سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مطالب مختلف
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
آزادی لخت گشتن در خیابان نیست!
آزادی گشت و گذار با دوست پسر و دختر نیست!!
آزادی یعنی تو کافر هستی ولی به دین من احترام میگذاری!
آزادی یعنی یکی در خیابان با حجاب بود تو تمسخرش نمیکنی!
آزادی یعنی من پیکم را پر میکنم تو نمازت را سر وقت میخوانی!
آزادی یعنی هیچ کس مزاحم اخلاق ،عقیده و امنیت کسی نشود..
این کودکان در آینده پولدار می‌شوند
کد خبر: ۳۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
دانشمندان و روانشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافته‌اند که پسر بچه‌هایی که در دوران کودکی و نوجوانی بازیگوش‌تر هستند در آینده در کسب و کار موفق تر خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس این پژوهش که بر روی حدود ۱۲.۶۸۶ پسر بچه که در فاصله‌ی سالهای ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۴ به دنیا آمده‌اند و بررسی وضعیت نمرات درسی و فعالیت‌های ورزشی و خانوادگی آنها و نمرات درسی آنها در دانشگاه صورت گرفته این نتایج بدست آمده که از این میان پسر بچه‌هایی که بازیگوش‌تر بودند حتی با وجود نمرات نه چندان خوب درسی در آینده در شغل‌های خود موفقیت مالی و استراتژیک بیشتری کسب کرده بودند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند اکثر پسر بچه‌های بازیگوش در آینده کارآفرینان موفقی در زمینه‌ی کاری خود شده‌اند.

از جمله خصوصیات خاص این افراد جسارت، استقبال از ریسک و خطر، اعتماد به نفس بالا، نمره‌ی بالا در آزمون سطح هوش و علاقه به فراگیری مطالب جدید است.

پزشکان علت این تفکر انعطاف پذیر در این افراد را نوعی فرآیند شیمیایی پیچیده مربوط به انتقال دهنده‌ی عصبی دوپامین در مغز می‌دانند.

پزشکان به والدین این کودکان بازیگوش توصیه می‌کنند تا به جای تنبیه آنها، از قدرت هوشی آنها در جهت ساخت یک ایده مفید استفاده کنند.
گوشی سه سیم کارته نسل سومی (3g) وجود داره؟؟
سلام آقای دولتی
توی نمایشگاه تبلیغش رو دیدم
البته اگر اشتباه نکنم!
ولی ظاهرا برای فروش نبود ، و صرفا برای معرفی بود
خیلی عالی میشه اگه وجود داشته باشه من حالا مجبورم دوتا گوشی همراه داشته باشم یکی دوسیم کارته و یکی تک سیم کارته هست
اگه باشه اونم 3g دیگه هر شهری باشیم اینترنت پرسرعت داریم
ممنون ممدجان
واسه کدوم شرکت بود؟؟ البته سه سیم کارت نسل دومی هست تو بازار نسل سومی میخوام
یه نمونه خود رایتل تبلیغ میکرد
ممد جان مطمئنی؟؟ اسمش یادت نیست؟؟ الان زنگیدم رایتل گفت یه همچین جیزی نداره!!
تو فروم های تخصصی موبایل پرسیدم میگن یه همچین چیزی وجود نداره فعلا Sad
خبر خوشحال کننده برای میلیاردرهای ایران!

با فراهم شدن امکان استقرار و نگهداری هواپیماهای شخصی، پرواز این هواپیماها ساده‌تر می‌شود. اتفاقی که البته جز قشر میلیاردر ایرانی کسی را خوشحال نخواهد کرد‍!

به گزارش مجله مهر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور امروز از امکان استقرار هواپیماهای شخصی در فرودگاه‌های کشور خبر داد و گفت: «با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، کسانی که توانایی مالی دارند می‌توانند هواپیماهای فوق سبک خود را در فرودگاه‌های کم‌ترافیک کشور مستقر کنند.» تصمیمی که به گفته محمود رسولی‌نژاد با توافق سه جانبه سازمان صنایع هوایی، شرکت فرودگاه‌های کشور و بخش خصوصی گرفته شده و علاقه‌مندان به پرواز می‌توانند بدون نگرانی از فضای نگهداری، هواپیماهای دو نفره و فوق سبک خریداری کنند.

با این حال، نگهداری از هواپیماهای شخصی شرایط خاصی دارد که رسولی نژاد آنها را اینطور به ایسنا توضیح می‌دهد: «در بخش کنترل راداری، این مدل هواپیماها تابع مقررات ویژه‌ای هستند و رابطی با کنترل پرواز دارند تا نشست و برخاست به صورت ایمن انجام شود. البته پرواز هواپیماهای فوق سبک در تهران تا شعاع 70 کیلومتری و در شهر‌های بزرگ تا شعاع 40 کیلومتری پذیرفته نمی‌شود. اما برای علاقه‌مندان تهرانی‌ ‌در خارج از شهر فضای پرواز در نظر گرفته شده است.»

مالکین هواپیماهای فوق سبک باید قبل از هر پرواز نقشه پرواز خود را به برج مراقبت فرودگاه مبدا و مقصد اعلام کرده و در طول پرواز راهنمایی بگیرند. این هواپیماها نیاز به باندهای خاصی ندارند و می‌توانند در باندهای کشاورزی نشست و برخاست کنند. از آنجایی که حداکثر وزن این هواپیماها به 600کیلوگرم می‌رسد، باندها نیازی به مقاوم سازی زیادی هم نخواهند داشت.

میلیاردرها پیش‌قدم می‌شوند

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در حالی از صدور مجوز پرواز هواپیماهای دو نفره و فوق سبک خبر می‌دهد که سه سال قبل هم توسعه استفاده از هواپیماهای شخصی به طور جدی در برنامه قرار گرفته بود. در آن زمان نایب رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور از تاسیس چند شرکت خبر داده بود که قرار بود به توسعه‌ هوانوردی عمومی و فرهنگ‌سازی در این زمینه کمک کنند. انتصاری در آن زمان قیمت هواپیماهای دو نفره را حدود 90 میلیون تومان، ‌هواپیماهای چهار نفره را بین 250 تا 300 میلیون تومان و هواپیماهای 6 تا 8 نفره را بین 700 تا 800 میلیون تومان اعلام کرده و از خرید هواپیماهای جدید از کشورهای خارجی خبر داده بود. او گفته بود: «متاسفانه کشورمان در حوزه‌ی هوانوردی عمومی جزو کشورهای جهان چهارم محسوب می‌شود. یعنی ما حتی از کشورهای توسعه نیافته هم عقب‌تریم.»

10میلیون تومان تا خلبان شدن

خلبان هواپیمای فوق سبک برای راندن هواپیما باید 60ساعت دوره تئوری و 50 ساعت دوره عملی دیده باشد که حدود 3ماه طول می‌کشد. برای گذراندن این دوره حداقل سن 18سال و حداقل تحصیلات دیپلم در نظر گرفته شده است. گواهی سلامت کامل از سازمان هواپیمائی کشوری، آشنائی به زبان انگلیسی در حد مکالمه و توانائی خواندن و درک متون در کتب هوانوردی هم از دیگر شرط‌هایی است که برای خلبان‌های تازه کار هواپیماهای شخصی در نظر گرفته می‌شود.

هزینه کلاس‌های تئوری این دوره‌ها یک میلیون و 800 هزار تومان و هزینه کلاس‌های عملی ساعتی 180 هزار تومان است که برای 50 ساعت آموزش 9میلیون تومان خواهد بود.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
لینک مرجع