ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی در چیست؟
زمان کنونی: 05-08-2024, 02:05 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: m-jalalvand
آخرین ارسال: m-jalalvand
پاسخ: 1
بازدید: 994

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امیتازات : 2.61
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی در چیست؟
04-16-2013, 10:34 AM
ارسال: #1
تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی در چیست؟
لوینسون، ۱۲ مورد را به عنوان تفاوتهای میان بازاریابی سنتی و پارتیزانی مطرح کرده است که در ادامه بیان می شوند:
1) بازاریابی سنتی نیازمند آن است که شما پول یا سرمایه خود را در فرایند بازاریابی سرمایه گذاری کنید. بازاریابی پارتیزانی میگوید سرمایه گذاری اولیه شما باید زمان، انرژی و تصویرسازی ذهنی باشد.

2) بازاریابی سنتی ابزاری برای کسب و کارهای بزرگ و پیشنهاددهنده تاکتیکهایی در ارتباط با شرکتهای عظیم و بودجه های کلان آنهاست. بازاریابی پارتیزانی، در کسب و کارهای کوچک به کارمی رود

3) بازاریابی سنتی چگونگی انجام بهینه کسب و کار را از طریق فروش اندازه گیری می کند. سنجش اولیه در بازاریابی پارتیزانی مربوط به سود است.

4) بازاریابی سنتی بر مبنای تجربه و قضاوت است که درگیر حدس و گمان است. بازاریابی پارتیزانی بر مبنای علم روانشناسی، قوانین رفتار انسانی است. یقینها و اطمینانهایی وجوددارد که فرد آنها را در رابطه با الگوهای خرید لحاظ می کند و بازاریابان پارتیزانی بر این یقینها و اطمینانها تمرکز می کنند.

5) بازاریابی سنتی، افزایش نسبتها یا نرخهای تولید کسب و کار و سپس تنوع بخشی از طریق ارائه محصولات را پیشنهادمی کند

6) بازاریابی سنتی شما را ترغیب می کند تا کسب و کار خود را به طور خطی از طریق افزودن مشتریان جدید رشددهید. بازاریابی پارتیزانی شما را ترغیب می کند تا کسب و کار خود را به شکل هندسی رشددهید. هدف بیشتر معاملات با مشتریان موجود، معاملات وسیعتر و معاملات مرتبط با بکارگیری تعقیب مشتری و خدمات اصلی یا کلیدی است.

7) بازاریابی سنتی از شما می خواهد تا در جستجوی فرصتهایی برای از میان بردن رقابت باشید. بازاریابی پارتیزانی از شما می خواهد تا رقابت را برای مدتی فراموش کنید و در جستجوی فرصتهایی برای همکاری با کسب و کارهای دیگر و حمایت یکدیگر در یک تلاش متقابل در جهت کسب سود باشید.

8) بازاریابی سنتی این باور را در شما ایجادمی کند که به عنوان مثال، تبلیغات یا پست مستقیم یا داشتن وب سایت اهمیت دارد. بازاریابی پارتیزانی می گوید که هیچ یک از این مفاهیم به تنهایی در بازاریابی عامل موفقیت نیست، بلکه ترکیبات بازاریابی است که عامل کامیابی است. اگر شما تبلیغات را با پست مستقیم ترکیب کنید، هریک به دیگری جهت انجام کار به شکل بهتر کمک خواهدکرد.

9) بازاریابی سنتی تأکیددارد که شما دریافتی های خود را هر ماه جهت مشاهده میزان فروش خود محاسبه کنید، در حالی که بازاریابی پارتیزانی بر تمرکز شما بر این امر اشاره دارد که شناخت بسیاری از روابطی که هر ماه برقرار ساخته اید چگونه میتواند منجر به کثرت سود و مزایا شود.

10) بازاریابی سنتی کمتر به بحث تکنولوژی می پردازد، زیرا تکنولوژی دیروز بسیار پیچیده، گران و بسیار محدود بود. بازاریابی پارتیزانی تأکید دارد که شما تکنولوژی امروز را غنیمت شمارید، زیرا کاربرد آن ساده است، خرید آن ارزان است و محدودیت در قابلیت آن جهت توانمندسازی کسب و کار شما در آغاز بازاریابی وجود ندارد.

11) بازاریابی سنتی مجموعه ای از حربه هایی را که ممکن است برای ارتقای کسب و کار شما به کار رود، شناسایی می کند که همه آنها نسبتا هزینه بر هستند. بازاریابی پارتیزانی، هزاران حربه ای را که شما میتوانید از طریق بکارگیری رایگان آنها سود خود را افزایش دهید، شناسایی میکند.

12) بازاریابی سنتی بسیاری از مالکان کسب و کار را می ترساند، زیرا سرشار از ابهت و پیچیدگی است. بازاریابی پارتیزانی ابهت و عظمت آن را از میان می برد و نشان می دهد که دقیقا بازاریابی چیست و چه عواملی کارآفرین را تحت کنترل قرار می دهند.

این نکات تفاوت فلسفی آشکار میان این دو رویکرد بازاریابی را نشان میدهند و مشخص می سازند. با شناخت مزیتهای مدیریت یک کسب و کار کوچک، پارتیزان درمی یابد که اندازه کوچک کسب و کار جزء مزیتهای آن است. کسب و کار می تواند همچون یک پارتیزان در جنگ، ماهرانه در بازار نفوذکند، راههای خلاقی که کسب و کارهای بزرگ قادر به بکارگیری آنها نیستند را به کار بندد.

کارآفرینان چیز اندکی برای باخت یا از دست دادن دارند و هر چیزی را از طریق تعقیب صمیمانه و صادقانه مشتریان به دست می آورند . از آنجایی که دنیای کسب و کار آنها تا اندازه ای کوچکتر از »کسب و کار بزرگ «است، پارتیزان ها (بازاریابان پارتیزانی) می توانند شور و شوق و اشتیاق مشتری را به مزیتهای محصول بهتر تحریک کنند و مانع از فرار مشتری شوند. توانایی آنها در متمرکزسازی توجه بر جزئیات و اجزای فرایند بازاریابی می تواند به آسانی میزان سود قابل حصول را تعریف کند. بازاریابی پارتیزانی می تواند فرصتها را سریعتر به چنگ آورد و هر یک از آنها را از طریق استراتژی های خلاق استخراج کند، در حالی که بازاریابی سنتی به دنبال روش اجرایی قابل پیش بینی و دیکته شده توسط برنامه بازاریابی است. پارتیزان ها مشکلات را به عنوان فرصتهایی قلمدادکرده و راهکارهایی را برای آنها به منظور یادگیری بیشتر در مورد بازار جستجومی کنند.

با خودتان خوب تا کنید

با خودتان که خوب تا نکنید

روزگار شما را تا میکند

می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛

به یک مقصد نامعلوم

خودت به جان خودت بیفت

خودت خودت را بساز

خودت مواظب خودت باش

و گرنه دیگران به تو هر شکلی

که دلشان بخواهد می‌دهند.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: goldmen , Andisheh , سیدمهدی هاشمی , kodabeh , saeed.abdollahi
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  هر آنچه که باید در مورد مبلمان کلاسیک فرانسوی بدانید mamad1400 1 261 03-14-2022 02:16 PM
آخرین ارسال: jasminghaderi
  :: آموزش تولید علوفه هیدروپونیک با سرمایه کم :: حتی در خانه shirazi021 81 27,676 05-15-2018 01:06 PM
آخرین ارسال: اميررضا محمدى
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 481 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  دانلود خلاصه 50 كتاب برتر در زمينه موفقيت poorya37 0 516 03-29-2017 04:14 PM
آخرین ارسال: poorya37
  دانلود رایگان آموزش مت پینتینگ در فتوشاپ (Matte Painting) – ایجاد تصاویر خلاقانه saeed74 0 885 01-11-2017 10:18 PM
آخرین ارسال: saeed74
  7 باور اشتباه در مورد پول که شما را فقیر نگه می دارد parsaw 0 443 12-11-2016 04:16 PM
آخرین ارسال: parsaw
  یه راهنمایی . معرفی چندتا اموزشگاه تعمیرات موبایل و کامپیوتر در تهران mohammad.b 7 4,804 09-21-2016 02:04 PM
آخرین ارسال: amirhosein rostami
Lightbulb 16 قانون طلایی که در طی مسیر تجارت به ما کمک میکند hamedkhan 4 1,375 08-10-2016 01:34 PM
آخرین ارسال: mahdie.sfi
  بررسی وضعیت نابسامان بازاریابی اینترنتی در ایران fekreabi 0 393 04-11-2016 10:11 AM
آخرین ارسال: fekreabi
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 12,472 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  سوالات شما عزیزان در زمینه چاپ مهدی گل محمدی 52 7,536 12-12-2015 01:54 AM
آخرین ارسال: saeedhashemi1371
  چگونه در اینترنت معتبر شویم fekreabi 0 514 12-08-2015 05:44 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  اموزش نتورک پلاس، الفبای شبکه - اولین گام در شبکه های کامپیوتری saeed74 0 1,816 09-18-2015 11:27 AM
آخرین ارسال: saeed74
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 1,845 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 50,506 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  اشتباهات رایج سرمایه گذاران مبتدی در بورس 0M1D 2 1,674 06-08-2014 08:41 AM
آخرین ارسال: ashena_73
  آموزش تجارت در سه گام ahmad rezaee 13 4,894 05-09-2014 12:52 AM
آخرین ارسال: arna
Rainbow جزوه بسیار زیبای پول سازی در قرن بیست و یک mrghafoory 15 3,159 01-13-2014 11:20 AM
آخرین ارسال: Iraj_27
  راهنمایی در مورد وام بانکی arm84 0 659 11-21-2013 01:52 PM
آخرین ارسال: arm84
  بازاریابی در محیطی راکد و بی رونق mfatemi64 0 795 08-20-2013 12:01 PM
آخرین ارسال: mfatemi64

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS