ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


اگر بازاریاب هستید این ده اشتباه فاحش را انجام ندهید
زمان کنونی: 05-03-2024, 04:05 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: m-jalalvand
آخرین ارسال: m-jalalvand
پاسخ: 1
بازدید: 589

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اگر بازاریاب هستید این ده اشتباه فاحش را انجام ندهید
04-29-2013, 07:50 AM
ارسال: #1
اگر بازاریاب هستید این ده اشتباه فاحش را انجام ندهید
در شرايط تجاري كنوني ، بازاريابي امری کاملا ضروري مي باشد . هرچند در صورتيكه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جاي مثمر ثمر بودن ميتواند زيانبار باشد.با با دوری کردن از اين اشتباهات رايج و معمول ، از دام هاي بزرگ بازاريابي دوري گزينيد .

1. نه هدفي ، نه توقع و انتظاري ؛ بسياري از شركت ها در واقع نمي دانند كه از بازاريابي چه مي خواهند يا انتظارشان از تلاش هاي شبانه روزي چه مي باشد . ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظيم نماييد . دوم ، بپذيريد كه بازاريابي يك مرحله است . سوم ، همواره از اينكه مراحل با اهدافتان متناسب مي باشند ، اطمينان حاصل نماييد.

2. عدم خريد(buy in ) ؛ مجريان ، مديران و كارمنداني كه بازاريابي را باور ندارند ، به طور جدي مي توانند زيان آور باشند و تمامي مراحل را تحت الشعاع قرار دهند . خريد (‌buy in ‌) را با روشن ساختن اهداف و مراحل عمليات بازاريابيتان بدست آوريد.

3. ترس ؛ شركت ها در برخورد با بازاريابي غالباً دچار ترسي مبهم و نامحسوس مي گردند . آنها از نه خود بازاريابي، بلكه از عدم موفقيتشان در بازاريابي (كه حتي آنان را از آغاز و ادامه كار باز مي دارد) ، واهمه دارند . هنگامي كه عمليات بازاريابيتان را راه اندازي مي نماييد از اينكه بارها و بارها زمين خورده و موفق نگرديد، ترسي نداشته باشيد.

4. عدم آموزش ؛ اگر به كارمندانتان در خصوص بازاريابي آموزش ندهيد ، آنها همچنان بدگمان خواهند بود و اين مسأله مي تواند منجر به تحليل كل مراحل بازاريابي گردد.

5. هدر رفتن سرمايه ؛ اجراي عمليات50 دلاري كه از اجزاي خوبي برخوردار مي باشد مي تواند راه گشاتر از عمليات 50000 دلاري باشد كه به صورت ضعيفي طراحي شده است . بسياري از تكنيك هاي بازاريابي ” سنتي“ ، مانند تبليغات ، نمي توانند نتايج كافي ارائه دهند تا اينكه هزينه ها را ارزيابي نماييم .حداقل دو بار در سال به ارزيابي سرمايه بازاريابيتان بپردازيد.

6. اتلاف وقت ؛ خود را ملزم به اين نكنيد كه هر هفته به گروه هاي شبكه اي برويد؛ اگر هيچگونه تجارتي در آن نمي بينيد . تمام زمان بازاريابيتان را صرف اثبات ارزشمندي آن كنيد ، ترديدي در كنار گذاشتن قسمتهايي كه عمل نمي كند به خود راه ندهيد.

7. عدم ارتباط ؛ اگر در باره برگزاري يك سمينار مهم به كارمندانتان اطلاعاتي نداده ايد ، آن را برگزار نكنيد . در تمامي مسائل و جرئيات بازاريابي ، سياست آزادي بيان را به كار گيريد.

8. عدم مسووليت پذيري ؛ اين مسأله ميتواند بدترين بزرگ ترين اشتباهي باشد كه يك شركت مي تواند انجام دهد. داشتن اهداف واقع بينانه و عملكرد سريع براي كساني كه در كار بازاريابي هستند ، ضروري مي باشد . در غير اين صورت شما به مرگ ” آري “ گفته ايد و هيچ چيز را عملي نساخته ايد.

9. عدم پرداخت پاداش ؛ عدم شناسايي و ارج نهادن به مهارت ها و تخصص هاي بازاريابي كارمندانتان سبب مي شود محرك هايي كه مي بايست به كار گرفته شوند دچار لغزش گردند و نتيجه اي معكوس داشته باشند . راه هاي موفقيت در بازاريابي را كه پايه هايي ثابت و استوار دارند ، بشناسيد.

10. عدم وجود دست نوشته ؛ گفته اند : « هنگامي كه کاری نوشته شود، انجام مي پذيرد». هميشه اهداف و طرح هايتان رابنويسيد و اين احتمال را بدهيد كه هنگام نوشتن ، ديد و نقطه نظر شما به طور قابل توجهي افزايش خواهد يافت.

با خودتان خوب تا کنید

با خودتان که خوب تا نکنید

روزگار شما را تا میکند

می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛

به یک مقصد نامعلوم

خودت به جان خودت بیفت

خودت خودت را بساز

خودت مواظب خودت باش

و گرنه دیگران به تو هر شکلی

که دلشان بخواهد می‌دهند.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , tondar12 , vahidz , یک همراه سبز , 0625 , مهدی گل محمدی , رنسانس فکر
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چگونه یک وب سایت با کیفیت را طراحی کرده و آن را توسعه دهیم؟ neda2000 1 534 07-11-2017 10:01 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  7 باور اشتباه در مورد پول که شما را فقیر نگه می دارد parsaw 0 441 12-11-2016 04:16 PM
آخرین ارسال: parsaw
  چگونه با کمترین هزینه و پایین ترین ریسک، ایده‌هایتان را اجرا کنید؟ davaran 0 766 01-16-2015 09:15 AM
آخرین ارسال: davaran
  رازی که فروش شما رو 90% افزایش می ده keshavarz 15 4,601 09-22-2014 03:27 PM
آخرین ارسال: keshavarz
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 783 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  چگونه کارها و تصمیماتمان را با موفقیت انجام دهیم!؟ yu3f 1 841 08-07-2013 11:48 AM
آخرین ارسال: دهدار
  10 روش برای این که رزومه شما مورد توجه قرار گیرد mrghafoory 0 796 07-02-2013 11:22 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  چک را چگونه می‌توان پول کرد؟ karafarin 1 1,123 04-25-2013 09:35 AM
آخرین ارسال: karafarin
Question چگونه محصول مجازی خود را به فروش برسانم ؟ rahgozar 9 3,412 03-29-2013 09:26 PM
آخرین ارسال: keshavarz
  شرابط یک بازاریاب خوب jahanagahi 12 3,156 03-12-2013 02:08 PM
آخرین ارسال: یک همراه سبز
  مسائل و مشکلات زندگی چگونه مواجه شده و آنها را حل کنیم؟ mrghafoory 0 761 02-27-2013 03:23 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  دروس مبانی اقتصاد را بیاموزیم............. mallarme 5 1,864 02-24-2013 01:19 PM
آخرین ارسال: amirswedish
  چگونه کار خود را شروع کنیم؟ jahanagahi 20 4,659 11-27-2012 02:15 PM
آخرین ارسال: jahanagahi
  شما هم دوره های آموزشی مورد نیاز خود را به اطلاع ما برسانید: مهتاب 47 8,384 10-13-2012 12:32 AM
آخرین ارسال: jahanagahi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS