ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


جذب مشتري در 46 ثانيه
زمان کنونی: 05-04-2024, 02:59 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: iranboy
آخرین ارسال: LOBA-SMS
پاسخ: 2
بازدید: 988

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امیتازات : 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جذب مشتري در 46 ثانيه
06-10-2013, 08:43 PM
ارسال: #1
جذب مشتري در 46 ثانيه
تجارت الکترونيک (e-commerce) سالانه بيش از 500 ميليارد دلار گردش مالي تجارت جهاني را در اختيار دارد. اين نوع خاص از تجارت که از اوايل دهه 90 ميلادي آغاز شد ، به دليل سهولت در بکارگيري آن و داشتن مولفه هايي مانند سرعت ، دقت و امنيت ، از مشتري مداري بسياري برخوردار شد که در اينترنت ،نمونه‌هاي زيادي از آن را مي توان مشاهده کرد.


سايت هايي مانند ebay.com يا amazon.com يا بخش خريد و فروش گوگل froogle.com به عنوان برترين هاي تجارت الکترونيک در وب شناخته مي شوند. در اين نوشتار قصد داريم تا راهکارهاي مهم در کسب موفقيت در تجارت الکترونيک را براي خوانندگان محترم ، تشريح کنيم. اين 12 نکته مي تواند راهگشاي خيلي از موفقيتهاي بزرگ ، در فرمت هاي ساده باشد.

نکته اول :فرصت را غنيمت شمريد_ ميانگين زماني که يک کاربر اينترنت به مرور يک صفحه اختصاص مي دهد

حداکثر 46 ثانيه است در طي همين 46 ثانيه است که يک تجارت برخط مي‌بايستي مشتري را جذب و با يک پيشنهاد مختصر معامله را تمام کند. يعني از زماني که يک کاربر وارد سايت مي شود تا يک کالا را مي بيند و نهايت انتخاب مي کند و سپس هزينه اعتباري آن را پرداخت مي‌کند‌، نبايد بيش از اين زمان ، زمان سپري شود. فرايند مشاهده – بررسي - انتخاب و خريد ، مراحل 4 گانه بهينه در تجارت الکترونيک سريع و موفق را نشان مي دهد. موتورهاي جست و جو ، فهرستهاي طبقه بندي موضوعي کالا ، طبقه بندي دسته اي کالا و مانند آنها، همه و همه ، راههاي سريع تر رسيدن به هدف را در تجارت الكترونيك هدف قرار مي دهند. سايتي که براي تجارت الکترونيک راه اندازي مي کنيد بايد به گونه اي چيدمان شده باشد ، که يک کاربر بتواند در عرض 46 ثانيه جنس مورد نظر را مشاهده و قيمت آن را بررسي و در فرم درخواست خريد ، آن را وارد کند. رقابت در دنياي مجازي روز به روز درحال افزايش است . به گزارش Verisign ، ثبت دامنه در سال 2003 ، 16 درصد رشد داشته است . از مجموع دامنه هاي ثبت شده در يک نمونه 60 ميليوني تا کنون بيشترين سهم از آن دامنه هايي با پسوند com. بوده است. تاکنون بيش از 50 ميليون، دامنه (DOMAIN) در اينترنت ثبت شده اند که يک دهم درصد آن ، متعلق به ايرانيان است . هر يک سايت مخصوص به خود را دارند و شيوه خاص در تجارت الکترونيک را به کار بسته اند . پس در اين بازار آشفته براي رسيدن به يک موفقيت الکترونيک چه بايد کرد ؟

نکته دوم : به اهداف خاص فکر کنيد. شناخت مشتري و تحليل رفتار سازماني آن در دنياي مجازي ، يک اصل مهم براي مديران سايت هاي تجارت الکترونيک است‌.

مشتريانتان را بشناسيد و خواسته هاي آنها را که رقبايتان توجهي به آنها نداشته اند را برآورده سازيد. ebay يک نمونه بارز است. اين سايت خيلي سريع به مردمي که خواستار کسب درآمد بيشتر از طريق خريد و فروش کالاهاي دسته دوم بودند، معرفي شد. ebay به ضرورت ايجاد چنين محيطي که خريداران و فروشندگان با يکديگر ملاقات و معامله كنند پي برد. فناوري تجارت الکترونيک به ebay در جهت ايجاد فضايي برا ي پاسخگويي به تقاضاي عمومي کمک کرد و ساير مواردي که راجع به آن شنيده ايد، داستاني بيش نيست. زماني که تجارت برخط را شروع مي کنيد کوچک اما درست شروع کنيد . حرکت درست بسيار مهم و کاربردي است . از همه مهمتر ، توجه به نکاتي است که خيلي ها به آن توجه نکرده اند. مثلا شرکتwww.godiva.com، براي افزايش فروش شکلات در سايت مشهور خود ، سر در مغازه هاي خود را به صورت اينترنتي طراحي کرده است و براي خريداران شکلات در وب ، امتيازات خاصي قائل شده است که خيلي ها در زمينه شکلات به آن فکر هم نکرده اند_ مثلا سايت آمازون‌، براي ارتقاي فروش کتاب در سايت خود‌، به مديران سايت‌هاي اينترنت که بتوانند مشتري به سايت آمازون آورند و باعث خريد محصولات آن شوند، كارمزد پرداخت مي کند.

نکته سوم : برنامه ريزي تجاري قوي. آگاهي کاملي از منبع درآمد تان ، يکسان کردن حسابهايتان ، ساير نکات راهبردي در زمان شروع تجارت برخط و برنامه ريزي مراحلي که شما را به موفقيت نزديک خواهد کرد، را بايد داشته باشيد.

شما بايد زمان مناسبي را براي توسعه تجارت خود و برنامه ريزي در جهت دست‌يابي به منابع درآمد جديد انتخاب کنيد . تجارت اينترنتي تاريخچه تکان دهنده اي دارد که تحولات فجيعي را با سرعتي شگفت انگيز ايجاد کرده است . براي رويارويي با چنين تحولاتي آماده باشيد و برنامه ريزي دقيقي براي پشت سر گذاشتن چنين لحظات تکان‌دهنده اي را داشته باشيد. تعيين يک برنامه کاري مبتني بر IT، يعني توجه به نيازها ، اهداف و طريقه رسيدن به اهداف که نيازمند کسب مشاوره از نخبگان و ايجاد فضاي الکترونيک درستي است.


نکته چهارم : نرم افزار تجارت الکترونيک تاجر پسند. همواره نرم‌افزاري را انتخاب کنيد که مديريتي آسان داشته باشد و امکان تمرکز شما را بر روي هسته فعاليتهاي تجاري‌تان فراهم سازد.

اين نرم افزار نيازهاي تجاري‌تان را برآورده مي‌سازد. راه حل تجارت الکترونيک‌، نرم‌افزاري را باتوجه به نياز، امنيت و انعطاف‌پذيري آن انتخاب مي کند. روي راه حلي سرمايه گذاري کنيد که نه تنها نيازهاي فعلي شما را برآورده مي سازد، بلکه براي نيازهاي آينده تجاري خود نيز بتوانيد از آن استفاده کنيد. برنامه هاي مديريت سايت هاي تجارت الکترونيک زيادي امروز در دسترس هستند. سعي نکنيد در اين راه ارزانترين نرم افزار را انتخاب کنيد. سعي کنيد بهترين نرم افزاري که نيازهاي مخاطبان شما را در خريد راحت ياري مي‌کند ، انتخاب کنيد.

يک نرم افزار خوب بايد:

امکان مديريتي خوب و راحتي را به صورت برخط بر روي سايت تجارت الکترونيک بدهد.

امکان خوبي براي توليد فروشگاه هاي مختلف با زيرمجموعه هاي ديگر داشته باشد.

سبد هاي خريدي که تعريف مي شود‌، قابل مديريت شدن باشد

با خدمات اعتباري جهاني بخوبي قابل ارتباط باشد.

هر نوع تعريف کاربر پسندي را در صورت نياز شما ، بتواند برآورده کند.


نکته پنجم : يک فروشگاه اينترنتي متفاوت ايجاد کنيد. خاطرات بصري ماندگاري بيشتري نسبت به خاطرات نوشتاري دارد.

اسمي که براي سايت‌تان انتخاب مي کنيد، براي موفقيت شما در تجارت برخط اهميت بسزايي دارد. از طريق ايجاد يک فروشگاه الکترونيک که با خواسته‌ها و ناخواسته هاي هر کدام از مشتريانتان مطابقت دارد، بازخوردهاي بهتري بگيريد. البته نامي مثل http://www.ketabmetab.com نام خوبي نيست. چرا که يک اصطلاح فارسي را در دامنه به کار برديد که معلوم نيست براي کاربر خارجي قابل فهم باشد يا نه. مشتريان خود را بهتر بشناسيد وطراحي آرمهاي بي نظيري با استفاده از ترکيبات رنگي جالب ، طرح بندي سايت، و طراحي لوگو را در برنامه کاري خود قراردهيد . براي کسب موفقيت در اينترنت ، درايجاد يک ذهنيت مثبت براي مشتريانتان متفاوت باشيد (البته مبهم نباشيد).

نکته ششم : فروشندگان فعال خود را قوي سازيد. ابتدا براي جذب مشتري اهداف خودرا تبليغ کنيد .

فروشگاه اينترنتي خود را به صورتي طراحي کنيد که يک بازديدکننده، زماني که فروشگاه شما را ترک مي کند از خصوصيات کالاهاي شما با خبر باشد حتي اگر تمايلي به خريد آنها نداشته باشد. براي روشن شدن موضوع فرض کنيم که شما فروشنده برخط گل بخصوصي مانند رز قرمزتازه هستيد. فروشگاه برخط‌تان را طوري طراحي کنيد که وقتي بازديد کننده فروشگاه شما را ترک مي کند از ويژگي کالاي شما باخبر باشد. هر چند که ممکن است بخش گلهاي رز قرمز را نديده باشد. بنابراين هر زمان که او بخواهد گل رزقرمز بخرد به احتمال زياد سري هم به فروشگاه شما مي زند. از اولين خدمات در فروشگاه اينترنتي شما مشخص کردن بهترين کالا و خدماتتان است.

نکته هفتم : نگذاريد که مشتريانتان شما را فراموش کنند.

مديريت روابط با مشتري دردرجه اول اهميت قراردارد ، به ويژه زماني که شما در تلاش براي ايجاد حداقل سقف مشتري پايدار هستيد . روشهاي تازه اي را براي اطلاع رساني به مشتريان قبلي در خصوص محصولات جديد و آخرين به روز رساني سايت برگزينيد. راه حل انتخابي شما براي تجارت الکترونيک بايد قواعدي براي يکپارچه‌سازي فرايندهاي CRM داشته باشد. روشهاي ارتباطي جديدي را براي ارتباط با مشتريانتان اتخاذ کنيد .

رضايت مشتريان براي ايجاد فروشي ثابت موفقيت شما را در فروش برخط تضمين مي کند. با اجراي بازاريابي هوشمندانه حضور خود را در اينترنت احساس کنيد . بهينه سازي براي موتور جستجو را در سايت خود اجرا کنيد. بهينه سازي يعني آنکه کاري کنيد تا سايت شما در موتورهاي جست و جوي مشهور وب مانند ياهو و گوگل ، شناخته شود. براي اين کار بايد جنسهاي بيشتر ، تنوع بيشتر و امکان حضور بيشتري را براي کاربران وب مهيا کنيد. کلمات کليدي مناسبي را به نسبت موضوع صفحات سايت خود ، در تگ هاي سورس صفحه قرار دهيد. اکثريت خريداراني که از سايت شما بازديد مي کنند، آن را در ميان سه يا چهار صفحه اول نتايج جستجو يافته‌اند. مي‌توانيد براي اين کار از شرکتهاي متخصص بازاريابي و موتورهاي جستجو استفاده کنيد يا اينکه خودتان بازاريابي اينترنتي را انجام دهيد . با وب سايت‌هايي که تمامي خدمات و محصولات را دراينترنت ارائه مي دهند همکاري کنيد. اين به افزايش حضور شما در محيط وب براي ارتقاء رتبه سايت در موتورهاي جستجو و همچنين ازدياد مشتريانتان کمک مي كند. جذب مشتري تنها از طريق يک بازاريابي زيرکانه حاصل مي شود.

ندیدم شهی در دل آرایی تو!/ علی فانی

در هر کاری حکمتی و در حکمتی دنیایی از خیر.

Life Is Good
Feeling Good

Mobile:
09374475969
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: Fela.Want , blacknight19 , saeed.abdollahi , jahanagahi , mir abbas , 0625 , babaei , mfatemi64 , محسن قلي زاده , mehrdad20 , یوسف خادم پیر , mardin-b , delsaa
04-20-2014, 02:19 PM
ارسال: #2
RE: جذب مشتري در 46 ثانيه
مطالبی بسیار آموزنده و کاملا کلیدی در این مقاله و یا همان مطلب ارائه شده وجود داشت که اگر دوستان با کمی دقت بخوانند کلی مطلب آموزنده یاد خواهند گرفت
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: MARYAR , یوسف خادم پیر
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سهند شیمی چگونه به یک کمپانی قدرتمند در صنعت کاشی تبدیل شد؟ svz2022 0 155 11-12-2022 03:03 PM
آخرین ارسال: svz2022
Rainbow اگر در زمینه فروش آنلاین در هر شبکه مجازی مهارت دارید با ما ارتباط بگیرید mas 0 269 05-04-2021 12:48 PM
آخرین ارسال: mas
  مشاوره در مورد محصولات مدیر سبز ؟ omid59 3 834 04-27-2017 12:54 PM
آخرین ارسال: omidadm
  راهنمایی در مورد فروش محصول در سایت آشپزی sogoli 3 935 02-14-2017 05:24 PM
آخرین ارسال: hesaab
  مشورت درباره ساخت و راه اندازی اپلیکیشن در موضوعات مختلف sandbadking 1 548 01-03-2017 12:38 PM
آخرین ارسال: sandbadking
  راهنمایی در مورد تاسیس یک سایت فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی amir.maleki33 1 734 01-01-2017 12:26 AM
آخرین ارسال: دهدار
  کسب درآمد اینترنتی در ایران toofan245 14 2,321 05-13-2016 01:20 AM
آخرین ارسال: davoodazari
  همکاری در راه اندازی مجله الکترونیکی toofan245 4 1,053 10-30-2015 09:07 PM
آخرین ارسال: toofan245
  لطفا راهنمایی کنید همکاری در فروش hs6467 9 1,812 10-02-2015 12:20 PM
آخرین ارسال: salmans
  جذب متخصص ali.nademi 0 444 08-20-2015 11:44 PM
آخرین ارسال: ali.nademi
Lightbulb راهنمایی چگونگی تبلیغ و فروش کارهای هنرمندان در اینترنت؟ afshin67 30 6,228 12-29-2014 01:00 PM
آخرین ارسال: radical
  چه محصولاتی در فروش اینترنتی سود بهتری دارن؟ پرواز 1 2,590 09-01-2014 11:26 PM
آخرین ارسال: tondar12
  کتاب کسب درامد از اینترنت در ۷ روز msnmas 37 9,102 07-25-2014 01:26 AM
آخرین ارسال: milad_Mdpr
  آموزش و تمرین بیش از 25 روش کسب درآمد از اینترنت و 18 روش کار در بازار سنتی msnmas 17 7,880 02-03-2014 09:31 PM
آخرین ارسال: safory
  ده درس مهم در زمینه تجارت اینترنتی karafarin 3 1,308 01-03-2014 02:38 PM
آخرین ارسال: alma
Tongue راه اندازی کسب وکار در سایت bingo55521 19 4,018 08-03-2013 11:32 AM
آخرین ارسال: رنسانس فکر
  مراحل کسب و کار آنلاین در ایران....... mallarme 11 2,135 05-15-2013 12:36 PM
آخرین ارسال: kafshduzak
  در مسیر آغاز کسب و کار خانگی موفق karafarin 0 685 03-18-2013 09:54 PM
آخرین ارسال: karafarin
  نکات مهم در استخدام مشاغل IT بيلا بالا 0 764 11-17-2012 02:11 AM
آخرین ارسال: بيلا بالا
  پاسخ تعدادي از پرسشهاي متداول در زمينه كتابهاي الكترونيكي بيلا بالا 0 497 11-12-2012 12:37 PM
آخرین ارسال: بيلا بالا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS