ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


بازاریابی
زمان کنونی: 09-24-2025, 12:49 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Amiraliamirali
آخرین ارسال: Amiraliamirali
پاسخ:
بازدید: 3272

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امیتازات : 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی
09-27-2015, 11:04 PM
ارسال: #19
RE: بازاریابی
قدرت بررسی مجدد مشتری پس از دو دقیقه(2)





دوست دارم در اینجا بر کلمه مفید و مؤثر واقع‌شدن تأکید داشته باشم. زمانی که مشتری دارید، کار خود را برای خدمات رساندن به وی رها کنید. خود را در عمل و رفتار نسبت به دیگر شرکت‌هایی که با استفاده کارکنان ربات گونه تنها شعارهای خدمات مشتری را تکرار می‌کنند و هیچ قصدی مبنی بر عمل کردن به آنها ندارند، متمایز کنید. حقیقتاً مشکل مخاطب خود را رفع کنید و فقط به همدردی با وی نپردازید؛ بلکه راه‌حل‌های واقعی ارائه دهید و تنها ظاهر خوب و مفید بودن به خود نگیرید.

علاوه بر تمام این موارد با مشتری خود تماس بگیرید تا از خوشحال بودن و راضی بودن وی اطمینان کسب کنید. این دقیقاً همان موضوعی است که رستوران‌دارها از آن تحت عنوان بررسی و بازبینی دو دقیقه‌ای آن یاد می‌کنند (اگر یک رستوران‌دار هستید و از این موضوع چیزی نمی‌دانید، حتما به آن توجه داشته باشید)، خصوصاً اگر کارکنان شما برای این کار آموزش‌دیده باشند، تأثیر بسیار زیادی روی ذهن مشتری می‌گذارد. این کار به کارکنان شما این فرصت را می‌دهد تا از تجربه خود و خاطره‌انگیز مشتری و مناسب بودن همه‌چیز اطمینان کسب کند و همچنین فرصتی عالی است برای ارائه پیشنهادهای جدید و دریافت سفارش‌های بیشتر از مشتریانی که قبلاً سفارش داده‌اند.

هر کاری می‌کنید، سعی در مخفی شدن در پشت وبسایت خودتان یا در فروشگاه و دور از دید مشتری نکنید. شاید کسب‌وکار شما اصلاً مجازی باشد، اما این کار رفتار مناسبی برای عدم برقراری ارتباط مشتری نیست. پس بصورت مشخص و قابل‌دسترسی شماره تماس خود را اعلام کنید، از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی با مشتری تعامل داشته باشید و همواره برای همان بررسی بازبینی دودقیقه‌ای اقدام کنید.

همیشه ممکن حق با مشتری نباشد، اما آنها همیشه سلطان هستند و اگر زمان و تلاش خود را برای برخورد کردن با آنها همانند یک اشراف‌زاده صرف کنید، آنگاه شرایط مناسب برای داشتن یک کسب‌وکار طولانی و ارتباط مستمر با آنها را برای خود فراهم آورده‌اید.

هر ثانیه فرصتی است برای دگرگون کردن زندگیتان.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
بازاریابی - Amiraliamirali - 09-20-2015, 09:51 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-20-2015, 09:58 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-20-2015, 10:01 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-21-2015, 02:30 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-21-2015, 02:32 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-22-2015, 11:20 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-22-2015, 11:24 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-23-2015, 09:39 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-23-2015, 09:42 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-24-2015, 10:55 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-24-2015, 11:01 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-24-2015, 11:04 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-25-2015, 11:26 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-25-2015, 11:29 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-25-2015, 11:32 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-26-2015, 09:57 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-26-2015, 10:00 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-27-2015, 11:01 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-27-2015 11:04 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:02 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:03 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:05 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:08 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بازاریابی بکنم؟ ashena_73 12 2,933 02-23-2015 11:03 AM
آخرین ارسال: ashena_73
  سری مقالات کاربردی تجارت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی Delta.H 5 2,342 10-02-2014 06:19 PM
آخرین ارسال: Delta.H
  ایده های بازاریابی برای تجارت سود آور-ایده های کلی bagheria 0 1,492 10-21-2013 06:24 PM
آخرین ارسال: bagheria
Wink نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی Fela.Want 0 939 05-31-2013 07:57 AM
آخرین ارسال: Fela.Want
  بازاریابی غیرمستقیم بهنام ذوالفقارزاده 3 2,144 03-09-2013 05:20 PM
آخرین ارسال: hade6453
  نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای یا مولتی لول مارکتینگ چیست؟ mehdi098 10 6,616 10-28-2012 05:13 PM
آخرین ارسال: yu3f

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS