.آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!! - نسخه قابل چاپ +- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir) +-- انجمن: بخش خرید - فروش و سپرده گذاری (/forumdisplay.php?fid=8) +--- انجمن: پیش بینی بازار ایران (/forumdisplay.php?fid=34) +---- انجمن: خبرهای اقتصادی روزانه (/forumdisplay.php?fid=85) +---- موضوع: .آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!! (/showthread.php?tid=4055) |
.آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!! - News - 08-24-2012 10:22 AM آموزه های تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای!!! مجتبی محمدیان / 1 شهریور /// تبلیغ می کنند که 2 سفر به دبی به صورت رایگان بین خریداران کرم لاغری فلان قرعه کشی خواهد شد. بدون آنکه هیچ ضمانتی برای این کار داشته باشند. منظورم برخی تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای است. تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای همچنان یکه تاز تبلیغات از رسانه ای به نام تلویزیون می باشند و به رغم اینکه بی تعهدی و دروغ در این تبلیغات موج می زند اما از روند رو رشد این تبلیغات پیداست که مخاطب روی خوش به این تبلیغات نشان داده است [برای پی بردن به دروغ نهفته در این تبلیغات به این شعار توجه کنید که بارها در این تبلیغات آن را شنیده اید: بهترین کپسول لاغری موجود در جهان و اسانترین راه برای لاغری یا به این جمله مبهم توجه کنید: مورد تایید اروپا (این جمله یعنی چی؟]. به راستی تبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای (منظورم مشخصا محصولات مثل داروهای لاغری، افزاش قد، ضد سیگار و ... است) از چه شیوه ای برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند و به راستی چرا مخاطب به رغم اینکه از ظاهر این تبلیغات مشخص است که تعهدی پشت آن نیست ولی چرا باز هم این محصولات را می خرد. یک بررسی در سبک تبلیغاتی که بعضا از شبکه های بی کیفیت م/ا/ه/و/ا/ر/ه ای (حداقل بی کیفیت از لحاظ تصویر) پخش می شود نشان می دهد که دلیل موفقیت این تبلیغات در این جمله خلاصه می شود. تکرار، تکرار، تکرار و بازی با ایده آل های انسان. تبلیغات پر تکرار ماهواری مخاطب را در خود غوطه ور می سازد. چشم هایش را به تصاویر خیره می سازد و حافظه اش را کاملا در اختیار می گیرد. خلاصه کلام این که این تبلیغات مخاطب را محاصره می کند و با ایجاد جریانی سیل آسا و روش های منحصر به فرد با جذب مشتریان جدید کاری می کند کارستان. مصرف کننده با دیدن این تبلیغات یک مفوم قوی را در ذهن خود رشد می دهد و آمال و آرزوهای چندین ساله خود را در محصول می بیند. حتی بررسی نوع محصولات تبلیغی نشان از ان دارد که محصولاتی که با زیبایی، و ظاهر مطلوب افراد سر و کار دارد، در این سبک تبلیغاتی موفق تر هستند. شاید ذات محصول مشکل داشته باشد اما شیوه تبلیغاتی آن که در آن، نخست در مخاطب نیاز ایجاد می کند، سپس محصول را از زوایای مختلف بررسی می کند و مزایای محصول را به شکلی ساده تبدیل به منفعت می کند و مخاطب کاملا در جریان قرار می گیرد و در نهایت شیوه تهیه را می گوید برای تبلیغاتچی ها مفیدی باشد.شیوه ای کلاسیک، ساده ولی فراموش شده. نکته: فرمول موفقیت هم در این محصولات این است: برند جدید را وارد کن ، تبلیغ کن و بفروش. سپس برند جدید دیگری را وارد کن و بگو قبلی جعلی بوده و اصل را تهیه کنند. پس دوباره تبلیغ کن و بفروش. بعد دوباره بسته بندی را تغییر بده و بگو نسل جدید امده. پس دوباره تبلیغ کن و بفروش و .... http://sigmagroup.mihanblog.com/post/531 |