ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی در چیست؟ زمان کنونی: 05-08-2024, 02:05 AM |
|||||||
|
تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی در چیست؟
|
04-16-2013, 10:34 AM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی در چیست؟
لوینسون، ۱۲ مورد را به عنوان تفاوتهای میان بازاریابی سنتی و پارتیزانی مطرح کرده است که در ادامه بیان می شوند:
1) بازاریابی سنتی نیازمند آن است که شما پول یا سرمایه خود را در فرایند بازاریابی سرمایه گذاری کنید. بازاریابی پارتیزانی میگوید سرمایه گذاری اولیه شما باید زمان، انرژی و تصویرسازی ذهنی باشد. 2) بازاریابی سنتی ابزاری برای کسب و کارهای بزرگ و پیشنهاددهنده تاکتیکهایی در ارتباط با شرکتهای عظیم و بودجه های کلان آنهاست. بازاریابی پارتیزانی، در کسب و کارهای کوچک به کارمی رود 3) بازاریابی سنتی چگونگی انجام بهینه کسب و کار را از طریق فروش اندازه گیری می کند. سنجش اولیه در بازاریابی پارتیزانی مربوط به سود است. 4) بازاریابی سنتی بر مبنای تجربه و قضاوت است که درگیر حدس و گمان است. بازاریابی پارتیزانی بر مبنای علم روانشناسی، قوانین رفتار انسانی است. یقینها و اطمینانهایی وجوددارد که فرد آنها را در رابطه با الگوهای خرید لحاظ می کند و بازاریابان پارتیزانی بر این یقینها و اطمینانها تمرکز می کنند. 5) بازاریابی سنتی، افزایش نسبتها یا نرخهای تولید کسب و کار و سپس تنوع بخشی از طریق ارائه محصولات را پیشنهادمی کند 6) بازاریابی سنتی شما را ترغیب می کند تا کسب و کار خود را به طور خطی از طریق افزودن مشتریان جدید رشددهید. بازاریابی پارتیزانی شما را ترغیب می کند تا کسب و کار خود را به شکل هندسی رشددهید. هدف بیشتر معاملات با مشتریان موجود، معاملات وسیعتر و معاملات مرتبط با بکارگیری تعقیب مشتری و خدمات اصلی یا کلیدی است. 7) بازاریابی سنتی از شما می خواهد تا در جستجوی فرصتهایی برای از میان بردن رقابت باشید. بازاریابی پارتیزانی از شما می خواهد تا رقابت را برای مدتی فراموش کنید و در جستجوی فرصتهایی برای همکاری با کسب و کارهای دیگر و حمایت یکدیگر در یک تلاش متقابل در جهت کسب سود باشید. 8) بازاریابی سنتی این باور را در شما ایجادمی کند که به عنوان مثال، تبلیغات یا پست مستقیم یا داشتن وب سایت اهمیت دارد. بازاریابی پارتیزانی می گوید که هیچ یک از این مفاهیم به تنهایی در بازاریابی عامل موفقیت نیست، بلکه ترکیبات بازاریابی است که عامل کامیابی است. اگر شما تبلیغات را با پست مستقیم ترکیب کنید، هریک به دیگری جهت انجام کار به شکل بهتر کمک خواهدکرد. 9) بازاریابی سنتی تأکیددارد که شما دریافتی های خود را هر ماه جهت مشاهده میزان فروش خود محاسبه کنید، در حالی که بازاریابی پارتیزانی بر تمرکز شما بر این امر اشاره دارد که شناخت بسیاری از روابطی که هر ماه برقرار ساخته اید چگونه میتواند منجر به کثرت سود و مزایا شود. 10) بازاریابی سنتی کمتر به بحث تکنولوژی می پردازد، زیرا تکنولوژی دیروز بسیار پیچیده، گران و بسیار محدود بود. بازاریابی پارتیزانی تأکید دارد که شما تکنولوژی امروز را غنیمت شمارید، زیرا کاربرد آن ساده است، خرید آن ارزان است و محدودیت در قابلیت آن جهت توانمندسازی کسب و کار شما در آغاز بازاریابی وجود ندارد. 11) بازاریابی سنتی مجموعه ای از حربه هایی را که ممکن است برای ارتقای کسب و کار شما به کار رود، شناسایی می کند که همه آنها نسبتا هزینه بر هستند. بازاریابی پارتیزانی، هزاران حربه ای را که شما میتوانید از طریق بکارگیری رایگان آنها سود خود را افزایش دهید، شناسایی میکند. 12) بازاریابی سنتی بسیاری از مالکان کسب و کار را می ترساند، زیرا سرشار از ابهت و پیچیدگی است. بازاریابی پارتیزانی ابهت و عظمت آن را از میان می برد و نشان می دهد که دقیقا بازاریابی چیست و چه عواملی کارآفرین را تحت کنترل قرار می دهند. این نکات تفاوت فلسفی آشکار میان این دو رویکرد بازاریابی را نشان میدهند و مشخص می سازند. با شناخت مزیتهای مدیریت یک کسب و کار کوچک، پارتیزان درمی یابد که اندازه کوچک کسب و کار جزء مزیتهای آن است. کسب و کار می تواند همچون یک پارتیزان در جنگ، ماهرانه در بازار نفوذکند، راههای خلاقی که کسب و کارهای بزرگ قادر به بکارگیری آنها نیستند را به کار بندد. کارآفرینان چیز اندکی برای باخت یا از دست دادن دارند و هر چیزی را از طریق تعقیب صمیمانه و صادقانه مشتریان به دست می آورند . از آنجایی که دنیای کسب و کار آنها تا اندازه ای کوچکتر از »کسب و کار بزرگ «است، پارتیزان ها (بازاریابان پارتیزانی) می توانند شور و شوق و اشتیاق مشتری را به مزیتهای محصول بهتر تحریک کنند و مانع از فرار مشتری شوند. توانایی آنها در متمرکزسازی توجه بر جزئیات و اجزای فرایند بازاریابی می تواند به آسانی میزان سود قابل حصول را تعریف کند. بازاریابی پارتیزانی می تواند فرصتها را سریعتر به چنگ آورد و هر یک از آنها را از طریق استراتژی های خلاق استخراج کند، در حالی که بازاریابی سنتی به دنبال روش اجرایی قابل پیش بینی و دیکته شده توسط برنامه بازاریابی است. پارتیزان ها مشکلات را به عنوان فرصتهایی قلمدادکرده و راهکارهایی را برای آنها به منظور یادگیری بیشتر در مورد بازار جستجومی کنند. با خودتان خوب تا کنید با خودتان که خوب تا نکنید روزگار شما را تا میکند می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛ به یک مقصد نامعلوم خودت به جان خودت بیفت خودت خودت را بساز خودت مواظب خودت باش و گرنه دیگران به تو هر شکلی که دلشان بخواهد میدهند. |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
هر آنچه که باید در مورد مبلمان کلاسیک فرانسوی بدانید | mamad1400 | 1 | 261 |
03-14-2022 02:16 PM آخرین ارسال: jasminghaderi |
|
:: آموزش تولید علوفه هیدروپونیک با سرمایه کم :: حتی در خانه | shirazi021 | 81 | 27,676 |
05-15-2018 01:06 PM آخرین ارسال: اميررضا محمدى |
|
اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما | amir2244 | 1 | 481 |
07-27-2017 11:27 AM آخرین ارسال: hamedmoez |
|
دانلود خلاصه 50 كتاب برتر در زمينه موفقيت | poorya37 | 0 | 516 |
03-29-2017 04:14 PM آخرین ارسال: poorya37 |
|
دانلود رایگان آموزش مت پینتینگ در فتوشاپ (Matte Painting) – ایجاد تصاویر خلاقانه | saeed74 | 0 | 885 |
01-11-2017 10:18 PM آخرین ارسال: saeed74 |
|
7 باور اشتباه در مورد پول که شما را فقیر نگه می دارد | parsaw | 0 | 443 |
12-11-2016 04:16 PM آخرین ارسال: parsaw |
|
یه راهنمایی . معرفی چندتا اموزشگاه تعمیرات موبایل و کامپیوتر در تهران | mohammad.b | 7 | 4,804 |
09-21-2016 02:04 PM آخرین ارسال: amirhosein rostami |
|
16 قانون طلایی که در طی مسیر تجارت به ما کمک میکند | hamedkhan | 4 | 1,375 |
08-10-2016 01:34 PM آخرین ارسال: mahdie.sfi |
|
بررسی وضعیت نابسامان بازاریابی اینترنتی در ایران | fekreabi | 0 | 393 |
04-11-2016 10:11 AM آخرین ارسال: fekreabi |
|
اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه | mrghafoory | 7 | 12,472 |
04-07-2016 11:31 AM آخرین ارسال: avicenna |
|
سوالات شما عزیزان در زمینه چاپ | مهدی گل محمدی | 52 | 7,536 |
12-12-2015 01:54 AM آخرین ارسال: saeedhashemi1371 |
|
چگونه در اینترنت معتبر شویم | fekreabi | 0 | 514 |
12-08-2015 05:44 PM آخرین ارسال: fekreabi |
|
اموزش نتورک پلاس، الفبای شبکه - اولین گام در شبکه های کامپیوتری | saeed74 | 0 | 1,816 |
09-18-2015 11:27 AM آخرین ارسال: saeed74 |
|
در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید | farham92 | 10 | 1,845 |
09-11-2015 01:09 PM آخرین ارسال: reza.rs2 |
|
آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining | مهدی 1 | 145 | 50,506 |
07-04-2015 07:00 AM آخرین ارسال: mosafer bedar |
|
اشتباهات رایج سرمایه گذاران مبتدی در بورس | 0M1D | 2 | 1,674 |
06-08-2014 08:41 AM آخرین ارسال: ashena_73 |
|
آموزش تجارت در سه گام | ahmad rezaee | 13 | 4,894 |
05-09-2014 12:52 AM آخرین ارسال: arna |
|
جزوه بسیار زیبای پول سازی در قرن بیست و یک | mrghafoory | 15 | 3,159 |
01-13-2014 11:20 AM آخرین ارسال: Iraj_27 |
|
راهنمایی در مورد وام بانکی | arm84 | 0 | 659 |
11-21-2013 01:52 PM آخرین ارسال: arm84 |
|
بازاریابی در محیطی راکد و بی رونق | mfatemi64 | 0 | 795 |
08-20-2013 12:01 PM آخرین ارسال: mfatemi64 |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان