژه ها استفاده میکند, اما شرکت های دیگر با این همه دبدبه و کبکبه از چه تکنولوژی هایی استفاده میکنند؟ اما حالا متوجه شدم که روش حداقل این دوست ما و شرکتش با نزدیک ده کارمند و برنامه نویس هم به شکل ماست و تقریبا تفاوتی نمیکند!
البته این چهار ساعت جلسه و استفاده از تجربیات خیلی مفید بود
پس صحبت و نتیجه گیری این جلسه ما این شد که ابتدا, سعی کنید رقبا را بشناسید و از روش های آنها آگاه شوید و حتی با روش هایی جزئیات را بدست آورید (اتفاقا در پروژه مجیک اگ, یکی از نقاط قوتی که آقا مهدی داشت و درس خوبی از ایشان گرفتم این هوشیاری اش در جمع آوری محصولات رقیب در بازار و ایجاد تفاوت و تمایز در آن با محصول خودش بود)
دوم هم تصور نکنید بقیه برای پول بدست اوردن شاخ قول را میشکنند, نخیر اینطور نیست (البته خودمانیم بازاریابی بسیار مهم است شاید بگویم این دوست ما در کمال ناباوری محصول حداکثر 1 تا 2 میلیونی را تا 7 میلیون می فروخت! و اتفاقا اصلا هم در کشاکش و اضطراب مشتری جمع کردن نبود و براحتی مشتری را کنار میگذاشت!)
سوم, حتما حتما حتما این تجربه ده ساله من را به یاد داشته باشید قبل از کار کردن با هر کسی, یک پروژه پایلوت کوچک را باهم انجام داده و بعد از آشنایی با اخلاق حرفه ای و کاری یکدیگر, کارها را بزرگتر کنید.

این هم تجربه امروز ما ...
دوستان منتظر بحث ها و شنیدن تجربه های شما هم هستم
پیروز باشید
چند وقتیه که من روی پیج فیسبوق انجمن کار می کنم و برام جالبه که وقتی مطالب قدیمی دوستان انجمن را توی پیج می ذارم خیلی از افراد لایک می کنند و انگار یه جور افراد نیاز دارند که با قانون راز و جذب برای حل مشکلاتشون مدام این اطلاعات براشون شیر بشه و جلو چشمشون باشه

جالا منظورم از این مطلب این بود که شاید ما بعد از 4 سال همراهی با انجمن و خوندن مطالب مربوط به قانون راز ایده مون را استارت زدیم و الان فقط فکر می کنیم که باید درباره ایدمون تحقیق کنیم و روی اون فکوس کنیم و دیگه نیازی به مطالب قانون جذب نداریم، اما این یه اشتباه بزرگه و دقیقا همین مطلب می تونه شما را از موفقیت ذور کنه.
به این گفته من فکر کنید و براش راه حل پیشنهاد بدید
(06-05-2014 09:43 AM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]درود جناب کاظمی عزیز و سپاس فراوان ازینکه تجربیات ارزشمند خودتونو براحتی و صادقانه در اختیار ما قرار میدید و باعث پربارتر شدن مطالب انجمن و پویایی انجمن میشید. واقعا آدم زمانی قدر این تجربیاتو میدوونه که واسه یه تجربه کوچیکش وقت زیادی صرف کنه و هزینه ی بالایی پرداخت کنه.اون موقع است که خوب قدر تجربیات دیگرانو میدونه و قبل از شروع کاری مشورت میکنه.
هیچ وقت اون جمله استاد بسیار عزیز و بزرگوارم جناب قربانیان دوست داشتنی از یادم نمیره که همیشه میگن:

خود، کار مهم نیست بلکه پیدا کردن ترفند کار مهم است.بله ترفند کار!

به هر حال؛ بگذریم.....


پس صحبت و نتیجه گیری این جلسه ما این شد که ابتدا, سعی کنید رقبا را بشناسید و از روش های آنها آگاه شوید و حتی با روش هایی جزئیات را بدست آورید (اتفاقا در پروژه مجیک اگ, یکی از نقاط قوتی که آقا مهدی داشت و درس خوبی از ایشان گرفتم این هوشیاری اش در جمع آوری محصولات رقیب در بازار و ایجاد تفاوت و تمایز در آن با محصول خودش بود)
میشه یکم بیشتر در این رابطه توضیح بدید؟ قبل از ورود به کاری و آغاز اون، چگونه میتونیم رقبا رو بهتر بشناسیم؟ چه فوایدی میتونه برامون داشته باشه؟
منظورتونو متوجه نشدم متاسفانه!


سوم, حتما حتما حتما این تجربه ده ساله من را به یاد داشته باشید قبل از کار کردن با هر کسی, یک پروژه پایلوت کوچک را باهم انجام داده و بعد از آشنایی با اخلاق حرفه ای و کاری یکدیگر, کارها را بزرگتر کنید.
منظورتون از این مطلب شریک تجاری ست یا کارمندان ؟
(06-05-2014 11:41 AM)MARYAR نوشته شده توسط: [ -> ]چند وقتیه که من روی پیج فیسبوق انجمن کار می کنم و برام جالبه که وقتی مطالب قدیمی دوستان انجمن را توی پیج می ذارم خیلی از افراد لایک می کنند و انگار یه جور افراد نیاز دارند که با قانون راز و جذب برای حل مشکلاتشون مدام این اطلاعات براشون شیر بشه و جلو چشمشون باشه

جالا منظورم از این مطلب این بود که شاید ما بعد از 4 سال همراهی با انجمن و خوندن مطالب مربوط به قانون راز ایده مون را استارت زدیم و الان فقط فکر می کنیم که باید درباره ایدمون تحقیق کنیم و روی اون فکوس کنیم و دیگه نیازی به مطالب قانون جذب نداریم، اما این یه اشتباه بزرگه و دقیقا همین مطلب می تونه شما را از موفقیت ذور کنه.
به این گفته من فکر کنید و براش راه حل پیشنهاد بدید

چه نکته جالبی!!!
ممنون خانم معاونت عزیز 10_004
حقیقتش بنده خودمم یه جورایی همینجوووووریم 35
نمیدووووونم چرا؟!!
استارت کار که زده میشه جملات تاکیدی و مطالب قانون جذب کمرنگ میشه و اصلا فراموش میشه!!
(جذابیتش کم میشه. فکر میکنم آدم فکر میکنه دیگه رسیده بهش و کار تمومه!!)

بنظرتون چرا اینجووووریه ؟
باید چیکار کنیم ؟

10_00410_00410_004
وقتی این دوق و شوق را در بین عزیزان می بینم بی اختیار چشمانم خیس می شود و لبخندی می زنم , یعنی اینکه بگویم خدایا هزاران بار شکر که چقدر جمع صمیمی و خوبی در این انجمن هستند.
با نهایت معذرت به دو دلیل کمتر توانسته ام به انجمن سر بزنم:
1- واقعا حس میکنم در این سن و سال کمتر می توانم مثل گذشته باشم.
2- کار جدیدی را شروع کرده ام که بیشتر وقت من را گرفته است.
ولی این را می دانم که هیچ وقت نمی توانم این خانه زیبا و پر از صفا و صداقت و محبت و دوستی را ترک کنم.
اصولا هیچ کس نمی تواند این انجمن را ترک کند.
خوبی این انجمن به این است هر نفری که می رود افراد پخته تری جای آنان را میگیرد . این باعث می شود که انجمن روز بروز رشد بیشتری داشته باشد. ادمین عزیز و معاونت محترم و مهیار عزیزم و استاد رضائی گل و آقای سیدی زاده دوست داشتنی و آقا مهدی 1 دوست داشتنی و ..... غوغا میکنند.
شرح شروع اولین حرکت کاری عزیزان که در اینجا منعکس شده و می شود بسیار آموزنده و با ارزش است.من از مطالعه این مطالب واقعا لذت می برم.
همیشه شاد و موفقتر باشید.
به به عموووو هوشنگگگگ گل گلاب
خوش اومدید
بله ما که دورادور و تلفنی جویای حال شما هستیم و در جریان گرفتاری های جدید کاری تان.
اما دوستان و ما علاقه مان به شما بیش از اینهاست. و دوست داریم هر روز جملات عمو جون پر انرژی را اینجا ببینیمممممم

دوستون داریم

هر جا و مشغول هر فعالیتی هستید شاد و موفق تر باشید
(06-05-2014 01:13 PM)hamid.h نوشته شده توسط: [ -> ]
(06-05-2014 09:43 AM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]درود جناب کاظمی عزیز و سپاس فراوان ازینکه تجربیات ارزشمند خودتونو براحتی و صادقانه در اختیار ما قرار میدید و باعث پربارتر شدن مطالب انجمن و پویایی انجمن میشید. واقعا آدم زمانی قدر این تجربیاتو میدوونه که واسه یه تجربه کوچیکش وقت زیادی صرف کنه و هزینه ی بالایی پرداخت کنه.اون موقع است که خوب قدر تجربیات دیگرانو میدونه و قبل از شروع کاری مشورت میکنه.
هیچ وقت اون جمله استاد بسیار عزیز و بزرگوارم جناب قربانیان دوست داشتنی از یادم نمیره که همیشه میگن:

خود، کار مهم نیست بلکه پیدا کردن ترفند کار مهم است.بله ترفند کار!

به هر حال؛ بگذریم.....


پس صحبت و نتیجه گیری این جلسه ما این شد که ابتدا, سعی کنید رقبا را بشناسید و از روش های آنها آگاه شوید و حتی با روش هایی جزئیات را بدست آورید (اتفاقا در پروژه مجیک اگ, یکی از نقاط قوتی که آقا مهدی داشت و درس خوبی از ایشان گرفتم این هوشیاری اش در جمع آوری محصولات رقیب در بازار و ایجاد تفاوت و تمایز در آن با محصول خودش بود)
میشه یکم بیشتر در این رابطه توضیح بدید؟ قبل از ورود به کاری و آغاز اون، چگونه میتونیم رقبا رو بهتر بشناسیم؟ چه فوایدی میتونه برامون داشته باشه؟
منظورتونو متوجه نشدم متاسفانه!


سوم, حتما حتما حتما این تجربه ده ساله من را به یاد داشته باشید قبل از کار کردن با هر کسی, یک پروژه پایلوت کوچک را باهم انجام داده و بعد از آشنایی با اخلاق حرفه ای و کاری یکدیگر, کارها را بزرگتر کنید.
منظورتون از این مطلب شریک تجاری ست یا کارمندان ؟

سلام بر شما
خواهش میکنم 10_004

در مورد شناسایی رقیبان, بستگی به نوع کار و محصول شما دارد
برای مثال, برای موادغذایی, شناسایی محصولات در بازار و مشخص کردن قیمت, کیفیت و غیره
مطمئنا باعث خواهد شد که نقاط قوت و ضعف محصول خود را نسبت به بقیه, بهتر بشناسید و بازار در دستان شما باشد

سوال دوم - برای شریک که دوره پایلوت از واجبات است, برای کارمندان هم که معمولا دوره آزمایشی وجود دارد تا فرد توانایی های خود را نشان دهد, چون استخدام کارمند بدردنخور, فقط هزینه کردن پول و وقت است.

تشکر
سلامممم سلامممم
تعطیلات خوش گذشت؟؟
دانشجوها که حتما دنبال امتحاناشونن
آخ جون روز کاری باز شروع شده

دلم برای همه اعضای انجمن تنگ شده.
یاد یه خاطره افتادم. یادتونه پارسال آبان رفته بودیم شیراز....
کی خاطره حافظیه و سعدیه اون چاه آرزو یادشه؟؟؟
(06-07-2014 11:38 AM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]
(06-05-2014 01:13 PM)hamid.h نوشته شده توسط: [ -> ]
(06-05-2014 09:43 AM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]درود جناب کاظمی عزیز و سپاس فراوان ازینکه تجربیات ارزشمند خودتونو براحتی و صادقانه در اختیار ما قرار میدید و باعث پربارتر شدن مطالب انجمن و پویایی انجمن میشید. واقعا آدم زمانی قدر این تجربیاتو میدوونه که واسه یه تجربه کوچیکش وقت زیادی صرف کنه و هزینه ی بالایی پرداخت کنه.اون موقع است که خوب قدر تجربیات دیگرانو میدونه و قبل از شروع کاری مشورت میکنه.
هیچ وقت اون جمله استاد بسیار عزیز و بزرگوارم جناب قربانیان دوست داشتنی از یادم نمیره که همیشه میگن:

خود، کار مهم نیست بلکه پیدا کردن ترفند کار مهم است.بله ترفند کار!

به هر حال؛ بگذریم.....


پس صحبت و نتیجه گیری این جلسه ما این شد که ابتدا, سعی کنید رقبا را بشناسید و از روش های آنها آگاه شوید و حتی با روش هایی جزئیات را بدست آورید (اتفاقا در پروژه مجیک اگ, یکی از نقاط قوتی که آقا مهدی داشت و درس خوبی از ایشان گرفتم این هوشیاری اش در جمع آوری محصولات رقیب در بازار و ایجاد تفاوت و تمایز در آن با محصول خودش بود)
میشه یکم بیشتر در این رابطه توضیح بدید؟ قبل از ورود به کاری و آغاز اون، چگونه میتونیم رقبا رو بهتر بشناسیم؟ چه فوایدی میتونه برامون داشته باشه؟
منظورتونو متوجه نشدم متاسفانه!


سوم, حتما حتما حتما این تجربه ده ساله من را به یاد داشته باشید قبل از کار کردن با هر کسی, یک پروژه پایلوت کوچک را باهم انجام داده و بعد از آشنایی با اخلاق حرفه ای و کاری یکدیگر, کارها را بزرگتر کنید.
منظورتون از این مطلب شریک تجاری ست یا کارمندان ؟

سلام بر شما
خواهش میکنم 10_004

در مورد شناسایی رقیبان, بستگی به نوع کار و محصول شما دارد
برای مثال, برای موادغذایی, شناسایی محصولات در بازار و مشخص کردن قیمت, کیفیت و غیره
مطمئنا باعث خواهد شد که نقاط قوت و ضعف محصول خود را نسبت به بقیه, بهتر بشناسید و بازار در دستان شما باشد

سوال دوم - برای شریک که دوره پایلوت از واجبات است, برای کارمندان هم که معمولا دوره آزمایشی وجود دارد تا فرد توانایی های خود را نشان دهد, چون استخدام کارمند بدردنخور, فقط هزینه کردن پول و وقت است.

تشکر

استاد کاظمی یه توضیح در مورد دوره ی پایلوت میدید ؟ مثلا اگر قرار هست پروژه ای رو با کسی استارت بزنیم ، قبلش چه پروژه ای رو به صورت پایلوت استارت بزنیم و اصلا دوره ی پایلوت به چه معناست ؟

با تشکر
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع