ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


بازاریابی
زمان کنونی: 09-24-2025, 06:30 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Amiraliamirali
آخرین ارسال: Amiraliamirali
پاسخ:
بازدید: 3258

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امیتازات : 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی
09-21-2015, 02:32 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 09-21-2015 02:33 PM، توسط Amiraliamirali.)
ارسال: #5
RE: بازاریابی
چرا پیدا کردن بازار جدید برای کالاهای قدیمی و تثبیت شده ضروری است؟(قسمت2)





تمرکز بر یافتن بازارهای ثانویه
جستجو برای یافتن بازارهای ثانویه برای محصول خودتان روشی خوب و مطمئن برای محکم کردن موقعیت کسب شده فعلی شما می‌باشد. خصوصاً اگر از جانب عواملی ازجمله رقبای مختلف در بازار اولیه خود تهدیدهایی را متوجه خود بدانید.

هر محصولی دارای یک دوره عمر گریزناپذیر می‌باشد: شروع کند و آهسته، سرعت گرفتن، رسیدن به قله و شناخته شدن، آهسته سرازیر شدن از قله و گاهی بطور کل حذف شدن از این چرخه. به همین دلیل است که اغلب شرکت‌های بزرگ دنیا یا در پی ایجاد یک نوآوری یا تغییر حتی کوچک در محصولات فعلی و تعریف یک چرخه عمر جدید برای محصول خود یا حتی عرضه و معرفی محصول خود در یک بازار هدف جدید می‌باشند.

در اینجا یادآوری این نکته مهم است که پیدا کردن یک بازار جدید آنقدر هم تصور می‌کنید کار سختی نیست، به عبارتی می‌توان گفت این کار به‌آسانی بازطراحی بسته‌بندی فعلی محصول است. مثلاً می‌توان در حوزه تولید مواد غذایی و شیرینی‌های مختلف با استفاده از رنگ‌های مختلف و نوشته‌ها و تصاویر درج‌شده بر روی بسته‌بندی یک محصول ثابت و مشترک را به دو گروه مختلف بزرگسالان و کودکان عرضه کرد.

چرا پیدا کردن بازار جدید برای کالاهای قدیمی و تثبیت شده ضروری است؟(قسمت سوم)




چطور باید شروع کنیم؟
هیچ‌وقت برای جستجو جهت یافتن بازارهای جدید یا ایجاد تغییر در بسته‌بندی محصولات زود نیست. در ادامه پنج گام برای انجام این کار را معرفی کرده‌ام:

1- از قبل برنامه‌ریزی کنید:
زمانی که در مرحله معرفی محصول هستید باید به فکر بازارهای ثانویه خودتان هم برای آینده باشید و بدانید که در آینده قصد گسترش فعالیت‌های خودتان را دارید و آن را در استراتژی بازار خودتان لحاظ کنید.

2- بازار ثانویه خود را تعریف کنید:
یک بازار ثانویه می‌تواند بطور خاص یک گروه سنی جدید باشد یا حتی یک افق کاملاً جدید در آن دیده شود. در این رابطه می‌توانید از چشم‌انداز و رسالت تعریف‌شده در ابتدا و همچنین اطلاعات حاصل از تحقیقات بازار خود استفاده کنید تا حرکت‌های آینده کسب‌وکار خود را بخوبی هدایت کنید.

3- قبل شروع به دویدن، ابتدا آهسته قدم بزنید:
یک برنامه زمانی برای استارت استراتژی خود تعیین کنید و به‌تدریج کارها را جلو ببرید. سعی نکنید هر چیزی از ابتدا یکباره پیش ببرید. ابتدا صبر کنید تا بطور کامل و مؤثر قبل از وارد شدن به بازار ثانویه در بازار اولیه خود نفوذ کنید.

4- بازاریابی خود را مجدداً تعریف کنید:
همواره آمادگی داشته باشید که در زمان شروع به فعالیت در بازار ثانویه قادر به ایجاد تغییرات در استراتژی بازاریابی خود باشید، اما به تغییرات خیلی بزرگ و گسترده دست نزنید؛ چرا که همچنان باید در بازار اولیه خودتان از جذابیت کافی برخوردار باشید. پیدا کردن یک بازار جدید برای مجموعه‌ای که تیم بازاریابی بزرگی در اختیار ندارد، کار خیلی ساده‌ای نیست؛ اما وارد شدن درآمدهای حاصل از بازار جدید می‌تواند تا حدود زیادی از هزینه‌های بالای شما بکاهد.

5- متمرکز باقی بمانید:
همواره به یاد داشته باشید که بازار اولیه و فعلی شما هسته اصلی کسب‌وکار شماست، هرگز آن را ابدی فرض نکنید و هیچ‌وقت هم آن را نادیده نگیرید. بازار ثانویه شما هم همیشه همان بازار ثانویه است. بهترین را برای عدم بی‌توجه شدن به بازار اولیه، گوش دادن به مشتریان و تقاضای آنها، پیگیری معیارها و اطلاعات بازار و فروش و استفاده از بازخوردهای حاصل می‌باشد. بهترین راه اختصاص دو تیم بازاریابی مجزا به هر یک از این دو بازار می‌باشد تا نتایج بهتری از هر دو بگیرید.
در مجموع توجه کنید که کسب این موفقیت عدم راضی شدن و کفایت کردن به نتایج کوتاه‌مدت است که می‌تواند به رشد و بدست آوردن یک بازار جدید منجر شود.

هر ثانیه فرصتی است برای دگرگون کردن زندگیتان.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
بازاریابی - Amiraliamirali - 09-20-2015, 09:51 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-20-2015, 09:58 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-20-2015, 10:01 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-21-2015, 02:30 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-21-2015 02:32 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-22-2015, 11:20 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-22-2015, 11:24 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-23-2015, 09:39 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-23-2015, 09:42 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-24-2015, 10:55 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-24-2015, 11:01 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-24-2015, 11:04 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-25-2015, 11:26 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-25-2015, 11:29 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-25-2015, 11:32 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-26-2015, 09:57 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-26-2015, 10:00 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-27-2015, 11:01 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-27-2015, 11:04 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:02 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:03 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:05 PM
RE: بازاریابی - Amiraliamirali - 09-29-2015, 11:08 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بازاریابی بکنم؟ ashena_73 12 2,927 02-23-2015 11:03 AM
آخرین ارسال: ashena_73
  سری مقالات کاربردی تجارت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی Delta.H 5 2,340 10-02-2014 06:19 PM
آخرین ارسال: Delta.H
  ایده های بازاریابی برای تجارت سود آور-ایده های کلی bagheria 0 1,491 10-21-2013 06:24 PM
آخرین ارسال: bagheria
Wink نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی Fela.Want 0 939 05-31-2013 07:57 AM
آخرین ارسال: Fela.Want
  بازاریابی غیرمستقیم بهنام ذوالفقارزاده 3 2,143 03-09-2013 05:20 PM
آخرین ارسال: hade6453
  نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای یا مولتی لول مارکتینگ چیست؟ mehdi098 10 6,615 10-28-2012 05:13 PM
آخرین ارسال: yu3f

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS