ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
زمان کنونی: 09-23-2025, 09:54 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: مهدی 1
آخرین ارسال: مهدی 1
پاسخ: 7
بازدید: 2174

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امیتازات : 3.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
09-18-2013, 09:58 PM
ارسال: #1
هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
با درود

دوستان شرایط من الان جوری شده که هر چند روز دنبال یک موضوعی هستم و سوالات زیادی در مورد اون موضوع برام پیش می یاد که متاسفانه جوابش را نمی تونم با سرچ در اینترنت پیدا کنم ، به همین دلیل مجور می شم بیفتم دنبال موضوع و از این و اون و افراد خبره اون مورد پاسخ سوالم را پیدا کنم . برای گرفتن جواب سوالاتم بعضا صدتا کیلومتر تو دل بیابون رانندگی کنم ، یا ساعت ها پشت تلفن از این فرد به اون فرد پاس کاری بشم ، یا خبره های اون رشته اینقدر برام ناز می کنند و جواب سربالا بدن که یک وقت براشون رقیب جدیدی درست نشه !
خلاصه گفتم بیام و یک همچین تاپیکی بزنم و نتیجه تحقیقاتم را اینجا هم بنویسم ، تا به واسطه اعتباری که انجمن در گوگل پیدا کرده ، اگر روزی روزگاری چه بچه های انجمن و چه افراد دیگه ای که از طریق گوگل به اینجا می رسن ، بتوانند جواب سوالاتشون را راحت تر پیدا کنند.
شما دوستان هم اگر مورد مشابهی براتون پیش اومد مطرح کنید ،
درباره موضوعات هم اگر سوالی ، نکته تکمیلی هم بود بفرمایید تا بحث کاملتر تر بشه

به امید موفقیت و سربلندی همه دوستان
10_004

 
 
 به عمل کار براید ، به سخن دانی و سخنرانی نیست

درد من تنهایی نیست ، بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خدا می دانند. (( گاندی ))


.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-18-2013, 11:54 PM
ارسال: #2
RE: هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
پنجره دوجداره

آقا داستان از آنجا شروع شد که نیاز به پنجره پیدا کردم ، خوب چه بهتر که دوجداره باشه ، هم عایق صوت هست و هم حرارت و سرما

اول توی گوگل سرچ کردم تا یک قیمت حدودی دستم بیاد و مدل های مختلفش را هم ببینم
پنجره دوجداره یا با آلومینیوم ساخته می شه که بهش ترمال بگ گفته می شه و یا با UPVC (که سفید رنگ هست و حالت پلاستیک داره )
قیمتش هم upvc با شیشه تقریبا متر مربعی 200 هزار تومان و آلومینیوم همین حدود 20 30 تومان بالاتر ، اگر بخوان متر طول حساب کنند ، میان کلیه پروفیل هایی که در یک پنجره استفاده شده را متر می کنند ، هر متر طول 18 هزار تومان ، شیشه و یراق آلات هم سوا ، یعنی یک پنجره مثلا 2.5 در 1.5 متر حدود 750 هزار تومان تمام می شه

اما به درد کار من این دوتا نمی خورد ، چون امنیت نداره ، من برای بیرون از شهر می خوام استفاده کنم و نباید با یک لگد کنده بشه ،یا با یک پیچ گوشتی و تیعه اره آهن بر بشه سوراخ و بازش کرد خلاصه رفتم سراغ سازنده درب و پنجره سازی های فلزی (جوشکاری ها )
اکثرا می گفتن نمی شه دوجداره توی پنجره های آهنی بندازی ،
اما چرا ؟ چون ضخامت شیشه عادی 4 تا 8 میل هست و پروفیل آهنی برای این منظور ساخته شده ، ولی شیشه دوجداره ضخامتش حداقل از 10 12 میل شروع می شه به بالا .
بعضی از جوشکارها پیشنهاداتی هم می دادند ، اونم اینکه بیان و با انواع پروفیل های دیگه نظیر قوطی و نبشی و ... خودشون یک پنجره ابداعی بسازند که شیشه دوجداره بخوره ، اما مشکل اینجا بود که از لحاظ ظاهری چیز جالبی در نمیاد و همچنین وزن بسیار سنگینی پیدا می کنه و از اونجایی که فروش پنجره فلزی به صورت کیلویی هست ، قیمت تمام شده اصلا به صرفه نیست .

پس از کند و کاو ، متوجه شدم شرکت پروفیل ساوه یک نوع پروفیل آهنی مخصوص شیشه دوجداره معروف به کد 4 تولید می کنه ، تماس گرفتم کارخانه و پرس و جو کردم دیدم بله درسته تولید می کنند ولی به مقدار بسیار محدود ، از کارخانه تلفن نمایندگی اصفهان را پرسیدم ، تماس گرفتم ، آدرس گرفتم و حرکت 40 کیلومتر بیرون از شهر ، دیدم بله درسته همونه که می خوام . ولی متاسفانه قیمتش 30 درصد بالاتر از سایر پروفیل ها بود ، اونم به گفته فروشنده به خاط مصرف پایینش و خواب بالای محصوله ، ولی خوب بازم در مقایسه با نمونه های UPVC و برتری هایی که داره مفته !

خلاصه اندازه های دقیقش را یادداشت کردم و عکس گرفتم و رفتم سراغ جوشکارم که بفرما اینم پروفیل ، اینم عکسش و اینم اندازه هاش ، اگه برات بیارم می تونی باهاش پنجره را بسازی ؟! جواب مشخص بود ، نه !!! آخه چرا اوستا ، تا حالا نساختم ، اندازه دراوردنش مشکله ، برام صرف نمی کنه ، بیا همون معمولی برات می سازم ، عایق چیه اینا همش در و دکونه !!!

گفتم اوستا نقشه اش با اندازه های برش ات را خودم برات درمیارم شما فقط روی اندازه های من ببر و اونجاها که می گم را جوش بده ، بقیه اش هم با خودم ، خلاصه قبول کرد ،
در حال حاظر نقشه هاش آمادست ، باید امروز و فردا ببرم پروفیل را بخرم و بدمش تا بسازه .
اما حالا این کارها نتیجه اش چی بود.

اولا قیمت نهایی خیلی خیلی ارزانتر از نمونه های UPVC درمیاد
دوما ، خیلی زیباتر از پنجره های فلزی معمولی می شه ، ظاهرش تقریبا تو مایه های همون UPVC می شه
سوما ، ضمن اینکه دوجداره هست امنیت داره و می شه روش حفاظ جوشکاری کرد " مهمترین مطلبی که دنبالش بودم "

همچنین توی این گیر و دار ! فهمیدم که پروفیل های UPVC زیاد با آب و هوای ایران همخونی نداره و به دلیل شدت تابش آفتاب خیلی زود تغییر رنگ می ده ، و عمرش بسیار پایینتر از استاندارد جهانی هست

و همچنین نکته کارآفرینیش اینکه جای پنجره های پیش ساخته توی بازار خیلی خالی هست ، استاندارد خاصی هم برای پنجره وجود نداره ، هر طراح ، معمار و ساختمان سازی هر طول و عرضی که دوست داره برای پنجره در نظر می گیره و سازنده ها هم چه کارخانه ای عظیم و پیشرفته باشن و چه کارگاه زیر پله ای به صورت سفارشی تولید می کنند ، معلومه که هزینه پرت بالای ابعاد غیر استاندارد و سرعت تولید پایین از مشتری گرفته می شه . در صورتی که در کشورهای دیگه پنجره ها در ابعاد و اندازه های استاندارد تو بازار هست و مصرف کننده به راحتی و خیلی ارزانتر از نمونه های سفارشی از بازار تهیه می کنه . مرد عملین بسم الله

و در آخر این هم لینک پروفیل های فلزی مخصوص پنجره دوجداره ، محصول شرکت پروفیل ساوه
http://www.savehrolling.com/p-window-profiles-fa.html
کد 4 را من توی بازار پیدا کردم که از لحاظ مشخصات ظاهری هم بهتر از بقیه نمونه ها هست

موفق باشید

 
 
 به عمل کار براید ، به سخن دانی و سخنرانی نیست

درد من تنهایی نیست ، بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خدا می دانند. (( گاندی ))


.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-27-2013, 12:57 PM
ارسال: #3
RE: هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
تعمیر موتور الکتریکی (دینام)

همگی حتما تا حالا موتور دیدید !! می خواد موتور کولر باشه ، یا موتور یک دستگاه صنعتی ، همگی یک ساختنار را دارند ،
موتورها یا تک فاز هستند که با خازن کار می کنند ، یا سه فاز

در نمونه سه فاز اگر یکی از فازها قطع بشه و موتور روشن بمونه ، قطعا موتور می سوزه ، در نمونه تک فاز هم بستگی به خازن داره با خراب شدن خازن و یا نوسانات و یا فشار زیاد موتور می سوزه

اما سوختن یعنی چی ، توی هر موتور الکتریکی ، 3 دسته سیم کشی وجود داره ، وفتی موتوری می سوزه ، یک دسته یا همه سه دسته سیم پیچ داخلی موتور به علت گرم شدن زیاد پوشش لاکی روش از بین می ره و به هم اتصال کوتاه می کنند و باعث می شه که موتور کار نکنه ، همچنین برخی اوقات ممکنه یکی ازین سیم ها قطع بشه که باز هم نتیجه همونه . و موتور کار نمی کنه.

اما حالا درس امروز چی بود ، معمولا در 90 درصد اوقات فقط یکی ازین 3 دسته می سوزه ، و اگر موتور فابریک نباشه (برخی اوقات فابریک هم جواب می ده ) با عوض کردن سیم پیچی فقط همون دسته سوخته ، موتور بدون مشکل می تونه سالهای سال کار کنه.

اما سیم پیچ ها یا همون تعمیر کنندگان موتور به دو دلیل بسیار منافع طلبانه اقدام به تعویض تمامی سه سیم پیچ می کنند ، اول اینکه سیم مسی که از داخل می کشن بیرون را کیلویی 10 20 هزار تومان می فروشند ، و دوم اینکه با تعویض کل سیم پیچی ، اجرت سه برابری می گیرند. با این دلیل کار و وجدان خودشون را توجیح می کنند که هر سه تا نو بشه بهتره !! . یک عده که دیگه اوضاشون خراب تره همون یک سیم پیچ را عوض می کنند و پول سه سیم پیچ را می گیرند .

از لحاظ قیمتی تفاوت کمی هم نیست ، ساده ترین سیم پیچی مربوط به موتور کولر می شه که یک دوم اسب یا سه چهارم اسب هست و سیم پیچی کامل حدود 140 و یک دسته 50 هزار تومان هست . موتور های صنعتی که گاها تفاوت میلیونی پیدا می کنه .

نتیجه اینکه موقع تعمیر تاکید کنید که فقط سیم پیچ سوخته تعویض بشه و قبلش هم تعرفه تعویض یک دسته یا همه را بپرسید.

شاد باشید

 
 
 به عمل کار براید ، به سخن دانی و سخنرانی نیست

درد من تنهایی نیست ، بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خدا می دانند. (( گاندی ))


.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-27-2013, 02:06 PM
ارسال: #4
RE: هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
(09-27-2013 12:57 PM)مهدی 1 نوشته شده توسط:  تعمیر موتور الکتریکی (دینام)

همگی حتما تا حالا موتور دیدید !! می خواد موتور کولر باشه ، یا موتور یک دستگاه صنعتی ، همگی یک ساختنار را دارند ،
موتورها یا تک فاز هستند که با خازن کار می کنند ، یا سه فاز

در نمونه سه فاز اگر یکی از فازها قطع بشه و موتور روشن بمونه ، قطعا موتور می سوزه ، در نمونه تک فاز هم بستگی به خازن داره با خراب شدن خازن و یا نوسانات و یا فشار زیاد موتور می سوزه

اما سوختن یعنی چی ، توی هر موتور الکتریکی ، 3 دسته سیم کشی وجود داره ، وفتی موتوری می سوزه ، یک دسته یا همه سه دسته سیم پیچ داخلی موتور به علت گرم شدن زیاد پوشش لاکی روش از بین می ره و به هم اتصال کوتاه می کنند و باعث می شه که موتور کار نکنه ، همچنین برخی اوقات ممکنه یکی ازین سیم ها قطع بشه که باز هم نتیجه همونه . و موتور کار نمی کنه.

اما حالا درس امروز چی بود ، معمولا در 90 درصد اوقات فقط یکی ازین 3 دسته می سوزه ، و اگر موتور فابریک نباشه (برخی اوقات فابریک هم جواب می ده ) با عوض کردن سیم پیچی فقط همون دسته سوخته ، موتور بدون مشکل می تونه سالهای سال کار کنه.

اما سیم پیچ ها یا همون تعمیر کنندگان موتور به دو دلیل بسیار منافع طلبانه اقدام به تعویض تمامی سه سیم پیچ می کنند ، اول اینکه سیم مسی که از داخل می کشن بیرون را کیلویی 10 20 هزار تومان می فروشند ، و دوم اینکه با تعویض کل سیم پیچی ، اجرت سه برابری می گیرند. با این دلیل کار و وجدان خودشون را توجیح می کنند که هر سه تا نو بشه بهتره !! . یک عده که دیگه اوضاشون خراب تره همون یک سیم پیچ را عوض می کنند و پول سه سیم پیچ را می گیرند .

از لحاظ قیمتی تفاوت کمی هم نیست ، ساده ترین سیم پیچی مربوط به موتور کولر می شه که یک دوم اسب یا سه چهارم اسب هست و سیم پیچی کامل حدود 140 و یک دسته 50 هزار تومان هست . موتور های صنعتی که گاها تفاوت میلیونی پیدا می کنه .

نتیجه اینکه موقع تعمیر تاکید کنید که فقط سیم پیچ سوخته تعویض بشه و قبلش هم تعرفه تعویض یک دسته یا همه را بپرسید.

شاد باشید

چند ماهی دریک سیم پیچی کار میکردم
حرف شما کاملا درست هست
ولی بعضی مواقع موقع دراودن سیم سوخته به سیم های سالم آسیب میرسد
یاسیم های سالم هم وضعیت مطلوبی ندارند

بجای این بهتر هست یک سیم پیج با وجدان پیدا کنیم خودش میدونه چطور موتور رو درست کند

[تصویر: 63740478307662590299.jpg]
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-27-2013, 04:17 PM
ارسال: #5
RE: هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
یک تجربه درباره نگهداری ماشین
من یه ماشین صفر از جناب ایرانخودرو خریدم و چون کارت طلایی داشت تا یک سال تمام سرویس ها از جمله تعویض روغن و ف/ی/ل/ت/ر با اونا بود سال بعد هم کارت طلایی رو تمدید کردم و شد دوسال حالا اینا تو این دوسال که می رفتم نمایندگی برای تعویض روغن(هر 10هزار کیلومتر) بوسیله دستگاه ساکشن روغن موتور رو از بالای موتور تخلیه میکردن و اصلاً پیچ کارتل رو باز نمی کردن خلاصه سال سوم دیگه به جای کارت طلایی که هزینه ش خیلی زیاد بود بیمه بدنه خریدم و سرویس ماشین رو بیرون انجام میدادم تا اینکه یه روز چراغ روغن ماشین روشن شد زنگ زدم امداد ایرانخودرو گفت روغن ماشین رو کی عوض کردی گفتم یه هفته پیش! گفت موتور ماشین رو شستی؟ گفتم آره دیروز شستم گفت پس مشکلی نیست این حتماً مربوط به فشنگی سنسور روغن هست! هیچی دیگه شب بود من تا خونه با ماشین رفتم صبح اومدم ببرمش تعمیرگاه خاموش شد با مکافات بکسل کردیم بردیمش چک ش کردن گفتن یاطاقان زده!
گفتم امکان نداره آخه واسه چیییی؟:|
به هر حال موتور کامل اومد پایین و معلوم شد پمپ روغن جام کرده بود و زده بود یاطاقان و شاتون و رینگ و همه رو داغون کرده بود حالا علتش چی بود؟ مکانیک داخل موتور رو نشونم داد و خود پمپ روغن رو یه چیزی عین لجن، قیر یا از اینا سفت تر جرم شده بود گفتم این چیه؟ گفت روغن رو برات کامل عوض نمی کردن!
گفت لوله ساکشن رو تا ته نمی فرستن داخل موتور تازه این روغنای موجود تو بازار هم که ناخالصی زیاد داره همش ته نشین میشه و چون پیچ کارتل(زیر موتور) باز نمیشده اینا متراکم شده و وقتی موتور داغ میشه قاطی روغن میشه می چسبه به قطعات داخل و وقتی موتور سرد شد تبدیل به جرم میشه که به مرور پمپ روغن رو از کار انداخت.
به هر حال 2-3 میلیون خرج گذاشت رو دست ما گفتم دوستان به این موضوع توجه داشته باشید چون الان بعضی از تعویض روغنی ها هم از ساکشن استفاده می کنن شما وقتی مراجعه می کنید بگید که از پیچ کارتل تخلیه کنن و حتماً هم نظارت کنید که چیکار میکنن با ماشینتون.
اگر هم از خدمات نمایندگی استفاده می کنید چون نمیذارن برید پیش ماشینتون شما روغن و ف/ی/ل/ت/ر رو بگیرید ببرید بیرون براتون عوض کنن اینجوری خیلی بهتر هست.

.



[تصویر: emza01.png]
[تصویر: emza02.png]
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
12-17-2013, 12:11 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 12-17-2013 08:58 AM، توسط مهدی 1.)
ارسال: #6
RE: هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
خرید باتری اتومبیل

قصه از اونجا شروع شد که باتری ماشین ما شبانه به سرقت رفت ،

همیشه برای خرید باتری خوب معمولا باتری قبلی را تحوبل می دادیم و یک باتری جدید هم تحویل می گرفتیم و تمام ، اگر ایرانی می خریدیم ، موظف به دادن باتری فرسوده بودیم و اگر خارجی می گرفتیم هم باتری را 10 20 تومن برمی داشت ، اما اینبار باتری در کار نبود و خیلی چیزها روشن شد

1- اولا باتری فرسوده شما به ازای هر آمپر 850 تومان ارزش داره ، یعنی کارخانه مثلا به ازای یک باتری 74 آمپری کهنه خراب و فرسوده 63000 تومان به باتری فروش پرداخت می کنه ، پس اگر باتری خارجی خریدید حواستون باشه که چقدر داره باتری شما را حساب می کنه

2- مرغوب ترین باتری خارجی کره ای را شرکت دلکور می زنه ، برند های دلکور ، پوما ، رویال ، پلانتیوم و چند تای دیگه ،فرق خاصی با هم ندارن ، فقط باید دقت کنید از تاریخ تولید 3 تا نهایتا 4 5 ماه بیشتر نگذشته باشه ، در غیر اینصورت خریداری نکنید چون به دلیل اینکه بعد از تولید تا زمان عرضه شارژ و دشارژ نشده ، عمرش بسیار کوتاه تره
برای این سری باتری ها نباید باتری فرسوده تحویل بدید ، در صورت تحویل فروشنده موظف هست آمپری 850 تا 1050 اون را از شما خریداری کنه

3- توی شرکت های ایرانی اکثر شرکت ها باتری هاشون را از بازیافت سرب باتری های فرسوده + مقداری سرب نو می سازند ، توی این شرکت ها ، شرکت سپاهان باتری با برند اوربیتال وان و گلدن از همه بهتره ، سعی کنید حتی المقدور از همین برند استفاده کنید ، قیمت هاش هم برای کسانی که فرسوده تحویل می دن بسیار مناسبه

4- توی شرکت های ایرانی شرکتی که بازیافت نمی کنه و از سرب نو می سازه ،شرکت برنا باتری هست ، اینکه کیفیتش چطوره من دقیق نمی دونم ولی قاعدتا باید بهتر از بقیه باشه ، قیمت لیستش 40 50 تومانی از بقیه ایرانی ها بالاتره ولی نیاز به تحویل باتری فرسوده نیست یعنی باتری را سواگونه به باتری فروش 50 60 هزار تومان می فروشید. اگر فرسوده ندارید بهترین انتخاب در بین ایرانی هاست

5- باتری را حتما سیلد اسید بگیرید (همون اتمی) فرق خاصی نمی کنه در اصل هر دو یکی هست فقط قاب هاشون فرق می کنه ولی حسنش اینه که دیگه سرریز ندارن و رنگ ماشین را نابود نمی کنند


خلاصه پس این شد اگر فرسوده دارید و ایرانی می خواهید ---- > اوربیتال وان یا گلدن
اگر فرسوده ندارید و ایرانی می خواهید ---- > برنا باتری برند ولف
اگر خارجی می خواهید از برند دلکور هر چی بود بگیرید ، فرسودتون را هم جداگانه آمپری 850 بفروشید

پ ن : ایساکو هم نوعی باتری با برند خودش و ساخت ترکیه وارد کرده که قیمتش مناسبه ولی باید زمان بگذره تا ببنیم کارکردش چطوریه
پ ن 1 : این ششمین باتری بود که امسال خریدیم ، یکی این ، یکی اول مهر برای سواری ، و 4 تا هم برای UPS !!!! بعدیش را خدا به خیر کنه دی:

 
 
 به عمل کار براید ، به سخن دانی و سخنرانی نیست

درد من تنهایی نیست ، بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خدا می دانند. (( گاندی ))


.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-05-2014, 10:19 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 01-05-2014 11:59 PM، توسط مهدی 1.)
ارسال: #7
RE: هر روز یک تجربه ، هر روز یک درس جدید
خطرناک ترین ماده شوینده خانگی

تقریبا توی همه خونه ها مایع سفید کننده یا واییتکس و همچنین جوهر نمک وجود داره و خطر زیادی هم ندارن و برای منظورهای مختلف استفاده می شه

اما داستان از اونجا شروع می شه که خانم ها میان برای بالا بردن قدرت رسوب زدایی جوهر نمک را با واییتکس مخلوط می کنند !!! Huh
با مخلوط کردن این دو ماده سریعا گاز کلر با غلظت بالا متصاعد می شه که برای ریه بسیار سنگین و آسیب رسونه ، متاسفانه آسم و تنگی نفس دائمی را در پی داره و تا آخر عمر گریبان گیر هست و قابل درمان نیست 4yajuyo

همچنین کلر مایع داخل واییتکس که روی زمین هست در ترکیب با جوهر نمک تبدیل به اسید کلریدریک می شه که هم بخارات داره و هم درصورتی که به پوست یا چشم بپاشه تاول های عمیق و سوزناکی می زنه و ... 4yajuyo

خلاصه اینکه رفقا هم خودتون رعایت کنید هم به مادران و همسرانتون اطلاع بدید

شاد باشید 10_004

 
 
 به عمل کار براید ، به سخن دانی و سخنرانی نیست

درد من تنهایی نیست ، بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خدا می دانند. (( گاندی ))


.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  هر آنچه که باید در مورد مبلمان کلاسیک فرانسوی بدانید mamad1400 1 409 03-14-2022 02:16 PM
آخرین ارسال: jasminghaderi
  دانلود رایگان کتاب هایی که هر طالب ثروت و موفقیتی باید بخواند!! saeid3030 9 2,562 02-01-2018 06:39 PM
آخرین ارسال: mahdi.r938
  یک وب سایت موفق چه ویژگی هایی می بایست داشته باشد؟ neda2000 1 639 07-27-2017 11:22 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  چگونه یک وب سایت با کیفیت را طراحی کرده و آن را توسعه دهیم؟ neda2000 1 642 07-11-2017 10:01 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  خلاصه کتاب « مدیر یک دقیقه ای » dara 15 5,824 06-01-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: آشنا
  چگونگی دریافت مجوز و ثبت حق امتیاز یک پکیج آموزشی h.afkhami 1 1,258 04-09-2014 05:07 PM
آخرین ارسال: اقاي ايـــده
Rainbow جزوه بسیار زیبای پول سازی در قرن بیست و یک mrghafoory 15 3,946 01-13-2014 11:20 AM
آخرین ارسال: Iraj_27
  یک تجربه ی ارزان arm84 10 2,550 11-20-2013 02:23 PM
آخرین ارسال: sahar_farjad
  5 نکته برای یک فروش به یاد ماندنی m-jalalvand 3 1,766 09-30-2013 12:56 AM
آخرین ارسال: بيلا بالا
  نکاتی مفید برای برقراری یک مذاکره تجاری موفق m-jalalvand 0 1,183 04-16-2013 10:39 AM
آخرین ارسال: m-jalalvand
  بهترین زمان برای معرفی یک محصول جدید به بازار چه زمانی است؟ karafarin 1 1,254 03-12-2013 04:05 PM
آخرین ارسال: بابایی
  شرابط یک بازاریاب خوب jahanagahi 12 4,357 03-12-2013 02:08 PM
آخرین ارسال: یک همراه سبز
  روش های اعتمادسازی در میان کارکنان یک سازمان mrghafoory 0 589 12-11-2012 11:17 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  خرده تجربیات یک طراح گرافیک mohammadshamosi 0 921 12-07-2012 04:07 PM
آخرین ارسال: mohammadshamosi
Rainbow ۷ درس از فرهنگ تجارت ژاپنی mrghafoory 5 2,094 11-25-2012 09:36 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
Rainbow موفقیت یک دختر ۱۷ ساله که میلیونر شد mrghafoory 0 956 11-24-2012 05:39 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  چگونه موفق شدم – امپراطوری یک دختر فقیر mallarme 0 2,565 10-29-2012 10:30 PM
آخرین ارسال: mallarme

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS