ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


کانالهای فروش محصولات وارداتی
زمان کنونی: 05-03-2024, 08:43 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: evaset
آخرین ارسال: evaset
پاسخ: 17
بازدید: 2991

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امیتازات : 3.63
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کانالهای فروش محصولات وارداتی
02-08-2015, 09:33 PM
ارسال: #1
کانالهای فروش محصولات وارداتی
با سلام به دوستان عزیز، بنده در حال راه اندازی یک سایتی در مورد تجارت الکترونیک و b2b هستم، که می خواستم نظر شما رو هم در مورد اون بدونم، و اگر پیشنهاد یا نظراتی دارید لطفا راهنمایی کنید.
ایواسط یک پرتال نمایشگاهی و فروش تجارت الکترونیک هست که به تازگی راه اندازی شده، علاوه بر امکانات معمول یک سایت b2b این سایت امکانات فروش رو هم برای فروشندگان فراهم کرده.یکی از امکاناتی که ما می خواهیم بهش اضافه کنیم،کمک به خریداران برای معامله مستقیم با وارد کنندگان و تولید کنندگان هست.
شگرد اینکار در این هست که چون خریدار کالا رو مستقیما از وارد کننده خریداری می کنه، قیمتش بسیار مناسب و دست اول هست و برای همین موقع فروش مشکل زیادی نخواهد داشت. اما مشکل اینجاست که وارد کنندها معمولا کالاهای وارداتی خودشون رو در حجم بالا می فروشند.
ما می خواهیم روشهای فروشی رو به سایت اضافه کنیم که خریدار بتونه خریدش در حجم کم را با همون قیمت حجم بالا خریداری کنه. که برای اینکار روشهای مختلفی طراحی شده. نکات مشترک همه این روشها این هست که ایواسط بعنوان واسطه ای بین فروشنده و خریدار قرار می گیره، و هدف اینه که حجم بزرگی از کالا در کمترین زمان بفروش برسه.

ایواسط(evaset) - واسطه تجارت الکترونیک
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: BEYOND , iran , hesaab
02-09-2015, 10:00 AM
ارسال: #2
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
با یک مثال موضوع رو بیشتر توضیح می دم. فرض کنید قیمت فروش برنج مثلا مژده در بازار عمده فروشی کیلویی 5000 تومن هست. عمده فروش برنج رو 4900 می خره و 5000 تومن می فروشه. ولی چون قیمتها در بازار عمده فروشی بسیار نزدیک هم هست مقدار فروش این عمده فروش ثابت هست. حالا اگه همین عمده فروش بتونه برنج رو با قیمت 4500 عرضه کنه تصور کنید که چقدر فروشش بالا می ره و تعداد مشتریاش زیاد می شه.
تنها راهی که عمده فروش می تونه برنجش رو با این قیمت بفروشه که سودی براش داشته باشه خرید مستقیم برنج در تناژ بسیار بالا از یک وارد کننده هست.
حالا نقش ایواسط این هست که امکانی رو برای این عمده فروش فراهم می کنه که بتونه در تناژ کم ولی با همان قیمت وارداتی خرید کنه. به این صورت که با وارد کننده قرارداد می بنده که تناژ بسیار بالایی رو در مدت زمان محدودی براش بفروشه به شرطی که او برنجش رو با همان قیمت دست اول و حداقل خرید کمتر (مثلا 2 تن)در سایت برای فروش بذاره. چون قیمت بسیار عالی هست و تعداد بازدید کنندگان و خریداران ایواسط هم زیاد هست برنج به سرعت به فروش می رسه، فروشنده جنسش رو سریع می فروشه، خریدار با بهترین قیمت خرید می کنه و ایواسط 1 درصد رو بعنوان حق دلالی برمیداره.
البته برای فروش سریع امکانات تبلیغاتی زیادی تو پرتال پیش بینی شده.
به نظر شما آیا این روش جواب میده.
سایت رو میتونید از اینجا بازدید کنید. البته اگر جنبه تبلیغاتی داره مدیران لطفا لینک رو حذف کنند.
http://www.*****.ir

ایواسط(evaset) - واسطه تجارت الکترونیک
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: iran , hesaab
02-09-2015, 12:21 PM
ارسال: #3
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
درود
به نظر من اگر تبلیغات گسترده و هدفمند صورت بگیره و مشتریان ایواسط را بشناسند قطعا از این طرح استقبال خواهد شد. هم کالا با پایین ترین قیمت ممکن به دست مشتری میرسه و هم فروشنده در کوتاه مدت و با خواب سرمایه کمتر به سود بیشتری دست پیدا میکنه.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: hesaab
02-09-2015, 03:00 PM
ارسال: #4
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
(02-09-2015 12:21 PM)BEYOND نوشته شده توسط:  درود
به نظر من اگر تبلیغات گسترده و هدفمند صورت بگیره و مشتریان ایواسط را بشناسند قطعا از این طرح استقبال خواهد شد. هم کالا با پایین ترین قیمت ممکن به دست مشتری میرسه و هم فروشنده در کوتاه مدت و با خواب سرمایه کمتر به سود بیشتری دست پیدا میکنه.
بله من هم با همین هدف این کار رو شروع کردم. ولی برای شروع نیازمند کسب اعتبار بسیار بالا و برای جلب اعتماد فروشنده و خریدار هست.
چون روش کار طوریه که خریدار پس از خرید کالا باید مبلیغ اون رو به حساب ایواسط بریزه و وقتی خریدار جنس رو دریافت و اعلام رضایت کرد، انوقت پول به حساب فروشنده واریز می شه.
واضحه که در سطح عمده فروشی که مبالغ قابل توجهی رد و بدل می شه چنین اعتمادی نیاز به اعتبار بالا در نزد خریدار و فروشنده داره.

برای همین در ابتدای راه فروشنده ها می تونند به صورت کاملا رایگان تو سیستم ثبت نام کنند و فقط از امکانات ، نمایشگاهی و تبلیغاتی و بازاریابی اون استفاده کنند و بعدها می تونند از سرویسهای فروش هم اگر خواستند استفاده کنند.

ایواسط(evaset) - واسطه تجارت الکترونیک
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: hesaab
02-09-2015, 04:11 PM
ارسال: #5
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
فکر خوبیه
من خودم عمده فروش مواد غذایی میشناسم و چند وقته توی فکرشم که چطور میشه از عمده فروش به قیمت عمده خرید و به مشتری به قیمت زیر خرده فروشی (یا خزده فروشی ولی ارسال رایگان) رسوند! چنتا ایده هم دارم ولی هنوز به چیزی که راضیم کنه نرسیدم!

اگر ایده ای توی این زمینه داشتی یا این زمینه هم خواستی کار کنی (یعنی یه جور سوپرمارکت اینترنتی) من میتونم کالاش رو به قیمت عمده تامین کنم!
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: hesaab
02-09-2015, 04:37 PM
ارسال: #6
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
(02-09-2015 04:11 PM)rezaeee نوشته شده توسط:  فکر خوبیه
من خودم عمده فروش مواد غذایی میشناسم و چند وقته توی فکرشم که چطور میشه از عمده فروش به قیمت عمده خرید و به مشتری به قیمت زیر خرده فروشی (یا خزده فروشی ولی ارسال رایگان) رسوند! چنتا ایده هم دارم ولی هنوز به چیزی که راضیم کنه نرسیدم!

اگر ایده ای توی این زمینه داشتی یا این زمینه هم خواستی کار کنی (یعنی یه جور سوپرمارکت اینترنتی) من میتونم کالاش رو به قیمت عمده تامین کنم!
نه ، خرید و فروشی که تو این روش هست، یک سطح بالاتر از مصرف کننده هست، یعنی ایواسط تلاش می کنه، تولید کننده و وارد کننده رو به کسی که عمده می خره وصل کنه، مثلا حتی مغازه دار بتونه چهار کارتن از رب یا کنسرو رو مستقیما از کارخانه بخره، یا یک فروشنده موبایل بتونه ده تا گوشی رو مستقیما از وارد کننده بخره نه از عمده فروش شهر خودش
البته هزینه های حمل رو هم باید در نظر بگیره،
یا بهترین مثالش ، مثالی هست که تو پست دوم زدم.
بنابراین ایواسط به طور معمول با مصرف کننده کار نمی کنه مگر آنکه خرید او هم عمده یا قیمت کالا قابل توجه باشه.

ایواسط(evaset) - واسطه تجارت الکترونیک
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: hesaab
02-09-2015, 04:43 PM
ارسال: #7
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
من چون یکی از آشناهام عمده فروشی مواد غذایی داره و مدتی پیشش میرفتم خدمت شما عرض کنم که به هر کارخونه زنگ میزدم(از چی توز و مزمز که معروفن تا حتی کارخونه های نامعروف) همه یه جواب میدادن: برو از فلانی که نماینده پخش ماست بخر!
یعنی کارخونه ها هیچکدوم جنس مستقیم به من که از طرف عمده فروشی زنگ میزدم نمیفروختن چه رسد که بخوان با این تعداد پایین بفروشن! (البته تجربه شخصی بود و نمیدونم ایده شما دقیقا چطور میتونه عملی بشه!)
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: iran , hesaab
02-09-2015, 04:44 PM
ارسال: #8
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
فکر می کنم مطالب زیر موضوع رو روشنتر کنه، البته برای کسی که حوصله خوندنش رو داره
نکات مشرک سرویسهای فروش

در ایواسط دو نوع سرویس از نظر عملکرد، ارائه می شود ، سرویسهایی که فقط جنبه اطلاع رسانی و آگهی دارند و سرویسهایی که عملا با خرید و فروش سرو کار دارند، در سرویسهای تبلیغاتی و بازاریابی ایواسط دخالت زیادی در انجام معاملات ندارد و فقط اطلاع رسانی می کند اما در سرویسهای فروش به عنوان یک میانجی وظایفی را انجام خواهد داد. هدف نهایی از ارائه تمامی سرویسهای پایه و تکمیلی افزایش فروش واقعی برای اعضا می باشد، این هدفی است که ایواسط بعنوان اصلیترین وظیفه خود دنبال می کند.
هدف از آگهی های فروش افزایش حجم فروش می باشد . خرید به صورت عمده بوده و حداقل خرید توسط فروشنده مشخص می شود. خریداران می توانند از سراسر ایران یا یک استان یا شهر یا منطقه باشند.(بسته به انتخاب فروشنده)
در انواع روشهای فروش، فروشنده کالای خود را با تخفیف خوب یا شرایط جذاب برای خریداران ارائه می کند. مثلا خرید در حجم کم اما با قیمت حجم بالا.
آگهی در بهترین مکان و در جلوی دید خریداران قرار می گیرد. وظیفه ایواسط پیدا کردن مشتریان هدف برای این کالای خاص ارائه شده می باشد. ایواسط با استفاده از امکانات ، اطلاعات و مشتریان خود شروع به تبلیغ برای فروش این کالا می نماید(از جمله ارسال پیامک ، ایمیل به مشتریان بالقوه این کالا، ثبت آگهی در بیش از هزار سایت نیازمندی، وایبر و حتی تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی وسیع در سطح اینترنت و بازار)
فروش می تواند بصورت مستقیم و یا به واسطه ایواسط باشد. در روش مستقیم خریدار می تواند مستقیما با خریدار وارد معامله شود در روش دوم خریدار ابتدا پول را به حساب ایواسط واریز می کند و پس از دریافت کالا توسط خریدار، پول به حساب فروشنده واریز می شود. همه اینها بستگی به میل فروشنده دارد که آگهی خود را چگونه تنظیم نماید. اما ایواسط تنها امنیت خریدهای با واسطه را برای خریداران تضمین می نماید.
در فروش با واسطه 1% از سهم فروش برای ایواسط خواهد بود. برای سایر معاملات که فروشنده و خریدار مستقیما باهم معامله می کنند ایواسط حق العملی دریافت نمی کند اما هیچ گونه مسوولیتی را در قبال اینگونه معاملات نخواهد پذیرفت. بنابراین به خریداران توصیه می شود در صورتی که شناخت کافی از فروشنده ندارند با واسطه ایواسط خرید خود را انجام دهند. همچنین فروشندگانی که اطمینان کافی به خریدار ندارند با سرویس پرداخت قبل از دریافت کالای ایواسط می توانند خیالی آسوده در فروش داشته باشند.
یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن برسد در مورد حمل و نقل کالا و هزینه تمام شده برای خریدار است. مثلا در مورد مواد غذایی مانند برنج که هزینه حمل و نقل به قیمت تمام شده در سطح عمده فروشی بسیار موثر است. علاوه بر روشهای موجود مانند باربری و پست،ایواسط برای این موضوع نیز راه حل هایی را در نظر گرفته است. مانند حمل تجمیعی در بازه های زمانی برای استانهای مختلف و یا فروش استان به استان، و یا فروش تنها در حوزه فروشنده . همه اینها با توجه به نوع کالا و شرایط فروش در آگهی مشخص خواهد شد.


موارد زیر در موفقیت آگهی فروش برای یک کالا موثر هستند.
تخفیف بالا و یا ایجاد تسهیلاتی به نفع خریداران
اجازه خرید در حجم های کم با همان تخفیف، البته باید به هزینه حمل و نقل کالا هم توجه داشت و قیمت تمام شده در محل را برای خریدار را در نظر گرفت.
انتخاب منطقه فروش مناسب، با توجه به حجم خرید و هزینه های حمل و نقل
مشخص کردن روشهای ارسال کالا در متن آگهی، برای حجم های مختلف و هزینه های آن برای خریدار
استفاده از ایواسط بعنوان واسطه و امین معامله، با توجه به اینکه در ایواسط تا قبل از دریافت کالا، پول آن در نزد ایواسط امانت می ماند، خریدار اعتماد بیشتری داشته و راحتر خرید می کند، و دست افراد سو ء استفاده کننده نیز کوتاه می ماند، این ،هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده خواهد بود.
در آگهی باید دقیقا شرایط فروش و شرایط ارجاع کالا مشخص شود
در آگهی باید مشخصات دقیق کالا ذکر شود تا خریدار بداند چه چیزی را خرید می کند و بعدا مشکلی پیش نیاید. تا حد امکان کالا را بصورت کامل معرفی نمایید.
حتما موقع ثبت کالا ، کلمات کلیدی مرتبط با آن را در محل مربوطه وارد کنید، تا گوگل و سایر موتورهای جستجو کالای شما را پیدا کرده و بیشتر در معرض دید خریداران قرار دهد.(حتی تا صد کلمه وارد کنید)
این آگهی به منزله قرارداد فروش بوده در صورت بروز اختلاف بین خریدار و فروشنده به آن استناد خواهد شد.

1-فروش داغ
یکی از روشهای افزایش فروش کالاهای شما در ایواسط استفاده از آگهی فروش داغ می باشد. هدف از فروش داغ بالا بردن قابل توجه حجم فروش می باشد تا فروشنده بتواند با وجود تخفیف بالا با افزایش فروش به سود قابل توجه دست یاید. خرید به صورت عمده بوده و حداقل خرید توسط هر مشتری توسط فروشنده مشخص می شود. در این روش فروشنده کالای خود را با تخفیف خوب یا شرایط جذاب برای خریداران ارائه می کند. مثلا خرید در حجم کم اما با قیمت حجم بالا.
هزینه صرف شده برای جذب سریع مشتریان بستگی به خواست فروشنده دارد. معامله در فروش داغ می تواند بصورت مستقیم با خریدار و یا با دلالی و میانجیگری ایوسط باشد. در هر صورت ایواسط تمام امکانات تبلیغاتی و بازاریابی خود را برای فروش کالای شما به کار خواهد بست ، اما در حالت اول هزینه تبلیغات بسته به حجم آن بیشتر است ، زیرا ایواسط سهمی از فروش نخواهد برد.


2-پیش فروش و سفارشگیری
پیش فروش روشی عالی برای کاهش ریسک و نیز جمع آوری سرمایه، برای فروشندگان و بخصوص تولید کنندگان می باشد، در عوض خریدار نیز باید از مزایای آن که اصلیترین آن قیمت رقابتی در بازار است بهرمند شود. در این روش ایواسط شروع به ثبت نام و دریافت بخشی از وجه کالا (مثلا 10 درصد) از خریداران کرده و به فروشنده و تولید کننده یا وارد کننده یا هر فروشنده ای اطمینان می دهد که تامین کالای خود را بدون نگرانی از فروش آغاز نماید . وجوه خریداران به مدت محدود که در آگهی مشخص می شود در نزد ایواسط به امانت می ماند و تنها وقتی به فروشنده داده می شود که خریدار کالای خود را طبق شرایط مطرح شده و به موقع دریافت نماید. پول پیش فروش تنها در صورتی زودتر به فروشنده داده می شود که ایواسط شناخت کافی از فروشنده پیدا کرده و نشان شرکت معتبر از طرف ایواسط دریافت کرده باشد..
البته پیش فروش بدون دخالت ایواسط نیز می تواند صورت بگیرد که در اینصورت هیچ گونه مسوولیتی متوجه ایواسط تخواهد بود.

3-تخفیف گروهی
تخفیف گروهی همانطور که از نام آن مشخص است، نوعی از پیش فروش است که در آن فروشنده قصد دارد با دادن تخفیف قابل توجه ، توجه تعداد زیادی از مشتریان را جلب کرده و در نتیجه فروش خود را در زمان کوتاهی افزایش دهد،تفاوت فروش داغ با تخفیف گروهی آن است که تنها زمانی اجرا می شود که تعداد خریداران به حد نساب برسد، یعنی تنها درصدی از قیمت کالا از خریدار دریافت می شود و خریدار منتظر می ماند تا تعداد خریداران مثلا تا اخر ماه به 1000 نفر برسد و سپس کالای خود را به قیمت عالی دریافت می کند. تفاوت آن با پیش فروش هم همین به حد نساب رسیدن است.
کاربرد دیگر آن استفاده از یک حربه تبلیغاتی برای یافتن مشتریان جدید می باشد که در آن فروشنده با دادن تخفیف بالا سعی می کند تا توجه خریداران بیشتری برای کالای خود جلب کرده و با دادن اطمینان به خریدار، در مورد کیفیت ، راه را برای فروش های بعدی خود با قیمت واقعی تر هموار کند.

6-خرید امتباز برای شرکت
یک عدد بین 1 تا 100 می باشد که باعث قرار گیری در صدر نتایج جستجو می شود. برای خرید هر امتیاز برای شرکت، فروشنده باید مبلغ 10 هزار تومن برای یکسال پرداخت نماید. البته اگر تعداد کالاها بیشتر از 20 عدد باشد مبلغ کمی تفاوت خواهد کرد. این به این دلیل است که برای فروشندگانی که تعداد کالای انها کم است رقابت عادلانه ای برقرار شود و کالاهای آنها بین کالاهای انبوه دیگران گم نگردد.
داشتن امتیاز بیشتر باعث می شود تا شرکت برای خریداران بیشتر دیده شود و احتمال فروش افزایش یابد.

7-فروش با واسطه گری ایواسط

در این روش فروشندگان از همان سرویسهای رایگان برای فروش خود استفاده می کنند و آگهی و تبلیغ جدا گانه ای برای آنها صورت نمی گیرد. البته کاربرنی که امتیاز خریداری کرده اند در صدر نتایج جستجو بوده و احتمال افزایش فروش آنها بیشتر خواهد بود. همچنین می توانند سایر سرویسهای اطلاعاتی مانند پیامک انبوه یا ثبت در هزار سایت نیازمندی یا سرویس گوگل و غیره را با تخفیف خریداری نموده و تعداد ورود خریداران به فروشگاه خود را افزایش دهند.
در فروش با واسطه سایت 1 ایواسط درصد از سهم فروش برای ایواسط خواهد بود. برای سایر معاملات که فروشنده و خریدار مستقیما باهم معامله می کنند ایواسط هیچ گونه مسوولیتی را نخواهد پذیرفت. بنابراین به خریداران توصیه می شود در صورتی که شناخت کافی از فروشنده ندارند با واسطه ایواسط خرید خود را انجام دهند.

8-دریافت نشان شرکت معتبر در ایواسط
شرکتها پس از مدتی فعالیت در ایواسط و زمانی که خوشنامی ،خوش حسابی و کیفیت کالا ها و خدمات آنها از طرف ایواسط و کاربران تایید شد می توانند با امضای قرارداد و سپردن تضمین های لازم نشان مخصوص شرکت معتبر را دریافت کنند. این نشان به معنی آن است که شرکت از نظر ایواسط و خریداران یک شرکت معتبر و کالاهایی با کیفیت می باشد. همچنین مزایای دیگری از جمله جستجوی جداگانه و شرایط پیش فروش و سفارشگیری آسان برای این شرکتها لحاظ می شود.

9-ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه
ایواسط با داشتن بانکهای موبایل عمومی و تخصصی، منطقه ای ، شهری ، صنفی، بنا به نیاز مشتری می تواند پیامکهایی را جهت افزایش فروش اعضا و یا با هدف تبلیغان مورد مورد نیاز اعضا ارسال نماید. در ارسال پیامک از حداقل تعرفه استفاده می شود. و در صورتی که در تبلیغ از نام و آدرس ایواسط استفاده شود شامل تخفیف نیز می باشد.

10-ارسال وایبر تبلیغاتی انبوه
صفحه فرود ایواسط رایگان در غیر این صورت هر وایبر5 تومن، وایبر روشی جدید و تاثیر گذار برای تبلیغات می باشد که معمولا هزینه های پایینتری داشته و از آن می توان برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.

11-ثبت هزار آگهی در 1000 سایت نیازمندی
این امکان یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات در اینترنت می باشد ثبت آگهی شما در بیش از هزار سایت به صورت همزمان می تواند یک انفجار تبلیغاتی برای شما به ارمغان بیاورد، ایواسط با داشتن نرم افزار مخصوص ثبت آگهی و داشتن آدرس بیش از هزار سایت نیازمندی قادر است تبلیغات مورد نیاز شما را در این سایتها ثبت کرده و حتی بصورت دوره ای بروز رسانی نماید. هزینه این سرویس 50 هزار تومن می باشد و در صورتی که در این آگهی نام و لینک ایواسط قرار داده شود و بازدید کننده برای خرید به ایواسط دعوت شود شامل 50 درصد تخفیف و یا در بعضی شرایط بصورت رایگان می باشد.

12-تبلیغ در گوگل
تبلیغ در گوگل تبلیغی کارآمد و تاثیر گذار است که هم موجب جذب بازدید کننده می گردد و هم به آگهی دهنده اعتبار می دهد. از سرویس از طرف ایواسط به ازای هر کلیک 1 سنت می باشد. روش تبلیغ گوگل به این صورت است که تبلیغ شما در بالای نتایج جستجوی گوگل و یا سمت راست بالای صفحه گوگل قرار می گیرد و تنها در صورتی که کاربر بر روی لینک کلیک کند شامل هزینه خواهد بود.
ایواسط این سرویس را بصورت مشارکتی نیز انجام می دهد که شامل 50 درصد تخفیف برای شما می باشد. به این ترتیب که ورودی از گوگل به ایواسط اما به صفحه کالاهای شما خواهد بود.

13-طراحی سایت
طراحی سایتهای زیبا و حرفه ای در دپارتمان طراحی وب ایواسط صورت می گیرد. هزینه طراحی از بسته به امکانات و کار سایت از 200هزار تومان خواهد بود.

14-نمایشگاهای در حال برگزاری
یکی از امکانات جالب ایواسط نمایش اطلاعات غرفه های نمایشگاههای کشور می باشد. سالانه نمایشگاههای زیادی در شهرهای بزرگ و کوچک برگزار می شود که بعضی از آنها از جمله نمایشگاه بین المللی تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. بسیاری از هموطنان به دلیل دوری راه یا نداشتن وقت نمی توانند از این نمایشگاهها دیدن کنند. ایواسط نمایشگاههای در حال برگذاری را بصورت زنده و آنلاین شبیه سازی کرده و در پرتال خود قرار داده است تا هموطنان بتوانند بصورت زنده از غرفه های نمایشگاه دیدن کنند. البته منظور از بازدید زنده بازدید از اطاعات شرکت کنندگان و کالاهای عرضه شده و شرایط فروش می باشد. هرچند تلاش بر این است که در آینده امکانات تصویری نیز اضافه شود. اطلاعات غرفه ها اضافه می شود اما شرکتهایی که امتیاز خریداری نمایند در سطح بالاتری نمایش داده می شوند. و غرفه های آنها بصورت متفاوتی طراحی می شود. نمایشگاهها پس از اتمام به آرشیو نمایشگاهها منتقل می شوند

15-ورود و بروز رسانی اطلاعات(قیمت و ...) کالاهای شما بصورت روزانه و هفتگی

بسیاری از فروشندگان وقت و علاقه کافی برای ورود اطلاعات و بروز رسانی آنها در سیستم را ندارند. و یا به علت عدم آشنایی کافی با اینترنت نمی توانند اطلاعات کالاهای خود را ثبت کنند. یکی از مهمترین هدفهای ایواسط این است که اطلاعات شرکتها و کالاهای آن همیشه به روز باشند تا بازدید کنندگان با اطلاعات واقعی روبرو شوند و پرتال برای آنها مفید واقع شود. در راستای این هدف، ایواسط در ازای دریافت مبلغی ناچیز ،عملیات ورود و به روز آوری اطلاعات را برای فروشندگانی که مایل باشند، انجام میدهد. در نتایج جستجو نیز همیشه اطلاعات به روز بالاتر قرار می گیرند که امتیاز بزرگی محسوب می شود، همچنین به روز بودن اطلاعات، در نتایج موتورهای جستجو نیز تاثیر زیادی دارد، و اطلاعات جدیدتر معمولا بهتر در موتورهای جستجو ثبت می شوند.
هزینه این سرویس برای هر کالا به مدت یکسال فقط 10 هزار تومان است، به عبارت دیگر اگر شما ده کالا داشته باشید برای یکسال باید 100 هزار تومن بپردازید و در عوض اطلاعات شما حداقل بصورت هفتگی بروز می شود و در صورت درخواست شما به صورت روزانه تغییر می نماید. البته برای فروشندگانی که تنوع کالاهای آنها بسیار زیاد است تخفیفات ویژه نیز در نظر گرفته شده است.

16-پنل اختصاصی ارسال اس ام اس، وایبر، ایمیل
این پنل با قیمت 100هزار تومن تقدیم می گردد، در صورتی که در پیامک ، وایبر و ایمیل اسم ایواسط و آدرس آن درج شده و صفحه فرود در ایمیل ها ایواسط باشد پنل مورد نظر بصورت رایگان ارائه می شود.

17-پنل اختصاصی ثبت آگهی نیازمندی در هزار سایت
این امکان یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات در اینترنت می باشد ثبت آگهی شما در بیش از هزار سایت به صورت همزمان می تواند یک انفجار تبلیغاتی برای شما به ارمغان بیاورد، شما با خرید این پنل می توانید هزاران آگهی را در کمتر از یک ساعت در اینترنت ثبت و حتی بصورت اتوماتیک به روز رسانی کنید. قیمت این پنل در حال حاضر 300 هزار تومان می باشد. اما اگر شما حاضر باشید که تبلیغات کالاهای خود را از طریق صفحات شخصی خود در ایواسط انجام دهید، این پنل بصورت مجانی در اختیار شما قرار می گیرد. البته کاربران پس از بازدید کالاهای شما در ایواسط در صورت علاقمند شدن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالاها ،می توانند به آسانی شما بروند.

18-ثبت بنرهای تبلیغاتی در بیش از 12000 سایت و وبلاگ ایرانی (کلیک تضمینی)
ایواسط با همکاری شرکتهای کلیکی معتبر می واند بنرهای تبلیغاتی شما را در هزاران سایت و وبلاگ ایرانی به نمایش بگذارد، هزینه هر کلیک در این شرکتها حداقل 100 تومان به ازای هر کلیک است، اما ایواسط به دلیل گرفتن سفارشات انبوه می تواند تخفیفاتی را از این شرکتها بگیرد، فروشندگانی که مایل باشند می توانند تبلیغات خود را با تخفیف از طریق ایواسط انجام دهند، در صورتی که صفحه فرود این بنرهای تبلیغاتی بر روی کالاهای فروشنده برو روی ایواسط باشد، تبلیغ بصورت مشارکتی بوده و ایواسط50 درصد هزینه را خواهد پرداخت. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

19-آگهی اعطا یا پذیرش نمایندگی (به همراه ارسال ایمیل و اس ام اس به کل شرکتهای پخش و تولید کنندگان و تجار مرتبط)
آگهی های این گروه در صفحه جداگانه ای برای علاقمندان نمایش داده می شود

21-آگهی های داغ
این آگهی ها بصورت ویژه در صفحه مخصوصی نمایش داده می شوند.

22-کلاسهای آموزشی بازار توسط اساتید فن
در این کلاسها از اساتید با تجربه و کسانی که سالها در بازار در رشته خاصی فعالیت داشته اند دعوت می شود تا تجربیات عملی و منحصر به فرد خود را به افراد علاقمند انتقال دهند، بیشتر مطالب کلاسها بصورت سوال و جواب خواهند بود. این کلاسها در تالارهای گفتگو برگزار می شود. زمان برگذاری این کلاسها در تالار گفتگو به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

23-آگهی صفجه اول وسایر صفحات

ایواسط(evaset) - واسطه تجارت الکترونیک
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: BEYOND , hesaab
02-09-2015, 05:02 PM
ارسال: #9
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
(02-09-2015 04:43 PM)rezaeee نوشته شده توسط:  من چون یکی از آشناهام عمده فروشی مواد غذایی داره و مدتی پیشش میرفتم خدمت شما عرض کنم که به هر کارخونه زنگ میزدم(از چی توز و مزمز که معروفن تا حتی کارخونه های نامعروف) همه یه جواب میدادن: برو از فلانی که نماینده پخش ماست بخر!
یعنی کارخونه ها هیچکدوم جنس مستقیم به من که از طرف عمده فروشی زنگ میزدم نمیفروختن چه رسد که بخوان با این تعداد پایین بفروشن! (البته تجربه شخصی بود و نمیدونم ایده شما دقیقا چطور میتونه عملی بشه!)
بله دقیقا ایواسط هم قصد داره این مشکل رو حل کنه. و البته خیلی ها هم ممکنه بنا به سیاستهای فروششون نخوان از این روش استفاده کنن.

ایواسط(evaset) - واسطه تجارت الکترونیک
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: hesaab
02-09-2015, 08:09 PM
ارسال: #10
RE: کانالهای فروش محصولات وارداتی
به نظر من در زمینه کالای دیجیتال و الکترونیک با روش هایی که ذکر فرمودید به خوبی میشه فعالیت کرد.هم چنین پوشاک و لوازم خانگی و به طورکلی کالاهایی که مصرف عمومی دارند به غیر از اقلام خوراکی تولید داخل که البته با روش های خاص اون رو هم میشه.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: hesaab
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Heart جذب شريك در يك پروژه خدماتي به صورت فروش سهام خانم وكيل 0 259 07-03-2019 09:29 PM
آخرین ارسال: خانم وكيل
  ایده کسب درآمد میلیونی با فروش آب orgeneral 8 5,166 03-22-2017 01:21 AM
آخرین ارسال: hojjat.a
  فروش ایده سیمرغ 5 2,811 05-13-2016 03:34 PM
آخرین ارسال: Hex
Lightbulb خرید و فروش مشارکتی (تبادل ظرفیت ها) top-banner 6 1,414 04-10-2016 03:13 AM
آخرین ارسال: business_nuts
  فروش خانگی ehsanaa110 4 1,726 02-16-2015 05:43 PM
آخرین ارسال: bastarkhaki
  ایده فروش ایمیل و اکانت هورداد 2 1,098 09-11-2014 12:04 PM
آخرین ارسال: هورداد
  بازاریابی محصولات دست ساز parva64 4 1,222 05-14-2014 05:22 PM
آخرین ارسال: parva64
Lightbulb ایده فروش تکی ،محصولات بسته بندی shamsa 7 3,046 01-27-2014 11:24 PM
آخرین ارسال: 630
  معرفی محصولات مفید و کاربردی به دانش آموزان hamedmoez 7 1,779 12-26-2013 03:21 AM
آخرین ارسال: sinap
  ایده شما برای فروش فوق العاده بهنام ذوالفقارزاده 15 2,754 07-11-2013 07:32 PM
آخرین ارسال: tondar12
  یک ایده برای فروشگاه الکترونیک(فروش محصولات رژیمی) سعید یوسفی 0 1,164 04-06-2013 03:58 PM
آخرین ارسال: سعید یوسفی
  خرید محصولات خارج از خط تولید شرکتها farid2012 5 2,479 12-07-2012 02:10 PM
آخرین ارسال: مهدی 1
  فروش پودر جوجه حسن قجر 6 3,886 12-01-2012 09:34 PM
آخرین ارسال: حسن قجر
  هنر در خانه(اموزش ساخت محصولات تزئيني) اقاي ايـــده 15 6,670 06-07-2012 09:51 AM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی
  کدام فروش بیشتری دارد mteam 13 3,302 04-18-2012 11:02 AM
آخرین ارسال: m_grate29
  ايده شركت صنايع دستي ملي( محصولات تزئيني) اقاي ايـــده 16 3,416 02-06-2012 02:23 PM
آخرین ارسال: mahdie
  فروش مانتو یا لی فروشی رسول21 6 10,206 01-12-2012 01:12 PM
آخرین ارسال: jahanagahi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS