ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
همراه با فروشنده بارونی زمان کنونی: 06-02-2024, 12:43 PM |
|||||||
|
همراه با فروشنده بارونی
|
06-25-2013, 11:58 PM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
همراه با فروشنده بارونی
حالتون چطوره ؟
از شغلت راضی هستی؟ درآمدت چقدره؟ خطاب من به تمام کسانی هست که این وضع زندگی را دوست ندارن من تغییر را پذیرفتم و برای دوبرابر کردن حقوقم دست به تغییرات اساسی زدم. اگر دوست داشتی که بدونی چکردم ، خوب میتونم برات بگم! چون موضوع کمی زیاد و شایدم حوصله بر شود ، نمیتونم کامل بگویم ، اما اگر علاقمند شدی واسم کامنت بذار تا برایت بگویم. من توی شرکت بزرگ و برندی در زمینه پخش مواد غذایی کار میکردم، اما دیدم که انگار من کارمند شرکت هستم و انگار یه کارمند دون پایه ، مثل آبدارچی (لبته جسارت نباشد به آبدرچی ها نباشد، منظور شخصیت و منش بازاریابی و فروشندگی بود) هیچی توسط من و امثال من رخ نمیداد ، انگار نه انگار که من فروشنده بودم و من باید میگفتم که بابا این مشتری رو باید اینجور سرویس بدیم ................ خلاصه تغییر رو پذیرفتم و شروع به کنکاش کردم بالاخره فروشندگی پخش موادغذایی دسته دومی رو انتخاب کردم برای صبح خود و شرکتی ... گسترانBUT را برای عصر و بعنوان بازاریاب شبکه ای! بهمین صورت .....>> حقوقمو دوبرابرکردم! پس همین حالا ..........>> نوبت تغییر است پاشو مرد....>> .پاشو مرد! اما مقاله ای که برایتان درزیر آماده کردم از سایت مدیر سبز می باشد: بعضی از کارمندان حقوق و ترفیع مناسبی دریافت نمیکنند در حالی که عدهای به سرعت رشد میکنند و کارهای مهمتر و کلیدیتری به آنها واگذار میشود و حقوقشان به سرعت افزایش مییابد. برایان تریسی که در کتاب جدیدش «درآمد رویایی» به این موضوع پرداخته است. بخشی از مطالب کتاب در این مقاله تقدیم کارمندان پرتلاش و علاقهمند به پیشرفت میشود. نگرش مثبت داشته باشید بیش از 85 درصد موفقیت کاریتان صرفنظر از استعداد و مهارت، به نگرش و شخصیت شما بستگی دارد. موفقیت، میزان درآمد و سرعت پیشرفتتان وابسته به این است که مردم چقدر شما را دوست دارند و برای کمک به شما تمایل دارند. دکتر دانیِل گُلمَن از دانشگاه هاروارد، کتابهای متعددی درباره هوش احساسی نوشته است. استنتاج او این است که هوش احساسی در موفقیت کاری بسیار تاثیرگذارتر از ضریب هوشی شما است. انسانهای مثبت، شاد و خوشبین همیشه محبوبتر و باارزشتر از افراد ایرادگیر، بدبین و منفینگر هستند. یکی از موثرترین شاخصهای موفقیت در کار این است که چگونه بهعنوان بخشی از یک تیم عمل میکنید و این موضوع به نگرشتان بستگی دارد. کنار آمدن با دیگران بهترین کارکنان شرکت افراد شاد، مثبت و حامی هستند. آنها از حس همدردی و ملاحظه زیادی برخوردارند. دیگران دوست دارند در کنارشان باشند و به آنها کمک کنند. تحقیقات نشان میدهد که افراد مثبت و خوشرو شانس بیشتری برای افزایش درآمد و پیشرفت دارند. این افراد سریعتر مورد توجه مدیران قرار میگیرند. علاوه بر این افراد مثبت،از طرف همکاران و اطرافیان حمایت میشوند. بهنظر میرسدفشاری به سمت بالا از سوی همکاران، فرد مثبت را به سرعت پیش میبرد. عامل تعیینکننده درنگرش مثبت این است که تحت استرس چقدر خوب عمل میکنید. وقتی همهچیز خوب است، هرکسی میتواند مثبت باشد. هنگام مواجهه با سختیها و موانع است که هویت واقعیتان را به خود و دیگران نشان میدهید. در شرایط سخت مشخص میشود چه کسانی مستحکم هستند و پیش میروند. فرد مثبت در هر موقعیت و هر فردی به دنبال خوبیها است. او به دنبال نکتهای مثبت یا خندهدار است و بیشتر سازنده است تا مخرب. خبر خوب این است که نگرش مثبت با تمرین روزانه قابل یادگیری است. توجه به ظاهرتان عجیب است که عده زیادی پیشرفت نمیکنند، زیرا هیچکس تابهحال آنها را به کناری نکشانده تا بگوید ظاهر آنها در کسب درآمد مناسب چقدر مهم است. من سالها شخصا روی اهمیت تصویر بر کار مطالعه کردم. کتابها و مقالات بسیاری خواندم و به هزاران نفر آموزش دادم. میتوانم با اطمینان بگویم که ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی بر میزان و سرعت پیشرفت دارد. اولین قانون این است که در کارتان همیشه برای موفقیت لباس بپوشید. به افراد برتر صنعت و شرکت خود نگاه کنید. در روزنامهها و مجلات به تصاویر مردان و زنانی که در شغلشان پیشرفت کرده و به مدارج بالا و دستمزدهای زیاد رسیدهاند توجه کنید. از افراد پیشرو الگوبرداری کنید. در کسبوکار رنگها و ترکیب رنگهای خاصی نسبت به سایر رنگها پذیرفتهتر هستند. کتاب مناسبی درباره ایجاد تصویر حرفهای تهیه کنید، آنرا از اول تا آخر بخوانید و به پیشنهاداتش عمل کنید. مانند افرادخوشآتیه لباس بپوشید امروزه نظرات زیادی درباره لباسهای غیررسمی و راحت وجود دارد. فقط افرادی اجازه دارند در محل کار لباسهای غیررسمی بپوشند که پشت صحنه هستند و با مشتری سر و کار ندارند وآینده شرکت به آنها وابسته نیست. حتی در منطقه«سیلیکون ولی»که پوشیدن لباس غیررسمی معمول است، مدیران جوان در دفترشان یک دست کتوشلوار مرتب دارند تا زمان ملاقات با مشتری یا سرمایهگذار از آن استفاده کنند. آنهااهمیت لباس را میدانند. اگر آینده درخشانیدارید، همانند افراد بدونآینده روشن، لباس نپوشید. طوری لباس بپوشید که نشان دهد در زندگیتان هدف دارید. اگر تمام اطرافیان لباس غیررسمی میپوشند، به نفع شما است. شما به چشم میآیید از دید افراد تاثیرگذار بر کارتان بهتر بهنظر میرسید. به یاد داشته باشید شرکتها میخواهند کارمندانی را به مشتریها و سرمایهگذاران معرفی کنند کهمایه افتخارشان باشند. باید ظاهرتان طوری باشد که مدیرتان از معرفی شما بهعنوان نماینده شرکت به مدیر دیگر افتخار کند. سختتر کار کنید دیدگاه افراد پرکار را در خود ایجاد کنید. هیچچیز نمیتواند توجه افراد مهم در کارتان را سریعتر از این جلب کند که بهعنوان کارمندی بسیار پرکار و سختکوش شناخته شوید. همه افرادِ سختکوشِ محل کارشان را میشناسند. افراد پرکار همیشه بیشترین ارزش و احترام را در شرکت کسب میکنند. آنها همیشه درآمدو ترفیع بیشتری دریافت میکنند، زیرا عملکرد بهتری دارند، یعنی کار بیشتری را در زمان کمتر انجام میدهند.آنها برای شرکتشان ارزشمندترند، الگوی خوبی هستند ومدیران به آنها افتخار میکنند و میخواهند بیش از هر فرد دیگری آنها را حفظ کنند. ساعات بیشتری کار کنید افراد برتر هرحوزه کاری نسبت به افراد معمولی، ساعات بیشتری کار میکنند. درحقیقت، دهدرصد برتر افراد پردرآمد، پنجاه تا شصت ساعت در هفته کار میکنند. همچنین یادتان باشد که آنها در تمام ساعت کاری، واقعا کار میکنند و وقت تلف نمیکنند. وقتی صبحزود به محل کار میرسند، بلافاصله مهمترین کارها را شروع میکنند. آنها بهطور پیوسته در طول روز تلاش میکنند. آنها دوستانه برخورد میکنند، اما از صحبتهای بیهوده و گپ زدن با همکاران پرهیز میکنند. در تمام ساعات کاری کار کنید. در طول روز از بازی با کامپیوتر ، صحبتهای تلفنی شخصی، خواندن روزنامه، یا صحبت کردن در مورد آخرین بازی فوتبال یا برنامههای تلویزیونی بپرهیزید. تمام روز را به کار اختصاص دهید. یک فرد معمولی با کمتر از پنجاه درصد ظرفیت خود کار میکند. پنجاه درصد باقیمانده، با صحبتهای بیارزش، تماسهای تلفنی شخصی، کارهای شخصی، دیر آمدن، زود رفتن و بیشتر کردن زمان ناهار و چای تلف میشود. فقط پنج درصد از مردم جهان، تمام وقت کار میکنند. سایرین پایینتر از توانشان کار میکنند واغلب این مقدار خیلی کمتر از توان شخص است. برنده مسابقه شوید تصور کنید شرکت شما قصد دارد تمام کارمندانش را از طریق موسسهای ارزیابی کند، تا سختکوشترین تا کمکارترین افراد مشخص شوند. قرار است حقوق شخص برنده بیشتر شود و ارتقا شغلی مییابد. اما قسمت شیرین ماجرا این است که فقط شما از این موضوع اطلاع دارید. هیچکدام از همکاران نمیدانند موسسه در حال ارزیابی چه چیزی است. هدف شما، برنده شدن در این مسابقه است. باید رتبه سختکوشترین فرد شرکت در دوازده ماه آینده را کسب کنید. این هدف، به شما کمک میکند تا بهتر از هر شیوه دیگری درآمد و سرعت ارتقا شما بیشتر شود. در این مسابقه شما تنها کسی هستید که میتوانید مانع پیروزی خودتان شوید. درخواست مسئولیت بیشتر خوشبختانه راههای امتحان شده و ثابت شدهای برای پیشرفت وجود دارد. یکی از مهمترین راهها درخواست مسئولیت بیشتر است. برای هرکاری داوطلب شوید. حداقل هفتهای یکبار پیش رئیستان بروید و از او مسئولیت بیشتری بخواهید. این روش ارتقای سریع را سالها پیش، زمانیکه برای رییس شرکت بزرگ سنگ کار میکردم بهکار گرفتم. هر هفته تمام کارهایم را انجام میدادم و نزد رئیسم میرفتم و درخواست مسئولیت بیشتری میکردم. چند هفته اول او میگفت «در موردش فکر میکنم». یک روز بعد از آنکه درخواست کار بیشتری کردم، از من خواست برایش کاری خاص انجام دهم. من یک فرصت خوب داشتم! تعطیلی آخرهفته بود و او خواست در مورد سرمایهگذاری در شرکت مورد نظرش بررسی کاملی انجام دهم. بلافاصله دست به کار شدم. تمام تعطیلات آخر هفته را کار کردم. شنبه صبح زود سر کار رفتم و یکی از منشیها گزارشم را تایپ کرد تا خوب بهنظر برسد. سپس منتظر ماندم. ساعت 10:30 صبح، رئیس به دفترم زنگ زد و پرسید که آیا اعداد و ارقام موردنظر راکه آخر هفته قبل خواسته بود آماده کردهام یا خیر. بانک طی تماسی غیرمنتظره، زودتر از موعد، جزئیاتی برای تصمیمگیری خواسته بود. من مستقیم به دفترش رفتم و گزارش را روی میز گذاشتم. او گوشی را برداشت، به بانک تلفن کرد و توانست وام بزرگی بگیرد. پس از آن، پشت سرهم مسئولیت گرفتم و آیندهام در آن شرکت تغییر کرد. خودتان را ارتقا دهید اغلب مردم در محل کار، کاری را انجام میدهند که از آنها خواسته شده باشد. شما اینطور باشید. همیشه کارهای بیشتری بخواهید و هرگاه مسئولیت گرفتید، آنرا خوب و سریع انجام دهید. بهیاد داشته باشید: میخواهید به عنوان فردی شناخته شوید که وقتی کاری باید به سرعت انجام شود، شما را انتخاب کنند. آیا ترفیع میخواهید؟ اینکار به خودتان بستگی دارد. در حقیقت با قبول مسئولیتهای جدید، باعث ترفیع خودتان میشوید. در نهایت به سطح دلخواهتان در داشتن مسئولیت ارتقا پیدا میکنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای کسب درآمد رویایی، هیچ چیزی به اندازه کسب شهرت در «سرعت و قابلیت اعتماد» مهم نیست. از افرادی باشید که رئیستان برای انجام سریع کارها روی شما حساب کند. هر مسئولیتی را همانند آزمونی ببینید که آینده کارتان به آن وابسته است. همواره در پی مسئولیتهای بیشر باشید و ببینید درآمدتان با چه سرعتی بیشتر می شود! منبع: مدیر سبز |
|||
08-08-2013, 03:30 PM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: همراه با فروشنده بارونی
بسیار عالی
شرکت ... تا اونجاییکه من شنیدم ، اگه اشتباه نکنم روی به فروش محصولات ارگانیک و گیاهی شبیه به اون چیزی که تو شرکت اوریف لیم وجود داشت و با پلنی مشابه به اون روی آورده. امیدوارم که همیشه همین طور موفق باشید و هر چه زودتر بتونید دوباره پولتون رو دو برابر کنید بزرگترین کشف نسل ما این است که انسان با تغییر شیوه نگرش خود می تواند زندگیش را تغییر دهد!! تلفن من : 09393569499 آیدی من : aliramzantabar@gmail.com آیدی یاهو من : roze_nilirang67@yahoo.com |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM | r2013.samadi | 7 | 633 |
08-26-2017 07:21 PM آخرین ارسال: r2013.samadi |
|
راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده | e.g_band | 1 | 1,534 |
03-02-2017 11:14 PM آخرین ارسال: sinap |
|
آشنایی با بازاریابی عصبی | pouria1980 | 0 | 934 |
12-13-2016 01:42 PM آخرین ارسال: pouria1980 |
|
۵ اشتباه بزرگ فروشنده که مشتری را فراری میدهد | business_nuts | 0 | 656 |
03-23-2016 02:19 AM آخرین ارسال: business_nuts |
|
آموزش ایمیل مارکتینگ با استراتژی اسپم مارکتینگ | keshavarz | 0 | 674 |
12-07-2015 08:04 PM آخرین ارسال: keshavarz |
|
اصول اولیه اما حیاتی در بازاریابی با موبایل | f.amini | 0 | 1,052 |
06-30-2015 12:42 PM آخرین ارسال: f.amini |
|
CRM مدیریت ارتباط با مشتری | samiar afshari | 1 | 582 |
02-28-2015 03:45 AM آخرین ارسال: samiar afshari |
|
بازاریابی و تبلیغات با استفاده از پیاده رو... | mallarme | 4 | 1,142 |
05-13-2013 07:00 PM آخرین ارسال: saeed.abdollahi |
|
هر آنچه که باید درباره فروشنده خوب شدن دانست | MARYAR | 9 | 1,689 |
02-03-2013 01:47 PM آخرین ارسال: MARYAR |
|
برای اولین با در ایران | naimeh | 0 | 1,024 |
11-13-2012 06:33 PM آخرین ارسال: naimeh |
|
در 100ثانیه بیاموزید :حرکات ممنوعه در هنگام مذاکره با مشتری | mbaland | 1 | 1,393 |
07-24-2012 07:30 PM آخرین ارسال: goldmen |
|
مدیریت فروش و انتظارات مشتریان از یک فروشنده خوب | mbaland | 0 | 1,071 |
07-24-2012 05:57 PM آخرین ارسال: mbaland |
|
افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی | اقاي ايـــده | 1 | 1,007 |
02-13-2012 12:54 PM آخرین ارسال: MARYAR |
|
با 4 جمله رقبایتان را قورت دهید! | اقاي ايـــده | 0 | 807 |
02-11-2012 03:57 AM آخرین ارسال: اقاي ايـــده |
|
شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل | مهدی گل محمدی | 14 | 3,002 |
11-18-2011 02:03 PM آخرین ارسال: تاجر جوان |
|
بازاریابی در عصر دیجیتال : گفتگو با فیلیپ کاتلر دانشمند برجسته جهانی | دلشاد حسین پور | 0 | 849 |
09-10-2011 01:56 AM آخرین ارسال: دلشاد حسین پور |
|
ارتباط موثر با بازار هدف | مهدی گل محمدی | 0 | 999 |
07-06-2011 08:54 AM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
با این 7 راهکار می توانید هر چیزی را بفروشید! | کامیار کاظمی | 0 | 789 |
07-01-2011 11:38 AM آخرین ارسال: کامیار کاظمی |
|
همیشه حق با مشتری است: ملاک ها در نظام بازاریابی | مهدی گل محمدی | 0 | 1,113 |
06-25-2011 10:09 AM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
نظر شما در رابطه با این انجمن | مهدی گل محمدی | 14 | 2,321 |
06-23-2011 03:02 PM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان