ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما زمان کنونی: 05-08-2024, 07:15 AM |
|||||||
|
هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما
|
02-05-2015, 04:55 PM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما
هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما برای یک لحظه هم که شده چشمان خودتان را ببندید و دنیای بدون تبلیغات را ببنید، در این دنیا چگونه بهترین و مناسب ترین کالا را می شود انتخاب کرد؟ نتیجه میگیریم که مهمترین گام در رشد فروش شما این است که همیشه در دیده مشتریان فعلی و بالقوه تان باشید. چه تبلیغی بهتر از هدایای تبلیغاتی که مشتریان شما به رایگان تبلیغ شما را انجام خواهند داد. هیچ وقت احساس نکنید که با طراحی چنین برنامه ای به زندگی مشتریان آینده خود تعدی می کنید
تبلیغات سیل عظیمی از اطلاعات و ایدهها را در جامعه جاری میسازد، اگرچه برخی از این اطلاعات و ایدهها ممکن است از سوی افراد به درستی درک نشود، یا اهمیت و ارزش آن مورد توجه قرار نگیرد. همواره با این رویکرد به مشتریان بالقوهی خود بنگرید که با فعالیتهای خود به آنها لطف میکنید و به یاری آنها میشتابید. شما به راحتی کالاها و خدمات خود را به آنها معرفی میکنید، به این ترتیب، در اثر تلاشهای شما آنها مجبور نیستند برای تهیهی خواستهها و تامین نیازهایشان به زحمت بیفتند. شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی بر پایهی چنین رویکردی به مشتریان بالقوهی خود یادگیریهای کاربردی را هدیه میدهید که میتوانند با حفظ، نگهداری و استفادهی مستمر از آنها، کالاها و خدمات و نام و نشان تجاری شما را به یاد آورند. هیچ مشتریای، آگهی چاپی، یا نامههای تبلیغاتی شرکتها را نزد خود نگه نمیدارد، اما ارائهی یک تقویم که اطلاعات تماس با شما بر روی آن درج شده باشد میتواند در تمام طول سال، شما را در یک قدمی مشتریان نگه دارد. آیا نیاز به ذکر نمونههای بهتری هست؟ جاسوئیچی یکی از هدایایی است که می تواند به راحتی نام شما را در ذهن مشتریان حک کند. حتی زمانی که مشتریان با اضطراب به دنبال خودکاری برای نوشتن اطلاعات مهم هستند و خودکار هدیه شده از طرف شما را در گوشهای از کیف خود مییابند، شما نقش یک ناجی را بازی کردهاید و در عین حال اصلیترین نکات را در مورد شرکت خود به آنها ارائه کردهاید. برای ارزش فعالیت تبلیغاتی، اغلب از معیاری تحت عنوان هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان استفاده میشود. به عنوان مثال اگر آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه درج کنید، تعداد دفعات مشاهدهی آن روزنامه از سوی مخاطبان، تعداد دفعات تاثیرگذاری است که بابت آن بهایی را پرداختهاید، با وجود این اگرچه آگهیهای تبلیغاتی در روزنامهها اغلب در دسترس تعداد زیادی از مردم قرار میگیرد، اما نمیتواند مانند هدایای تبلیغاتی به صورت مکرر برای مشتریان بالقوهی شرکت اثرگذار باشد. بنابراین زمانی که صحبت از هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان میآید، میتوان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخشترین و عالیترین ابزارها برشمرد. روابط عمومی انجمن روابط عمومی امریکا همواره بر این نکته تاکید دارد که شهرت و محبوبیت فعالیتهای روابط عمومی، زمینهساز فروش کالاها و خدمات شرکتها است. فعالیتهای روابط عمومی در اصل با تقویت انگیزههای درون سازمانی، ایجاد روحیه تیمی در میان کارکنان و تقویت تعاملات مثبت میان نمایندگان سازمان و عموم جامعه، دستیابی به این هدف را امکان پذیر میسازد. سازمانها میتوانند با طراحی و اجرای برنامههای روابط عمومی، متمرکز بر جامعهی درون سازمانی در بروز رفتارهای مثبت اثرگذار باشند و عملکرهای برتر کارکنان را مورد قدردانی قرار دهند، همچنین راهحلهایی را در زمینهی مسائل و مشکلات مورد توجه جامعه معرفی کنند. فعالیتهای مثبت روابط عمومی میتواند به اشکال و شیوهها و مناسبتهای مختلفی انجام گیرد: حمایت از موسسات عامالمنفعه و انگیزههای سیاسی و فرهنگی میتواند شهرت و اعتبار شرکت یا سازمان را در نگاه جامعه ارتقا دهد. حمایت از رویدادهایی نظیر سمینارهای علمی و مورد توجه جامعه، رویدادهای ورزشی و غیره نیز با استفادهی مناسب از هدایای تبلیغاتی مثل دفترچهی یادداشت، خودکار، پوشه و غیره( که البته نام و اطلاعات مربوط به شرکت روی آنها درج شده باشد) میتواند اثربخشی این فعالیتها را دو چندان سازد. با بهره جستن از هدایای تبلیغاتی مورد نیاز مخاطبان، در فعالیتهای روابط عمومی خود، اثربخشی آنها را افزایش دهید. برنامهی بازاریابی شما بسیاری از صاحبان کسب و کار، به اشتباه بر این باورند که تنها با درج آگهی تبلیغاتی خود در یک روزنامه، یا با پخش یک پیام تبلیغاتی از طریق شبکههای رادیو یا تلویزیون، مشتریان به طور خودکار گروه گروه برای خرید کالا و خدمات آنها مراجعه خواهند کرد. شاید این نکته تا حدودی صحیح باشد و برخی از افراد با شناخت محصول یا خدمت شما صرفا از روی کنجکاوی تصمیم به امتحان کردن آن بگیرند، اما صدها یا هزاران نفر از مشتریان بالقوه، هرگز با این روش، اطلاعاتی در مورد محصول یا کسب و کار شما نخواهند یافت. به همین دلیل طراحی یک برنامهی یکپارچهی بازاریابی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی، جامعیت و کنترل هزینهها ضروری است. به خاطر داشته باشید که هدف شما، تنها جذب و حفظ گروه ثابتی از مشتریان وفادار نیست بلکه باید درصدد افزایش تعداد مشتریان خود از طریق شناسایی، جذب مشتریان جدید و بدین ترتیب کاهش مخاطرهی ناشی از تحولات در محیط بازار بر کسب وکار خود باشید. منبع هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید [align=center]کسی به خدا گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشتی،پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند. |
|||
|
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
نظر شما درمورد متن تبلیغاتی | rezapuna | 12 | 2,826 |
03-14-2015 04:51 PM آخرین ارسال: saghi_gh |
|
درخواست متن نامه تبلیغاتی | M.N50 | 3 | 5,555 |
01-23-2014 11:13 PM آخرین ارسال: mjmahdi |
|
به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند | keshavarz | 0 | 774 |
01-08-2014 02:05 AM آخرین ارسال: keshavarz |
|
مشتریان بهترین مشاوران افزایش فروش شما | keshavarz | 0 | 864 |
07-14-2013 08:58 AM آخرین ارسال: keshavarz |
|
بهترین متن برای نامه بازاریابی تبلیغاتی | babaei | 2 | 11,407 |
02-15-2013 04:00 PM آخرین ارسال: hamid659 |
|
نظر شما چیست؟ | Hesam279 | 11 | 2,594 |
12-25-2012 03:33 PM آخرین ارسال: soltan_sal |
|
نماینده فروش هدایای تبلیغاتی در استان های مختلف جهت پایان سال | مهدی گل محمدی | 88 | 17,579 |
08-22-2012 01:55 PM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
بگذارید دیگران محصولات شما را بفروشند! | اقاي ايـــده | 0 | 666 |
02-11-2012 03:28 AM آخرین ارسال: اقاي ايـــده |
|
● راهکارهای افزایش بهرهوری بنرهای تبلیغاتی | مهدی گل محمدی | 0 | 1,231 |
11-21-2011 02:03 PM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
9 روش فروشگاه ها برای وادار کردن شما به خرید بیشتر | کامیار کاظمی | 2 | 1,102 |
08-05-2011 06:14 PM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
نظر شما در رابطه با این انجمن | مهدی گل محمدی | 14 | 2,320 |
06-23-2011 03:02 PM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان