ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


کارآفرین یا به اصلاح زرنگ!
زمان کنونی: 09-24-2025, 04:37 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: کامیار کاظمی
آخرین ارسال: maryam567
پاسخ:
بازدید: 1490

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امیتازات : 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کارآفرین یا به اصلاح زرنگ!
04-13-2012, 11:11 AM
ارسال: #2
RE: کارآفرین یا به اصلاح زرنگ!
مردم به دنبال رفع نیاز خود هستند و برای آن هزینه می‌کنند. مثلا داشتن شغل و کسب درآمد مناسب یکی از نیازهای اساسی مردم است.

اما همانطور که می‌دانیم یک نیاز می‌توانند به شکل‌های مختلفی رفع شود. مثلا داشتن شغل می‌تواند از طریق کارمندی، خود اشتغالی یا کارآفرینی تامین گردد.

بنابر این مردم محصولی(کالا، خدمات، روش، اطلاعات، ایده و ….) را که نیازشان را به شکل مورد انتظار آن‌ها رفع کنند، می‌خواهند.

اما خواسته‌ به تنهایی برای خریدن یک محصول کافی نیست.

ما بسیاری از چیز‌هایی که می‌خواهیم را نمی‌خریم!

چون توان یا تمایل نداریم.

توان به سطح درآمد و اختیارات مشتری بر می‌گردد. به همین دلیل باید مشتریان خود را خوب بشناسیم و بر مبنای درآمد و اختیارات آن‌ها قیمت و شرایط فروش را تعیین کنیم.

تمایل به تحلیل هزینه به فایده از دید مشتری بر می‌گردد.

به طور خلاصه تحلیل هزینه به فایده یعنی آیا خریدن این محصول می‌ارزد یا خیر.

به عنوان مثلا بسیاری از مردم تهران خواهان سفر با مترو هستند. چون نیاز آن‌ها که رسیدن به مقصد به شکلی امن است را رفع می‌کند.

توان مالی و اختیار استفاده از مترو را نیز دارند ولی با این وجود در بسیاری موارد تمایلی به استفاده از آن ندارند.

علت‌اش مقرون به صرفه نبودن مترو در این مواقع است. استفاده از مترو مقرون به صرفه نیست چون:

o بیش از اندازه شلوغ است و افراد باید خیلی فشرده به هم بایستند.

o در بسیاری از موارد ایستگاه مبدا و مقصد در نزدیکی آنها قرار ندارد. بنابراین فرد باید زمان و پول هزینه کند تا به نزدیک‌ترین ایستگاه مبدا و از ایستگاه مقصد به محل مورد نظر خود برسد.

o خطوط کافی وجود ندارد بنابر این فرد باید مسیری اضافه را طی کند تا به محل تلاقی دو خط رسیده و سپس خط خود را عوض کند.

همه این موارد باعث می‌شود که سوار شدن مترو برای خیلی از افرادی که خواهان استفاده از آن هستند، توجیه نداشته و تمایل به محصول جایگزین مثلا استفاده از تاکسی یا ماشین شخصی داشته باشد. هر چند که هزینه‌هایی بالاتری را برای آن‌ها از نظر مالی در بر داشته باشد.

بنابراین آن چه که فروش می‌رود محصولی است که تقاضا برای آن وجود داشته باشد.تقاضا یعنی خواسته‌ای که با توان و تمایل همراه است.

کارآفرین اینترنتی موفق کسی است که تقاضای درست را تشخیص می‌دهد و بر مبنای آن محصول خود را ارائه می‌کند. در واقع کارآفرین اینترنتی دو هنر بزرگ دارد:

تشخیص و تخمین تقاضا
ارائه محصولی متناسب با آن تقاضا

[تصویر: Mrkamiar2.gif]


مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: کارآفرین یا به اصلاح زرنگ! - کامیار کاظمی - 04-13-2012 11:11 AM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  فرمول موفقیت یک کارآفرین mehdi098 2 1,298 05-10-2020 12:46 AM
آخرین ارسال: کار آفرین نوآور
  هنر تفویض(واگذاری کارها به دیگران) نیاز هر کارآفرین Delta.H 3 1,470 09-14-2013 05:33 PM
آخرین ارسال: Delta.H
  مصاحبه/ آشنایی با کارآفرین موفق 6شغله! بهنام ذوالفقارزاده 0 1,692 06-19-2013 07:23 PM
آخرین ارسال: بهنام ذوالفقارزاده
  نكته‌هايي از كارآفريني براي رسيدن به فكر و ايده جديد بيلا بالا 0 841 11-17-2012 02:06 AM
آخرین ارسال: بيلا بالا
  کارآفرین اجتماعی موفق چه ویژگی هایی دارد؟ koroshparsi 0 1,100 12-27-2011 04:56 PM
آخرین ارسال: koroshparsi
  با داشتن 10 خصوصیت کارآفرین موفق شوید کامیار کاظمی 0 1,514 04-09-2011 11:26 AM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS