ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
.آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!! زمان کنونی: 05-21-2024, 08:24 PM |
|||||||
|
.آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!!
|
08-24-2012, 10:22 AM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
.آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!!
آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!!
مجتبی محمدیان / 1 شهریور /// تبلیغ می کنند که 2 سفر به دبی به صورت رایگان بین خریداران کرم لاغری فلان قرعه کشی خواهد شد. بدون آنکه هیچ ضمانتی برای این کار داشته باشند. منظورم برخی تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای است. تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای همچنان یکه تاز تبلیغات از رسانه ای به نام تلویزیون می باشند و به رغم اینکه بی تعهدی و دروغ در این تبلیغات موج می زند اما از روند رو رشد این تبلیغات پیداست که مخاطب روی خوش به این تبلیغات نشان داده است [برای پی بردن به دروغ نهفته در این تبلیغات به این شعار توجه کنید که بارها در این تبلیغات آن را شنیده اید: بهترین کپسول لاغری موجود در جهان و اسانترین راه برای لاغری یا به این جمله مبهم توجه کنید: مورد تایید اروپا (این جمله یعنی چی؟]. به راستی تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای (منظورم مشخصا محصولات مثل داروهای لاغری، افزاش قد، ضد سیگار و ... است) از چه شیوه ای برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند و به راستی چرا مخاطب به رغم اینکه از ظاهر این تبلیغات مشخص است که تعهدی پشت آن نیست ولی چرا باز هم این محصولات را می خرد. یک بررسی در سبک تبلیغاتی که بعضا از شبکه های بی کیفیت م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای (حداقل بی کیفیت از لحاظ تصویر) پخش می شود نشان می دهد که دلیل موفقیت این تبلیغات در این جمله خلاصه می شود. تکرار، تکرار، تکرار و بازی با ایده آل های انسان. تبلیغات پر تکرار ماهواری مخاطب را در خود غوطه ور می سازد. چشم هایش را به تصاویر خیره می سازد و حافظه اش را کاملا در اختیار می گیرد. خلاصه کلام این که این تبلیغات مخاطب را محاصره می کند و با ایجاد جریانی سیل آسا و روش های منحصر به فرد با جذب مشتریان جدید کاری می کند کارستان. مصرف کننده با دیدن این تبلیغات یک مفوم قوی را در ذهن خود رشد می دهد و آمال و آرزوهای چندین ساله خود را در محصول می بیند. حتی بررسی نوع محصولات تبلیغی نشان از ان دارد که محصولاتی که با زیبایی، و ظاهر مطلوب افراد سر و کار دارد، در این سبک تبلیغاتی موفق تر هستند. شاید ذات محصول مشکل داشته باشد اما شیوه تبلیغاتی آن که در آن، نخست در مخاطب نیاز ایجاد می کند، سپس محصول را از زوایای مختلف بررسی می کند و مزایای محصول را به شکلی ساده تبدیل به منفعت می کند و مخاطب کاملا در جریان قرار می گیرد و در نهایت شیوه تهیه را می گوید برای تبلیغاتچی ها مفیدی باشد.شیوه ای کلاسیک، ساده ولی فراموش شده. نکته: فرمول موفقیت هم در این محصولات این است: برند جدید را وارد کن ، تبلیغ کن و بفروش. سپس برند جدید دیگری را وارد کن و بگو قبلی جعلی بوده و اصل را تهیه کنند. پس دوباره تبلیغ کن و بفروش. بعد دوباره بسته بندی را تغییر بده و بگو نسل جدید امده. پس دوباره تبلیغ کن و بفروش و .... http://sigmagroup.mihanblog.com/post/531 |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
.پس می توان تبلیغات را دوست داشت | News | 0 | 786 |
09-17-2012 12:52 PM آخرین ارسال: News |
|
.گردشگری ایران، با همان حرف های نخ نمای قدیمی | News | 0 | 814 |
07-20-2012 08:17 PM آخرین ارسال: News |
|
در سال های آینده جه کسب وکاری بیشترین رونق را خواهند داشت | ahmad rezaee | 0 | 932 |
06-27-2012 12:13 PM آخرین ارسال: ahmad rezaee |
|
.نادر و سیمین و تبلیغات | News | 0 | 627 |
03-06-2012 12:17 AM آخرین ارسال: News |
|
صفحه نخست روزنامه های هر روز | کامیار کاظمی | 0 | 573 |
01-25-2012 11:15 AM آخرین ارسال: کامیار کاظمی |
|
.سه گانه ای که با کمی تاخیر محقق شد | News | 0 | 669 |
11-03-2011 06:29 PM آخرین ارسال: News |
|
.از چه کلماتی در تبلیغات استفاده نکنیم؟ | News | 0 | 850 |
09-19-2011 01:12 PM آخرین ارسال: News |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان